abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:43:29 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95055445
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:42 schreef waht het volgende:

[..]

De vrouw is vrijgevochten, niet meer afhankelijk van de man, en kan zich derhalve op die manier gedragen. Alles onder goedkeurend oog van papa en mama die blij zijn met zulk een populaire dochter.
Ja, dat heb ik nooit begrepen. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:44:38 #102
340489 KIapIoper
Wetenschappelijk onderzoeker.
pi_95055477
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:37 schreef Sofia90 het volgende:
Mannen die zichzelf kunnen bedwingen en respect hebben voor vrouwen zijn veel mannelijker en menselijker.
Inderdaad.

Behaarde hitsige apen zijn geen mannen te noemen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:45:06 #103
13462 BansheeBoy
pi_95055491
Stel, je mag kiezen hé, je bent een dief, steel je dan een dicht doosje met misschien een ketting erin, of pik je een ketting waarvan je weet dat hij mooi en erg aantrekkelijk is? Juist ja, zo ook met de verkrachter, ik kan niet als een verkrachter denken daar ik zeer vredelievend door het leven ga, maar het lijkt me niet meer dan logisch dan dat een verkrachter liever een schaarsgeklede sensueel pakt, zekerheidje, dan een vrouw die zedelijk gekleed is, onzekerheid (hoe sensueel de vrouw in kwestie is). :{

En dan heb ik het nog niet eens over de praktische voordelen (o.a. tijdswinst) voor de verkrachter als de sensueel in kwestie "easy access" verleent tot één der devices. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_95055492
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad natuurlijke driften. M.i. is het geen schande als de vrouwen wat water bij de wijn doen. :{
Het is een schande dat ze rekening moeten houden met een man die zich niet kan beheersen (de basis van de mens) Zwak nageslacht kan je als girl dan ook beter mijden. Niet door anders te kleden. Je pikt de krachtige man er juist tussenuit als vrouw wanneer je strakke kleding aan hebt. De man met beheersing zijn de overwinnaars. De man die denkt met zijn piemol en de vrouw er de schuld van geeft, zijn de vrouwen niet waard en te zwak om als waardig zaaddonor te kunnen dienen.

quote:
Hoorde laatst op de radio:"Steeds meer vrouwen gaan vreemd." Past precies bij wat ik hier probeer uit te leggen. Waarom denk je dat ze vaker vreemd gaan? Door hun behavior, kledij en tijding ontstaat er (o.a. op de werkvloer) meer hitsige interactie tussen man en vrouw dan gewenst. :{
Uhm, we hadden het hier over verkrachting en aanranding, en over mannen die hun handen niet van vreemde vrouwen af kunnen houden. laten we het daar maar bij houden :)

Mannen die zich niet als man kunnen gedragen, eigenlijk nog niet eens als beest, want daar gaan de mannetjes nog met meer respect met naakte vrouwtjes om, moeten de vrouwen voor gewaarschuwd worden.

Random woord: Zwak zaad
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95055505
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je ziet mij nergens verkrachtingen goed praten, maar ik geef wel het advies aan girls mee om zich kuis te kleden dan wel te gedragen. Dat is een oprecht en rationeel advies, daar hoef je geen Moslim voor te zijn. :{

Random woord: Ballast Nedam

Ja maar de reden waarom je dat advies geeft is niet goed. Hoe een vrouw zich kleedt heeft niks te maken met de verkrachting. Vrouwen die gewoon een broek aan hebben en een lange jas kunnen ook verkracht worden, dan had ze ook een hoofddoek moeten dragen, wordt ze dan weer verkracht dan had ze maar een burka moeten dragen enzovoort.
Tuurlijk is het niet verstandig om sexy gekleed, alleen en s'nachts over straat te gaan en dat heeft als enige reden omdat er idioten rondlopen die misschien wel zo denken als jij.
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:47:10 #106
13462 BansheeBoy
pi_95055549
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Sofia90 het volgende:

Tuurlijk is het niet verstandig om sexy gekleed, alleen en s'nachts over straat te gaan en dat heeft als enige reden omdat er idioten rondlopen die misschien wel zo denken als jij.
En dit is exact wat ik bedoel. Want het zijn dan wel idioten, al dan niet aangedreven door natuurlijke driften, maar ze zijn er wel, en voor je eigen veiligheid dien je daarmee te dealen. :{

dinsdag 5 april 2011 @ 00:52:32 #107
340489 KIapIoper
pi_95055700
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dit is exact wat ik bedoel. :{

Tja, als jij een homobar binnenloopt met een borat suit is dat ook geen goed idee.
pi_95055723
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben altijd geïnteresseerd in de user achter de post, en je facebook pagina doet mij vermoeden dat je eigenlijk precies zo in het leven staat als waar ik juist voor waarschuw. Ik heb het beste met jullie voor. Kijk om je heen, het gebeurt dagelijks. En dan hebben we het niet eens over ongewenste intimiteiten ala sensual touches. :{
=

Mooi geweest BSB Je gaat nu persoonlijk worden tegen medeusers dus kappen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_95055746
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is niks mis met sletterig. Er is wat mis met verkrachtende mannen.
Precies. Wat die agent deed, was moslim-argumentatie. De vrouw dient zich te bedekken, want anders kan de man in de verleiding worden gebracht. Het begrip zelfbeheersing is ze kennelijk vreemd.
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:54:43 #110
13462 BansheeBoy
pi_95055755
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:52 schreef KIapIoper het volgende:

[..]

Tja, als jij een homobar binnenloopt met een borat suit is dat ook geen goed idee.
Mee eens. Past precies binnen mijn argumentatie. :{

pi_95055775
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dit is exact wat ik bedoel. Want het zijn dan wel idioten, al dan niet aangedreven door natuurlijke driften, maar ze zijn er wel, en voor je eigen veiligheid dien je daarmee te dealen. :{

Je bent niet geschapen om vrouwen te misbruiken. Is niets mannelijks aan dus
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:56:22 #112
13462 BansheeBoy
pi_95055796
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, maar ze lopen wel rond die gasten. En je kunt er lichtzinnig over doen, maar er zijn voorbeelden ter over die doen blijken dat dat zeer onverstandig is. :{

pi_95055824
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, maar ze lopen wel rond die gasten. :{

Ja, maar is niet de schuld van de vrouw. Is de schuld van de dader.
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:58:46 #114
13462 BansheeBoy
pi_95055852
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, maar is niet de schuld van de vrouw. Is de schuld van de dader.
Past uitstekend binnen de door mij gebruikte argumentatie. Zeker als je het voorbeeld van de dief er nog eens bijhaalt. :{

Zeker. :{

† In Memoriam † dinsdag 5 april 2011 @ 00:59:11 #115
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95055858
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Dat neem je aan op basis van je normen en waarden.
Misschien zijn we wel geschapen om elkaar af te slachten, weet jij veel.

Ooit de bouwtekeningen en ontwerpplannen van de mens en zijn rol op aarde gezien?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:59:43 #116
340489 KIapIoper
pi_95055869
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker als je het voorbeeld van de dief er nog eens bijhaalt. :{
Dat voorbeeld had ik net al ontkracht. :{

pi_95055913
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, maar ze lopen wel rond die gasten. En je kunt er lichtzinnig over doen, maar er zijn voorbeelden ter over die doen blijken dat dat zeer onverstandig is. :{

Nee, het is de schuld van de dader. Het is niet verstandig dit soort boys los te laten lopen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 01:02:44 #118
340489 KIapIoper
pi_95055934
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, het is de schuld van de dader. Het is niet verstandig dit soort boys los te laten lopen.
:Y Levenslang opsluiten. Ook opgelost.

:Y²
pi_95055936
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Past uitstekend binnen de door mij gebruikte argumentatie. Zeker als je het voorbeeld van de dief er nog eens bijhaalt. :{

Zeker. :{

Ik vind dat voorbeeld kolder. Als je begrijpt wat ik bedoel
  dinsdag 5 april 2011 @ 01:03:40 #120
13462 BansheeBoy
pi_95055952
Ik heb hier al een enkele keer de term Moslims horen vallen, ik heb hem zelf nergens gebezigd. Maar je ziet dat er genoeg girls worden verkracht, helaas, door gewone blanke (wellicht atheïstische) boys. :{

dinsdag 5 april 2011 @ 01:04:50 #121
340489 KIapIoper
pi_95055972
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hier al een enkele keer de term Moslims horen vallen, ik heb hem zelf nergens gebezigd. Maar je ziet dat er genoeg girls worden verkracht, helaas, door gewone blanke (wellicht atheïstische) boys. :{

Wat is je punt?

Dit is zeer selectief. :{

pi_95055979
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:59 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Dat neem je aan op basis van je normen en waarden.
Misschien zijn we wel geschapen om elkaar af te slachten, weet jij veel.

Ooit de bouwtekeningen en ontwerpplannen van de mens en zijn rol op aarde gezien?
Ik probeer wel een beetje op het niveau te blijven van BSB hè, dus werk even mee :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 01:06:29 #123
13462 BansheeBoy
pi_95056002
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind dat voorbeeld kolder. Als je begrijpt wat ik bedoel
Je mag het kolder vinden, en je bent al een aantal posts niet meer inhoudelijk, de werkelijkheid staat echter aan mijn zijde. :{

Nog even een samenvatting voor je:

- dader blijft de verkrachter
- we creëren geen ideale omstandigheden voor hem (zoals we ook ons huis netjes beveiligen tegen dieven)
- Idioten houd je toch, zoals er ook nog steeds wordt gestolen ondanks goed beveiligde huizen maar je doet je best om de kans daarop te minimaliseren

pi_95056021
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:

Jij hebt het over Marokkanen en Turken. en dat die meer gedreven zijn door die natuurlijke driften. Lariekoek...net als deze
quote:
, helaas, door gewone blanke (wellicht atheïstische) boys. :{
  dinsdag 5 april 2011 @ 01:08:06 #125
13462 BansheeBoy
pi_95056032
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Jij hebt het over Marokkanen en Turken. en dat die meer gedreven zijn door die natuurlijke driften. Lariekoek...net als deze

[..]

Marokkanen? :? Nergens over gehad man. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')