abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95070946
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:00 schreef DrDentz het volgende:
En toen hij niet genoeg spreektijd kreeg stak hij na afloop van de uitzending zijn middelvinger op naar Genee en zwoor nooit meer terug te komen aan tafel. Dat had hij wel beter bekeken dan zijn zoon.
Oude Kraaij had al genoeg bereikt om te kunnen teren op zijn reputatie. Voor junior is dit programma de enige manier om wat respect af te dwingen :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:10:07 #127
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_95071326
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef pberends het volgende:
Zou John de Mol eigenlijk achter die geforceerde joligheid zitten? Dat geforceerd grappig-gedoe zie je namelijk elke week terug in Iedereen Is Gek Op Jack en Ik Hou Van Holland van Linda de Mol.
Wat dacht je van Boulevard op RTL4? Vooral als de relnichten Geer en/of Goor daar verschijnen, is het gelach niet van de lucht. Compleet van de pot gerukt zooitje daar.
pi_95071719
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat dacht je van Boulevard op RTL4? Vooral als de relnichten Geer en/of Goor daar verschijnen, is het gelach niet van de lucht. Compleet van de pot gerukt zooitje daar.
Dat is ook een kut-programma van de onderste plank. Hoewel RTL altijd tien keer beter blijft dan SBS :D.
pi_95073066
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is ook een kut-programma van de onderste plank. Hoewel RTL altijd tien keer beter blijft dan SBS :D.
Nee man, SBS is lachen, heerlijke domme tv. Kijk alleen VI op RTL. SBS heeft Reportage, Groeten Uit, Meest Verschrikkelijke Rampen, Verslaafd aan verzamelen... Dat soort tv moet je erbij hebben!! RTL probeert stoer te doen maar dat mislukt altijd jammerlijk.
8-)
pi_95073094
lastig dat internet...
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:03:28 #131
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95074101
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik vind de uitzendingen met schellevis veel beter en informatiever
Ja, ik vind Schelvis ook wel goed.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95074138
Schelvis zorgt nooit voor vuurwerk, er hangt dan zo'n Studio Voetbal-vibe.
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:08:18 #133
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_95074313
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef DrDentz het volgende:
Daar hebben ze het over voetbal :r
#FreeHat
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:10:09 #134
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95074400
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen met meet dan dertien functionerende hersencellen prikt toch ook door de ovderdreven act van Hansie heen, zoals hij dat gisteren bracht? Bij Schelvis is er altijd wel een aardige balans tussen inhoud en vermaak vind ik.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95074539
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Nee man, SBS is lachen, heerlijke domme tv. Kijk alleen VI op RTL. SBS heeft Reportage, Groeten Uit, Meest Verschrikkelijke Rampen, Verslaafd aan verzamelen... Dat soort tv moet je erbij hebben!! RTL probeert stoer te doen maar dat mislukt altijd jammerlijk.
8-)
RTL heeft ook prima domme tv, bekijk de hulpprogramma's van John Williams maar! [RTL 4] Help, Mijn Man Is Klusser! / Bouwval Gezocht
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:14:04 #136
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_95074577
Enfin, Hans Kraaij heeft het emotionele reactievermogen van een klein kind. Was het eerst nog wel vermakelijk, na maandag mag hij wat mij betreft bij de funny video's en de dominostenen blijven.
pi_95074662
Het was denk ik ook niet echt een goede zet van de redactie om Hansie zo snel weer uit te nodigen. Ze dachten zeker dat het hielp bij het leuk vieren van Gijp z'n verjaardag :').
pi_95074756
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef pberends het volgende:

[..]

RTL heeft ook prima domme tv, bekijk de hulpprogramma's van John Williams maar! [RTL 4] Help, Mijn Man Is Klusser! / Bouwval Gezocht
Als ik ruzie krijg met de buren schakel ik John Williams en Natasja Froger in. :)
pi_95075021
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als ik ruzie krijg met de buren schakel ik John Williams en Natasja Froger in. :)
Ja net als dat Man bijt hond filmpje waarin de ouders woest op het kind zijn dat ze uit de kast komt zonder Arie Boomsma uit te nodigen :P
pi_95076587
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien is Bonje met de Buren wel iets voor Derksen en Hansie.
pi_95076743
Johan: Ik heb niks tegen Hans maar..
Natasja: Dit is een historisch moment, ho effe!
pi_95077083
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan: Ik heb niks tegen Hans maar..
Natasja: Dit is een historisch moment, ho effe!

:D _O-.
pi_95077414
Wat zeiken jullie allemaal man
pi_95077468
Zijn inbreng was natuurlijk alsnog weinig verheffend, maar in verhouding heeft Hansie zich best ok opgesteld gister.
pi_95078243
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Ausputzert het volgende:
Zijn inbreng was natuurlijk alsnog weinig verheffend, maar in verhouding heeft Hansie zich best ok opgesteld gister.
ja Johan en Wilfred waren irritanter, elkaar aanvallen, Hans elke keer in de zeik zetten.
terwijl Hans best interessante verhalen heeft en goed kan analyseren.

Zelfs Gijp kwam er niet tussen.
pi_95078320
Ik vind Hans Kraay sowieso weinig toevoegen aan het programma, veel liever zie ik Jan Boskamp aanschuiven ^O^ _O_

Oh en het is trouwens ook gewoonweg onbeschoft en respectloos als je als presentator van een programma gaat sms en, terwijl een van je gastheren aan het woord is.
Daar zou je niet eens om moeten lachen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:39:12 #147
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_95078400
Ik vind de dynamiek in de paar aflevering sinds Hans terug is eerlijk gezegd nogal kut. Johan vindt het fijn dat hij weer los kan en overdrijft, Hans doet expres nog drie keer meer op zijn pik getrapt, en het niet willen vertellen van een verhaal is gewoon een 1-2-tje met de regie om met een leuke cliffhanger de mensen wat langer te laten kijken.

Misschien was het een fout om hem terug te halen. De periode WK tot een maand geleden beschouw ik als de hoogtijdagen van het programma. Sinds de Ajax-soap in alle hevigheid is losgebarsten, Johan daarin duidelijk partij kiest, en Hans weer zit te overcompensen is het allemaal wat minder. En da's jammer. Je zou bijna naar dat andere programma gaan kijken...
Look behind you! It's your ass!
pi_95078509
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef TLC het volgende:
Ik vind Hans Kraay sowieso weinig toevoegen aan het programma, veel liever zie ik Jan Boskamp aanschuiven ^O^ _O_

Oh en het is trouwens ook gewoonweg onbeschoft en respectloos als je als presentator van een programma gaat sms en, terwijl een van je gastheren aan het woord is.
Zeker in een programma dat 2 keer wordt onderbroken door een dik reclameblok van 8 minuten.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:43:48 #149
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_95078566
quote:
Wie herinnert zich Frits Wester en Agnes Kant nog? Wester stelt een vraag, camera knipt naar Kant - die kijkt een beetje zuur (zuurder dan anders). Dat gaat zo een paar keer heen en weer en dat vraagt Kant wat Wester aan het doen is op zijn telefoon. Toen bleek dat Frits steeds stiekem op Twitter keek hoeveel volgers hij had. Dat vond hij belangrijker dan luisteren naar het antwoord op zijn vraag. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_95078569
quote:

Idd. Wilfred is het ettertje wat niet opvalt, maar wel het meeste meehelpt om Kraaij in de grond trappen.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')