abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 16:33:23 #276
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_95173339
De vrijdaguitzending moet wat mij betreft weer om voetbal gaan, zo niet dan haak ik af. Ik heb geen zin meer te kijken naar hysterische dialoogjes van ADHD-patienten.
pi_95173695
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef voice-over het volgende:
De vrijdaguitzending moet wat mij betreft weer om voetbal gaan, zo niet dan haak ik af. Ik heb geen zin meer te kijken naar hysterische dialoogjes van ADHD-patienten.
Bert van Marwijk :7.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:43:54 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_95173783
Geef ons VI zonder Hansie Hansie terug

Tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte en walging van het clowneske gedrag van Hans Kraaij junior maakte zich maandag over duizenden kijkers van Voetbal International meester. Voor de tweede maal wist Hans Kraaij junior met zijn nerveuze, irritante en geforceerde optreden de kijkers tegen zich in het harnas te jagen. Met weemoed verlangen wij terug naar het Voetbal International zonder Kraaij jr. Naar de scherpe maar oprechte ruzies tussen Wilfred \'de Fohn\' Genee en Johan \'De Snor\' Derksen. Naar de onbekommerde René van der Gijp. Naar de inbreng van tafelgasten die zich zichtbaar amuseerden om de heerlijke vaste ingrediënten van dit borrelpraatprogramma.

Daarom: weg met Hansie Hansie bij Voetbal International

Laat deze clown lekker bij campingzender SBS en geef ons het authentieke Voetbal International terug. Teken de petitie en steun Wilfred, Johan en Rene

http://www.axci.nl/index.php?petitie=18739

Tekenen dus :7
pi_95173863
Wat willen die petitie tekenaars dan.. een soort Buitenhof?
  donderdag 7 april 2011 @ 17:14:54 #281
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_95175090
Reinout Oerlemans gaat nog meer doen met Johan Derksen

Televisieproducent Eyeworks van Reinout Oerlemans gaat nauw samenwerken met weekblad Voetbal International. Dat moet leiden tot ‘crossmediale voetbalproducties’.

Wat Reinout Oerlemans en VI-hoofdredacteur Johan Derksen daar precies mee bedoelen is vooralsnog een raadsel, maar het zal groots worden, belooft de eerste:

http://www.quotenet.nl/qu(...)et-johan-derksen.php

Zou mevr Derksen dat allemaal goedvinden :+
  donderdag 7 april 2011 @ 17:40:04 #282
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_95175972
quote:
Oh god nee! Laat de vrijdaguitzending alsjeblieft over voetbal gaan. VI kan het zich niet permiteren dat ''voice-over'' afhaakt.
Bedankt Hans.
pi_95176474
quote:
oke doei :)
pi_95176494
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Bert van Marwijk :7.
Dat gaat wel een mooie uitzending worden. Bert is tenminste was rustiger
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95176624
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef bascross het volgende:

[..]

Oh god nee! Laat de vrijdaguitzending alsjeblieft over voetbal gaan. VI kan het zich niet permiteren dat ''voice-over'' afhaakt.
Vergeet niet dat voice-over wel een stem van het volk is. Als hij afhaakt is hij niet de enige.

Als VI er niks aan doet om voice-over cum suis te behouden kan Arnie een streep door z'n plannen zetten.
pi_95176724
wat een onzin al dat Hansie gebash. Gewoon 1 keer in de maand is gewoon top! ^O^ ^O^ En iedere dag VI is alleen leuk als ze het ook over andere dingen dan alleen voetbal gaan hebben. Dus zoals P&W of zoals vroeger Barend en van Dorp met Gijp in de Jan Mulder rol
pi_95177059
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Evertjan het volgende:
wat een onzin al dat Hansie gebash. Gewoon 1 keer in de maand is gewoon top! ^O^ ^O^ En iedere dag VI is alleen leuk als ze het ook over andere dingen dan alleen voetbal gaan hebben. Dus zoals P&W of zoals vroeger Barend en van Dorp met Gijp in de Jan Mulder rol
Dat wil Gijp pertinent niet. Zei hij laatst in een interview. Dat hij dan als een Jan Mulder een mening moet fingeren over van alles en nog wat. Gijp wil het alleen hebben over voetbal, omdat hij daar verstand van heeft.
pi_95177380
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:53 schreef eight het volgende:

[..]

Dat gaat wel een mooie uitzending worden. Bert is tenminste was rustiger
Maar met Bert aan tafel ontstaat er wel altijd flinke ruzie.

donderdag 7 april 2011 @ 18:19:03 #289
268409 voice-over
pi_95177383
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je dat inziet.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 19:13:44 #290
138438 crew  Pizzakoppo
pi_95179932
Kap eens met die kansloze nieuwsberichten over hans kraaij, als je het niet leuk vind kijk je toch niet?
pi_95181528
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
Wat willen die petitie tekenaars dan.. een soort Buitenhof?
Gewoon een programma waar het af en toe over voetbal gaat, grappen worden gemaakt en waar niet clownesk en hysterisch wordt gedaan. Van mij mag Hansie oprotten.
pi_95181556
Dan wordt het te serieus vrees ik. Een soort school na schooltijd.
pi_95181625
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Alsof het zonder Hans Kraaij te serieus is...
pi_95181710
De Hans-haat lijkt de Tijl-toorn te gaan overstijgen.
pi_95182285
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geef ons VI zonder Hansie Hansie terug

Tenenkrommend, plaatsvervangende schaamte en walging van het clowneske gedrag van Hans Kraaij junior maakte zich maandag over duizenden kijkers van Voetbal International meester. Voor de tweede maal wist Hans Kraaij junior met zijn nerveuze, irritante en geforceerde optreden de kijkers tegen zich in het harnas te jagen. Met weemoed verlangen wij terug naar het Voetbal International zonder Kraaij jr. Naar de scherpe maar oprechte ruzies tussen Wilfred 'de Fohn' Genee en Johan 'De Snor' Derksen. Naar de onbekommerde René van der Gijp. Naar de inbreng van tafelgasten die zich zichtbaar amuseerden om de heerlijke vaste ingrediënten van dit borrelpraatprogramma.

Daarom: weg met Hansie Hansie bij Voetbal International

Laat deze clown lekker bij campingzender SBS en geef ons het authentieke Voetbal International terug. Teken de petitie en steun Wilfred, Johan en Rene

http://www.axci.nl/index.php?petitie=18739

Tekenen dus :7
:D :D
pi_95182375
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Onzin, de afleveringen zonder Hans zijn ook VI stijl waardig :) Met Hansie Hansie wordt het café gehalte te hoog.
pi_95182492
Maar Hans is ook een beetje de stem van het gewone volk. De andere kijken vanuit een ivoren torentje neer op vierde mannen en matige voetballers, Hans komt op voor de underdog.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:07:13 #298
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95182834
Zou wel leuk zijn als hij Jr ook weg pest
  donderdag 7 april 2011 @ 20:08:46 #299
268409 voice-over
pi_95182927
Hans moet weg en Derksen moet eens serieus ingaan op een normale vraag van Genee. Zo niet, dan kijk ik wel naar Van Gelder en zijn babbelmaatjes bij de NOS.
pi_95183077
Iemand moet zo'n Hitler woede-uitbarsting filmpje uit Der Untergang ondertitelen alsof hij over Hansie klaagt, dat zijn favoriete voetbalshow niet leuk meer is, dat hij nog liever naar Studio Voetbal kijkt, en dat die vrouwtjes buiten zijn kamer tegen elkaar zeggen 'huil maar niet, hij is niet zo wanhopig'. Dat wordt een hit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')