Gezien je geschiedenis hier, neem ik aan dat het een poging tot sarcasme is.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef retorbrapi het volgende:
1 ding is zeker: aan de jailbreak ligt het niet!
Hou toch op man, die gast jailbreakt alsof z'n leven ervan af hangt en elke week heeft hij wel een nieuw mankement. Waarom heb ik nooit gezeik met m'n iPhone?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gezien je geschiedenis hier, neem ik aan dat het een poging tot sarcasme is.
Maar, nee, het ligt inderdaad niet aan de jailbreak
Omdat jij een fanboy bent, die over eventuele problemen heen kijkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hou toch op man, die gast jailbreakt alsof z'n leven ervan af hangt en elke week heeft hij wel een nieuw mankement. Waarom heb ik nooit gezeik met m'n iPhone?
Het kwam door WifiSync die ik aan het testen was. Heb 'm maar weggegooid. Ik vind het ook niet zo erg dat er soms dingen niet helemaal goed werken. Dan flikker ik dat spul er weer af.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef retorbrapi het volgende:
1 ding is zeker: aan de jailbreak ligt het niet!
Ja, want een iPhone zonder problemen, dat kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat jij een fanboy bent, die over eventuele problemen heen kijkt.
Goed spul hoor, die Cydia apps.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Het kwam door WifiSync die ik aan het testen was. Heb 'm maar weggegooid. Ik vind het ook niet zo erg dat er soms dingen niet helemaal goed werken. Dan flikker ik dat spul er weer af.
Hierbij mijn nieuwe lijst met apps! Werkt als een zonnetje allemaal!quote:
één app van de 75 die ik heb werkt wel, maar niet helemaal zoals ik wil. Hou nou eens op met je kortzichtige gejank. Lees er maar lekker overheen of open je eigen topic.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goed spul hoor, die Cydia apps.
Hoezo? Dit is een iPhone-topic hoor, geen jailbreak-topic.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:56 schreef Skv het volgende:
[..]
één app van de 75 die ik heb werkt wel, maar niet helemaal zoals ik wil. Hou nou eens op met je kortzichtige gejank. Lees er maar lekker overheen of open je eigen topic.
Die zielige retoriek begint een beetje oud te worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, want een iPhone zonder problemen, dat kan natuurlijk niet!
Ja, eigenlijk zijn het ook gewoon kutdingen die niet werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die zielige retoriek begint een beetje oud te worden.
Overigens is er genoeg gezeik met niet-gejailbreakte iPhones.
Gaat ie weerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zijn het ook gewoon kutdingen die niet werken.
De iPhone is niet perfect, maar die problemen van Skv komen toch echt door zijn failbreak.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gaat ie weer
Het zijn fantastische dingen. De iPhone is de beste smartphone op de markt, wat mij betreft. Ze zijn echter NIET perfect, en als er wat aan scheelt, mag dat best gezegd worden.
Ik weet dat het voor fanboys als jij nagenoeg onmogelijk is, maar sommige mensen kunnen wel wat genuanceerder kijken. Kritiek hebben op dingen die niet goed werken is NIET hetzelfde als zeggen dat het een slecht product is. De wereld is niet zwart/wit.
ik zou er, don't feed the retorbrapi's, van maken.quote:
Hoezo mag ik dan geen commentaar geven op een failbreak? Dat is toch ook mijn "eigen mening"?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik zou er, don't feed the retorbrapi's, van maken.
Is het enige zielige figuur hier die het licht nog niet gezien heeft (en dan niet het licht dat JB's goed zijn maar dat iedereen een eigen mening heeft)
eigen mening -> banquote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoezo mag ik dan geen commentaar geven op een failbreak? Dat is toch ook mijn "eigen mening"?
Als je het op een normale manier brengt heeft niemand er problemen mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoezo mag ik dan geen commentaar geven op een failbreak? Dat is toch ook mijn "eigen mening"?
Ja, weet je het zeker? Of zal ik het nog een paar keer herhalen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
Als je het op een normale manier brengt heeft niemand er problemen mee.
En telkens in herhaling vallen heeft ook weinig nut. We weten nu wel dat jij tegen JB's bent.
Ik ben er weer van teruggekomen btw. Helemaal hersteld naar origineel. Niet erg verrassend lijkt me zo. Heb het toch wel even 2 dagen een kans gegeven.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik zou er, don't feed the retorbrapi's, van maken.
Is het enige zielige figuur hier die het licht nog niet gezien heeft (en dan niet het licht dat JB's goed zijn maar dat iedereen een eigen mening heeft)
Hmmm... jij had toch missende animaties na het upgraden?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hou toch op man, die gast jailbreakt alsof z'n leven ervan af hangt en elke week heeft hij wel een nieuw mankement. Waarom heb ik nooit gezeik met m'n iPhone?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:33 schreef Skv het volgende:
Welke adblocker heb ik overigens nodig om die belachelijk vervelende Google Ads uit de fok mobiel layout weg te krijgen? Er is geen post normaal te plaatsen omdat die bagger in de plaats van de 'post'knop zit.
Misschien is dat wel een van die risico's van het jailbreaken, want bij mij staat er niets over die knop heen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:30 schreef Skv het volgende:
Het boeit me echt niet of anderen wel of niet jailbreaken. Sommige mensen zijn nieuwschierig naar het maximale, anderen houden niet van risico's en nemen genoegen met wat minders. Niet mijn probleem.
voor de desktop-versie kan ik nog wel de nodige tips geven, maar in iOS-safari weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:33 schreef Skv het volgende:
Welke adblocker heb ik overigens nodig om die belachelijk vervelende Google Ads uit de fok mobiel layout weg te krijgen? Er is geen post normaal te plaatsen omdat die bagger in de plaats van de 'post'knop zit.
Er staat ook niks over de knop heen, maar dat pijltje van de ad zit precies tussen de 'zend'-knop en het reactievenster in. Heb nu al drie keer op de ad geklikt terwijl ik een bericht wilde plaatsen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een van die risico's van het jailbreaken, want bij mij staat er niets over die knop heen.
En deze posts zijn geplaatst vanaf m'n iPhone.
De ad zit wel op een héle irritante plek in de mobiele lay-out. Ik klik belachelijk vaak op die advertentie als ik op 'post' wil klikken.quote:
Ja, een pijltje en een V. Ik kan niet zeggen dat ik ooit mis geklikt heb.quote:
zucht.... vraag dat dan in de winkel!! (en als je online koopt, zorg dat je er dan verstand van hebt)quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb zojuist mijn nieuwe iphone 4 binnen gekregen met verlenging maar mijn huidige abo loopt nog 2 maanden. nu zit er bij mijn verlenging een micro sim voor het nieuwe abo, weet iemand als ik deze sim activeer of deze dan ook meteen over mijn huidige abo gaat of gaat deze pas in gebruik als mijn verlenging in gaat?
Gezellige opmerkingquote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef Skv het volgende:
Ga er nou gewoon niet op in, joh.
retordinges, sterf.
Jankzak.quote:
Ik heb er kennelijk ook overheen gelezen. Hij heeft gelijk. Hou je gewoon in.quote:
Dat moet je tegen retordinges zeggen, er zijn meer mensen die zich enorm aan hem ergeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb er kennelijk ook overheen gelezen. Hij heeft gelijk. Hou je gewoon in.
Ik ben tof met mijn abonnement en heb die crappy banner niet jeweetsquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat moet je tegen retordinges zeggen, er zijn meer mensen die zich enorm aan hem ergeren.
quote:
Waarom? Hij kan irritant zijn. Boeiend. Zo zijn er meer. Op schelden betrap ik hem nauwelijks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat moet je tegen retordinges zeggen, er zijn meer mensen die zich enorm aan hem ergeren.
Geniaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Een blind persoon over zijn Iphone![]()
http://behindthecurtain.u(...)eek-with-the-iphone/
sinds wanneer is schelden het enige waarnaar gekeken wordt? sommige admin's leren het ook nooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan irritant zijn. Boeiend. Zo zijn er meer. Op schelden betrap ik hem nauwelijks.
Error 23 is een hardware probleem helaas. Is niet softwarematig te herstellen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef bibi het volgende:
Al twee jaar een tevreden gebruiker, nooit problemen met mijn iphone3. Tot vandaagTotaal uit het niets een error 23. Wat ik ook probeer, ik krijg hem niet meer werkend. Heeft iemand tips?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Een blind persoon over zijn Iphone![]()
http://behindthecurtain.u(...)eek-with-the-iphone/
Wtfquote:You can also double triple-finger tap to toggle speech, and a triple triple-finger tap turns on the awesome screen curtain, which disables the screen and camera.
Accessibility is altijd al een sterk punt geweest van Apple, in OS X is het ook heel goed geïmplementeerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Wtf.
Bizar eigenlijk dat Apple zoveel moeite heeft gedaan om iOS ook voor blinden te ontwikkelen. Je verwacht eigenlijk een speciale telefoon voor blinden.
iemand dood wensen is wel ff een fractie ergerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
sinds wanneer is schelden het enige waarnaar gekeken wordt? sommige admin's leren het ook nooit
Met color! kun je ook leuke dingen doen! je ziet wel dat iphone foto is helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gemaakt met mijn iphone4
[ http://img830.imageshack.us/img830/8197/vuuri.jpg (copy/paste deze link) ]
Oh okquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Error 23 is een hardware probleem helaas. Is niet softwarematig te herstellen..
Je hebt een 'iPhone 3' dus ik neem aan de 3GS. Is pas sinds juni 2010 verkrijgbaar, dus zit nog garantie op. Je hebt er namelijk minimaal 2 jaar volgens de Europese Richtlijn Koop en Garantie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef bibi het volgende:
[..]
Oh okMaar is het wel te maken, en zoja wat zijn de kosten ongeveer?
Ik wenste helemaal niks, het was gewoon een 'rot op'.quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:54 schreef Misan het volgende:
[..]
iemand dood wensen is wel ff een fractie erger
Mits aankoopbewijs natuurlijk. Tweedehands of geïmporteerd uit de VS oid krijg je weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je hebt een 'iPhone 3' dus ik neem aan de 3GS. Is pas sinds juni 2010 verkrijgbaar, dus zit nog garantie op. Je hebt er namelijk minimaal 2 jaar volgens de Europese Richtlijn Koop en Garantie.
En laat je niet vertellen dat ze zich daar niet aan hoeven te houden omdat het bijvoorbeeld 'geen wet zou zijn'. Een europese richtlijn is bindend voor elk land, maar er zit 'ruimte' in zodat landen het naar hun eigen wens kunnen aanpassen.
Voorbeeld: ongeveer 40% van een sigarettenpakje moet bedekt zijn met waarschuwingen over hoe gevaarlijk roken is volgens een Europese richtlijn. Dit is dan bindend, maar een land kan het nog aanpassen. Zo mag een land zeggen 'wij doen 50% ipv 40%' (het mag niet zeggen 'wij doen 30% ipv 40%'.
Zo zit het ook met garantie. Meer info: http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa. Je hebt dus nog garantie.
en om dat soort misverstande te voorkomen zijn smileys uitgevondenquote:Op zondag 10 april 2011 07:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wenste helemaal niks, het was gewoon een 'rot op'.
ok tof, ga ik eens downloaden dat color hihi :-)quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met color! kun je ook leuke dingen doen! je ziet wel dat iphone foto is helaas.
[ http://img832.imageshack.us/img832/812/colorx.jpg (copy/paste deze link) ]
Natuurlijk wel. Ik heb mijn iPhone twee keer weggebracht, en ze kijken gewoon naar wanneer je telefoon voor het eerst geactiveerd is. Ik heb nooit een bon laten zien. Garantie is gewoon wereldwijd.quote:Op zondag 10 april 2011 07:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Mits aankoopbewijs natuurlijk. Tweedehands of geïmporteerd uit de VS oid krijg je weinig mee gedaan.
Waar breng je hem dan heen?quote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik heb mijn iPhone twee keer weggebracht, en ze kijken gewoon naar wanneer je telefoon voor het eerst geactiveerd is. Ik heb nooit een bon laten zien. Garantie is gewoon wereldwijd.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:12 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Ik heb op mijn iphone nu het bericht staan itunes met de stekker(zoals bij het begin) en als ik naar itunes ga met de kabel dan gebeurt er niks
Wat nu?
Zeer duidelijke informatie waar we geen fuck mee kunnen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:12 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Ik heb op mijn iphone nu het bericht staan itunes met de stekker(zoals bij het begin) en als ik naar itunes ga met de kabel dan gebeurt er niks
Wat nu?
Welke info hebben 'wij' dan nodig?quote:Op zondag 10 april 2011 12:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zeer duidelijke informatie waar we geen fuck mee kunnen.
probeer eens een andere USB-poortquote:Op zondag 10 april 2011 12:12 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Wat nu?
zet 'm in DFU-modus en probeer vanuit daar een backup terug te zetten ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 12:34 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Gedaan, ook andere computer en de ipad syncroniseert wel
Hoe lang duurt het dan doorgaans voor je je telefon terug hebt? De camera van mijn iPhone is al een tijdje kapot namelijk.quote:
Eerste keer duurde een week, tweede keer twee weken. Ik gok op gemiddeld anderhalve week.quote:Op zondag 10 april 2011 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan doorgaans voor je je telefon terug hebt? De camera van mijn iPhone is al een tijdje kapot namelijk.
Die moet je ff googlen en je moet wel weten wat je doet anders niet aan gaan beginnen en gewoon laten reparerenquote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Hoe kan je hem in de DFU modus zetten?
Kan jij toch ook wel zeggen?quote:Op zondag 10 april 2011 13:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Die moet je ff googlen en je moet wel weten wat je doet anders niet aan gaan beginnen en gewoon laten repareren
Ik weet het niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 10 april 2011 13:23 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Kan jij toch ook wel zeggen?
www.google.nlquote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Hoe kan je hem in de DFU modus zetten?
Bij mijn eerste iPhone was dat niet zo. Maar misschien heeft dat er mee te maken dat die eerste niet in Europa te koop was..quote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik heb mijn iPhone twee keer weggebracht, en ze kijken gewoon naar wanneer je telefoon voor het eerst geactiveerd is. Ik heb nooit een bon laten zien. Garantie is gewoon wereldwijd.
Nou, vertel?quote:Op zondag 10 april 2011 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
www.google.nl
eerste hit is gelijk raak.
Zoek je eigen domme vragen maar op, die zijn niet ontopic.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Ben niet te dom, nu weer ontopic
quote:
nee dat mag allemaal niet iddquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
Is er geen app waarmee ik door mijn eigen data op m'n wifi netwerk kan browsen? Of wil Steve dat niet
Om mp3tjes te luisteren, avi's te kijken of m3u files op te zoeken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zou je door je data willen browsen?
Thanks, daar kom ik een heel eind mee via http://wiki.birth-online.(...)irvideo-server-linuxquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Om mp3tjes te luisteren, avi's te kijken of m3u files op te zoeken bijvoorbeeld.
Kan ik met Android ook zonder problemen, maar met een standaard iPhone dus niet. Dat zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |