Waarom ben jij nog vrij vraag ik me af?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Jullie verwarren 2 zaken. Namelijk vrijheid en aanzetten tot prostitutie.
Want dat is wat de westerse media doet met de zogenaamde vrije vrouwen. Ze zijn een slaaf van de commersie en will graag aan de verwachtingen voldoen. triest eigenlijk. Een moslima is pas echt vrij.
Wat zit jij slap uit je nek te lullen?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Muhammedalislaam het volgende:
[..]
Jullie verwarren 2 zaken. Namelijk vrijheid en aanzetten tot prostitutie.
Want dat is wat de westerse media doet met de zogenaamde vrije vrouwen. Ze zijn een slaaf van de commersie en will graag aan de verwachtingen voldoen. triest eigenlijk. Een moslima is pas echt vrij.
Misschien is de Islam daar ook wel het antwoord op.quote:
Achterlijkheid? Hij verkondigt feitelijk niets onjuist. Het klopt écht wat hij zegt. Waar denk je dat ziektes als anorexia vandaan komen? Denk je dat het toeval is dat voornamelijk girls hier last van hebben?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Hou eens op met die achterlijkheid en vind je dit te moeilijk, verhuis lekker naar Saudi Arabie. Daar zal je gelukkiger worden.
Anorexia komt extreem weinig voor. Minder dan 0,05% van de mensen in Nederland lijdt eraan en bovendien komen er per saldo geen patiënten bij (het aantal mensen wat geneest is ongeveer gelijk aan het aantal mensen die het krijgt).quote:Op woensdag 6 april 2011 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Achterlijkheid? Hij verkondigt feitelijk niets onjuist. Het klopt écht wat hij zegt. Waar denk je dat ziektes als anorexia vandaan komen? Denk je dat het toeval is dat voornamelijk girls hier last van hebben?
Ja, want waar niemand zich als een halve hoer kleed wordt niet verkracht...of, oh wacht, wel...quote:Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat niet gebeurt? Dat de politie voor de makkelijkste weg kiest en gewoon voor de lol zegt: "Zeg kleed je gewoon niet zo uitdagend". Natuurlijk niet, de politie probeert preventief verkrachtingen in de kiem te smoren en je niet als een halve hoer kleden hoort daarbij.
Arme mannen toch, ze zijn gewoon niet genoeg gewend aan sexy vrouwen, we moeten dus gewoon wereldwijd allemaal vanaf nu zwaar sexy rondlopen, onderdompelen die mannen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mag het kolder vinden, en je bent al een aantal posts niet meer inhoudelijk, de werkelijkheid staat echter aan mijn zijde.
Nog even een samenvatting voor je:
- dader blijft de verkrachter
- we creëren geen ideale omstandigheden voor hem (zoals we ook ons huis netjes beveiligen tegen dieven)
- Idioten houd je toch, zoals er ook nog steeds wordt gestolen ondanks goed beveiligde huizen maar je doet je best om de kans daarop te minimaliseren²
Je denkt teveel vanuit wederkerige seks, wat opzich een erg goed teken isquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien ben ik erg stoer en doe ik tuff enzo, maar leuke vrouw die mij kan verkrachten. Zie ik écht niet gebeuren.
En er komt m.i. toch wel wat lust bij een verkrachting kijken, een man heeft er nog wat aan als hij een girl penetreert. Maar als een vrouw dit bij de man doet?
Neen.²
Je gaat wel erg makkelijk voorbij aan de (natuurlijke) keuze van een man. De man, bekend geworden als jager, zal altijd het mooiste (lees:aantrekkelijkste) exemplaar voor zichzelf willen hebben, kan hij lekker aan knutselen en freumelen. Girls moeten, zeker met dit weer, gematigder met hun sensualiteit omgaan. We moeten de buitenwereld niet gaan behandelen als 1 grote slaapkamer.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, want waar niemand zich als een halve hoer kleed wordt niet verkracht...of, oh wacht, wel...
Kortom, het makt geen bal uit wat je aan hebt, op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats zijn is genoeg.
In de praktijk is het gewoon niet waar...er worden allerlei vrouwen verkracht om verschillende redenen waarvan de meeste niet zo heel veel met mooi en lekker te maken hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gaat wel erg makkelijk voorbij aan de (natuurlijke) keuze van een man. De man, bekend geworden als jager, zal altijd het mooiste (lees:aantrekkelijkste) exemplaar voor zichzelf willen hebben, kan hij lekker aan knutselen en freumelen. Girls moeten, zeker met dit weer, gematigder met hun sensualiteit omgaan. We moeten de buitenwereld niet gaan behandelen als 1 grote slaapkamer.
En nog los van het feit waarom een girl überhaupt signalen wil afgeven aan de tool van vreemde mannen.²
Ik kan een end met je mee, echter vind ik je redenering veels te simpel. Het is niet zo dat uitdagende kledij gelijk de oorzaak van een verkrachting dan wel aanranding is, maar het zorgt wel voor een "prikkeling" bij de eventuele dader, die slechts dat éne zetje nodig had om tot desbetreffende actie te komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef erodome het volgende:
Verkrachting is gestoord gedrag, daarbij gelden de gewone regels niet zozeer.
Ja, op basis van de formulering in dit bericht lijkt dat inderdaad een nogal overtrokken reactie. Hier wordt het gebracht als een constatering waaruit geen enkel waardeoordeel spreekt en waar je het nauwelijks mee oneens kunt zijn:quote:Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef Sofia90 het volgende:
Het enige wat ik dom vind is dat die vrouwen zichzelf sletten noemenen dat je daar nog trots op bent ook
Een belangrijk detail dat niet wordt vermeld is dat de agent volgens ooggetuigen zelf sprak van "sluts" en dat dit door de demonstranten als een soort geuzennaam werd overgenomen. Volgens mij is dat de crux van het hele verhaal, maar dat blijkt inderdaad niet uit het geciteerde bericht.quote:Een politieagent heeft tijdens een workshop veiligheid aan de studenten verteld dat provocerende kleding als uitnodiging gezien kan worden door verkrachters.
quote:"He prefaced it first by saying, 'I'm told I'm not supposed to say something like this but...' and then he went on to say women should avoid dressing like sluts in order to avoid being sexually harassed," Hoffman said. (bron)
Misschien moeten wij, naar goed islamitisch gebruik, jouw handjes er maar afhakken. Dan kun je tenminste geen vrouwen aanranden als je daartoe wordt uitgelokt door hun.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan een end met je mee, echter vind ik je redenering veels te simpel. Het is niet zo dat uitdagende kledij gelijk de oorzaak van een verkrachting dan wel aanranding is, maar het zorgt wel voor een "prikkeling" bij de eventuele dader, die slechts dat éne zetje nodig had om tot desbetreffende actie te komen.²
Dit is een zekerheid die staat als een huis, vergeet ook niet dat in die landen een zeer ware straf staat op verkrachting. Helaas zorgen tradities wel vaak voor niet wenselijke bijwerkingen m.b.t het slachtoffer, waar ik het uiter-aard verre van eens mee ben.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien moeten wij, naar goed islamitisch gebruik, jouw handjes er maar afhakken. Dan kun je tenminste geen vrouwen aanranden als je daartoe wordt uitgelokt door hun.
Waarom bergen we onze tedere en geliefde spullen op in een kluis, waarom doen we de deur op slot thuis, waarom zetten we een alarm op onze auto? Omdat er dieven zijn, we zijn er op gesteld zijn en we willen niet dat er "de verkeerde dingen" mee gebeuren. Dan kunnen we dieven wel als oermens beschouwen en "hij heeft gewoon met zijn tengels van onze spullen af te blijven", dat vind ik ook: de realiteit is echter anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef Sofia90 het volgende:
Wou net zeggen, als die idioten niet al zulk onzin uitkramen om interessant over te komen zijn ze gewoon gehersenspoeld door hun geloof en hebben ze een heel verkeerd beeld van het leven, best wel triest eigenlijk.
Mooi, schikt het morgen om 13u? Dan is ook een arts beschikbaar voor het stoppen van het bloeden. We willen het natuurlijk wel humaan doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een zekerheid die staat als een huis
Ja echt, pas als er vier mannelijke ooggetuigen bij de verkrachting waren die kunnen zeggen dat het een verkrachting is. Binnen het huwelijk moet een vrouw altijd seksueel beschikbaar zijn voor de man waardoor er ook verkrachtingen plaatsvinden maar dat is niet strafbaar omdat het binnen het huwelijk gebeurt. Een man heeft altijd het hoogste woord in de landen waar jij het over hebt. En vergeet niet de vrouwen die worden verkracht en daarna worden gestenigd omdat ze ''seks'' buiten het huwelijk hebben gehad.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een zekerheid die staat als een huis, vergeet ook niet dat in die landen een zeer ware straf staat op verkrachting. Helaas zorgen tradities wel vaak voor niet wenselijke bijwerkingen m.b.t het slachtoffer, waar ik het uiter-aard verre van eens mee ben.
Verkracht wordt er (helaas) wel. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je dit ook nooit helemaal onmogelijk kan maken. Maar dit geldt voor drugsgebruik, diefstal, voorwendselen etc. Dat moet ons er dus niet van weerhouden regels en beperkingen op te stellen. Logisch? Ja.
Maar als girls het zo fijn vinden om verkracht te worden, wat ik absurd zou vinden, moeten ze gewoon op dezelfde voet verder.
Als een vrouw hier elke avond hoofdpijn heeft gaat haar man zijn lusten botvieren op een dame van lichte zeden. Ik hoor dat je dat liever hebt. Wij volgen liever de kuise soavrije weg.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Sofia90 het volgende:
Binnen het huwelijk moet een vrouw altijd seksueel beschikbaar zijn voor de man waardoor er ook verkrachtingen plaatsvinden maar dat is niet strafbaar omdat het binnen het huwelijk gebeurt.
Wij beschermen onze vrouwen. Maar het is lastig praten met mensen die zo ver van hun eigen natuur staan, kom op, jullie hebben het zelfs zo ver geschopt dat er parenclubs bestaan, waar girls dan onder handen worden genomen door wildvreemde kerels terwijl hun man toekijkt. Zelfs honden (poedel of bouvier) gaan hiervan huilen.quote:En nogmaals vergelijk mensen niet met materiële dingen, ik weet dat in je islamitische wereldje vrouwen niet ver boven materiële dingen komen maar we leven in het westen waar mensen toch wel intelligenter zijn.
Wie is 'wij'?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als een vrouw hier elke avond hoofdpijn heeft gaat haar man zijn lusten botvieren op een dame van lichte zeden. Ik hoor dat je dat liever hebt.
[..]
Wij beschermen onze vrouwen. Maar het is lastig praten met mensen die zo ver van hun eigen natuur staan, kom op, jullie hebben het zelfs zo ver geschopt dat er parenclubs bestaan. Of dat pa zijn dochter schaars gekleed en zwaar opgemaakt afzet in de disco wetende dat er boys zijn die haar wellicht gaan geven (Westers straatjargon).
Parenclub: een girl wordt dan onder handen genomen door een wildvreemde man terwijl haar man toekijkt. Zelfs honden (poedel of bouvier) gaan hiervan huilen.²
Wij staat in dit geval voor Moslims.quote:
Prima dat je die mening er op nahoudt. Ik heb liever een samenleving waarbij met name vrijheid/blijheid overheerst. Dat betekent in mijn ogen ontspanning in brede vormen. Voetbalclubs, Vissen, Parenclubs etc. Lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij staat in dit geval voor Moslims.²
Prima natuurlijk dat je alle mannen niet vertrouwd en dat daardoor de vrouwen zich moeten verbergen, maar waarom dan toch meer waarde hechten aan de mening/verklaring van de man? Dat is geen eerlijke strijd voor de vrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |