Hoi Jackquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
![]()
heb dit programma nog mee gemaakt met Kraay SENIOR. Ga mij niet vertellen dat ik geen fan ben.
nee, Kraay senior zat in het verleden regelmatig met Derksen aan tafel.quote:
En allemaal volgers van het eerste uur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef bascross het volgende:
Werkelijk ongelofelijk hoeveel figuren hier ineens rondhangen ik nog nooit eerder heb gezien in oudere topics. ''Toevallig'' allemaal Hansie-haters die het geen topshow vonden.
Haha, inderdaad. Lachwekkend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En allemaal volgers van het eerste uur.
ditquote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Matige uitzending.
Het is goed dat Hansie Hansie maar 1x in de maand langskomt.
Bertjequote:
Er was gister helemaal geen chemie tussen de heren. Elke keer als iemand een inhoudelijk betoog hield werd dat afgeschoten, door door te skippen naar het volgende item of er jolig of nors op te reageren. Er was gisteren geen enkele inhoudelijk discussie en samenspel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De chemie tussen Hansie, Johan, Genee en Gijp is nog niet helemaal terug. Ik denk dat het een paar uitzendingen nodig heeft om weer te worden zoals het was. Nu is het elke keer dat Hans wordt onderbroken, elke keer dat hij boos wordt.. Het grappige was dat het toen af en toe flink kon knallen tussen hen, niet de hele tijd.
ik heb periodes gehad dat ik minder frequent keek, uitzending gemist maakt het tegenwoordig bovendien allemaal makkelijker om elke uitzending te zien. Ik kan me hansie uit het verleden dus niet meer zo goed herinneren. Echter nu vind ik het gewoon een irritante aap, weg er mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef bascross het volgende:
Werkelijk ongelofelijk hoeveel figuren hier ineens rondhangen die ik nog nooit eerder heb gezien in oudere topics. ''Toevallig'' allemaal Hansie-haters die het geen topshow vonden.
Ik vind Hansie 1 keer in de maand prima (beter dan Schelvis 3 keer achter elkaar), maar het constant niet serieus nemen van Hansie door Derksen begint erg irritant te worden (daardoor gaat Hansie vooral overacten). Als je je gast 0,0 procent serieus neemt, moet je hem ook gewoon niet uitnodigen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:16 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
ik heb periodes gehad dat ik minder frequent keek, uitzending gemist maakt het tegenwoordig bovendien allemaal makkelijker om elke uitzending te zien. Ik kan me hansie uit het verleden dus niet meer zo goed herinneren. Echter nu vind ik het gewoon een irritante aap, weg er mee.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef Zorro het volgende:
Ik vond Hansie vroeger ook leuk, maar nu een stuk minder. Ik denk echter niet dat het aan Hans ligt, maar aan Derksen en Genee die het idee lijken te hebben dat ze Hans bij alles moeten onderbreken waardoor het geforceerd overkomt. Vroeger was dat een stuk minder, gebeurde dat voornamelijk als het zo uitkwam en niet omdat het moest.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:14 schreef Zorro het volgende:
Ik vond Hansie vroeger ook leuk, maar nu een stuk minder. Ik denk echter niet dat het aan Hans ligt, maar aan Derksen en Genee die het idee lijken te hebben dat ze Hans bij alles moeten onderbreken waardoor het geforceerd overkomt. Vroeger was dat een stuk minder, gebeurde dat voornamelijk als het zo uitkwam en niet omdat het moest.
Eens. Het is triest zo vaak als Hans wordt onderbroken, terwijl hij mijns inziens meestal wel wat interessants te melden heeft. Hans gaat daar vervolgens totaal verkeerd mee om (overacting), wat de uitzending niet ten goede komt. Hier moet echt iets aan veranderen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Hansie 1 keer in de maand prima (beter dan Schelvis 3 keer achter elkaar), maar het constant niet serieus nemen van Hansie door Derksen begint erg irritant te worden (daardoor gaat Hansie vooral overacten). Als je je gast 0,0 procent serieus neemt, moet je hem ook gewoon niet uitnodigen.
ik met ruud ter wijden als presentator, en johan alleen zijn mond over voetbal open mocht doen. (sport aan tafel)quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
![]()
heb dit programma nog mee gemaakt met Kraay SENIOR. Ga mij niet vertellen dat ik geen fan ben.
De oude senior was zo geil op spreektijd dat hij uiteindelijk ging klokken of hij wel genoeg aan het woord was gekomen. Eigenlijk lijkt hij op sommige punten wel op zijn zoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:31 schreef DrDentz het volgende:
De oude Kraay bleef vinden dat Johan niet mee kon praten omdat hij nooit de verantwoordelijkheid over een topclub gehad heeft. Nu claimt de jonge Kraay zelfs dat hij daar dicht met z'n 'snufferd' op heeft gezeten en wel weet hoe dat werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |