abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:55:50 #101
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_95068147
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tijdens de relatie? Volgens mij was er geen sprake van een relatie op het moment van neuken.
Het is toch een vergelijking die ik maak?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:56:43 #102
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_95068186
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik toch wat anders.
Wat is het verschil? Dat het 'aan' is of dat het tijdelijk uit was? Want in mijn ogen is dat dan het enige verschil.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:57:57 #103
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95068241
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:33 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, hij had 3 jaar geleden eerlijk moeten zijn.
Misschien. Hangt er vanaf hoe de relatie toen was.

Feit is wel dat hij drie jaar na dato beter zijn mond had kunnen houden. Nu slaapt hij met een schoon geweten en gaat zij intussen die hele relatie onder de loep nemen. Wat jij ook al schreef, wat kan hij nog meer verzwegen hebben? En bij alles wordt het opgerakeld. Wat heb je aan die eerlijkheid?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:58:12 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95068247
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat is het verschil? Dat het 'aan' is of dat het tijdelijk uit was? Want in mijn ogen is dat dan het enige verschil.
Ja, en dat is wel een wezenlijk verschil.

Liegen over vreemdgaan tijdens een relatie vind ik fout, want je laat de ander in de waan van je trouw. Maar liegen over een slippertje tijdens een break vind ik wat anders. Degene die liegt is oneerlijk, maar niet ontrouw.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95068251
quote:

[..]

En dat is dan ook wel een groot verschil.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:59:29 #106
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_95068301
quote:

[..]

Ja, en ook meteen het verschil tussen moreel juist en onjuist. Als 'ie dit in een relatie geflikt had dan had 'ie zeker fout gezeten. Maar dat zat 'ie niet..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:00:25 #107
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_95068339
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is geen neerbuigendheid. Vrouwen zijn er nu eenmaal goed in om een schuldgevoel aan te praten :+

Bovendien geloof ik er gewoon geen zak van dat het probleem er in zit dat ze haar vent niet meer zou kunnen vertrouwen. Het probleem zit erin dat hij een ander uit elkaar gescheurd heeft en dat mevrouw zich nu op haar kut getrapt voelt.

Dat is het probleem. En dat is een probleem van TS en niet van haar vent; het was uit. Punt.
Ik ben het wel met Vosss eens, het kost helaas enige ervaring om hier doorheen te prikken. Ook mijn huidige vriendin probeert dit nog regelmatig en dan valt het op dat het niet eens bewust is. Daar zijn vrouwen op 'getraind' zo lijkt het.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingmob op 05-04-2011 14:07:05 ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_95068345
K vind ut niet super vreemd dat mannetje/vriendje es een keer iets met een ander wijfje/dinnetje onderneemt ; sex incluis. Zolang je elkaar vertrouwt en met elkaar verder wil, is dat de basis, en wat er met een ander gebeurt is dan bijzaak.
Ik zou t zelfs goed/beter/minder slecht vinden als vriendje/mannetje wat ervaring op doet met een ander/paar anderen ; sex incluis. Dat kan aan relatie ten goede komen, toch ?
Maar dan wel : hij mag, en zij dus ook. Niet : alleen hij mag.
Als je elkaar vertrouwt, zeg je vanzelf alles tegen de ander ; of alles, alles wat je kwijt wilt.
pi_95068393
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en dat is wel een wezenlijk verschil.

Liegen over vreemdgaan tijdens een relatie vind ik fout, want je laat de ander in de waan van je trouw. Maar liegen over een slippertje tijdens een break vind ik wat anders. Degene die liegt is oneerlijk, maar niet ontrouw.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En dat is dan ook wel een groot verschil.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja, en ook meteen het verschil tussen moreel juist en onjuist. Als 'ie dit in een relatie geflikt had dan had 'ie zeker fout gezeten. Maar dat zat 'ie niet..
Allemaal correct.
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:03:22 #110
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_95068445
Het was een reactie op dit mooie verhaaltje:

Wat hij deed was een soort van Robin Hood actie om de relatie te redden. Hij zette zichzelf op de tweede plaats en de relatie op de eerste!! Deze man verdient een lintje en niet dit soort gezeik!

En dat kan je dan net zo goed gebruiken als reden om bijvoorbeeld je vreemdgaan te verzwijgen, en vind ik dus gewoon dikke vette bullshit.
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:04:27 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95068481
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef VeerEli het volgende:
Het was een reactie op dit mooie verhaaltje:

Wat hij deed was een soort van Robin Hood actie om de relatie te redden. Hij zette zichzelf op de tweede plaats en de relatie op de eerste!! Deze man verdient een lintje en niet dit soort gezeik!

En dat kan je dan net zo goed gebruiken als reden om bijvoorbeeld je vreemdgaan te verzwijgen, en vind ik dus gewoon dikke vette bullshit.
Ja, maar dat is Vosss. Die schiet met opzet volkomen uit de bocht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95068607
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, maar dat is Vosss. Die schiet met opzet volkomen uit de bocht.
:7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Vis een optie? dinsdag 5 april 2011 @ 14:11:52 #113
70532 loveli
N
pi_95068733
crap in = crap out
pi_95070092
Oke wauw, ik ben echt zeer blij met alle reacties, positief als negatief.

Ik heb er zo even een nachtje over kunnen slapen wat al wat rust in mn hoofd gaf.

Sommige punten even duidelijk maken: De seks doet me niet zoveel, het toch het liegen ( ja echt waar, ik stel nu bepaalde mensen teleur).

Ik begrijp zowiezo zijn reden wel, waarom hij het niet heeft gezegd, en heb dit topic voornamelijk gestart omdat ik er bij hem niet op door wilde gaan. Gebeurd is gebeurd, en wil er zowiezo bij hem geen punt meer van maken. Ik wil niet dat dit ( op zich kleine ) dingetje een grote rol gaat spelen na 3 jaar. Voor de duidelijkheid, uit elkaar gaan was op dat moment een keus van ons samen, en niet wetend dat we nog bij elkaar zouden komen, vandaar dat ik het toch een break noem. =)
pi_95070541
Hij heeft het uit zichzelf verteld, begrijp ik?
De reden waarom hij het eerst verzweeg is begrijpelijk, de reden waarom hij het steeds moeilijker vond om te vertellen ook wel. Desondanks wilde hij eerlijk zijn.
Dat lijkt me een zeer te waarderen eigenschap en weegt naar mijn idee veel zwaarder dan dat verzwegen slippertje van zoveel jaar geleden.
Naar mijn idee heb je meer reden om blij te zijn met zo'n integere partner dan gekwetst, iig.
pi_95070687
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:44 schreef Ancarta het volgende:
Oke wauw, ik ben echt zeer blij met alle reacties, positief als negatief.

Ik heb er zo even een nachtje over kunnen slapen wat al wat rust in mn hoofd gaf.

Sommige punten even duidelijk maken: De seks doet me niet zoveel, het toch het liegen ( ja echt waar, ik stel nu bepaalde mensen teleur).

Ik begrijp zowiezo zijn reden wel, waarom hij het niet heeft gezegd, en heb dit topic voornamelijk gestart omdat ik er bij hem niet op door wilde gaan. Gebeurd is gebeurd, en wil er zowiezo bij hem geen punt meer van maken. Ik wil niet dat dit ( op zich kleine ) dingetje een grote rol gaat spelen na 3 jaar. Voor de duidelijkheid, uit elkaar gaan was op dat moment een keus van ons samen, en niet wetend dat we nog bij elkaar zouden komen, vandaar dat ik het toch een break noem. =)
Geen enkele relatie houdt op als 100% gezamelijke keuze :)
pi_95070769
soms weet je als je zonder mekaar beter af bent, iig voor dat moment =) En ja, ik ben nog steeds zeer blij met hem, laat ik dat wel voorop stellen
pi_95131292
TS, neuk met een anders en zeg het over 5 jaar. Hij zou het dan niet erg moeten vinden want tja 5 jaar geleden he. Sorry maar het was toen maar 3 weken uit. En je ex wou je in die drie weken wel terug anders was het niet aan... Maar neukt wel met een ander??? Misschien was dacht ie wel van, jahh ik krijg mn toch ex wel terug maar ik neuk nu een ander nu ik mag neuken...Ik zou het iig niet pikken maar zo ben ik. Daarna ook nog zown eikel zijn om het niet te vertellen maar je gewoon keihard in de maling nemen. Nu zit je in een heel lastig situatie ik weet. Je hebt nu al bijna 4 jaar met hem... en is het onzinnig om boos te worden van iets wat 3 jaar geleden tijdens een time out is gebeurd. De meeste kerels zullen hier wel zeggen van jaah het was uit bla bla bla. Maar als de situatie andersom (vrouw met een ander naar bed) was geweest dan blaffen ze anders of course.
pi_95511082
ook een idee
pi_95511358
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Rekkie het volgende:
Je weegt er te zwaar aan en je stelt je aan.

[Ross-mode]

WE WERE ON A BREAK

[/Ross-mode]
Ja, maar dan hoef je er nog niet over te liegen. :)
pi_95511667
Ja dat was voornamelijk de issue, verder alles weer prima hier gelukkig =) Topic heeft wel geholpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')