Wtf heb jij het nu over?quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met kleine Peu (what's in the name?) lijkt die ministring van MissB
een grote omaonderbroek...
quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met kleine Peu (what's in the name?) lijkt die ministring van MissB
een grote omaonderbroek...
Ja, dat is goed. Ik ben nogsteeds bezig.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
Zeg WT ik ben nog steeds nieuwsgierig
I'm confused..quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is goed. Ik ben nogsteeds bezig.
Peu snapt hem.quote:
Haar geverfd?quote:
Weet je zeker dat het een goed idee is?quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is goed. Ik ben nogsteeds bezig.
quote:
Ik vind em heel duidelijk, hij schrijft, jij moet wachten. Snap niet wat daar onduidelijk aan kan zijnquote:
Dat is zijn manier om om je hand te bedelen, B.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
BlonT hequote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind em heel duidelijk, hij schrijft, jij moet wachten. Snap niet wat daar onduidelijk aan kan zijn
achja, bij sommige vrouwen heb ik de hoop opgegeven, bij MissB nog niet, maar kan niet lang meer durenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, bij sommige vrouwen heb ik de hoop opgegeven, bij MissB nog niet, maar kan niet lang meer duren
Als ze dr nou voor uit zou komen.... maar dat doet ze ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, bij sommige vrouwen heb ik de hoop opgegeven, bij MissB nog niet, maar kan niet lang meer duren
Zo erg ben ik toch niet?quote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, jij staat er al opquote:
Dikke tieten!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zijn manier om om je hand te bedelen, B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze manier niet!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Oh gup, hou je mondquote:
Hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |