Wat is het nu?quote:Op zondag 10 april 2011 14:22 schreef Skv het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Stel een vraag aan Google in plaats van op Fok. Waarom moeten wij voor jou zoeken op Google? Kan je zelf toch ook wel.quote:
Of je denkt serieus dat dit topic een soort helpdesk is, of je bent een vuige troll.quote:
Hat0r, ik bel bijna niet.quote:Op zondag 10 april 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij alleen maar belt met je foon kan ik niet helpen
ipod-functie van de iphone?quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Om mp3tjes te luisteren, avi's te kijken of m3u files op te zoeken bijvoorbeeld.
Kan ik met Android ook zonder problemen, maar met een standaard iPhone dus niet. Dat zuigt.
Ik heb geen iTunes thuis hè?quote:
Je kan toch wel iTunes via Wine draaien ofzo op je linuxbak.quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen iTunes thuis hè?
Alhoewel ik nu weer winxp op een netbookje probeer te installeren.
Ja dat kan wel, maar de communicatie via usb met de aaifoon loopt niet lekker. Zo kon ik bijvoorbeeld iOS niet updaten.quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je kan toch wel iTunes via Wine draaien ofzo op je linuxbak.
Hmm da's dan lastig, doet 'ie met nog meer dingen dan updaten moeilijk via Wine?quote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar de communicatie via usb met de aaifoon loopt niet lekker. Zo kon ik bijvoorbeeld iOS niet updaten.
Ben je mentaal gestoord of zo? Als ik het op google zou willen vragen dan deed ik dat welquote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stel een vraag aan Google in plaats van op Fok. Waarom moeten wij voor jou zoeken op Google? Kan je zelf toch ook wel.
Nee, vraag slechts adviesquote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of je denkt serieus dat dit topic een soort helpdesk is, of je bent een vuige troll.
In beide gevallen: scheer je weg faalhaas
Al gevonden?quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Typ DFU in op google en je hebt antwoord.
Dus jij wilt dat wij iets voor jou doen omdat je te lui bent? Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Ben je mentaal gestoord of zo? Als ik het op google zou willen vragen dan deed ik dat wel
Nee, vroeg slechts adviesquote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat wij iets voor jou doen omdat je te lui bent? Zeg dat dan meteen.
Advies heb je toch gekregen? Alleen welke stappen dat exact zijn moet je zelf nog even invullenquote:Op zondag 10 april 2011 22:06 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
[..]
Nee, vroeg slechts advies
Weet je al hoe het principe van vraag en antwoord werkt?
Hou me eigen aanbevolenquote:Op zondag 10 april 2011 22:13 schreef Misan het volgende:
[..]
Advies heb je toch gekregen? Alleen welke stappen dat exact zijn moet je zelf nog even invullen
Rot op.quote:
Maar doen hè.quote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kan deze troll niet geband worden? Het begint een beetje vervelend te worden.
dat is er niet meer. als je op de username klikt van een gebande dan zie je een streep door zijn of haar username staan op de profielpaginaquote:
NJ ban deze gast ook even, deze zit al tijden zijn eigen website te spammen door irritante links naar artikelen op z'n website te plaatsen, zowel hier als in het Apple SC topic. En check z'n postgeschiedenis.quote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef daantje1984 het volgende:
WHaaattt?!?!? Student verdient 50.000$ per jaar met Jailbreaken iPhones. Link
Artikel is schaamteloos gejat van iphoneclub, waar het drie sagen geleden overigens al op stond. Er is niet eens het fatsoen genomen om de bron te vermelden. Iphonescreen is een copy en oplichterssite. Waardeloos.quote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef daantje1984 het volgende:
WHaaattt?!?!? Student verdient 50.000$ per jaar met Jailbreaken iPhones. Link
En Daantje1984 is een schaamteloze promotor van z'n website.quote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Artikel is schaamteloos gejat van iphoneclub, waar het drie sagen geleden overigens al op stond. Er is niet eens het fatsoen genomen om de bron te vermelden. Iphonescreen is een copy en oplichterssite. Waardeloos.
Tja, en daarvoor stond het al op rmpquote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Artikel is schaamteloos gejat van iphoneclub, waar het drie sagen geleden overigens al op stond. Er is niet eens het fatsoen genomen om de bron te vermelden. Iphonescreen is een copy en oplichterssite. Waardeloos.
Die doen iets met bronvermelding.quote:Op maandag 11 april 2011 12:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tja, en daarvoor stond het al op rmp
http://www.redmondpie.com(...)ailbreaking-iphones/
Dus....
En die hebben het van http://www.iphonedownload(...)nto-a-full-time-job/
Dat is wel weer waarquote:
hij is toch al nederlands zeg je netquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef timbob het volgende:
Waarom is mijn facebook app ineens in het nederlands :|
Ik wil dat helemaal niet, m'n desktop versie is ook gewoon engels.
Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen weer naar nederlands?
en Daantje kan geen Nederlands... zie die site dan...quote:Op maandag 11 april 2011 12:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En Daantje1984 is een schaamteloze promotor van z'n website.
quote:Kevin Lee is een student aan het George Mason Universiteit
quote:hij verdient namelijk zon $50.000 dollar per jaar
quote:Uw email adres zal niet worden gepubliseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |