Het was natuurlijk al een hele poos geleden voor d'r dat ze sex had ; ) zo hopeloos was ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef alexmeijer het volgende:
Wss wil ze je alleen maar omdat ze op dat moment even niemand anders bij de hand heeft.
En dan kun je beter slechte sex hebben dan helemaal geen sex
Nou daar had ze geen moeite mee hoor.. en dat was ook zeker niet de reden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Praat niet zo. Van ze is nog geneukt, ik kan me wel voorstellen dat ze bij je weg is.
Ah man, liever 100 jaar dan 15000 jaar met die neuk alles wat rond loopt en een gat heeft houding.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Godnonde, zeg. Je gaat gewoon 100 jaar terug in de tijd, gezien de meningen in dit topic
Zo zou je het kunnen interpreteren. In mijn visie hebben meisjes vandaag de dag zoveel recht over hun eigen lichaam en recht op plezier dat ze daar helemaal vrij in zijn. Het is in mijn ogen vaak de mening van gekrenkte mannenego's die termen als 'slet' en 'hoer' in stand houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Naxilor het volgende:
[..]
Ah man, liever 100 jaar dan 15000 jaar met die neuk alles wat rond loopt en een gat heeft houding.
mannen zijn anders dan vrouwen. en gelijk zullen ze nooit wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat mannen ook niet overal maar sex moeten proberen te krijgen. Hoewel zij vaak ook niet willen dat iedereen t weet.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen interpreteren. In mijn visie hebben meisjes vandaag de dag zoveel recht over hun eigen lichaam en recht op plezier dat ze daar helemaal vrij in zijn. Het is in mijn ogen vaak de mening van gekrenkte mannenego's die termen als 'slet' en 'hoer' in stand houden.
Het probleem ligt hem aan het geslacht.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Dat poste ik namelijk ook al, ik vind dat een meisje met net zoveel jongens sex mag hebben als zij wil dan wel aan toe is.
Aangezien jongens dat ook mogen maar dan vinden ze zichzelf opeens stoer want ik heb `die en die` geneukt.
Ik vind een meisje ook geen slet omdat ze in korte tijd eventjes puur sex wil en niks anders.
Jongens doen dat soms voor jaren, om maar te verzwijgen dat ze 3 jaar liegen over dat ze sex hebben gehad met iemand.
Meestal zeggen ze niet, ik heb sex gehad.. ze gaan gewoon vreemd maar slijmen ondertussen bij elk meisje.
En het boeit ze niet of dat meisje een vriend heeft of niet... jongens proberen het sowieso wel.
Zolang je vrijgezel bent , en sext zoveel je wil ben je in mijn ogen geen slet/player.
Je bent het wel als je vervolgens tegen elke jongen/meisje zegt, dat je die gene leuk vind en wel een relatie met die gene zou willen hebben.
Of als je zoent, sext, enz terwijl je een relatie heb
Ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem aan het geslacht.
De vrouw dient als 'opvangpotje' van liefdesnectar. Als er 10 mannen voor jou zijn geweest is er een grote kans aanwezig dat een stukje fapsel achter is gebleven in haar mossel.
Bij de man is het anders, de man injecteert zijn stuk vlees en laat iets achter. Hij heeft dus ook geen last van poezenvocht achter zijn randje want dit is gemakkelijk weg te vegen.
Vergelijk het met een emmer water die je volspuit met een tuinslang. De voldoening om een schone emmer vol te spuiten is toch vele malen groter dan een vieze emmer van 5 jaar oud?
Niks mis met sletjes, geile benaming ook. Sletjes zorgen ervoor dat mensen die niet zo knap zijn als ik toch seks krijgen, al is het in ruil voor een hamburger.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
Als jij de emmer goed onderhoud dan blijft hij mooi schoon!
en als je een niet gebruikte emmer wil krijg je het verhaal dat je meisjes van 12 moet gaan neuken.. en zodra het uit gaat weer een nieuwe.. want je wil geen gebruikte.
Misschien moet je het anders zien, een ingereden auto rijdt toch altijd nét wat lekkerder dan eentje waar je nog voorzichtig op moet zijn omdat hij helemaal nieuw is en niet vol gas kan gaaan.
Maar los van het aantal sex partners of slet/geen slet vind ik dat een meisje net zoveel recht heeft als een jongen op sex.
Daarbij doe jij alsof ze er 10 per dag heeft gehad..
Maja, das mijn mening
12 mannen in een jaar tijd is 1 per maand, als je vrijgezel bent is dat echt niet schikbarend veel.quote:Maar als jij een potentieel vriendinnetje op het oog hebt waarvan je na 5 dates hoort dat ze een ruig jaar heeft gehad en met 12 mannen naar bed is geweest. Doet dat niks met je?
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef plonsikduik het volgende:
een slet is gewoon iemand die nog niet het juiste jasje heeft gevonden, en steeds terug gaat naar de winkel om het te ruilen
Zwáár debiele vergelijking. Heel knap, chapeau.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem aan het geslacht.
De vrouw dient als 'opvangpotje' van liefdesnectar. Als er 10 mannen voor jou zijn geweest is er een grote kans aanwezig dat een stukje fapsel achter is gebleven in haar mossel.
Bij de man is het anders, de man injecteert zijn stuk vlees en laat iets achter. Hij heeft dus ook geen last van poezenvocht achter zijn randje want dit is gemakkelijk weg te vegen.
Vergelijk het met een emmer water die je volspuit met een tuinslang. De voldoening om een schone emmer vol te spuiten is toch vele malen groter dan een vieze emmer van 5 jaar oud?
+1quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Noz het volgende:
Zij is geen slet, jij bent gewoon een jaloerse sukkel.
Het is niet voor niets uit dus ze mag zelf weten wat ze doet zolang ze zelf weet waar ze mee bezig is en er vrede mee hebt.
Ik begrijp je onvrede nadat ze je niets heeft verteld voordat je nog een keer langs kwam en van het 1 en ander kwam.
Maar dat is nog geen reden om iemand een slet te noemen.
Stelletje ouderwetse fokkers.![]()
Een slet ben je wanneer je dingen doet of niet doet op basis van andermans mening.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef plonsikduik het volgende:
een slet is gewoon iemand die nog niet het juiste jasje heeft gevonden, en steeds terug gaat naar de winkel om het te ruilen
Ze houdt dus twee mensen voor dat ze er een relatie mee wil, maar dat ze er nog niet klaar voor is.. ondertussen neukt ze nog met anderen verder.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef Noz het volgende:
[..]
Een slet ben je wanneer je dingen doet of niet doet op basis van andermans mening.
Niet wanneer je lekker doet waar je zin in hebt en ondertussen jezelf prima respecteert.
Dat is toch aan haar? Het voldoet niet aan jouw wensen of standaard, dus de titel slet is uitgereikd. Je kunt beter met blokken spelen ipv vrouwen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Ze houdt dus twee mensen voor dat ze er een relatie mee wil, maar dat ze er nog niet klaar voor is.. ondertussen neukt ze nog met anderen verder.
Jo fijne dag nog he.
Idd... TS deelt zijn frustraties liever anoniem op internet dan dat hij zich volwassen gedraagt en zijn ex op belt om te praten over het feit dat hij zich gekwetst voelt / zelf leert dealen met zijn liefdesverdriet.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is toch aan haar? Het voldoet niet aan jouw wensen of standaard, dus de titel slet is uitgereikd. Je kunt beter met blokken spelen ipv vrouwen.
het is nog veel erger ts en vriendin zijn al uit elkaar , en toch nog met elkaar naar bed. wie is nou de misbruiker van welke gevoelens ???. deze relatie heeft totaal geen kans meer, gewoon uithuilen en verder leven.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:20 schreef Noz het volgende:
[..]
Idd... TS deelt zijn frustraties liever anoniem op internet dan dat hij zich volwassen gedraagt en zijn ex op belt om te praten over het feit dat hij zich gekwetst voelt / zelf leert dealen met zijn liefdesverdriet.
Waarom moet zij zo nodig eerlijk tegen jou zijn en zeggen waar het op staat. Jij gebruikt de term slet op internet, als het om haar gaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef ohwyeah het volgende:
Ik ben er met mijn ex al lang uit dus ik hoef niets meer met haar uit te praten.
Dit topic heb ik geopend om even te polsen of dit de norm is.. bij sommigen wel, bij sommigen niet.
Zelf zou ik geen relatie willen met iemand die mij voor de gek houdt omdat ze liever rechts en links neukt, zeg het dan tenminste eerlijk dat het alleen om sex gaat.
quote:
Je moet veel kikkers kussen voor je een prins(es) vindtquote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef RianaLuna het volgende:
Mijn ex was 22 en die zei dat ie 21 relaties heeft gehad, daarna heb ik hem ook gedumpt (niet alleen vanwege die reden maar het was gewoon bagger en het voelde niet fijn om de zoveelste te zijn). Maar volgens mij was het voor hem al een relatie als ie hoi zei tegen iemand..
Sletquote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Noz het volgende:
Zij is geen slet, jij bent gewoon een jaloerse sukkel.
Het is niet voor niets uit dus ze mag zelf weten wat ze doet zolang ze zelf weet waar ze mee bezig is en er vrede mee hebt.
Ik begrijp je onvrede nadat ze je niets heeft verteld voordat je nog een keer langs kwam en van het 1 en ander kwam.
Maar dat is nog geen reden om iemand een slet te noemen.
Stelletje ouderwetse fokkers.![]()
2 woorden:quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb de informatie eigenlijk uit 1e hand, namelijk: ik kan meekijken op haar pc van afstand en bestanden (chatlogs) downloaden. Ik weet dat dit een privacy schending is, maar een betere voorstelling kun je niet krijgen dan rechtstreeks de waarheid op je scherm.. ik wil hier op termijn wel mee kappen, maar ik blijf het volgen omdat ze zo gek bezig is.
Er is gister weer een gozer bijgekomen waar ze mee aan het chatten is trouwens. Ik las ook dat ze gozer 1 (die een relatie wil met haar) nog steeds opschort dmv "ik ben er niet aan toe" en ondertussen gisteren met persoon 2 naar bed is geweest en vanochtend toen ie weg was was ze alweer met een andere gozer van relatieplanet aan het chatten.
Oh ja de sex met mij is wel degelijk goed geweest omdat ze dat tegen haar beste vriendin via msn onthuld had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |