Mwah ik vroeg me af hoe ze dat op een forum willen hanteren maar nu vat ik hemquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, vind het een niet zo'n geweldige functionaliteit. en voor jou ook niet nodig, je hebt geen hekel aan confrontaties met andersdenkenden
Maik slaapt!quote:
ze is nu gewoon interessant aan het doen--> aaaandachtquote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze denkt heel populair te zijn en om onverklaarbare reden is ze dat ook, Miss Flappie, dus het zou dan netjes zijn als ze zichzelf nomineert. Maar deze berekenende tante kennende zet ze gewoon haar vriendje op de bank hoor
In welke context?quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef rico80 het volgende:
Gatver Jo net tegen Flip: "Het gaat om mij, niet om jou"![]()
ohhhhhhhhhhhh is dat wat ze doet ....ze ligt steeds te denkenquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef knagsje het volgende:
laura wilde vanaf het begin eigenlijk karim al mar koos voor alex, hahahahahahaha nu weet ze dat karim haar wel ziet zitten........uhhhhh hoe dump ik alex nu...........ff liggen hoor en overdenken......
maar ze ligt wel in mn oor te hijgenquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
Flip hint naar Jo dat ze d'r badjas uit moet doen als ze geaaid wil worden, helaas geeft ze niet toe
Latersquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef mazaru het volgende:
Ik ga weer even naar goede acteurs kijken.
Ik heb heel dat knopje niet. Helaasch, ik hoef dat pseudo-psychisch geneuzel van onze huis psychiater niet meer zo nodig te zien eigenlijk..quote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, vind het een niet zo'n geweldige functionaliteit. en voor jou ook niet nodig, je hebt geen hekel aan confrontaties met andersdenkenden
quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
die humor van alexis echt boven mijn nivo of eronder dat weet ik niet
Joh, die lachte al om het woord JOE PIE CIE.quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
Humor?quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |