Ja, dat heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
De vrouw is vrijgevochten, niet meer afhankelijk van de man, en kan zich derhalve op die manier gedragen. Alles onder goedkeurend oog van papa en mama die blij zijn met zulk een populaire dochter.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:37 schreef Sofia90 het volgende:
Mannen die zichzelf kunnen bedwingen en respect hebben voor vrouwen zijn veel mannelijker en menselijker.
Het is een schande dat ze rekening moeten houden met een man die zich niet kan beheersen (de basis van de mens) Zwak nageslacht kan je als girl dan ook beter mijden. Niet door anders te kleden. Je pikt de krachtige man er juist tussenuit als vrouw wanneer je strakke kleding aan hebt. De man met beheersing zijn de overwinnaars. De man die denkt met zijn piemol en de vrouw er de schuld van geeft, zijn de vrouwen niet waard en te zwak om als waardig zaaddonor te kunnen dienen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad natuurlijke driften. M.i. is het geen schande als de vrouwen wat water bij de wijn doen.
Uhm, we hadden het hier over verkrachting en aanranding, en over mannen die hun handen niet van vreemde vrouwen af kunnen houden. laten we het daar maar bij houdenquote:Hoorde laatst op de radio:"Steeds meer vrouwen gaan vreemd." Past precies bij wat ik hier probeer uit te leggen. Waarom denk je dat ze vaker vreemd gaan? Door hun behavior, kledij en tijding ontstaat er (o.a. op de werkvloer) meer hitsige interactie tussen man en vrouw dan gewenst.
Ja maar de reden waarom je dat advies geeft is niet goed. Hoe een vrouw zich kleedt heeft niks te maken met de verkrachting. Vrouwen die gewoon een broek aan hebben en een lange jas kunnen ook verkracht worden, dan had ze ook een hoofddoek moeten dragen, wordt ze dan weer verkracht dan had ze maar een burka moeten dragen enzovoort.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ziet mij nergens verkrachtingen goed praten, maar ik geef wel het advies aan girls mee om zich kuis te kleden dan wel te gedragen. Dat is een oprecht en rationeel advies, daar hoef je geen Moslim voor te zijn.
Random woord: Ballast Nedam²
En dit is exact wat ik bedoel. Want het zijn dan wel idioten, al dan niet aangedreven door natuurlijke driften, maar ze zijn er wel, en voor je eigen veiligheid dien je daarmee te dealen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Sofia90 het volgende:
Tuurlijk is het niet verstandig om sexy gekleed, alleen en s'nachts over straat te gaan en dat heeft als enige reden omdat er idioten rondlopen die misschien wel zo denken als jij.
Tja, als jij een homobar binnenloopt met een borat suit is dat ook geen goed idee.quote:
Mooi geweest BSB Je gaat nu persoonlijk worden tegen medeusers dus kappenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben altijd geïnteresseerd in de user achter de post, en je facebook pagina doet mij vermoeden dat je eigenlijk precies zo in het leven staat als waar ik juist voor waarschuw. Ik heb het beste met jullie voor. Kijk om je heen, het gebeurt dagelijks. En dan hebben we het niet eens over ongewenste intimiteiten ala sensual touches.
=²
Precies. Wat die agent deed, was moslim-argumentatie. De vrouw dient zich te bedekken, want anders kan de man in de verleiding worden gebracht. Het begrip zelfbeheersing is ze kennelijk vreemd.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is niks mis met sletterig. Er is wat mis met verkrachtende mannen.
Mee eens. Past precies binnen mijn argumentatie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:52 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
Tja, als jij een homobar binnenloopt met een borat suit is dat ook geen goed idee.
Je bent niet geschapen om vrouwen te misbruiken. Is niets mannelijks aan dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is exact wat ik bedoel. Want het zijn dan wel idioten, al dan niet aangedreven door natuurlijke driften, maar ze zijn er wel, en voor je eigen veiligheid dien je daarmee te dealen.²
Nee, maar ze lopen wel rond die gasten. En je kunt er lichtzinnig over doen, maar er zijn voorbeelden ter over die doen blijken dat dat zeer onverstandig is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent niet geschapen om vrouwen te misbruiken. Is niets mannelijks aan dus
Ja, maar is niet de schuld van de vrouw. Is de schuld van de dader.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar ze lopen wel rond die gasten.²
Past uitstekend binnen de door mij gebruikte argumentatie. Zeker als je het voorbeeld van de dief er nog eens bijhaalt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar is niet de schuld van de vrouw. Is de schuld van de dader.
Dat weet je niet. Dat neem je aan op basis van je normen en waarden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent niet geschapen om vrouwen te misbruiken. Is niets mannelijks aan dus
Dat voorbeeld had ik net al ontkracht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker als je het voorbeeld van de dief er nog eens bijhaalt.²
Nee, het is de schuld van de dader. Het is niet verstandig dit soort boys los te laten lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar ze lopen wel rond die gasten. En je kunt er lichtzinnig over doen, maar er zijn voorbeelden ter over die doen blijken dat dat zeer onverstandig is.²
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van de dader. Het is niet verstandig dit soort boys los te laten lopen.
Ik vind dat voorbeeld kolder. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Past uitstekend binnen de door mij gebruikte argumentatie. Zeker als je het voorbeeld van de dief er nog eens bijhaalt.
Zeker.²
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hier al een enkele keer de term Moslims horen vallen, ik heb hem zelf nergens gebezigd. Maar je ziet dat er genoeg girls worden verkracht, helaas, door gewone blanke (wellicht atheïstische) boys.²
Ik probeer wel een beetje op het niveau te blijven van BSB hè, dus werk even meequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Dat neem je aan op basis van je normen en waarden.
Misschien zijn we wel geschapen om elkaar af te slachten, weet jij veel.
Ooit de bouwtekeningen en ontwerpplannen van de mens en zijn rol op aarde gezien?
Je mag het kolder vinden, en je bent al een aantal posts niet meer inhoudelijk, de werkelijkheid staat echter aan mijn zijde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat voorbeeld kolder. Als je begrijpt wat ik bedoel
Jij hebt het over Marokkanen en Turken. en dat die meer gedreven zijn door die natuurlijke driften. Lariekoek...net als dezequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hier al een enkele keer de term Moslims horen vallen, ik heb hem zelf nergens gebezigd. Maar je ziet dat er genoeg girls worden verkracht, helaas, door gewone blanke (wellicht atheïstische) boys.²
quote:, helaas, door gewone blanke (wellicht atheïstische) boys.
Marokkanen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij hebt het over Marokkanen en Turken. en dat die meer gedreven zijn door die natuurlijke driften. Lariekoek...net als deze
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |