OM NOM NOMquote:
mee eensquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
Het topic wordt in rap tempo verkracht nu. Zullen we weer ontopic doen voor murp komt?
Goed planquote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
Het topic wordt in rap tempo verkracht nu. Zullen we weer ontopic doen voor murp komt?
dit zat al de hele dag in mijn kopquote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Symp wat heb je allemaal in petto nog?
Dit is echt super vrolijk
da's op tijd..quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben best wel moe eigenlijk, ga denk ik maar slapen zo
quote:Op maandag 4 april 2011 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben best wel moe eigenlijk, ga denk ik maar slapen zo
Dat is een beste stofzuigerquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Utopie zal best een toffe gozer zijn in het echt, maar als user zuigt hij hader dan een 3500W stofzuiger![]()
wat heeft hij nu weer uitgespookt omdat ie weer gebanned is eigenlijk?quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Utopie zal best een toffe gozer zijn in het echt, maar als user zuigt hij hader dan een 3500W stofzuiger![]()
Bans worden niet besproken en hierop is al antwoord gegeven door sharr, lees maar terugquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat heeft hij nu weer uitgespookt omdat ie weer gebanned is eigenlijk?
PM postenquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat heeft hij nu weer uitgespookt omdat ie weer gebanned is eigenlijk?
Avondquote:
regeltjes..quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef sharr het volgende:
Weet je wat ik me afvraag he? Waarom mogen bans niet besproken worden?
Dit nummer![]()
om welles nietes spelletjes te voorkomen...quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef sharr het volgende:
Weet je wat ik me afvraag he? Waarom mogen bans niet besproken worden?
Dit nummer![]()
Oh oke, logisch eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
om welles nietes spelletjes te voorkomen...
ookquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sympho draait? Sympho was toch van de gitaren?
Die is van alle markten thuisquote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sympho draait? Sympho was toch van de gitaren?
Geneukt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ah ok, lekker relaxed luisteren na een hele vreemde middag
Jofuquote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
Hoe was ze?quote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das wel wennen hoor! Ik ga nu steeds lopen zoeken naar een blauwe UIquote:
doe mij deze maarquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel wennen hoor! Ik ga nu steeds lopen zoeken naar een blauwe UI
Als je goed kijkt zit ie er nog steeds in hoorquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel wennen hoor! Ik ga nu steeds lopen zoeken naar een blauwe UI
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zit ie er nog steeds in hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon schaamteloos Grease draaien
DAT MAG NOOIT!quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Hierna ga ik gewoon schaamteloos Grease draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie radio verder
quote:Op maandag 4 april 2011 21:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Plas in z'n kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie radio verder¯_(ツ)_/¯
Van mij mag het wel hoorquote:
Dan mag ik ook aan je tieten zittenquote:
Dat zou jij wel willen hequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen he![]()
Maar dan wil ik een dansje doen met jou op dit nummer
quote:
Mag niet schelden in het topicquote:
Boudewijn is sowieso baasquote:
Ja, die moeten ze verbieden, klotedingenquote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik ook geen moeite mee
Voor de paaltjes wil ik graag bedanken
jaquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze verbieden, klotedingen
allang. en ik meld me gewoon ff.quote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was dat nog nodig dan?![]()
Sta je op de dj lijst? password gaat zeer binnenkort veranderen.
ja een van mijn favorieten van Boudewijnquote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
ik vind dit een zeer leuk nummertje
quote:
quote:
wat voor vragen stuur jij altijd?quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
Even vragen verzinnen voor Dragems bazenshow
alles is goed als het maar boudewijn isquote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja een van mijn favorieten van Boudewijn
Domme vragen en/of seksueel getinte zaken natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef boudewijn1991 het volgende:
[..]
wat voor vragen stuur jij altijd?
quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Utopie zal best een toffe gozer zijn in het echt, maar als user zuigt hij harder dan een 3500W stofzuiger![]()
Hooiiiiiii mooiste meisje van de klasquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hooiiiiiii mooiste meisje van de klas![]()
ooh okquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Domme vragen en/of seksueel getinte zaken natuurlijk.
wou je nou nog in me show?quote:
weet ik nog niet. me internet kan ook niet veel aanquote:
foeiquote:
Ja uh, mijn wekker gaat morgen weer om half 4.. En ik heb al 2 nachten niet geslapenquote:
iets met onz radio nachtploegquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja uh, mijn wekker gaat morgen weer om half 4.. En ik heb al 2 nachten niet geslapen
dan ken je het tenminstequote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer heb ik vroeger zó vaak van mijn zus gehoord
die is klaar voor gebruik, ben nu de laatste 20.000 liedjes aan het taggen. Als alles getagd is gaat de ftp server voor alle actieve onz radio dj's online.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe is het nou met die ftp server van je?
Dan ga ik nu even een ftp client downloadenquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
die is klaar voor gebruik, ben nu de laatste 20.000 liedjes aan het taggen. Als alles getagd is gaat de ftp server voor alle actieve onz radio dj's online.
Denk hele week, moet best veel handmatig doenquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Dan ga ik nu even een ftp client downloadenHoelang gaat dat taggen duren?
PM?quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Oke vraag voor straks: welk nummer is het origineel van: het is weer voorbij die mooie zomer?
zoek ze
Kutman.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk hele week, moet best veel handmatig doen
Ik vond vorige beter.quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaweldit is ten minste weer een beetje meer des foks
Wat ben je toch een goed manquote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
idd kutwerk, maar dan hoeven de dj's het niet zelf te doen.
had je al antwoord op de mijnequote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef dragems het volgende:
mensen jullie mogen al vragen sturen hoor
ik heb er net mee afgeslotenquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit is mijn 7000e post. Ik moest Beatles erin noemen dus bij deze: Beatles.
Proost.
FEESTquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Goudvis_ het volgende:
Proost.
Oh jammer ik heb het gemistquote:
City of New Orleans"quote:
En ik dan!?quote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Goudvis_ het volgende:
Proost.
Nachtbaasquote:
Ballad of John and Yokoquote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh jammer ik heb het gemistWelk nummer?
Dit is Space oddityquote:
quote:
en allebei staan ze in mijn top 100quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is Space oddity
Major Tom in 't Duits
ah je moet nog een hoop leren zie ikquote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef amvrosios het volgende:
[..]
sorry, ik ben toch meer voorstander van de voorkant :-P
ik doe nie aan kontneuqcken als je dat bedoeltquote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah je moet nog een hoop leren zie ik
Oh, sorryquote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je ns ff reageert op je fobo ga ik er over nadenken
nu slapen,hihi
Kan ook achterlangs in het poesje hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik doe nie aan kontneuqcken als je dat bedoelt
goed puntquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan ook achterlangs in het poesje hoor
ik heb vragen gestuurdquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef dragems het volgende:
nog meer vragen mensen? letten jullie zo ff op. ik heb een verrassing. koelkast ben je er?
quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en allebei staan ze in mijn top 100
Dragems altijdquote:
tuurlijkquote:
Owwww kut, je moet nog veel meer leren dan ik dachtquote:Op maandag 4 april 2011 22:11 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik doe nie aan kontneuqcken als je dat bedoelt
Dan ga ik snel wat verzinnen als ik klaar ben met die KL#$%#% twitter app voor mijn forum die niet wilquote:
Zie je niks van in het donker. Hier komen jij.quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
Koelkast, de kapper heeft mijn haar verpest. Nu kunnen we geen seks meer hebben. Groetjes.
Kan jij dan BoB zijn voor caro?quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
Koelkast, de kapper heeft mijn haar verpest. Nu kunnen we geen seks meer hebben. Groetjes.
k zie het probleem niet.quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
Neeeequote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu krijg ik zin om naar Ring of Fire te vragen..
Jawel. Van mooi lang haar tot over mijn borsten naar kort haar tot op mijn schouders. Waarom snappen kappers me nooit.quote:
Iddquote:
Als jij je haar verkloot moet je een stuk korter.quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. Van mooi lang haar tot over mijn borsten naar kort haar tot op mijn schouders. Waarom snappen kappers me nooit.
Jammerquote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. Van mooi lang haar tot over mijn borsten naar kort haar tot op mijn schouders. Waarom snappen kappers me nooit.
IK OOK EN IK ZAT BIJ MIJN OMAquote:Op maandag 4 april 2011 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zag laatst tieten in een FA reclame.
Waar haal ik dat spul dan? Als het niet in de supermarkt te halen is moet ik het zelf betalen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij je haar verkloot moet je een stuk korter.
Komt door al die shitshampoo. Ik gebruik alleen terressentials.
[ afbeelding ]
Mijn oma komt niet uit die jaren 80quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In de jaren '80 was dat altijd zo bij Fa reclames.
Ja maar heel lang niet meer geweest. Nu weer wel. SCANMAN TIETEH!quote:Op maandag 4 april 2011 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In de jaren '80 was dat altijd zo bij Fa reclames.
niet? wie had ik dan aan de lijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |