Bier in de magnetron lijkt me dan weer nietsquote:
helemaal nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe achterlijk doodmisselijk je wordt als je een KILO vlees in je mik zit te tichelen?
Nee. Dat heet BBQ. Of UIT ETEN gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe achterlijk doodmisselijk je wordt als je een KILO vlees in je mik zit te tichelen?
Die gracht waar we bijna in spoelden toen het begon te stortregenen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Delen? Ik wil zelf al minstens een kilo he.
Denk anders nog eens terug aan die mixed grill in Utercht, daar onder aan de gracht.
Dan tot laterquote:
Doe dat maar niet in de magbetron, dat smaakt nietquote:
Sowieso, bier wat warmer is dan een graad of 9, 10 laat ik liever staan.quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bier in de magnetron lijkt me dan weer niets
quote:
Welke meet hebben we elkaar nog meer gezien dan?quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gracht waar we bijna in spoelden toen het begon te stortregenen?.
Maar ik het het een keer erger gezien in dezelfde tent bij een andere FOK!ker... die had zo'n bord als wij hadden helemaal op, en zat vervolgens nog een half bord van een ander leeg te eten en pakte tot slot ook nog bij weer een ander een overgebleven stuk vlees van het bord... waar hij het liet is me een raadsel.
Z'n buik.quote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik het het een keer erger gezien in dezelfde tent bij een andere FOK!ker... die had zo'n bord als wij hadden helemaal op, en zat vervolgens nog een half bord van een ander leeg te eten en pakte tot slot ook nog bij weer een ander een overgebleven stuk vlees van het bord... waar hij het liet is me een raadsel.
quote:
Ik denk onder zijn neusquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ging toch net om ALT-S, niet SHIFT-S?quote:
Een mooie Rochefort 8 moet zeker niet kouder zijn dan dat hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso, bier wat warmer is dan een graad of 9, 10 laat ik liever staan.
Lauw bier.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ging toch net om ALT-S, niet SHIFT-S?
quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt toch eens knutselen voor je. Een paar gaten in de bodem van je toetsenbord boren, gat in je bureau zagen, en daar een lekbak onder hangen, zodat je je bier vanuit die bak weer in je glas kan gooien en je dus niets verspild!quote:
ja. ALT + S zelfs.quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
JA, die grachtquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |