Zo werd het niet gezegd in dat andere topic. Daar stond dat liegen (punt) exit is; je moet elkaar 100% kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:34 schreef Sam-x het volgende:
Ik weet dat iedereen liegt. Voor mij is het alleen verschillend waarover gelogen wordt.
Ja, maar ook in elke relatie wordt er ook na een directe vraag wel gelogen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:41 schreef TripleS het volgende:
Is niet uit jezelf vertellen is wat anders dan liegen
Dat was er 1 en vrouw inderdaad. Bij zo iemand ligt er met die eerlijkheid drie jaar na dato ook meteen een bom onder die relatie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo werd het niet gezegd in dat andere topic. Daar stond dat liegen (punt) exit is; je moet elkaar 100% kunnen vertrouwen.
Dat is waar. Het moet niet alleen eigenbelang zijn van iemand die bijv.systematisch vreemd gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Lienekien het volgende:
Het is een afwegen van belangen. En of een leugen kan of niet hangt m.i. af van het belang.
En bij die belangen gaat het juist mis. Die verschillen van persoon, en van tijd tot tijd per persoon nogal. Wat de 1 een dealbreaker vindt, vindt de ander geen probleemquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Lienekien het volgende:
Het is een afwegen van belangen. En of een leugen kan of niet hangt m.i. af van het belang.
Jan Mulder noemde dat ooit eens 'dribbelen met de waarheid'.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Silenus het volgende:
Ik noem het liever "mijn eigen kijk op de waarheid'.
Tja, dat hoort er bij als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En bij die belangen gaat het juist mis. Die verschillen van persoon, en van tijd tot tijd per persoon nogal. Wat de 1 een dealbreaker vindt, vindt de ander geen probleem
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Silenus het volgende:
Ik noem het liever "mijn eigen kijk op de waarheid'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |