quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik had dat trouwens gedaan met twee keukenmessen in mijn handen, je kunt maar niet zeker genoeg zijn
Volgens mij is Laura degene die verkeerd is ingeschat.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd.. schat .. ik had je echt niet zo naief ingeschat
[..]
psies! Ik had dat trouwens gedaan met twee keukenmessen in mijn handen, je kunt maar niet zeker genoeg zijn
Hoe komt hij erbij?quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
onnozele alex denkt echt dat ze iets met spinnen moet doen
Inspiratie voor een nieuw kunstwerkje?quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind dat ze met haar gluiperige kop van karim af moet blijven !
Ze heeft het wel weer voor elkaar tochquote:
[..]
Karim is niet gek.quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, zelfs als hij weet dat het een missie is doet zoiets wel iets met je... Hij vind d'r leuk, ook al komt ze gespeeld bij hem op schoot. dan zit ze er wel... dat doet iets als je iemand leuk vind...
Het is niet alleen nu,... maar het live schuiven kunnen ze gewoon echt niet. Ja ik weet waar ik het over heb. Gok dat ze ook amper gear hebben om het een beetje onder controle te krijgen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het net best mooi gedaan. Het was zeker weten een montagefout, maar hoe het beeld op Laura stond, en het geluid op de heren die het over haar en haar missie hadden... Geweldig.
Dat wel. Maar net was het wel even nice.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het is niet alleen nu,... maar het live schuiven kunnen ze gewoon echt niet. Ja ik weet waar ik het over heb. Gok dat ze ook amper gear hebben om het een beetje onder controle te krijgen.
Laura, je missie is mislukt!quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Darklight het volgende:
Dat zou wel leuk zijn Alex genomineerd door het falen van Laura
Ja nou.. voor 500 euro heb ik het er best voor over dat de rest van de mannen voor het leven getraumatiseerd zijn! Tis een spelletje hoorquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van zeg nee en zie wat die sanctie is als je het echt niet ziet zitten. Maar nee het spel verneuken en in de belangstelling staan.
Je vergeet dat de sanctie voor Alex of Laura was, ik denk dat ze het bewust de soep in heeft laten lopen omdat zij zich dat terdege realiseerde, ZIJ maakt de fout nu, ik denk dat ze een sanctie tegen zichzelf verwacht nu.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, niet prima, ze doet toch weer niks en laat het aan anderen over?
Ze kan ook een statement maken en weigeren of er voor gaan, maar dit is laf
Botte broodmessen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
De stem: Laura, je missie is mislukt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Laura, je missie is mislukt!
Wie van jullie 2 is volgende keer automatisch genomineerd, Alex of jij zelf?
Dat zou een leuke zijn indd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Laura jij mag kiezen sta jij genomineerd of Alex?
Haha, ik zeg toch niet dat hij gek is... Ik zeg alleen dat hij haar leuk vind en zelfs al kondigt ze voordat ze bij hem op schoot kruipt aan dat het een missie is dat ze bij hem op schoot komt zitten, dan doet zoiets wel wat met je...quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim is niet gek.
Alex mag dan wel naief zijn, Karim is dat niet.
We wilden een wat harder spel, dan is dit een goed begin.
Je mag blij zijn dat ze loopt, ligt anders toch maar alleen in bed te rotten of te smakken met Alexquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
gaan we nu kijken naar een rondlopende laura die het moeilijk heeft
Ze had meteen moeten weigeren....quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet dat de sanctie voor Alex of Laura was, ik denk dat ze het bewust de soep in heeft laten lopen omdat zij zich dat terdege realiseerde, ZIJ maakt de fout nu, ik denk dat ze een sanctie tegen zichzelf verwacht nu.
Haha,... even dan.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wel. Maar net was het wel even nice.
Goeie! Die mag van mij ook wel.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Laura jij mag kiezen sta jij genomineerd of Alex?
Die heeft het niet moeilijk, iedereen weet het al.quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Flow3r het volgende:
gaan we nu kijken naar een rondlopende laura die het moeilijk heeft
Dan kiest ze vast voor Alexquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
OOOOOOOOOOOOH. Ik heb het idee van de dag
[..]
De stem: Laura, je missie is mislukt.
De consequentie is dat jij OF Alex automatisch genomineerd. Wie kies je om genomineerd te worden?
Als je logisch nadenkt.. week van de waarheid, maskers af, dan weet je dat de sanctie die je krijgt als je de faalhaas bent zoals ze nu doet veel hoger is dan als je nee zegt.. dan doe je je masker namelijk af en dat is wat de stem wil.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet dat de sanctie voor Alex of Laura was, ik denk dat ze het bewust de soep in heeft laten lopen omdat zij zich dat terdege realiseerde, ZIJ maakt de fout nu, ik denk dat ze een sanctie tegen zichzelf verwacht nu.
Ik was blijkbaar niet de enige die het idee hadquote:
ja dat zou een normaal mens denken ,maarquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef Flow3r het volgende:
Laura heeft door dat deze missie niet voor niets is, misschien hebben de kijkers wel een bepaald beeld van haar en komt ze als slet over op tv?
je ziet haar denken; waar komt dit vandaan? Ik moest ook al met Guido faken.
Zou men thuis niet geloven dat ik echt iets heb met Alex?
Toen was er nog een SL vanwege de Daily dus dat hebben we niet kunnen zien.quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef angeljacky het volgende:
Maar ze moest toch binnen 1 minuut beginnen dus missie is al mislukt dus.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
nou komop SLET, ga zitten bij Karim en kriebel of je leven er vanaf hangt , dat doe je toch zo graag?![]()
![]()
Tja, maar dat moet je dan ook maar net meteen bedenken, ik vind dat ze door wat ze nu net heeft gedaan dat statement ook heeft gemaakt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt.. week van de waarheid, maskers af, dan weet je dat de sanctie die je krijgt als je de faalhaas bent zoals ze nu doet veel hoger is dan als je nee zegt.. dan doe je je masker namelijk af en dat is wat de stem wil.
Zelfs Alex zegt nu doe het maar tenzij tegen je gevoel: "nou dan weiger je toch gewoon? "
vind ik ook, pak haar maar goed aan een keerquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef willem67 het volgende:
Totaal geen medelijden met Alex of Laura, worden al weken verwend verjaardag,etentje,nep bruiloft.
en dat terwijl ze zelf totaal niet actief meedoen en alleen maar hele dagen op bed liggen.
Tijd voor actie dus, en als de missie mislukt inderdaad een zware sanctie (nominatie Alex of Laura)
En da's gofferdomme nog es proat! Aan de gang kwakgat!quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
nou komop SLET, ga zitten bij Karim en kriebel of je leven er vanaf hangt , dat doe je toch zo graag?![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef willem67 het volgende:
Totaal geen medelijden met Alex of Laura, worden al weken verwend verjaardag,etentje,nep bruiloft.
en dat terwijl ze zelf totaal niet actief meedoen en alleen maar hele dagen op bed liggen.
Tijd voor actie dus, en als de missie mislukt inderdaad een zware sanctie (nominatie Alex of Laura)
hahahahahaquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Stemband amputatie.
Maar dat zal wel weer te hard zijn zeker..
is voor pearlbitch... jo die lau bespringtquote:
We zijn het zo eens! Het is bijna eng!quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt.. week van de waarheid, maskers af, dan weet je dat de sanctie die je krijgt als je de faalhaas bent zoals ze nu doet veel hoger is dan als je nee zegt.. dan doe je je masker namelijk af en dat is wat de stem wil.
Zelfs Alex zegt nu doe het maar tenzij tegen je gevoel: "nou dan weiger je toch gewoon? "
quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
![]()
nu moet ze ook nog eens echt wat gaan doen danquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Dark het volgende:
Ben blij dat die neppe troostdoos eindelijk eens iets echts moet doen ipv dat laffe trouw gedoe![]()
Ze was in mijn achting gestegen als ze meteen gezegd had - dat doe ik niet, ongeacht de consequenties!
Ik ben de puppetmasterquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard en Karim zeggen wat doe je hier, ga je haar doen of je benen scheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |