Ik krijg dat met users die geeneens posten.quote:Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hele vervelende plaatsvervangende schaamteKan er geeneens om lachen.
Nu moet ik opeens aan Frans Bromet denken, die zou dat heel goed kunnen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die interviewer is altijd zo aan het stoken he mooi altijd
kwartier gemistquote:
Omdat Brabanders niet kunnen praten en hun zinnen nooit afmaken.quote:
Echt niet?quote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Versta jij dat dan? Ik niet in ieder geval
Overleden, ik weet niet waaraan.quote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kwartier gemist
wat is er met hem gebeurt?
Vermoord in een shoarma tentquote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kwartier gemist
wat is er met hem gebeurt?
ahhquote:
Dat jochie toch niet? Volgens mij was dat een ander.quote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vermoord in een shoarma tent
Oh ja, dat was in Charleroi ofzoiets.quote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jochie toch niet? Volgens mij was dat een ander.
Ok toppie hoezo overigens? Ik vind het overigens wel leuk hoe jij vaak de 'grammar nazi' speelt terwijl jezelf ook verre van foutloos bentquote:Op maandag 2 april 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg dat met users die geeneens posten.
Rolmodellen? Ja?quote:Op maandag 2 april 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar goed, Frits en Bert Bovers zijn wel bekende en prominente PSV-supporters.
Ach bosjesmannen zijn ook niet te verstaan en maken buiten zinnen mensen af.quote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat Brabanders niet kunnen praten en hun zinnen nooit afmaken.
Die namen lijken zo uit een stripboek te komen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
ziekquote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vermoord in een shoarma tent
Ik zou er niet trots op zijn...quote:Op maandag 2 april 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben nou eenmaal een Jood en heb Duitsers allang vergeven.quote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok toppie hoezo overigens? Ik vind het overigens wel leuk hoe jij vaak de 'grammar nazi' speelt terwijl jezelf ook verre van foutloos bent
Het zal mij aan mijn reet roesten. Nog nooit last van die gasten gehad i.i.g. en zie ze toch regelmatig. Al moet je denk ik geen ruzie met ze zoeken, want boksen kunnen ze wel.quote:
Door dit te kijken word je streetwisequote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
In plaats van leren voor mijn tentamen van woensdag kijk ik dit
Ga eens leren Johannes. Het kan toch niet zo zijn dat ik over acht jaar de enige Professor Doktor Meester in het VI-topic ben.quote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
In plaats van leren voor mijn tentamen van woensdag kijk ik dit
hebben ze wel geleerd in hun sneue jeugd vol met drugs en alcohol etcquote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten. Nog nooit last van die gasten gehad i.i.g. en zie ze toch regelmatig. Al moet je denk ik geen ruzie met ze zoeken, want boksen kunnen ze wel.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga eens leren Johannes. Het kan toch niet zo zijn dat ik over acht jaar de enige Professor Doktor Meester in het VI-topic ben.
Ga je nou mijn accent belachelijk lopen maken?quote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht net, waar was ie nou maar verrek hijs terug das tog wel nais hor ik dag eg vanneh war is ie nou maar daar was ie dus lekker lekr hor.
Blijven gypsies he.quote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten. Nog nooit last van die gasten gehad i.i.g. en zie ze toch regelmatig. Al moet je denk ik geen ruzie met ze zoeken, want boksen kunnen ze wel.
Nog tien minuten naar een doemscenario kijken werkt denk ik ook wel stimulerend.quote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga eens leren Johannes. Het kan toch niet zo zijn dat ik over acht jaar de enige Professor Doktor Meester in het VI-topic ben.
Nee hoor, Wilfred Sjenee.quote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga je nou mijn accent belachelijk lopen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |