Oke dan. Nja, laten we het beste hopen.. en het liefst in de vorm van in 1x raak nuquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Rob gaat nog 1 keer zijn zaad inleveren (gelukkig voor de eisprong, anders was het deze maand weer geen kans). Dan kijken wat de uitslag is, als deze positief is, en ik moet echt 6 maanden wachten, dan gaan we een andere gyn zoeken
ja jullie moeten deze maand allemaal duimenquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke dan. Nja, laten we het beste hopen.. en het liefst in de vorm van in 1x raak nu
Tuurlijk doe ik datquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja jullie moeten deze maand allemaal duimen
Ik wil een januari 2012 voetballertje
Ik vind brood van de dag ervoor niet lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even brood klaarmaken voor Robski en dan richting boven.... ben oegh
ja ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind brood van de dag ervoor niet lekker
Maar... welterusten
Wel lief.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook niet
Maar ik ga niet morgenochtend extra vroeg op staan om het brood van Rob klaar te maken
Ik neem nog een rummetje, heb ik nodig
Dat ken ik, al was ik deze keer compleet vergeten om richting nieuw topic te verhuizen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Druk ik niet op 'volg topic'. Ik vroeg me al af waarom er geen actie was.
Erg hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Nouuu, dat loog er toch niet omhoor. Die solo's van jou.
je weet het antwoord alquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb heel onrustig geslapen. Geen idee waardoor het komt
Jij?
Of weet ik het antwoord al en kan jex niet wakker worden?
Eenschquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet het antwoord al
* charmed_angel is toe aan weekend
Goed planquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eensch
We draaien het weekend gewoon om. Van ma to vr weekend en dan za en zo werken
Je moet ook lekkere koffie pakken, geen viezequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan![]()
* charmed_angel neemt nu een slok van vieze gore koffie
geen enkele koffie is lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet ook lekkere koffie pakken, geen vieze
Owjah die wel.... caramel koffiequote:
Klopt... maar we noemen het voor de gemakkelijkheid gewoon koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owjah die wel.... caramel koffie
Maar goed daar gaat zoveel troep in, dat het geen koffie meer is
Vertel...quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk weer eens na een paar dagen minder. Wel de dromen vergeten.
ja die klote wekker gingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Barca shirt is wel mooi.
Verhaal mist sappige details.
Ik hou van dromen... en dan vooral zulke dromen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef iBenny het volgende:
!
Dit verhaal had ik zo aan jou kunnen koppelen
Mijn Spaans is best gebrekkig ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef iBenny het volgende:
!
Dit verhaal had ik zo aan jou kunnen koppelen
ik kan hier nu niet luisteren... maar wat is dat ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef iBenny het volgende:
Het nummer dat 3 dagen TT was op Twitter.
Die reacties![]()
![]()
Dat stemmetje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef iBenny het volgende:
Het nummer dat 3 dagen TT was op Twitter.
Die reacties![]()
![]()
Slecht. Heeeeeeeeeeeeel slechtquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan hier nu niet luisteren... maar wat is dat ?
Een goede zangeres of juist niet?
http://knowyourmeme.com/memes/rebecca-black-fridayquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat stemmetje.Hoe is dit dan weer in de markt gezet.
Ze selecteren bij de meisjes gewoon op vrij volwassen kinderen die goed ogen. De rest wordt toch wel ingetrapt door het publiek.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/rebecca-black-friday
Ik vind die reacties echt geniaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze selecteren bij de meisjes gewoon op vrij volwassen kinderen die goed ogen. De rest wordt toch wel ingetrapt door het publiek.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
O shit, ik was in slaap gevallen op de wc.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende keer een verwarmde wc-bril. Die blauwe randen op mijn benen staan niet zo mooi.
Om je te fatsoeneren natuurlijk, als je klaar bent met plassenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me zo ineens af of er mensen zijn die een spiegel voor hun neus hebben op de wc. Als je van schokkende beelden houdt best een idee.
Geef wat activiteit aan mij danquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:29 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee wat ik heb
Ben hyperactief ofzo
Hola Chickaquote:
Helleu c_aquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef wat activiteit aan mij dan
[..]
Hola Chicka
Hoe is het?quote:
Zo te horen kun je dat wel gebruikenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef wat activiteit aan mij dan
Alles goed, druk bezig met de ziekenboeg hier, beide kids liggen gestrekt met de griepquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Zo te horen kun je dat wel gebruiken![]()
Ik ben heel slecht met namen en zou echt neit meer precies weten bij wie ik wanneer in de klas heb gezeten. Qua gezicht kwam ze me wel redelijk bekend voor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet toch wel wie er bij je in de klas hebben gezeten, of in hetzelfde jaar?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef iBenny het volgende:
c_a, ik woon vlakbij Sharon
Zou best kunnen dat we op dezelfde school hebben gezeten
(en gezien de leeftijd zou ze bij me in de klas hebben kunnen zitten of in dezelfde groep(andere klas))
Ze heet Sharon.... en ze was vroeger blondquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met namen en zou echt neit meer precies weten bij wie ik wanneer in de klas heb gezeten. Qua gezicht kwam ze me wel redelijk bekend voor.
Ah, gezellig.. dus mama mag voor verpleegster spelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Alles goed, druk bezig met de ziekenboeg hier, beide kids liggen gestrekt met de griep
Sharon is tofquote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heet Sharon.... en ze was vroeger blond
Dank jequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, gezellig.. dus mama mag voor verpleegster spelen.
Beterschap voor beiden
Tegenovergestelde van mij, ik had zowat de hele lichting in beeld. Zonder er moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met namen en zou echt neit meer precies weten bij wie ik wanneer in de klas heb gezeten. Qua gezicht kwam ze me wel redelijk bekend voor.
Sharonquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sharon is tof
[..]
Echt?
Ik moet echt ff de klassenfoto's opzoeken
Latersquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
ze is er.... 12:09
Dus ik ga in gesprek.... laterzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik ga geen tweede keer mezelf aanbieden
Ik niet, misschien kun je er een ander blij mee makenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij mijn energie, ik jouw hoofdpijn... klinkt als een eerlijke deal
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij mijn energie, ik jouw hoofdpijn... klinkt als een eerlijke deal
wat is wilt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n haar zit al wilt genoeg.
Doe die ruil met Benny maar.
Okee, niet gezien sorryquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kon als taalman niet tegen 'wie wilt'.
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/morgen/ned_1,_ned_2,_ned_3/quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je of ze morgen bij de NOS ook live Championsleague hebben Bos?
Ja, toen ik bij de Peijnenburg werkte begon ik ook soms om 6.00 uur. Dat was soms best wel lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch wennen aan een ander ritme, over een paar weken begin je gewoon om 6.00 uur.
nee mijn ogen zijn nog steeds vaag van gisteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch wennen aan een ander ritme, over een paar weken begin je gewoon om 6.00 uur.
Ah tuurlijk, ze zijn nu ook best moe denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee mijn ogen zijn nog steeds vaag van gisteren.
Ik ben zo verdrietig geweest, dat de tranen en druk er nog achter zitten
jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah tuurlijk, ze zijn nu ook best moe denk ik.
Ik ben de hele dag al thuisquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb over je gedroomd Benny! We zaten drop te eten. Merken die niet bestaan.
Middag Bellaquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/programmazoektregie.jpg
Goeie regie
Ik las religie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
Goeie regie
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
Goeie regie
In groep 3 kreeg ik -serieus!- drop als strafquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neee, neeeGaat een zekerheid in het leven.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
In groep 3 kreeg ik -serieus!- drop als straf
Welk soort. Ik denk dat daarin het trauma zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
In groep 3 kreeg ik -serieus!- drop als straf
Jip & Jannekequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Welk soort. Ik denk dat daarin het trauma zit.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe hondenriem?
http://img.artlebedev.com/everything/povodokus/povodokus-stop.jpg
Whehe, leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
En tussendoor nog een keertje poepen natuurlijk. Maar dat valt moeilijk te plannen, snap ik.
Dat komt met de jaren steeds meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet dat mensen een hele planning in hun hoofd kunnen hebben.
Een dag vooruit kan ik wel doen, maar de planning voor een dag zelf -tot op de minuut- dat lukt nietquote:
Dat kan in de rust.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
En tussendoor nog een keertje poepen natuurlijk. Maar dat valt moeilijk te plannen, snap ik.
Ja maar als je bepaalde dingen wilt zien dan moet je plannenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een dag vooruit kan ik wel doen, maar de planning voor een dag zelf -tot op de minuut- dat lukt niet.
En sowieso doe ik diingen het liefst last-minute.
Dan kijken we terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als je bepaalde dingen wilt zien dan moet je plannen
Nu net wel... Lieke is wel tof, maar had liever Whateverquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen tijd voor
Heb je xfa live topic al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie het grote nieuws al gehoord?!is dat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook![]()
Hebben jullie het grote nieuws al gehoord?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Bedankt JJH, die smiley had ik net nodig...
[..]
[..]
Hebben jullie het grote nieuws al gehoord?!Kale kanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
Uhu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die blijft er nog wel ff in volgens mij
Als ik ga beginnen aan spelletjes op Facebook/Hyves whatever, kom ik nooit meer achter mijn laptop vandaanquote:
Ik doe het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als ik ga beginnen aan spelletjes op Facebook/Hyves whatever, kom ik nooit meer achter mijn laptop vandaan
Been there, done that. Nog even 1 leveltje. Nou vooruit, nog eentje dan. Halve dag wegquote:
Nu wel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
Bella, wij zijn geen vriendjes op Facebook..![]()
Duidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef MissBitchy het volgende:
Uit een vaag mailtje dat ik net binnenkreeg:
"Wie betaalt uw rekening van de dierenarts?
Je staat er gelukkig niet elk dag bij stil, maar ook uw hond of kat kan een ongelukkig krijgen of ziek worden."
Ja werkelijk, ik zat echt even zo ->quote:
Maar nu heb je nog geen antwoord of inmiddels wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja werkelijk, ik zat echt even zo ->
Was reclame voor dierenverzekering.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar nu heb je nog geen antwoord of inmiddels wel?
Zodra ik ook maar een melding of verzoek krijg voor een spelletje, blokkeer ik het spel meteenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als ik ga beginnen aan spelletjes op Facebook/Hyves whatever, kom ik nooit meer achter mijn laptop vandaan
Dat is wel heel rigoureusquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodra ik ook maar een melding of verzoek krijg voor een spelletje, blokkeer ik het spel meteen
Goede reclame danquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was reclame voor dierenverzekering.
Mwa valt wel mee. Ik wil gewoon niet meedoen met die spelletjes. Krijg bijna iedere dag wel zo'n melding of verzoek. Ervaar dat als storendquote:
Ja, je zou toch zeggen dat iemand zoiets even checkt op spelfoutenquote:
Dat en sowieso kijken of de antwoorden wel bij de vragen horenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, je zou toch zeggen dat iemand zoiets even checkt op spelfouten
Ook handig natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat en sowieso kijken of de antwoorden wel bij de vragen horen
Ik las dat je de tv naar beneden ging verhuizenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben verliefd op nummer 8 van Fok Idols
Ik heb geen idee... ik speel het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Benny hoe rotate ik in dit spel? Ik zie wel een rotatetool maar als ik klik doet ie niets.
O.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... ik speel het niet
* MissBitchy gooit een keukenrol naar c_aquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik blijf maar tranen
Ze heeft me echt geraakt met der stem
Thxquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
* MissBitchy gooit een keukenrol naar c_a![]()
Zo draai ik al een week of wat Adele - 21 al helemaal grijs
Huilen mag bestquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Ik kan wel blijven huilen hoor
Dit word mijn huilweek
Rumour has it.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef MissBitchy het volgende:
Zo draai ik al een week of wat Adele - 21 al helemaal grijs
quote:
Welterusten Bosquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo naar bed. Ging vandaag even flink wat minder, maar die dagen zitten er nu eenmaal tussen, niet leuk, maar het uiteindelijke doel is er om er sterker en beter uit te komen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een verschil met haar eerste cd he.
Geweldigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
Als je wil giechelen moet je Adele met Ushi kijken.
ben je zo vroeg al bezig voor fokquote:
Waar ga je dan heen in Eindhovenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:04 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik heb het nu online gezet, maar ik wilde het op twee pagina's zettenEn dat lukt niet.
vanmiddag naar Eindhoven, een paar games spelen om te previewen. Nou ja, 1 in het bijzonder, LEGO Pirates, Dirt 3 en Ridge Racer zijn al gedaan, dus weinig nuttig om nog eens te doen
Namcoquote:Op woensdag 6 april 2011 08:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen in Eindhoven
Dirt 3....Neeeeeeeeeeeeeeee
![]()
(die wilt mijn man zeker weten hebben)
Wanneer komt-ie uit?
niemand die het ziet tochquote:Op woensdag 6 april 2011 08:11 schreef Pheno het volgende:
Vrouw wegbrengen, dus even omkleden. In boxershort in de auto staat zo raar
24 mei.... net vakantiegeld gehadquote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Namco
en geen idee, ik ben zelf niet zo van de racespellen, dus heb het niet echt bijgehouden. Momentje. 24 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |