Ik lees/hoor het geregeld, ook op fok wel eens tegengekomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat stond op het Vivaforum
Als makelaars zeggen dat het onder bod is kom je er vaak niet tussen. Maar in principe mag je altijd een bod uit brengen, onder bod of niet.
Precies. Er is niemand die jou belemerd om 's avonds even aan te bellen of een briefje in de bus te gooien met "ik bied 10k meer dan die anderen. bel me op 06-HUURKNEUS"quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat stond op het Vivaforum
Als makelaars zeggen dat het onder bod is kom je er vaak niet tussen. Maar in principe mag je altijd een bod uit brengen, onder bod of niet.
11 cijferige 06-nummersquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Er is niemand die jou belemerd om 's avonds even aan te bellen of een briefje in de bus te gooien met "ik bied 10k meer dan die anderen. bel me op 06-HUURKNEUS"
Ja, leg me nog eens uit wat het effect daarvan is op mijn maandlasten over de komende 30 jaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef Censuur-152 het volgende:
Niet dan, is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Maandlasten? Ben je een huurder? Kopen betekent meenemen en aftikken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, leg me nog eens uit wat het effect daarvan is op mijn maandlasten over de komende 30 jaar
Wat is het verschil tussen maandlasten voor een huurder en een koper dan? Afgezien van het feit dat je als huurder niets opbouwt. Dat deel snap ik al.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:36 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Maandlasten? Ben je een huurder? Kopen betekent meenemen en aftikken.
Hukker praat voor zijn makelaartjes met een nieuwe taktiek. Die willen de prijzen naar beneden hebben om meer te verkopen en zodoende de courtages binnen te slepen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:32 schreef Censuur-152 het volgende:
"NVM ziet prijzen huizen 5% dalen" dat is als snel 10.000-15.000 EUR.
Volgend jaar gaat er weer een paar procent af. Als starter moet je wel heel erg dom zijn om je er nu in-te-lenen. Niet dan? Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Mamma heeft je zeker nooit leren sparen? Kopen betekent dat je maandlasten niet meer dan water, licht, belastingen enz. zijn. Ik heb het niet over huren van de bankquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen maandlasten voor een huurder en een koper dan? Afgezien van het feit dat je als huurder niets opbouwt. Dat deel snap ik al.
Een CD-tje in actie...Blijf er maar in hangen.Ontken de realiteit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hukker praat voor zijn makelaartjes met een nieuwe taktiek. Die willen de prijzen naar beneden hebben om meer te verkopen en zodoende de courtages binnen te slepen.
Huren is echter geen optie momenteel en de lonen om mij heen gaan al weer lekker omhoog.
Dat bericht van de NVM van die 5 % dateert trouwens uit 2008quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Een CD-tje in actie...Blijf er maar in hangen.Ontken de realiteit.
Teken aan de wand toch? Eerst moest de prijs omhoog om meer binnen te harken, nu moet de prijs omlaag om uberhaupt nog wat binnen te harkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:47 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Een CD-tje in actie...Blijf er maar in hangen.Ontken de realiteit.
Ooh ooh... nu is Whuzz vast verdrietig en gaat hij uithuilen op het viva forum, genoeg dames daar die hem willen troostenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef Censuur-152 het volgende:
Mamma heeft je zeker nooit leren sparen? Kopen betekent dat je maandlasten niet meer dan water, licht, belastingen enz. zijn. Ik heb het niet over huren van de bank![]()
Aangezien ik de complete verbouwing uit eigen zak heb betaald denk ik dat mijn mama me heel goed heeft leren sparenquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef Censuur-152 het volgende:
Mamma heeft je zeker nooit leren sparen?
Je maandlasten zijn gewoon de zaken die je elke maand moet betalen. Of dat nu huur of hypotheek is. Alleen bij hypotheek houd je er natuurlijk wat aan overquote:Kopen betekent dat je maandlasten niet meer dan water, licht, belastingen enz. zijn. Ik heb het niet over huren van de bank![]()
Ik ben opgegroeid in een vrijstaand koophuis. En ik heb een betere jeugd gehad dan jij. Dat wilde je horen?quote:Hoeveel procent van jouw huis is al afgelost? Ben je in een huur buurt opgegroeid?
Zuurtje durft er iig niet meer te komen lijkt hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ooh ooh... nu is Whuzz vast verdrietig en gaat hij uithuilen op het viva forum, genoeg dames daar die hem willen troosten
En stoere jongen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:45 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Mamma heeft je zeker nooit leren sparen? Kopen betekent dat je maandlasten niet meer dan water, licht, belastingen enz. zijn. Ik heb het niet over huren van de bank![]()
Hoeveel procent van jouw huis is al afgelost? Ben je in een huur buurt opgegroeid?
Lekker tegen jezelf aan het pratenquote:
Schyzofreen gedrag zou wel misschien goed kunnen verklaren waarom cenzuur zich zo vast heeft gebeten in de koopmarkt.quote:
quote:.
Kuddegedrag
Een mier die de weg kwijt raakt loopt achter de eerste mier aan die hij ziet. Meestal werkt dit heel goed. Maar soms zie je in het bos een grote cirkel met mieren. In dit geval zijn ze allemaal de weg kwijt. De voorste mier wist de weg ook niet en uiteindelijk kwam hij een aantal mieren tegen die al achter hem aanliepen. Nu blijven ze lopen totdat ze niet meer kunnen.
Ook dit komt voor we lopen massaal achter een illussie aan. Op deze manier ontstaan zeepbellen. Het is niet eenvoudig om niet achter de groep aan te lopen. Er zijn sterke vermoedens dat er in de huizenmarkt een zeepbel is. Maar niet meedoen betekent dus geen huis kopen, maar huren en dan moet je soms jaren op de wachtlijst.
Uiteindelijk gaat het mis als voldoende mensen zich realiseren dan ze achter een droom aanlopen. Maar dat kan lang duren.
Nee, ik vermoed gewoon dat het iemand is die ontzettend gefrustreerd is omdat zijn leven niet is gelopen zoals hij het voor ogen had.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Whuzz het volgende:
Iemand anders die met mij vermoed dat we gewoon met een gevalletje asperger te maken hebben bij zuurtje
Ik blijf bij mijn eerdere diagnosequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Whuzz het volgende:
Iemand anders die met mij vermoed dat we gewoon met een gevalletje asperger te maken hebben bij zuurtje
quote:
Wat gaat dat jou aan? Het is niet interessant, zolang je het over 30 jaar maar (grotendeels) afgelost hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:05 schreef Censuur-152 het volgende:
Nou 'kopers' (Wuzz)
Hoeveel procent van jullie huis hypotheek is nu al afgelost? Of ben je aan het huren van de bank en krijg je een korting op de maandlasten omdat je alle enorme risico's van de verhuurder op je neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |