Oke dan. Nja, laten we het beste hopen.. en het liefst in de vorm van in 1x raak nuquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Rob gaat nog 1 keer zijn zaad inleveren (gelukkig voor de eisprong, anders was het deze maand weer geen kans). Dan kijken wat de uitslag is, als deze positief is, en ik moet echt 6 maanden wachten, dan gaan we een andere gyn zoeken
ja jullie moeten deze maand allemaal duimenquote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke dan. Nja, laten we het beste hopen.. en het liefst in de vorm van in 1x raak nu
Tuurlijk doe ik datquote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja jullie moeten deze maand allemaal duimen
Ik wil een januari 2012 voetballertje
Ik vind brood van de dag ervoor niet lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even brood klaarmaken voor Robski en dan richting boven.... ben oegh
ja ik ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind brood van de dag ervoor niet lekker
Maar... welterusten
Wel lief.quote:Op maandag 4 april 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook niet
Maar ik ga niet morgenochtend extra vroeg op staan om het brood van Rob klaar te maken
Ik neem nog een rummetje, heb ik nodig
Dat ken ik, al was ik deze keer compleet vergeten om richting nieuw topic te verhuizen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Druk ik niet op 'volg topic'. Ik vroeg me al af waarom er geen actie was.
Erg hè.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Nouuu, dat loog er toch niet omhoor. Die solo's van jou.
je weet het antwoord alquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb heel onrustig geslapen. Geen idee waardoor het komt
Jij?
Of weet ik het antwoord al en kan jex niet wakker worden?
Eenschquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet het antwoord al
* charmed_angel is toe aan weekend
Goed planquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eensch
We draaien het weekend gewoon om. Van ma to vr weekend en dan za en zo werken
Je moet ook lekkere koffie pakken, geen viezequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan![]()
* charmed_angel neemt nu een slok van vieze gore koffie
geen enkele koffie is lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet ook lekkere koffie pakken, geen vieze
Owjah die wel.... caramel koffiequote:
Klopt... maar we noemen het voor de gemakkelijkheid gewoon koffiequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owjah die wel.... caramel koffie
Maar goed daar gaat zoveel troep in, dat het geen koffie meer is
Vertel...quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk weer eens na een paar dagen minder. Wel de dromen vergeten.
ja die klote wekker gingquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Barca shirt is wel mooi.
Verhaal mist sappige details.
Ik hou van dromen... en dan vooral zulke dromen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef iBenny het volgende:
!
Dit verhaal had ik zo aan jou kunnen koppelen
Mijn Spaans is best gebrekkig ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef iBenny het volgende:
!
Dit verhaal had ik zo aan jou kunnen koppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |