abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95085992
word dr pimp lekker geld verdienen?
supa
pi_95088172
Ze gedraagt zich op dit moment wel als een slet, als ze dit blijft doen is ze inderdaad naar mijn mening een slet.

Na een moeilijke relatie vind ik dat helemaal niet zo vreemd eigenlijk. ik zie het zo: als je een tijdje geen lucht meer krijgt en dan ineens wel ga je naar lucht happen. Dat is wat ze doet, een soort vrijheid ineens of miss een soort wraak al voelt t niet zo voor haar.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:49:21 #103
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_95088681
Slet 1e klasse
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_95090135
De redenen voor mij om te denken dat ze een slet is is omdat onderstaande allemaal tegelijkertijd bezig is:

• persoon 1 denkt dat ze nog een relatie wil omdat ze zegt dat ze er nu niet klaar voor is

• persoon 2 weet niets van persoon 1 af, maar is ook relatiemateriaal.

• persoon 3 is nu alleen nog aan het sexchatten met haar maar spreekt misschien af.

• persoon 4 blijkt een oud-collega te zijn die niets van bovenstaande 3 personen weet, maar vermoedelijk ook snel gaat afspreken.

Als ze afzonderlijk hier mee bezig was geweest dan zou het nog enigszins te begrijpen zijn.
Maar ze houdt dus meerdere mensen voor de gek en springt van lul naar lul om het zo maar te zeggen.
pi_95091240
In mijn zorgvuldig uitgewerkt schema:

Sex voor huwelijk = Te weinig zelfcontrole, maar geen echte slet
Aantal sexpartners > aantal huwelijken + 1 = slet
Aantal sexpartners > leeftijd = Blech

Dit geld overigens ook voor mannen in mijn boekje. Die noem ik overigens ook slet.
Ik ben natuurlijk ook vrij ouderwets opgevoed, dus voel je niet verplicht om mijn schema aan te houden :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:30:25 #106
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95091407
Godnonde, zeg. Je gaat gewoon 100 jaar terug in de tijd, gezien de meningen in dit topic :')
Dit, dus.
pi_95091846
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef alexmeijer het volgende:

Wss wil ze je alleen maar omdat ze op dat moment even niemand anders bij de hand heeft.
En dan kun je beter slechte sex hebben dan helemaal geen sex

Het was natuurlijk al een hele poos geleden voor d'r dat ze sex had ; ) zo hopeloos was ze.
Namelijk: 2 dagen ervoor.. is ze nog geneukt
pi_95093877
Praat niet zo. Van ze is nog geneukt, ik kan me wel voorstellen dat ze bij je weg is.
pi_95094103
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Praat niet zo. Van ze is nog geneukt, ik kan me wel voorstellen dat ze bij je weg is.
Nou daar had ze geen moeite mee hoor.. en dat was ook zeker niet de reden.
pi_95094785
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Godnonde, zeg. Je gaat gewoon 100 jaar terug in de tijd, gezien de meningen in dit topic :')
Ah man, liever 100 jaar dan 15000 jaar met die neuk alles wat rond loopt en een gat heeft houding.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:22:08 #111
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95095084
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Naxilor het volgende:

[..]

Ah man, liever 100 jaar dan 15000 jaar met die neuk alles wat rond loopt en een gat heeft houding.
Zo zou je het kunnen interpreteren. In mijn visie hebben meisjes vandaag de dag zoveel recht over hun eigen lichaam en recht op plezier dat ze daar helemaal vrij in zijn. Het is in mijn ogen vaak de mening van gekrenkte mannenego's die termen als 'slet' en 'hoer' in stand houden.
Dit, dus.
pi_95096615
TS stuur mij even een linkje naar haar hyves? Met foto's kunnen we pas echt goed beoordelen wat voor gore slet het is.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:44:42 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_95096820
Luister, als slet hoef je er alleen maar te zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_95096944
ik vind eigenlijk wel, dat een meisje zoiets niet hoort te doen, dus in die zin hou ik het zelf ook in stand. Dat de man complimentjes geeft en op een leuke manier probeert een dame te versieren. Al weten ze dat het een kansloze missie is. Dat de man een heer is en de dame zo verleidt...en de dame dus niet zomaar iedereen pakt.
Het is een verromantiseerd beeld dat weet ik wel. en ik ben zelf ook niet altijd zo braaf geweest. dus ik heb geen recht van spreken.

Aan de andere kant vind ik dat mannen ook niet overal maar sex moeten proberen te krijgen. Hoewel zij vaak ook niet willen dat iedereen t weet.
pi_95106269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef drunk_on_shadows het volgende:

Aan de andere kant vind ik dat mannen ook niet overal maar sex moeten proberen te krijgen. Hoewel zij vaak ook niet willen dat iedereen t weet.
mannen zijn anders dan vrouwen. en gelijk zullen ze nooit worden ;)
maar TS wordt wel elke dag wat zieliger hoor. toont gewoon weinig respect voor je ex om haar na je relatie maar gelijk slet te noemen. of ze was al een slet tijdens je relatie en je vond het maar wat leuk of ze is het nu ook niet, even in een paar maanden wordt je geen slet hoor. ook deze beroemdheid moet langzaam op bouwen ;)
maar noem haar gewoon maar slet , misschien is de breuk dan minder pijnlijk
pi_95106281
antwoord op TT: Vanaf haar geboorte.
  woensdag 6 april 2011 @ 08:48:06 #117
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95107612
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen interpreteren. In mijn visie hebben meisjes vandaag de dag zoveel recht over hun eigen lichaam en recht op plezier dat ze daar helemaal vrij in zijn. Het is in mijn ogen vaak de mening van gekrenkte mannenego's die termen als 'slet' en 'hoer' in stand houden.
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Dat poste ik namelijk ook al, ik vind dat een meisje met net zoveel jongens sex mag hebben als zij wil dan wel aan toe is.

Aangezien jongens dat ook mogen maar dan vinden ze zichzelf opeens stoer want ik heb `die en die` geneukt.

Ik vind een meisje ook geen slet omdat ze in korte tijd eventjes puur sex wil en niks anders.
Jongens doen dat soms voor jaren, om maar te verzwijgen dat ze 3 jaar liegen over dat ze sex hebben gehad met iemand.

Meestal zeggen ze niet, ik heb sex gehad.. ze gaan gewoon vreemd maar slijmen ondertussen bij elk meisje.
En het boeit ze niet of dat meisje een vriend heeft of niet... jongens proberen het sowieso wel.

Zolang je vrijgezel bent , en sext zoveel je wil ben je in mijn ogen geen slet/player.

Je bent het wel als je vervolgens tegen elke jongen/meisje zegt, dat je die gene leuk vind en wel een relatie met die gene zou willen hebben.
Of als je zoent, sext, enz terwijl je een relatie heb
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 09:04:27 #118
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_95107894
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:48 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Dat poste ik namelijk ook al, ik vind dat een meisje met net zoveel jongens sex mag hebben als zij wil dan wel aan toe is.

Aangezien jongens dat ook mogen maar dan vinden ze zichzelf opeens stoer want ik heb `die en die` geneukt.

Ik vind een meisje ook geen slet omdat ze in korte tijd eventjes puur sex wil en niks anders.
Jongens doen dat soms voor jaren, om maar te verzwijgen dat ze 3 jaar liegen over dat ze sex hebben gehad met iemand.

Meestal zeggen ze niet, ik heb sex gehad.. ze gaan gewoon vreemd maar slijmen ondertussen bij elk meisje.
En het boeit ze niet of dat meisje een vriend heeft of niet... jongens proberen het sowieso wel.

Zolang je vrijgezel bent , en sext zoveel je wil ben je in mijn ogen geen slet/player.

Je bent het wel als je vervolgens tegen elke jongen/meisje zegt, dat je die gene leuk vind en wel een relatie met die gene zou willen hebben.
Of als je zoent, sext, enz terwijl je een relatie heb
Het probleem ligt hem aan het geslacht.
De vrouw dient als 'opvangpotje' van liefdesnectar. Als er 10 mannen voor jou zijn geweest is er een grote kans aanwezig dat een stukje fapsel achter is gebleven in haar mossel.

Bij de man is het anders, de man injecteert zijn stuk vlees en laat iets achter. Hij heeft dus ook geen last van poezenvocht achter zijn randje want dit is gemakkelijk weg te vegen.

Vergelijk het met een emmer water die je volspuit met een tuinslang. De voldoening om een schone emmer vol te spuiten is toch vele malen groter dan een vieze emmer van 5 jaar oud?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:08:50 #119
313962 alexmeijer
pi_95107998
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

De vrouw dient als 'opvangpotje' van liefdesnectar. Als er 10 mannen voor jou zijn geweest is er een grote kans aanwezig dat een stukje fapsel achter is gebleven in haar mossel.

Bij de man is het anders, de man injecteert zijn stuk vlees en laat iets achter. Hij heeft dus ook geen last van poezenvocht achter zijn randje want dit is gemakkelijk weg te vegen.

Vergelijk het met een emmer water die je volspuit met een tuinslang. De voldoening om een schone emmer vol te spuiten is toch vele malen groter dan een vieze emmer van 5 jaar oud?
Ben ik het niet mee eens :)
Als jij de emmer goed onderhoud dan blijft hij mooi schoon!

en als je een niet gebruikte emmer wil krijg je het verhaal dat je meisjes van 12 moet gaan neuken.. en zodra het uit gaat weer een nieuwe.. want je wil geen gebruikte.

Misschien moet je het anders zien, een ingereden auto rijdt toch altijd nét wat lekkerder dan eentje waar je nog voorzichtig op moet zijn omdat hij helemaal nieuw is en niet vol gas kan gaaan.

Maar los van het aantal sex partners of slet/geen slet vind ik dat een meisje net zoveel recht heeft als een jongen op sex.

Daarbij doe jij alsof ze er 10 per dag heeft gehad..

Maja, das mijn mening :)
  woensdag 6 april 2011 @ 09:12:26 #120
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_95108094
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens :)
Als jij de emmer goed onderhoud dan blijft hij mooi schoon!

en als je een niet gebruikte emmer wil krijg je het verhaal dat je meisjes van 12 moet gaan neuken.. en zodra het uit gaat weer een nieuwe.. want je wil geen gebruikte.

Misschien moet je het anders zien, een ingereden auto rijdt toch altijd nét wat lekkerder dan eentje waar je nog voorzichtig op moet zijn omdat hij helemaal nieuw is en niet vol gas kan gaaan.

Maar los van het aantal sex partners of slet/geen slet vind ik dat een meisje net zoveel recht heeft als een jongen op sex.

Daarbij doe jij alsof ze er 10 per dag heeft gehad..

Maja, das mijn mening :)
Niks mis met sletjes, geile benaming ook. Sletjes zorgen ervoor dat mensen die niet zo knap zijn als ik toch seks krijgen, al is het in ruil voor een hamburger.

Maar als jij een potentieel vriendinnetje op het oog hebt waarvan je na 5 dates hoort dat ze een ruig jaar heeft gehad en met 12 mannen naar bed is geweest. Doet dat niks met je?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_95108141
waar is toch de genegenheid gebleven ??
mijn simpele instelling sex is pas goed als de ander er plezier aan heeft gehad.
daarom is sex zonder "liefde" iets wat ik wel begrijpen kan maar kan nooit iets
worden. oke 1 van de twee ( ja ja lekker oudeweds, tegenwoordig kan het ook meerdere zijn)
kan dan wel 10 seconden heel tevreden zijn , als de ander iets heeft van zo zo was dat het
ben je verkeert bezig.

edit:
en het is toch veel leuker als je elkaar een beetje kan aanvoelen
of zijn jullie van als ik maar klaar ben is het goed. kans op lange relatie lijkt mij dan uitgesloten
  woensdag 6 april 2011 @ 09:18:32 #122
313962 alexmeijer
pi_95108216
quote:
Maar als jij een potentieel vriendinnetje op het oog hebt waarvan je na 5 dates hoort dat ze een ruig jaar heeft gehad en met 12 mannen naar bed is geweest. Doet dat niks met je?
12 mannen in een jaar tijd is 1 per maand, als je vrijgezel bent is dat echt niet schikbarend veel.

Denk dat de meeste mannen namelijk ook minimaal zoveel vrouwen hebben als ze vrijgezel zijn een heel jar :)
pi_95108315
een slet is gewoon iemand die nog niet het juiste jasje heeft gevonden, en steeds terug gaat naar de winkel om het te ruilen c_/
  woensdag 6 april 2011 @ 09:23:38 #124
313962 alexmeijer
pi_95108327
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef plonsikduik het volgende:
een slet is gewoon iemand die nog niet het juiste jasje heeft gevonden, en steeds terug gaat naar de winkel om het te ruilen c_/
pi_95113511
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Zwáár debiele vergelijking. Heel knap, chapeau.

@TS: ga een keer naar buiten om zelf een meisje te regelen in plaats van de Hyves van je ex constant te f5'en. Je zegt dat je informatie tweedehands is; als je er zo'n moeite mee hebt, confronteer je je ex er toch gewoon mee. Als jij ondertussen met 10 meisjes had geneukt, had je niet zo lopen janken.

(Verwachte reactie: poezelepoezepoes is zelf een slet. Idgaf.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')