Onze bierkoelkast staat heul koud. Maar dit is niet de bierkoelkast, dus die moet niet zo koudquote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Aan mijn bier te proeven staat die van mij precies goed.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
De stal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
zo vers was hij nou ook weer nietquote:
[..]
De stal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Delen? Ik wil zelf al minstens een kilo he.quote:
Even ontdooien in de magnetron danquote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef Pien85 het volgende:
Godver, m'n koelkast staat te koudBevroren vleeswaren
Weet je hoe achterlijk doodmisselijk je wordt als je een KILO vlees in je mik zit te tichelen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je hoe fucking lekker dat is een T-bone van een kilo?
De stal in Spaarndam ga er daar maar eens een eten
gelukkig heb ik er voor morgen nog 1 in de koelkast liggenquote:
Past een koelkast in een magnetron?quote:
een klant van me die slacht zelf en had wat overquote:
Euh, nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe achterlijk doodmisselijk je wordt als je een KILO vlees in je mik zit te tichelen?
Daar heb ik geen problemen mee hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoe achterlijk doodmisselijk je wordt als je een KILO vlees in je mik zit te tichelen?
[..]
De stal?dat is niet te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paardenworst daarentegen
Juin uit Eigen Tuin!
Wel halal natuurlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een klant van me die slacht zelf en had wat over
quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik er voor morgen nog 1 in de koelkast liggen![]()
ligt aan de maat van de koelkast of van de magnetronquote:
Begin met een kilo vlees. Ik schijn nogal raar te zijnquote:
Morgen mag ik aannemen?quote:
ENquote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt aan de maat van de koelkast of van de magnetron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |