Eerste keer duurde een week, tweede keer twee weken. Ik gok op gemiddeld anderhalve week.quote:Op zondag 10 april 2011 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan doorgaans voor je je telefon terug hebt? De camera van mijn iPhone is al een tijdje kapot namelijk.
Die moet je ff googlen en je moet wel weten wat je doet anders niet aan gaan beginnen en gewoon laten reparerenquote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Hoe kan je hem in de DFU modus zetten?
Kan jij toch ook wel zeggen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Die moet je ff googlen en je moet wel weten wat je doet anders niet aan gaan beginnen en gewoon laten repareren
Ik weet het niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 10 april 2011 13:23 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Kan jij toch ook wel zeggen?
www.google.nlquote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Hoe kan je hem in de DFU modus zetten?
Bij mijn eerste iPhone was dat niet zo. Maar misschien heeft dat er mee te maken dat die eerste niet in Europa te koop was..quote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik heb mijn iPhone twee keer weggebracht, en ze kijken gewoon naar wanneer je telefoon voor het eerst geactiveerd is. Ik heb nooit een bon laten zien. Garantie is gewoon wereldwijd.
Nou, vertel?quote:Op zondag 10 april 2011 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
www.google.nl
eerste hit is gelijk raak.
Zoek je eigen domme vragen maar op, die zijn niet ontopic.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Ben niet te dom, nu weer ontopic
quote:
nee dat mag allemaal niet iddquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Is er geen app waarmee ik door mijn eigen data op m'n wifi netwerk kan browsen? Of wil Steve dat niet
Om mp3tjes te luisteren, avi's te kijken of m3u files op te zoeken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zou je door je data willen browsen?
Thanks, daar kom ik een heel eind mee via http://wiki.birth-online.(...)irvideo-server-linuxquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Om mp3tjes te luisteren, avi's te kijken of m3u files op te zoeken bijvoorbeeld.
Kan ik met Android ook zonder problemen, maar met een standaard iPhone dus niet. Dat zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |