Ik was blijkbaar niet de enige die het idee hadquote:
ja dat zou een normaal mens denken ,maarquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef Flow3r het volgende:
Laura heeft door dat deze missie niet voor niets is, misschien hebben de kijkers wel een bepaald beeld van haar en komt ze als slet over op tv?
je ziet haar denken; waar komt dit vandaan? Ik moest ook al met Guido faken.
Zou men thuis niet geloven dat ik echt iets heb met Alex?
Toen was er nog een SL vanwege de Daily dus dat hebben we niet kunnen zien.quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef angeljacky het volgende:
Maar ze moest toch binnen 1 minuut beginnen dus missie is al mislukt dus.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
nou komop SLET, ga zitten bij Karim en kriebel of je leven er vanaf hangt , dat doe je toch zo graag?![]()
![]()
Tja, maar dat moet je dan ook maar net meteen bedenken, ik vind dat ze door wat ze nu net heeft gedaan dat statement ook heeft gemaakt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt.. week van de waarheid, maskers af, dan weet je dat de sanctie die je krijgt als je de faalhaas bent zoals ze nu doet veel hoger is dan als je nee zegt.. dan doe je je masker namelijk af en dat is wat de stem wil.
Zelfs Alex zegt nu doe het maar tenzij tegen je gevoel: "nou dan weiger je toch gewoon? "
vind ik ook, pak haar maar goed aan een keerquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef willem67 het volgende:
Totaal geen medelijden met Alex of Laura, worden al weken verwend verjaardag,etentje,nep bruiloft.
en dat terwijl ze zelf totaal niet actief meedoen en alleen maar hele dagen op bed liggen.
Tijd voor actie dus, en als de missie mislukt inderdaad een zware sanctie (nominatie Alex of Laura)
En da's gofferdomme nog es proat! Aan de gang kwakgat!quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
nou komop SLET, ga zitten bij Karim en kriebel of je leven er vanaf hangt , dat doe je toch zo graag?![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef willem67 het volgende:
Totaal geen medelijden met Alex of Laura, worden al weken verwend verjaardag,etentje,nep bruiloft.
en dat terwijl ze zelf totaal niet actief meedoen en alleen maar hele dagen op bed liggen.
Tijd voor actie dus, en als de missie mislukt inderdaad een zware sanctie (nominatie Alex of Laura)
hahahahahaquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Stemband amputatie.
Maar dat zal wel weer te hard zijn zeker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |