Bereken het vermogen van het strijkijzer:quote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
random post uit KLB als antwoord doen!
Ik weet al voldoende.quote:Op maandag 4 april 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gezien hier.
[..]
Mja, die derde die lag 's nachts in de wc-pot.
En verder zeg ik daar niets over, om MI's te voorkomen.
230 Volt, want dat is standaard in Nederland!quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bereken het vermogen van het strijkijzer:
'Het was gewoon een halve steak in drie stukken verdeeld, die als garnering diende voor de salade'
Nahh
quote:
Iemand die al 2,5 jaar het genot heeft niet meer tegen Oostenrijkse schnitzels aan te kijken?quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over Oostenrijkse schnitzels en kijk wie daar is!
Whehe, dat was mijn antwoord dusquote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
230 Volt, want dat is standaard in Nederland!
Opgelost!
WRONG!quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
Wanneer is je steak te groot?
[ afbeelding ]
Als ie niet meer op de BBQ past.
Nee, iemand die lang het genot heeft gehad die schnitzels te mogen serveren!quote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat komt er bij mij niet in, net zo verschrikkelijk als spare-ribs
paupervoer
[..]
Iemand die al 2,5 jaar het genot heeft niet meer tegen Oostenrijkse schnitzels aan te kijken?
Het enige genot dat ik daarvan had was dat de inslag lekker laag wasquote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, iemand die lang het genot heeft gehad die schnitzels te mogen serveren!
Vermogen in Volt, dan faal je hardquote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
230 Volt, want dat is standaard in Nederland!
Opgelost!
slaap ze trevquote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
Lui, ik ga toch maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Daar ga ik ook nog wel een heel end mee komen denk ik.quote:
dit is helemaal niet leuk.quote:
Nee, netwerkkabel tussen de benenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |