En de TS solliciteerde daar gelukkig zelf ook niet naar. Daarnaast ontslaat dat de TS nog steeds niet van de regels. Of gaan we werkelijk subjectief om met die regels ? Want dan gaan we nog een leuke tijd tegemoet met jankende TS-en die roepen dat het anderen ook gelukt is hun OP leeg te krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef Re het volgende:
nah, lekker met zijn alle bovenop de TS springen, dat is hoe we het doen op FOK!, niet?
joh, zeur niet zo en ga koken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de TS solliciteerde daar gelukkig zelf ook niet naar. Daarnaast ontslaat dat de TS nog steeds niet van de regels. Of gaan we werkelijk subjectief om met die regels ? Want dan gaan we nog een leuke tijd tegemoet met jankende TS-en die roepen dat het anderen ook gelukt is hun OP leeg te krijgen.
Oke Re, kusjes love you thx baiquote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Re het volgende:
[..]
joh, zeur niet zo en ga koken.
Zo'n topic valt niet meer te redden ook niet na het terugzetten van en OP
Dat een mod geen zin heeft om energie te steken in een kloon van een gebande kan ik me prima voorstellen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Beetje jammer dat je de OP niet terugzet van Zusje vertoont zeer vreemd gedrag Re, nu heeft de TS alsnog zijn zin en worden de regels genegeerd. Mooi precedent wordt er zo geschept. Daarnaast is 'geen zin en geen tijd' natuurlijk geen argument, had je maar geen mod moeten worden, simpel gezegd.
Ja goddomme hoe kan ik dat nou weten dan.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat een mod geen zin heeft om energie te steken in een kloon van een gebande kan ik me prima voorstellen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke Re, kusjes love you thx bai
ouwe brompot![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja goddomme hoe kan ik dat nou weten dan.
Anders is er altijd nog google cache.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke Re, kusjes love you thx bai
ouwe brompot![]()
Ging jij niet op huwelijksreis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Re het volgende:
Zoiets ja, ga eerst allemaal maar eens afkoelen.
Ho ho, je had geen gelijk. Ik had je dat meteen duidelijk kunnen maken door te zeggen dat het ging om een smsje, maar je was zo stellig dat ik dat niet heb gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef Halcon het volgende:
Via DM inmiddels wat duidelijk gekregen. Persoon in kwestie geeft toe dat ze een hele scene heeft getrapt omdat ze het mij niet gunde dat ik gelijk had. Kinderachtig gedoe, maar zand erover wat mij betreft.
Topic kan weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |