en ik was het niet eensquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gracht waar we bijna in spoelden toen het begon te stortregenen?.
Maar ik het het een keer erger gezien in dezelfde tent bij een andere FOK!ker... die had zo'n bord als wij hadden helemaal op, en zat vervolgens nog een half bord van een ander leeg te eten en pakte tot slot ook nog bij weer een ander een overgebleven stuk vlees van het bord... waar hij het liet is me een raadsel.
Gewoon pilsenerbier bedoel ik.quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een mooie Rochefort 8 moet zeker niet kouder zijn dan dat hoor
Dat heb ik al lang verteldquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijner vertel eens hoe je erop komt om een ontstopperplopper een "bamischep" te noemen?
Tweede flesje?quote:
Op een meet in 2007, blijkbaarquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke meet hebben we elkaar nog meer gezien dan?
Nee, zo groot was die niet hoorquote:
die uitdaging wil ik wel aanquote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
Ik heb ooit eens ergens gegeten, en daar hadden ze een burger zo groot, als je hem op kreeg was ie van het huis. Ik ben tot dik driekwart gekomen, en dat kwam omdat het zo lang duurde voordat ie klaar was. Ik had al teveel bier een knoflookstokbrood op.
Niet gelezen, again. teruglezen is not done!quote:
Ik hou wel van lange woorden waar maar 1 klinker in voorkomtquote:
MPG of Toekquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook al niet![]()
Dan was het dus waarschijnlijk Toek
Jij hebt er kijk opquote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een mooie Rochefort 8 moet zeker niet kouder zijn dan dat hoor
Boel brood en patat erbij hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die uitdaging wil ik wel aan
En ik ben geen grote eter, maar als het om vlees gaat
Ik toch net niet... ik kreeg toen zelfs 1 bord niet leegquote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
JA, die gracht.
Best voor herhaling vatbaar. En dat verhaal van die andere FOK!ker zou ik ook nog wel klaar spelen, denk ik...
Ik zoek het wel evenquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet gelezen, again. teruglezen is not done!
een Priemwoordquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou wel van lange woorden waar maar 1 klinker in voorkomt
Nu niet nee, het is avond. Net drie crackers op, om wat te eten na het sporten.quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik kom niet verder dan een knackebrodje met een plakkie ham
om nou te gaan staan koken
quote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met LevensbeschouwingGeen idee meer waar het over ging, maar het kwam erop neer dat dit taakstraf voor rotleerlingen werd: de overjarige reeds verteerde bami van de leraar uit de wc scheppen
( Niet echt natuurlijk
)
maar zo'n hamburger zit geheid erg veel machtig brood omheen dat ook op moetquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die uitdaging wil ik wel aan
En ik ben geen grote eter, maar als het om vlees gaat
Zoek gewoon op youtube naar Men vs Food.quote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek wel even een foto van een bazenschnitzel op.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou wel van lange woorden waar maar 1 klinker in voorkomt
Whehehe.quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik toch net niet... ik kreeg toen zelfs 1 bord niet leeg.
Hier, eetsmakelijkquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ik kom niet verder dan een knackebrodje met een plakkie ham
om nou te gaan staan koken
Ah, een holle kiesquote:
is dat allesquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek wel even een foto van een bazenschnitzel op.
Dat is een lintje, het was een koninginnedagschotelquote:Op maandag 4 april 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat staat daar voor een oranje gezond ding bovenop
Hij hangt niet eens over het bord heenquote:
Ik wou net zeggen, daar speel ik er anderhalf van weg, denk ik.quote:
Dat dacht ik ook toen ik een paar jaar geleden een gerecht met de naam 'Three steaks' bestelde, en dit op mijn bord kreeg:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |