Hee lieve meiden,
even een kort berichtje van mij. Ben niet zo heel actief meer op Fok, maar val nu met mijn neus in de boter!
Poezebeest wat ontzettend fantastisch!!

Ik ben zo blij voor je, ik word er helemaal emo van. Anderhalf jaar geleden leek de kans zo klein, onmogelijk zelfs, dat jij en je vent een "eigen" kindje zouden krijgen. Na lang wachten dit wondertje..... Wat ontzettend fijn meid! Ik duim voor een prachtige echo met twee kloppende hartjes!!!
Er zijn al wat meiden verhuisd naar Z&G, wat fantastisch!
PZE, jij hebt ook heel lang gewacht, en morgen is het dan zover: de punctie!! Ik hoop op heel veel mooie eitjes en dat het na TP in één keer raak is, net als bij Poezebeest!
Mijsje, ik hoop dat jij ook bezig bent met je nieuwe poging en dat het goed met je gaat.
Ahava en Sproetje, een hele dikke knuffel voor jullie, soms is het allemaal zo oneerlijk...
Sproetje ga je nog een 3e poging doen? En Ahava een 4e, ooit?
Winterstormpje ook even een hele dikke

voor jou!
Kolonia ik hoop dat deze poging gelukt is....
En natuurlijk voor de rest van de meiden hier, nieuwe en "oude" dames ook een dikke knuffel! Dat jullie maar allemaal snel doormogen naar Z&G....
Hier hebben we morgen weer een nieuwe TP. Weet niet zo goed hoe ik hoop moet houden én realistisch moet blijven. Maar we gaan er maar gewoon weer voor...