Oude Kraaij had al genoeg bereikt om te kunnen teren op zijn reputatie. Voor junior is dit programma de enige manier om wat respect af te dwingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:00 schreef DrDentz het volgende:
En toen hij niet genoeg spreektijd kreeg stak hij na afloop van de uitzending zijn middelvinger op naar Genee en zwoor nooit meer terug te komen aan tafel. Dat had hij wel beter bekeken dan zijn zoon.
Wat dacht je van Boulevard op RTL4? Vooral als de relnichten Geer en/of Goor daar verschijnen, is het gelach niet van de lucht. Compleet van de pot gerukt zooitje daar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:23 schreef pberends het volgende:
Zou John de Mol eigenlijk achter die geforceerde joligheid zitten? Dat geforceerd grappig-gedoe zie je namelijk elke week terug in Iedereen Is Gek Op Jack en Ik Hou Van Holland van Linda de Mol.
Dat is ook een kut-programma van de onderste plank. Hoewel RTL altijd tien keer beter blijft dan SBSquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat dacht je van Boulevard op RTL4? Vooral als de relnichten Geer en/of Goor daar verschijnen, is het gelach niet van de lucht. Compleet van de pot gerukt zooitje daar.
Nee man, SBS is lachen, heerlijke domme tv. Kijk alleen VI op RTL. SBS heeft Reportage, Groeten Uit, Meest Verschrikkelijke Rampen, Verslaafd aan verzamelen... Dat soort tv moet je erbij hebben!! RTL probeert stoer te doen maar dat mislukt altijd jammerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is ook een kut-programma van de onderste plank. Hoewel RTL altijd tien keer beter blijft dan SBS.
Ja, ik vind Schelvis ook wel goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik vind de uitzendingen met schellevis veel beter en informatiever
Daar hebben ze het over voetbalquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef DrDentz het volgende:
Schelvis zorgt nooit voor vuurwerk, er hangt dan zo'n Studio Voetbal-vibe.
Iedereen met meet dan dertien functionerende hersencellen prikt toch ook door de ovderdreven act van Hansie heen, zoals hij dat gisteren bracht? Bij Schelvis is er altijd wel een aardige balans tussen inhoud en vermaak vind ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef DrDentz het volgende:
Schelvis zorgt nooit voor vuurwerk, er hangt dan zo'n Studio Voetbal-vibe.
RTL heeft ook prima domme tv, bekijk de hulpprogramma's van John Williams maar! [RTL 4] Help, Mijn Man Is Klusser! / Bouwval Gezochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Nee man, SBS is lachen, heerlijke domme tv. Kijk alleen VI op RTL. SBS heeft Reportage, Groeten Uit, Meest Verschrikkelijke Rampen, Verslaafd aan verzamelen... Dat soort tv moet je erbij hebben!! RTL probeert stoer te doen maar dat mislukt altijd jammerlijk.
Als ik ruzie krijg met de buren schakel ik John Williams en Natasja Froger in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:13 schreef pberends het volgende:
[..]
RTL heeft ook prima domme tv, bekijk de hulpprogramma's van John Williams maar! [RTL 4] Help, Mijn Man Is Klusser! / Bouwval Gezocht
Ja net als dat Man bijt hond filmpje waarin de ouders woest op het kind zijn dat ze uit de kast komt zonder Arie Boomsma uit te nodigenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik ruzie krijg met de buren schakel ik John Williams en Natasja Froger in.
Misschien is Bonje met de Buren wel iets voor Derksen en Hansie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik ruzie krijg met de buren schakel ik John Williams en Natasja Froger in.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan: Ik heb niks tegen Hans maar..
Natasja: Dit is een historisch moment, ho effe!
ja Johan en Wilfred waren irritanter, elkaar aanvallen, Hans elke keer in de zeik zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Ausputzert het volgende:
Zijn inbreng was natuurlijk alsnog weinig verheffend, maar in verhouding heeft Hansie zich best ok opgesteld gister.
Zeker in een programma dat 2 keer wordt onderbroken door een dik reclameblok van 8 minuten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef TLC het volgende:
Ik vind Hans Kraay sowieso weinig toevoegen aan het programma, veel liever zie ik Jan Boskamp aanschuiven![]()
![]()
Oh en het is trouwens ook gewoonweg onbeschoft en respectloos als je als presentator van een programma gaat sms en, terwijl een van je gastheren aan het woord is.
Daar zou je niet eens om moeten lachen.
Wie herinnert zich Frits Wester en Agnes Kant nog? Wester stelt een vraag, camera knipt naar Kant - die kijkt een beetje zuur (zuurder dan anders). Dat gaat zo een paar keer heen en weer en dat vraagt Kant wat Wester aan het doen is op zijn telefoon. Toen bleek dat Frits steeds stiekem op Twitter keek hoeveel volgers hij had. Dat vond hij belangrijker dan luisteren naar het antwoord op zijn vraag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef TLC het volgende:
Oh en het is trouwens ook gewoonweg onbeschoft en respectloos als je als presentator van een programma gaat sms en, terwijl een van je gastheren aan het woord is.
Idd. Wilfred is het ettertje wat niet opvalt, maar wel het meeste meehelpt om Kraaij in de grond trappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |