Het is toch een vergelijking die ik maak?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tijdens de relatie? Volgens mij was er geen sprake van een relatie op het moment van neuken.
Wat is het verschil? Dat het 'aan' is of dat het tijdelijk uit was? Want in mijn ogen is dat dan het enige verschil.quote:
Misschien. Hangt er vanaf hoe de relatie toen was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, hij had 3 jaar geleden eerlijk moeten zijn.
Ja, en dat is wel een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Dat het 'aan' is of dat het tijdelijk uit was? Want in mijn ogen is dat dan het enige verschil.
En dat is dan ook wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Dat het 'aan' is of dat het tijdelijk uit was? Want in mijn ogen is dat dan het enige verschil.
Ja, en ook meteen het verschil tussen moreel juist en onjuist. Als 'ie dit in een relatie geflikt had dan had 'ie zeker fout gezeten. Maar dat zat 'ie niet..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Vosss eens, het kost helaas enige ervaring om hier doorheen te prikken. Ook mijn huidige vriendin probeert dit nog regelmatig en dan valt het op dat het niet eens bewust is. Daar zijn vrouwen op 'getraind' zo lijkt het.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is geen neerbuigendheid. Vrouwen zijn er nu eenmaal goed in om een schuldgevoel aan te praten
Bovendien geloof ik er gewoon geen zak van dat het probleem er in zit dat ze haar vent niet meer zou kunnen vertrouwen. Het probleem zit erin dat hij een ander uit elkaar gescheurd heeft en dat mevrouw zich nu op haar kut getrapt voelt.
Dat is het probleem. En dat is een probleem van TS en niet van haar vent; het was uit. Punt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en dat is wel een wezenlijk verschil.
Liegen over vreemdgaan tijdens een relatie vind ik fout, want je laat de ander in de waan van je trouw. Maar liegen over een slippertje tijdens een break vind ik wat anders. Degene die liegt is oneerlijk, maar niet ontrouw.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dat is dan ook wel een groot verschil.
Allemaal correct.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, en ook meteen het verschil tussen moreel juist en onjuist. Als 'ie dit in een relatie geflikt had dan had 'ie zeker fout gezeten. Maar dat zat 'ie niet..
Ja, maar dat is Vosss. Die schiet met opzet volkomen uit de bocht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef VeerEli het volgende:
Het was een reactie op dit mooie verhaaltje:
Wat hij deed was een soort van Robin Hood actie om de relatie te redden. Hij zette zichzelf op de tweede plaats en de relatie op de eerste!! Deze man verdient een lintje en niet dit soort gezeik!
En dat kan je dan net zo goed gebruiken als reden om bijvoorbeeld je vreemdgaan te verzwijgen, en vind ik dus gewoon dikke vette bullshit.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Vosss. Die schiet met opzet volkomen uit de bocht.
Geen enkele relatie houdt op als 100% gezamelijke keuzequote:Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef Ancarta het volgende:
Oke wauw, ik ben echt zeer blij met alle reacties, positief als negatief.
Ik heb er zo even een nachtje over kunnen slapen wat al wat rust in mn hoofd gaf.
Sommige punten even duidelijk maken: De seks doet me niet zoveel, het toch het liegen ( ja echt waar, ik stel nu bepaalde mensen teleur).
Ik begrijp zowiezo zijn reden wel, waarom hij het niet heeft gezegd, en heb dit topic voornamelijk gestart omdat ik er bij hem niet op door wilde gaan. Gebeurd is gebeurd, en wil er zowiezo bij hem geen punt meer van maken. Ik wil niet dat dit ( op zich kleine ) dingetje een grote rol gaat spelen na 3 jaar. Voor de duidelijkheid, uit elkaar gaan was op dat moment een keus van ons samen, en niet wetend dat we nog bij elkaar zouden komen, vandaar dat ik het toch een break noem. =)
Ja, maar dan hoef je er nog niet over te liegen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Rekkie het volgende:
Je weegt er te zwaar aan en je stelt je aan.
[Ross-mode]
WE WERE ON A BREAK
[/Ross-mode]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |