abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95085992
word dr pimp lekker geld verdienen?
supa
pi_95088172
Ze gedraagt zich op dit moment wel als een slet, als ze dit blijft doen is ze inderdaad naar mijn mening een slet.

Na een moeilijke relatie vind ik dat helemaal niet zo vreemd eigenlijk. ik zie het zo: als je een tijdje geen lucht meer krijgt en dan ineens wel ga je naar lucht happen. Dat is wat ze doet, een soort vrijheid ineens of miss een soort wraak al voelt t niet zo voor haar.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:49:21 #103
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_95088681
Slet 1e klasse
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_95090135
De redenen voor mij om te denken dat ze een slet is is omdat onderstaande allemaal tegelijkertijd bezig is:

• persoon 1 denkt dat ze nog een relatie wil omdat ze zegt dat ze er nu niet klaar voor is

• persoon 2 weet niets van persoon 1 af, maar is ook relatiemateriaal.

• persoon 3 is nu alleen nog aan het sexchatten met haar maar spreekt misschien af.

• persoon 4 blijkt een oud-collega te zijn die niets van bovenstaande 3 personen weet, maar vermoedelijk ook snel gaat afspreken.

Als ze afzonderlijk hier mee bezig was geweest dan zou het nog enigszins te begrijpen zijn.
Maar ze houdt dus meerdere mensen voor de gek en springt van lul naar lul om het zo maar te zeggen.
pi_95091240
In mijn zorgvuldig uitgewerkt schema:

Sex voor huwelijk = Te weinig zelfcontrole, maar geen echte slet
Aantal sexpartners > aantal huwelijken + 1 = slet
Aantal sexpartners > leeftijd = Blech

Dit geld overigens ook voor mannen in mijn boekje. Die noem ik overigens ook slet.
Ik ben natuurlijk ook vrij ouderwets opgevoed, dus voel je niet verplicht om mijn schema aan te houden :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:30:25 #106
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95091407
Godnonde, zeg. Je gaat gewoon 100 jaar terug in de tijd, gezien de meningen in dit topic :')
Dit, dus.
pi_95091846
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef alexmeijer het volgende:

Wss wil ze je alleen maar omdat ze op dat moment even niemand anders bij de hand heeft.
En dan kun je beter slechte sex hebben dan helemaal geen sex

Het was natuurlijk al een hele poos geleden voor d'r dat ze sex had ; ) zo hopeloos was ze.
Namelijk: 2 dagen ervoor.. is ze nog geneukt
pi_95093877
Praat niet zo. Van ze is nog geneukt, ik kan me wel voorstellen dat ze bij je weg is.
pi_95094103
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Praat niet zo. Van ze is nog geneukt, ik kan me wel voorstellen dat ze bij je weg is.
Nou daar had ze geen moeite mee hoor.. en dat was ook zeker niet de reden.
pi_95094785
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Godnonde, zeg. Je gaat gewoon 100 jaar terug in de tijd, gezien de meningen in dit topic :')
Ah man, liever 100 jaar dan 15000 jaar met die neuk alles wat rond loopt en een gat heeft houding.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:22:08 #111
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95095084
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Naxilor het volgende:

[..]

Ah man, liever 100 jaar dan 15000 jaar met die neuk alles wat rond loopt en een gat heeft houding.
Zo zou je het kunnen interpreteren. In mijn visie hebben meisjes vandaag de dag zoveel recht over hun eigen lichaam en recht op plezier dat ze daar helemaal vrij in zijn. Het is in mijn ogen vaak de mening van gekrenkte mannenego's die termen als 'slet' en 'hoer' in stand houden.
Dit, dus.
pi_95096615
TS stuur mij even een linkje naar haar hyves? Met foto's kunnen we pas echt goed beoordelen wat voor gore slet het is.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:44:42 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95096820
Luister, als slet hoef je er alleen maar te zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_95096944
ik vind eigenlijk wel, dat een meisje zoiets niet hoort te doen, dus in die zin hou ik het zelf ook in stand. Dat de man complimentjes geeft en op een leuke manier probeert een dame te versieren. Al weten ze dat het een kansloze missie is. Dat de man een heer is en de dame zo verleidt...en de dame dus niet zomaar iedereen pakt.
Het is een verromantiseerd beeld dat weet ik wel. en ik ben zelf ook niet altijd zo braaf geweest. dus ik heb geen recht van spreken.

Aan de andere kant vind ik dat mannen ook niet overal maar sex moeten proberen te krijgen. Hoewel zij vaak ook niet willen dat iedereen t weet.
pi_95106269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef drunk_on_shadows het volgende:

Aan de andere kant vind ik dat mannen ook niet overal maar sex moeten proberen te krijgen. Hoewel zij vaak ook niet willen dat iedereen t weet.
mannen zijn anders dan vrouwen. en gelijk zullen ze nooit worden ;)
maar TS wordt wel elke dag wat zieliger hoor. toont gewoon weinig respect voor je ex om haar na je relatie maar gelijk slet te noemen. of ze was al een slet tijdens je relatie en je vond het maar wat leuk of ze is het nu ook niet, even in een paar maanden wordt je geen slet hoor. ook deze beroemdheid moet langzaam op bouwen ;)
maar noem haar gewoon maar slet , misschien is de breuk dan minder pijnlijk
pi_95106281
antwoord op TT: Vanaf haar geboorte.
  woensdag 6 april 2011 @ 08:48:06 #117
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95107612
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen interpreteren. In mijn visie hebben meisjes vandaag de dag zoveel recht over hun eigen lichaam en recht op plezier dat ze daar helemaal vrij in zijn. Het is in mijn ogen vaak de mening van gekrenkte mannenego's die termen als 'slet' en 'hoer' in stand houden.
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Dat poste ik namelijk ook al, ik vind dat een meisje met net zoveel jongens sex mag hebben als zij wil dan wel aan toe is.

Aangezien jongens dat ook mogen maar dan vinden ze zichzelf opeens stoer want ik heb `die en die` geneukt.

Ik vind een meisje ook geen slet omdat ze in korte tijd eventjes puur sex wil en niks anders.
Jongens doen dat soms voor jaren, om maar te verzwijgen dat ze 3 jaar liegen over dat ze sex hebben gehad met iemand.

Meestal zeggen ze niet, ik heb sex gehad.. ze gaan gewoon vreemd maar slijmen ondertussen bij elk meisje.
En het boeit ze niet of dat meisje een vriend heeft of niet... jongens proberen het sowieso wel.

Zolang je vrijgezel bent , en sext zoveel je wil ben je in mijn ogen geen slet/player.

Je bent het wel als je vervolgens tegen elke jongen/meisje zegt, dat je die gene leuk vind en wel een relatie met die gene zou willen hebben.
Of als je zoent, sext, enz terwijl je een relatie heb
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 09:04:27 #118
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_95107894
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:48 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Dat poste ik namelijk ook al, ik vind dat een meisje met net zoveel jongens sex mag hebben als zij wil dan wel aan toe is.

Aangezien jongens dat ook mogen maar dan vinden ze zichzelf opeens stoer want ik heb `die en die` geneukt.

Ik vind een meisje ook geen slet omdat ze in korte tijd eventjes puur sex wil en niks anders.
Jongens doen dat soms voor jaren, om maar te verzwijgen dat ze 3 jaar liegen over dat ze sex hebben gehad met iemand.

Meestal zeggen ze niet, ik heb sex gehad.. ze gaan gewoon vreemd maar slijmen ondertussen bij elk meisje.
En het boeit ze niet of dat meisje een vriend heeft of niet... jongens proberen het sowieso wel.

Zolang je vrijgezel bent , en sext zoveel je wil ben je in mijn ogen geen slet/player.

Je bent het wel als je vervolgens tegen elke jongen/meisje zegt, dat je die gene leuk vind en wel een relatie met die gene zou willen hebben.
Of als je zoent, sext, enz terwijl je een relatie heb
Het probleem ligt hem aan het geslacht.
De vrouw dient als 'opvangpotje' van liefdesnectar. Als er 10 mannen voor jou zijn geweest is er een grote kans aanwezig dat een stukje fapsel achter is gebleven in haar mossel.

Bij de man is het anders, de man injecteert zijn stuk vlees en laat iets achter. Hij heeft dus ook geen last van poezenvocht achter zijn randje want dit is gemakkelijk weg te vegen.

Vergelijk het met een emmer water die je volspuit met een tuinslang. De voldoening om een schone emmer vol te spuiten is toch vele malen groter dan een vieze emmer van 5 jaar oud?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:08:50 #119
313962 alexmeijer
pi_95107998
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

De vrouw dient als 'opvangpotje' van liefdesnectar. Als er 10 mannen voor jou zijn geweest is er een grote kans aanwezig dat een stukje fapsel achter is gebleven in haar mossel.

Bij de man is het anders, de man injecteert zijn stuk vlees en laat iets achter. Hij heeft dus ook geen last van poezenvocht achter zijn randje want dit is gemakkelijk weg te vegen.

Vergelijk het met een emmer water die je volspuit met een tuinslang. De voldoening om een schone emmer vol te spuiten is toch vele malen groter dan een vieze emmer van 5 jaar oud?
Ben ik het niet mee eens :)
Als jij de emmer goed onderhoud dan blijft hij mooi schoon!

en als je een niet gebruikte emmer wil krijg je het verhaal dat je meisjes van 12 moet gaan neuken.. en zodra het uit gaat weer een nieuwe.. want je wil geen gebruikte.

Misschien moet je het anders zien, een ingereden auto rijdt toch altijd nét wat lekkerder dan eentje waar je nog voorzichtig op moet zijn omdat hij helemaal nieuw is en niet vol gas kan gaaan.

Maar los van het aantal sex partners of slet/geen slet vind ik dat een meisje net zoveel recht heeft als een jongen op sex.

Daarbij doe jij alsof ze er 10 per dag heeft gehad..

Maja, das mijn mening :)
  woensdag 6 april 2011 @ 09:12:26 #120
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_95108094
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens :)
Als jij de emmer goed onderhoud dan blijft hij mooi schoon!

en als je een niet gebruikte emmer wil krijg je het verhaal dat je meisjes van 12 moet gaan neuken.. en zodra het uit gaat weer een nieuwe.. want je wil geen gebruikte.

Misschien moet je het anders zien, een ingereden auto rijdt toch altijd nét wat lekkerder dan eentje waar je nog voorzichtig op moet zijn omdat hij helemaal nieuw is en niet vol gas kan gaaan.

Maar los van het aantal sex partners of slet/geen slet vind ik dat een meisje net zoveel recht heeft als een jongen op sex.

Daarbij doe jij alsof ze er 10 per dag heeft gehad..

Maja, das mijn mening :)
Niks mis met sletjes, geile benaming ook. Sletjes zorgen ervoor dat mensen die niet zo knap zijn als ik toch seks krijgen, al is het in ruil voor een hamburger.

Maar als jij een potentieel vriendinnetje op het oog hebt waarvan je na 5 dates hoort dat ze een ruig jaar heeft gehad en met 12 mannen naar bed is geweest. Doet dat niks met je?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_95108141
waar is toch de genegenheid gebleven ??
mijn simpele instelling sex is pas goed als de ander er plezier aan heeft gehad.
daarom is sex zonder "liefde" iets wat ik wel begrijpen kan maar kan nooit iets
worden. oke 1 van de twee ( ja ja lekker oudeweds, tegenwoordig kan het ook meerdere zijn)
kan dan wel 10 seconden heel tevreden zijn , als de ander iets heeft van zo zo was dat het
ben je verkeert bezig.

edit:
en het is toch veel leuker als je elkaar een beetje kan aanvoelen
of zijn jullie van als ik maar klaar ben is het goed. kans op lange relatie lijkt mij dan uitgesloten
  woensdag 6 april 2011 @ 09:18:32 #122
313962 alexmeijer
pi_95108216
quote:
Maar als jij een potentieel vriendinnetje op het oog hebt waarvan je na 5 dates hoort dat ze een ruig jaar heeft gehad en met 12 mannen naar bed is geweest. Doet dat niks met je?
12 mannen in een jaar tijd is 1 per maand, als je vrijgezel bent is dat echt niet schikbarend veel.

Denk dat de meeste mannen namelijk ook minimaal zoveel vrouwen hebben als ze vrijgezel zijn een heel jar :)
pi_95108315
een slet is gewoon iemand die nog niet het juiste jasje heeft gevonden, en steeds terug gaat naar de winkel om het te ruilen c_/
  woensdag 6 april 2011 @ 09:23:38 #124
313962 alexmeijer
pi_95108327
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef plonsikduik het volgende:
een slet is gewoon iemand die nog niet het juiste jasje heeft gevonden, en steeds terug gaat naar de winkel om het te ruilen c_/
pi_95113511
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Zwáár debiele vergelijking. Heel knap, chapeau.

@TS: ga een keer naar buiten om zelf een meisje te regelen in plaats van de Hyves van je ex constant te f5'en. Je zegt dat je informatie tweedehands is; als je er zo'n moeite mee hebt, confronteer je je ex er toch gewoon mee. Als jij ondertussen met 10 meisjes had geneukt, had je niet zo lopen janken.

(Verwachte reactie: poezelepoezepoes is zelf een slet. Idgaf.)
pi_95115065
Zij is geen slet, jij bent gewoon een jaloerse sukkel.
Het is niet voor niets uit dus ze mag zelf weten wat ze doet zolang ze zelf weet waar ze mee bezig is en er vrede mee hebt.
Ik begrijp je onvrede nadat ze je niets heeft verteld voordat je nog een keer langs kwam en van het 1 en ander kwam.
Maar dat is nog geen reden om iemand een slet te noemen.
Stelletje ouderwetse fokkers. :{w *O*
  woensdag 6 april 2011 @ 12:43:12 #127
313962 alexmeijer
pi_95115146
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Noz het volgende:
Het is niet voor niets uit dus ze mag zelf weten wat ze doet zolang ze zelf weet waar ze mee bezig is en er vrede mee hebt.
Ik begrijp je onvrede nadat ze je niets heeft verteld voordat je nog een keer langs kwam en van het 1 en ander kwam.
+1
pi_95115151
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef plonsikduik het volgende:
Een slet ben je wanneer je dingen doet of niet doet op basis van andermans mening.
Niet wanneer je lekker doet waar je zin in hebt en ondertussen jezelf prima respecteert.
pi_95115414
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef Noz het volgende:

[..]

Een slet ben je wanneer je dingen doet of niet doet op basis van andermans mening.
Niet wanneer je lekker doet waar je zin in hebt en ondertussen jezelf prima respecteert.
Ze houdt dus twee mensen voor dat ze er een relatie mee wil, maar dat ze er nog niet klaar voor is.. ondertussen neukt ze nog met anderen verder.
Jo fijne dag nog he.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:55:51 #130
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95115714
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef ohwyeah het volgende:

[..]

Ze houdt dus twee mensen voor dat ze er een relatie mee wil, maar dat ze er nog niet klaar voor is.. ondertussen neukt ze nog met anderen verder.
Jo fijne dag nog he.
Dat is toch aan haar? Het voldoet niet aan jouw wensen of standaard, dus de titel slet is uitgereikd. Je kunt beter met blokken spelen ipv vrouwen.
Dit, dus.
pi_95116624
quote:
13s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is toch aan haar? Het voldoet niet aan jouw wensen of standaard, dus de titel slet is uitgereikd. Je kunt beter met blokken spelen ipv vrouwen.
Idd... TS deelt zijn frustraties liever anoniem op internet dan dat hij zich volwassen gedraagt en zijn ex op belt om te praten over het feit dat hij zich gekwetst voelt / zelf leert dealen met zijn liefdesverdriet.
pi_95122446
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:20 schreef Noz het volgende:

[..]

Idd... TS deelt zijn frustraties liever anoniem op internet dan dat hij zich volwassen gedraagt en zijn ex op belt om te praten over het feit dat hij zich gekwetst voelt / zelf leert dealen met zijn liefdesverdriet.
het is nog veel erger ts en vriendin zijn al uit elkaar , en toch nog met elkaar naar bed. wie is nou de misbruiker van welke gevoelens ???. deze relatie heeft totaal geen kans meer, gewoon uithuilen en verder leven.
GA op zoek naar een andere slet, want waarschijnlijk zijn er niet veel maagden meer die jouw willen.
ooit wel eens gehoord van die splinter bij een ander en die plaat met balken voor je eigen kop ??
pi_95122751
Ik ben er met mijn ex al lang uit dus ik hoef niets meer met haar uit te praten.
Dit topic heb ik geopend om even te polsen of dit de norm is.. bij sommigen wel, bij sommigen niet.
Zelf zou ik geen relatie willen met iemand die mij voor de gek houdt omdat ze liever rechts en links neukt, zeg het dan tenminste eerlijk dat het alleen om sex gaat.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:54:44 #134
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95123081
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef ohwyeah het volgende:
Ik ben er met mijn ex al lang uit dus ik hoef niets meer met haar uit te praten.
Dit topic heb ik geopend om even te polsen of dit de norm is.. bij sommigen wel, bij sommigen niet.
Zelf zou ik geen relatie willen met iemand die mij voor de gek houdt omdat ze liever rechts en links neukt, zeg het dan tenminste eerlijk dat het alleen om sex gaat.
Waarom moet zij zo nodig eerlijk tegen jou zijn en zeggen waar het op staat. Jij gebruikt de term slet op internet, als het om haar gaat.
Dit, dus.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:38:20 #135
37769 erodome
Zweefteef
pi_95124907
Hoe weet de TS of de info wel klopt aangezien het uit 2de hand is?
Het zal niet de eerste en de laatste keer zijn dat iemand allerlei gedragingen in de schoenen geschoven krijgt zonder dat het waar is.

En slet, ach, het is of een dirty sekstalkding in een relatie waarbij het vooral lekker betekend of het is iets wat jaloerse en gekwetste mensen graag gebruiken om iemand maar als slecht te kunnen betitelen, meestal geuit door iemand die dat meisje niet mag neuken, of niet meer mag hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_95125439
nou dit topic kan wel dicht. het is namelijk niet vast te stellen wanneer een meisje een slet is !!!
iedereen heeft daar zo zijn mening over. en blijkbaar is er geen polder overeenkomst.
je zou eigenlijk niemand een slet moeten noemen , het zegt meer over je eigen normen en waarde
het kost je waarschijnlijk wat levensjaren om in te zien dat niet alles wat jezelf normaal vindt ook door een ander gedeeld of niet gedeeld wordt.
maar negatieve zaken hebben nog nooit iemand gelukkig gemaakt, of anders gezegd doet het TS en zijn ego goed om te weten dat hij een relatie had met een slet ???
of is het zo erg dat het meisje pas een slet werd nadat TS de relatie verbroken zag. dat is wel heel erg zielig hoor.
  donderdag 7 april 2011 @ 00:50:56 #137
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_95152143
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:49 schreef Justinn het volgende:
[ afbeelding ]
:D meesterlijk.

en idd dat wijf in de op is een slet, afspreken en dan meteen neuken :/

Beetje zelfrespect mag toch wel
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 7 april 2011 @ 11:39:02 #138
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_95161021
Mijn ex was 22 en die zei dat ie 21 relaties heeft gehad :') , daarna heb ik hem ook gedumpt (niet alleen vanwege die reden maar het was gewoon bagger en het voelde niet fijn om de zoveelste te zijn). Maar volgens mij was het voor hem al een relatie als ie hoi zei tegen iemand..
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  donderdag 7 april 2011 @ 11:55:33 #139
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95161576
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef RianaLuna het volgende:
Mijn ex was 22 en die zei dat ie 21 relaties heeft gehad :') , daarna heb ik hem ook gedumpt (niet alleen vanwege die reden maar het was gewoon bagger en het voelde niet fijn om de zoveelste te zijn). Maar volgens mij was het voor hem al een relatie als ie hoi zei tegen iemand..
Je moet veel kikkers kussen voor je een prins(es) vindt
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 7 april 2011 @ 12:21:53 #140
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_95162514
Ik denk dat ze een drieling krijgt van drie verschillende mannen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 7 april 2011 @ 15:58:18 #141
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95171781
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Noz het volgende:
Slet :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_95175210
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Slet :')
erg he al die versleten ouwe sletten hier *;
  donderdag 7 april 2011 @ 17:21:25 #143
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_95175320
Ze leeft :D
  donderdag 7 april 2011 @ 17:37:24 #144
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_95175894
Ts is zo slecht in bed dat zijn ex wat in te halen heeft :')
pi_95181241
Ten eerste: TS, hoe weet je nou zo zeker dat dit alles waar is? Mensen hebben nogal snel de neiging om dingen te verzinnen/groter te maken wanneer ze iemand niet mogen.

En mijn mening betreft slet zijn. Wanneer je niet echt weet waar je eigenlijk mee bezig bent, geen normen en waarden hebt geleerd thuis (dus ook niet opgevoed bent en daarbij komt dus vaak verwaarlozing/geenaandacht) en sex nooit taboe is geweest en daardoor een meisje van 13 al rond begint te neuken, dan vind ik haar geen slet. Dan is ze gewoon niet opgevoed en op zoek naar aandacht die ze thuis waarschijnlijk niet krijgt. Daarom zijn deze meisjes ook favoriet bij loverboys en vind ik het eerder zielig voor ze.

Weet het meisje in kwestie precies waar ze mee bezig is, weet zij dat het niet normaal is om maar wat rond te neuken, en hier gewoon mee doorgaat, dan is ze een slet.

Als je vrijgezel bent en gewoon goeie sex wilt, en dit binnen de perken kan houden kwa aantal, sja, prima, ga je gang weet je. Oud en wijs genoeg enzo.

Ik ben geen heilige, overigens. Heb ook wel een verleden maar op het moment dat ik me besefte dat dit niet normaal was ben ik er meteen mee gekapt en me hard gaan schamen. Nu achteraf schaam ik me niet meer, mensen maken fouten en leren ervan, ben blij dat ik het gedaan heb en zou er niets aan veranderen.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:52:42 #146
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_95182026
Zij is een slet, jij een geobsedeerd ex-vriendje met te veel vrije tijd. En zo hebben we allemaal wel wat geks! :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 7 april 2011 @ 20:30:43 #147
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_95184281
Inderdaad :P

aan de posts te merken vind ts het maar wat jammer dat hij zijn slet niet zovaak neukt als eerst.

achja wat doe je eraan, wees vooral niet jaloers !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_95186002
Ik heb de informatie eigenlijk uit 1e hand, namelijk: ik kan meekijken op haar pc van afstand en bestanden (chatlogs) downloaden. Ik weet dat dit een privacy schending is, maar een betere voorstelling kun je niet krijgen dan rechtstreeks de waarheid op je scherm.. ik wil hier op termijn wel mee kappen, maar ik blijf het volgen omdat ze zo gek bezig is.

Er is gister weer een gozer bijgekomen waar ze mee aan het chatten is trouwens. Ik las ook dat ze gozer 1 (die een relatie wil met haar) nog steeds opschort dmv "ik ben er niet aan toe" en ondertussen gisteren met persoon 2 naar bed is geweest en vanochtend toen ie weg was was ze alweer met een andere gozer van relatieplanet aan het chatten.

Oh ja de sex met mij is wel degelijk goed geweest omdat ze dat tegen haar beste vriendin via msn onthuld had.

[ Bericht 4% gewijzigd door ohwyeah op 07-04-2011 21:00:32 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 21:07:00 #149
339661 Yevoul
One more day.
pi_95187176
Ik vind een meisje niet heel snel een slet.
Hot damn that girl's on fire.
pi_95187369
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb de informatie eigenlijk uit 1e hand, namelijk: ik kan meekijken op haar pc van afstand en bestanden (chatlogs) downloaden. Ik weet dat dit een privacy schending is, maar een betere voorstelling kun je niet krijgen dan rechtstreeks de waarheid op je scherm.. ik wil hier op termijn wel mee kappen, maar ik blijf het volgen omdat ze zo gek bezig is.

Er is gister weer een gozer bijgekomen waar ze mee aan het chatten is trouwens. Ik las ook dat ze gozer 1 (die een relatie wil met haar) nog steeds opschort dmv "ik ben er niet aan toe" en ondertussen gisteren met persoon 2 naar bed is geweest en vanochtend toen ie weg was was ze alweer met een andere gozer van relatieplanet aan het chatten.

Oh ja de sex met mij is wel degelijk goed geweest omdat ze dat tegen haar beste vriendin via msn onthuld had.
2 woorden:

KANKERTRIEST (!!!!!!!!!!)

Jij moet echt nodig, héél nodig, verdergaan met je leven. Gatverdamme wat ben jij een misselijkmakend kankerventje zeg. Ik zou bijna je ipadres doorpasen naar iemand die ermee je adres kan achterhalen om je pctje ff te slopen, maargoed, niet mijn zaken. Waarschijnlijk heb je ook 1 of ander buitenlands ipadres ofzo :')

Men, je lijkt echt autistisch. Doe normaal man, dit kan gewoon echt niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')