abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:44:05 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95233982
PZE! Wat goed! Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:47:56 #102
100412 mefke79
komt goed!
pi_95234201
Poezebeest gefeliciteerd! En PZE fijn joh dat het zo lekker loopt, maandag al punctie, succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:09:48 #103
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95235519
Eindelijk weer twee streepjes hier! Gefeliciteerd Poezebeest *O*
Oude (on)bekende.
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:40:48 #104
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_95240909
Jaaa gaaaafff poezebeest *O*
pi_95250251
*O* Poezebeest!
pi_95252128
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:23 schreef Poezebeest het volgende:
Jullie zijn lief! :* Echt zo bijzonder om nu zelf eens diegene te zijn die dit goede nieuws komt vertellen. Had dit een aantal weken echt nooit verwacht en al helemaal niet durven dromen. Een half jaar geleden was er nog de onzekerheid of we überhaupt wel een kindje samen zouden kunnen krijgen en nu is het dan zo ver, zo onwerkelijk!
Ik krijg er helemaal kippenvel van
Van harte gefeliciteerd *O*
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:43:28 #107
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_95252357
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- herkenbaar ~O>
  zaterdag 9 april 2011 @ 11:16:47 #108
272454 Boepie
spannend!
pi_95253094
GGB :D die spoiler hehe, hier werkt dat helaas niet zo :o! niet wakker te krijgen hoor!
pi_95253621
Poezebeest, kippevel! *O* Gefeliciteerd!

PZE, heel veel succes maandag! :*
pi_95255524
Poezebeest, wat goehoed!!! *O* *O*

PZE, succes met de punctie maandag!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95293081
Ik dacht ineens aan je Poezebeest... er zijn toch 2 emmy's teruggeplaatst? O-)
pi_95293817
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik dacht ineens aan je Poezebeest... er zijn toch 2 emmy's teruggeplaatst? O-)
Dat klopt helemaal, ben ook heel benieuwd hoeveel er zijn blijven plakken. Morgen moet ik het ziekenhuis bellen voor een echo en dan zullen we het weten. Jij heel veel succes morgen!

Allemaal bedankt voor de felicitaties :) Ik weet niet meer wie het vroeg, maar tzt verhuis ik naar Z&G, eerst even de echo afwachten.
pi_95298251
Spannend Poezebeest! oO< oO<
pi_95298588
PZE hoe laat mag je je morgen melden?
pi_95302101
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef Orea het volgende:
PZE hoe laat mag je je morgen melden?
Mijn vent moet om 9:00 in het ene ziekenhuis zijn en ik om 10:00 in het andere (maar natuurlijk gaan we naar allebei samen). Dan brengen we samen mijn eitjes weer terug naar het eerste ziekenhuis. Leuk, zo'n samenwerking... Gelukkig zitten ze heul dicht bij elkaar. 8)7
  zondag 10 april 2011 @ 15:41:06 #116
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95302380
PZE, succes morgen!! Ik hoop het zoooooooooooo voor je!
pi_95302975
Dat scheelt, zo dicht bij elkaar.. Hier werd ik altijd naar huis gebracht door meneer, en hij ging dan door naar het VU om zijn boeltje in te leveren, samen met mijn eitjes! Hij kreeg dan de 'score' door en belde die weer door naar mij..

Spannend joh!! Hopelijk is het gewoon eenmalig.. en krijg je een hele schare aan kinderen uit deze hele poging! Dat gun ik je van harte! :* ik ga heel erg met je mee duimen voor een prachtige score morgen!
pi_95315639
Oeh Orea, het kan dus nog omslachtiger dan bij ons. Dan mogen wij ons nog gelukkig prijzen...
Ik hoop ook dat het eenmalig is, voel de follikels nu echt zitten. Heel ongemakkelijk en zelfs wat pijnlijk. D'r uit ermee! oO<
  zondag 10 april 2011 @ 21:02:19 #119
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_95316924
PZE, heel veel succes morgen! Ik ga voor jullie duimen!! ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95317226
Ik ga ook voor je duimen pze! Morgen worden je kindjes gemaakt O+
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_95317313
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oeh Orea, het kan dus nog omslachtiger dan bij ons. Dan mogen wij ons nog gelukkig prijzen...
Ik hoop ook dat het eenmalig is, voel de follikels nu echt zitten. Heel ongemakkelijk en zelfs wat pijnlijk. D'r uit ermee! oO<
Onze laatste poging was allemaal onder 1 dak :P ook heel fijn, maar heb er geen drol van gemerkt; want morfine :P krijg jij nog iets aan pijnstilling? Eerste 2 keren kreeg ik niks (dat was in mijn streekziekenhuis) en de laatste keer dus morfine. Vooral erna was het fijn (wegzoezen :z )

Maar you go girl, hopelijk slaap je nog een beetje vannacht! En Poezebeest heeft de trend gezet, jij gaat hem gewoon opvolgen, en de rest volgt ook! Streepjesregen zo in de lente! O+ :D

Daar jompel ik voor!! *O* *O* *O*
pi_95318213
Hee lieve meiden,

even een kort berichtje van mij. Ben niet zo heel actief meer op Fok, maar val nu met mijn neus in de boter!

Poezebeest wat ontzettend fantastisch!! *O* *O* *O* *O* Ik ben zo blij voor je, ik word er helemaal emo van. Anderhalf jaar geleden leek de kans zo klein, onmogelijk zelfs, dat jij en je vent een "eigen" kindje zouden krijgen. Na lang wachten dit wondertje..... Wat ontzettend fijn meid! Ik duim voor een prachtige echo met twee kloppende hartjes!!! O+ O+

Er zijn al wat meiden verhuisd naar Z&G, wat fantastisch!

PZE, jij hebt ook heel lang gewacht, en morgen is het dan zover: de punctie!! Ik hoop op heel veel mooie eitjes en dat het na TP in één keer raak is, net als bij Poezebeest! ^O^ ^O^ ^O^

Mijsje, ik hoop dat jij ook bezig bent met je nieuwe poging en dat het goed met je gaat. :*

Ahava en Sproetje, een hele dikke knuffel voor jullie, soms is het allemaal zo oneerlijk... ;(
Sproetje ga je nog een 3e poging doen? En Ahava een 4e, ooit? :*

Winterstormpje ook even een hele dikke :* voor jou!

Kolonia ik hoop dat deze poging gelukt is.... ^O^ ^O^ ^O^

En natuurlijk voor de rest van de meiden hier, nieuwe en "oude" dames ook een dikke knuffel! Dat jullie maar allemaal snel doormogen naar Z&G.... :*

Hier hebben we morgen weer een nieuwe TP. Weet niet zo goed hoe ik hoop moet houden én realistisch moet blijven. Maar we gaan er maar gewoon weer voor...
:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_95318632
Isla, wat fijn om weer eens wat van je te horen!
Morgen weer een tp! Wat vreselijk spannend.. is het een cryo of een verse? Ik ga keihard meeduimen dat het dit keer een geslaagde poging gaat zijn! Wordt ook wel eens tijd voor jou hè?
Kan me je gevoel heel goed indenken, dat je het niet zo goed weet, maar dat je hoop moet houden, maar ook realistisch moet blijven. Maar een kans is een kans hoor! Hier was tp 5 raak, terwijl ik het echt niet meer verwachte.. Het kán dus echt! :Y

Ik duim!!
pi_95319454
Bedankt voor je hoopvolle berichtje Orea! :* Dit is weer een cryo. We hebben nu nog 5 cryo's verdeeld over drie rietjes. Als het rietje ontdooid is en er één goeie kwaliteit embryo bij zit, wordt die alleen terug geplaatst, als er twee matige zijn worden ze beiden terug geplaatst, dus dat is ook nog even afwachten...en spannend.

Gaan jullie binnenkort voor de tweede? En is dat nog een cryo of een nieuwe IVF poging?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_95319808
Wij hebben in mei het nieuwe intake gesprek. Wanneer een nieuwe tp is, weet ik nog niet. Dit zou in mei kunnen, maar dan zouden we de uitslag op vakantie krijgen, en dan ga ik toch liever onbezorgd op vakantie. Dus denk eind juni/ half juli ergens (afhankelijk van mijn cyclus, uiteraard).

Wij hebben nog 7 cryo's, verdeeld over 4 rietjes :) dus nog 4 kansen, en wij willen er graag 2 terug per keer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')