quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Utopie zal best een toffe gozer zijn in het echt, maar als user zuigt hij harder dan een 3500W stofzuiger![]()
Hooiiiiiii mooiste meisje van de klasquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hooiiiiiii mooiste meisje van de klas![]()
ooh okquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Domme vragen en/of seksueel getinte zaken natuurlijk.
wou je nou nog in me show?quote:
weet ik nog niet. me internet kan ook niet veel aanquote:
foeiquote:
Ja uh, mijn wekker gaat morgen weer om half 4.. En ik heb al 2 nachten niet geslapenquote:
iets met onz radio nachtploegquote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja uh, mijn wekker gaat morgen weer om half 4.. En ik heb al 2 nachten niet geslapen
dan ken je het tenminstequote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer heb ik vroeger zó vaak van mijn zus gehoord
die is klaar voor gebruik, ben nu de laatste 20.000 liedjes aan het taggen. Als alles getagd is gaat de ftp server voor alle actieve onz radio dj's online.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe is het nou met die ftp server van je?
Dan ga ik nu even een ftp client downloadenquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
die is klaar voor gebruik, ben nu de laatste 20.000 liedjes aan het taggen. Als alles getagd is gaat de ftp server voor alle actieve onz radio dj's online.
Denk hele week, moet best veel handmatig doenquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Dan ga ik nu even een ftp client downloadenHoelang gaat dat taggen duren?
PM?quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Oke vraag voor straks: welk nummer is het origineel van: het is weer voorbij die mooie zomer?
zoek ze
Kutman.quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk hele week, moet best veel handmatig doen
Ik vond vorige beter.quote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaweldit is ten minste weer een beetje meer des foks
Wat ben je toch een goed manquote:Op maandag 4 april 2011 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
idd kutwerk, maar dan hoeven de dj's het niet zelf te doen.
had je al antwoord op de mijnequote:Op maandag 4 april 2011 21:59 schreef dragems het volgende:
mensen jullie mogen al vragen sturen hoor
ik heb er net mee afgeslotenquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef Goudvis_ het volgende:
Dit is mijn 7000e post. Ik moest Beatles erin noemen dus bij deze: Beatles.
Proost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |