Bert van Marwijkquote:Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef voice-over het volgende:
De vrijdaguitzending moet wat mij betreft weer om voetbal gaan, zo niet dan haak ik af. Ik heb geen zin meer te kijken naar hysterische dialoogjes van ADHD-patienten.
Oh god nee! Laat de vrijdaguitzending alsjeblieft over voetbal gaan. VI kan het zich niet permiteren dat ''voice-over'' afhaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef voice-over het volgende:
De vrijdaguitzending moet wat mij betreft weer om voetbal gaan, zo niet dan haak ik af. Ik heb geen zin meer te kijken naar hysterische dialoogjes van ADHD-patienten.
oke doeiquote:Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef voice-over het volgende:
Dat gaat wel een mooie uitzending worden. Bert is tenminste was rustigerquote:
Vergeet niet dat voice-over wel een stem van het volk is. Als hij afhaakt is hij niet de enige.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Oh god nee! Laat de vrijdaguitzending alsjeblieft over voetbal gaan. VI kan het zich niet permiteren dat ''voice-over'' afhaakt.
Dat wil Gijp pertinent niet. Zei hij laatst in een interview. Dat hij dan als een Jan Mulder een mening moet fingeren over van alles en nog wat. Gijp wil het alleen hebben over voetbal, omdat hij daar verstand van heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Evertjan het volgende:
wat een onzin al dat Hansie gebash. Gewoon 1 keer in de maand is gewoon top!![]()
En iedere dag VI is alleen leuk als ze het ook over andere dingen dan alleen voetbal gaan hebben. Dus zoals P&W of zoals vroeger Barend en van Dorp met Gijp in de Jan Mulder rol
Maar met Bert aan tafel ontstaat er wel altijd flinke ruzie.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Dat gaat wel een mooie uitzending worden. Bert is tenminste was rustiger
Ik ben blij dat je dat inziet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Oh god nee! Laat de vrijdaguitzending alsjeblieft over voetbal gaan. VI kan het zich niet permiteren dat ''voice-over'' afhaakt.
Gewoon een programma waar het af en toe over voetbal gaat, grappen worden gemaakt en waar niet clownesk en hysterisch wordt gedaan. Van mij mag Hansie oprotten.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
Wat willen die petitie tekenaars dan.. een soort Buitenhof?
Alsof het zonder Hans Kraaij te serieus is...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Dan wordt het te serieus vrees ik. Een soort school na schooltijd.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geef ons VI zonder Hansie Hansie terug
Tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte en walging van het clowneske gedrag van Hans Kraaij junior maakte zich maandag over duizenden kijkers van Voetbal International meester. Voor de tweede maal wist Hans Kraaij junior met zijn nerveuze, irritante en geforceerde optreden de kijkers tegen zich in het harnas te jagen. Met weemoed verlangen wij terug naar het Voetbal International zonder Kraaij jr. Naar de scherpe maar oprechte ruzies tussen Wilfred 'de Fohn' Genee en Johan 'De Snor' Derksen. Naar de onbekommerde René van der Gijp. Naar de inbreng van tafelgasten die zich zichtbaar amuseerden om de heerlijke vaste ingrediënten van dit borrelpraatprogramma.
Daarom: weg met Hansie Hansie bij Voetbal International
Laat deze clown lekker bij campingzender SBS en geef ons het authentieke Voetbal International terug. Teken de petitie en steun Wilfred, Johan en Rene
http://www.axci.nl/index.php?petitie=18739
Tekenen dus
Onzin, de afleveringen zonder Hans zijn ook VI stijl waardigquote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Dan wordt het te serieus vrees ik. Een soort school na schooltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |