Ga ik nog maar een paar keer rebooten, want bij mij is het nog niet gefixed...quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was na een keer rebooten bij mij ook verdwenen
Waar is de standaard OP?quote:
Ow die hebben jullie helemaal niet, in de vorige stond alleenquote:
En ik maar denken dat Apple gebruikers van die creatievelingen warenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:20 schreef braddofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige deel: iPhone #116 Waar we overgaan op iOs 4.3
redsn0w downloaden, drie keer op volgende klikken, klaar.quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
Yo, ik ben nog altijd niet van plan te jailbreaken, maar staat er ergens een jip-en-janneke tutorial hoe je je iPhone4 met iOS 431 kan jailbreaken. Ben namelijk wel gewoon nieuwsgierig hoe dat nou in zijn werk gaat
Ah, dan zal ik het morgenavond nog wel een keer proberen. Ligt het niet aan mij iigquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
redsn0w downloaden, drie keer op volgende klikken, klaar.
Repo's falen bij mij ook.
quote:CEO Sony doet geruchten rond vertraging iPhone 5 oplaaien
Uitgegeven: 4 april 2011 16:56
Laatst gewijzigd: 4 april 2011 16:56
AMSTERDAM Howard Stringer, CEO van Sony, heeft met uitspraken in een interview met the Wall Street Journal de geruchten over de vertraagde komst van de iPhone 5 doen oplaaien.
Š AFP
In het interview gaf Stringer commentaar op de situatie in Japan en een aantal fabrieken van Sony die getroffen zijn door de tsunami.
De CEO liet weten dat een fabriek in Sendai, waar cameras worden ontwikkeld, zwaar getroffen is en dat de gang van de sensoren van Sony naar apparaten van Apple daardoor vertraging op zal lopen.
Camera
Stringer sprak niet expliciet over de iPhone 5, maar veel techsites gaan er vanuit dat dit wel is wat de CEO bedoelde. Eerder gingen er al geruchten over het feit dat Apple de huidige camera in iPhones zou vervangen voor een heel andere type. Naar verluidt gaat het om een 8 megapixel camera.
Welke eventuele invloed de vertraging bij Sony heeft op de lancering van de iPhone 5 is uit de uitspraken niet op te maken. Toch grijpen verschillende websites het interview aan om de geruchten nieuw leven in te blazen.
Zomer of herfst
Er was namelijk al sprake van een vertraging van de iPhone 5. Hoewel Apple het toestel nog niet eens officieel aangekondigd heeft, was de algemene verwachting dat de nieuwe iPhone deze zomer, of vlak na de zomer zou verschijnen. Inmiddels wordt gericht op het najaar.
Op de uitnodiging voor het jaarlijkse Worldwide Developers Conference in juni wordt namelijk niet over een iPhone 5 gerept. Wel wordt er duidelijk gemaakt dat nieuwe versies van iOS en Mac OS aanstaande zijn. Twee anonieme bronnen vertelde Techcrunch dat iOS 5 deze herfst zal verschijnen.
Doorgaans lanceert Apple een nieuwe iPhone in combinatie met een nieuwe versie van iOS wat er dus op zou wijzen dat de iPhone 5 ook in de herfst gelanceerd wordt. Mogelijk zorgt de vertraging bij Sony dus voor een latere lanceringsdatum. Sony en Apple wilden allebei niet reageren.
Š NU.nl/Colin van Hoek
Als je je dan ook een keer kan inhouden als het over jailbreaks gaatquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
Yo, ik ben nog altijd niet van plan te jailbreaken, maar staat er ergens een jip-en-janneke tutorial hoe je je iPhone4 met iOS 431 kan jailbreaken. Ben namelijk wel gewoon nieuwsgierig hoe dat nou in zijn werk gaat
Met m'n Ubuntu pc's thuis, m'n Android tablet en m'n iPhonequote:
Zouden die falende repo's te maken hebben met dat iedereen nu zit te updaten oid?quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
redsn0w downloaden, drie keer op volgende klikken, klaar.
Repo's falen bij mij ook.
Beloofdquote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als je je dan ook een keer kan inhouden als het over jailbreaks gaat
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-ipad-op-ios-4-3-1/
Moest cydia ook een paar keer z'n gaan laten gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga ik nog maar een paar keer rebooten, want bij mij is het nog niet gefixed...
Jammer dat ik te lui ben aangelegd om al je berichten die je hier hebt gedropt over jailbreaks te quoten, maar je spreekt jezelf op deze manier wel er tegen. Of ga je je device toch maar weer snel herstellen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb jailbreaken eens geprobeerd. Dat was wel kinderlijk eenvoudigIk neem mijn domme uitspraken terug en geef excuses waar nodig
PDANet werkt prima met mijn iPad. Ik vraag me alleen af of Vodafone op de een of andere manier kan detecteren als ik mijn iPad tether via die WiFi connectie? Want ik ga daarmee wel tegen de voorwaarden van mijn zorgeloos mobiel internet in en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |