abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95114105
Wou net zeggen, als die idioten niet al zulk onzin uitkramen om interessant over te komen zijn ze gewoon gehersenspoeld door hun geloof en hebben ze een heel verkeerd beeld van het leven, best wel triest eigenlijk.
pi_95114109
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Muhammedalislaam het volgende:

[..]

Jullie verwarren 2 zaken. Namelijk vrijheid en aanzetten tot prostitutie.
Want dat is wat de westerse media doet met de zogenaamde vrije vrouwen. Ze zijn een slaaf van de commersie en will graag aan de verwachtingen voldoen. triest eigenlijk. Een moslima is pas echt vrij.
Waarom ben jij nog vrij vraag ik me af?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95118986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Muhammedalislaam het volgende:

[..]

Jullie verwarren 2 zaken. Namelijk vrijheid en aanzetten tot prostitutie.
Want dat is wat de westerse media doet met de zogenaamde vrije vrouwen. Ze zijn een slaaf van de commersie en will graag aan de verwachtingen voldoen. triest eigenlijk. Een moslima is pas echt vrij.
Wat zit jij slap uit je nek te lullen?

Je hebt kritiek op de 'westerse media' omdat ze niet aan het religieuze dogma van onze ouders voldoen. Jouw ouders hadden anders niet zo'n probleem met hun religieuze principes, gezien het feit dat ze zijn verhuisd naar zo'n beetje het meest atheistische land ter wereld.

Hou eens op met die achterlijkheid en vind je dit te moeilijk, verhuis lekker naar Saudi Arabie. Daar zal je gelukkiger worden.
pi_95120611
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:10 schreef Muhammedalislaam het volgende:

[..]

Dat is de verloedering.
Misschien is de Islam daar ook wel het antwoord op.
Maak je religie dan ook almachtig EN verantwoordelijk alsjeblieft..

Zou wel eens willen weten als er echt een God of Allah bestaat, wat hij dan met mensen zou doen die allemaal in "naam" van hem handelen. Omdat je het zelf niet uit kunt staan. Het is je eigen mening muhammedalislaam. Jij vind dat vrouwen zich onfatsoenlijk gedragen. Tenzij ze zich gedragen zoals ze worden verteld in jou geloof. Dan vind je het ineens wel acceptabel.
Het is gewoon mening..

En boven al is het ook nog eens dreigementen naar ons toe om in je signature te zetten dat de wereld voor de moslims is. Keihard dreigement. Als Allah de wereld aan de moslims wil geven dan doet hij dat toch..

[ Bericht 8% gewijzigd door again1928 op 06-04-2011 15:25:41 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 18:23:55 #255
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95129354
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Hou eens op met die achterlijkheid en vind je dit te moeilijk, verhuis lekker naar Saudi Arabie. Daar zal je gelukkiger worden.
Achterlijkheid? Hij verkondigt feitelijk niets onjuist. Het klopt écht wat hij zegt. Waar denk je dat ziektes als anorexia vandaan komen? Denk je dat het toeval is dat voornamelijk girls hier last van hebben? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 6 april 2011 @ 18:30:20 #256
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_95129661
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Achterlijkheid? Hij verkondigt feitelijk niets onjuist. Het klopt écht wat hij zegt. Waar denk je dat ziektes als anorexia vandaan komen? Denk je dat het toeval is dat voornamelijk girls hier last van hebben? :?
Anorexia komt extreem weinig voor. Minder dan 0,05% van de mensen in Nederland lijdt eraan en bovendien komen er per saldo geen patiënten bij (het aantal mensen wat geneest is ongeveer gelijk aan het aantal mensen die het krijgt).

Lijkt me een weinig steekhoudend argument om de hele emancipatie van vrouwen voor terug te draaien, denk je niet?
pi_95131355
Wat heeft anorexia hier ook mee te maken, als je zo wilt spelen kan je het ook hebben over al die vrouwen in Iran en Saudi Arabië die nu massaal aan de neus correcties gaan omdat het neus het enige is wat je bij hun kan zien. Dus kom niet bullshit lullen over anorexia want jullie theorie over vrijheid voor vrouwen in de islam slaat helemaal NERGENS op, want die vrijheid is er niet.
  woensdag 6 april 2011 @ 19:30:09 #258
37769 erodome
Zweefteef
pi_95132407
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat niet gebeurt? Dat de politie voor de makkelijkste weg kiest en gewoon voor de lol zegt: "Zeg kleed je gewoon niet zo uitdagend". Natuurlijk niet, de politie probeert preventief verkrachtingen in de kiem te smoren en je niet als een halve hoer kleden hoort daarbij.
Ja, want waar niemand zich als een halve hoer kleed wordt niet verkracht...of, oh wacht, wel...
Kortom, het makt geen bal uit wat je aan hebt, op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats zijn is genoeg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 6 april 2011 @ 19:45:32 #259
37769 erodome
Zweefteef
pi_95133223
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je mag het kolder vinden, en je bent al een aantal posts niet meer inhoudelijk, de werkelijkheid staat echter aan mijn zijde. :{

Nog even een samenvatting voor je:

- dader blijft de verkrachter
- we creëren geen ideale omstandigheden voor hem (zoals we ook ons huis netjes beveiligen tegen dieven)
- Idioten houd je toch, zoals er ook nog steeds wordt gestolen ondanks goed beveiligde huizen maar je doet je best om de kans daarop te minimaliseren

Arme mannen toch, ze zijn gewoon niet genoeg gewend aan sexy vrouwen, we moeten dus gewoon wereldwijd allemaal vanaf nu zwaar sexy rondlopen, onderdompelen die mannen!
Dan raken ze eraan gewend en kunnen ze ermee om leren gaan.

Want laten we wel wezen, de grens rekt op op deze manier, een rokje op de dij, te sexy, dan een rokje op de knie, dan een rok over de knie en ga zo maar door.
Dat eindigt met niet buiten kunnen lopen als vrouw zijnde, wat we ook zien door de geschiedenis heen en ook nog in deze tijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 6 april 2011 @ 19:53:25 #260
37769 erodome
Zweefteef
pi_95133679
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Misschien ben ik erg stoer en doe ik tuff enzo, maar leuke vrouw die mij kan verkrachten. Zie ik écht niet gebeuren. :{

En er komt m.i. toch wel wat lust bij een verkrachting kijken, een man heeft er nog wat aan als hij een girl penetreert. Maar als een vrouw dit bij de man doet? :?

Neen. :{

Je denkt teveel vanuit wederkerige seks, wat opzich een erg goed teken is ;)

Maar pas op, men kan ook een kick halen uit andere zaken, zoals het lijden van het slachtoffer, de angst, de macht, misschien wraak en nog vele andere zeer nare redenen.
Misschien geniet die verkrachtster er wel enorm van om een man te horen gillen als een mager speenvarken als zij hem een anale ruptuur bezorgt ;)

Ik herriner me een documantaire over een verkrachter, die man wilde niet meer los, had geen vrede met wat hij was.
Hij zei ooit had ik misschien genezen kunnen worden, maar nu niet meer.
Die man had zich(vrijwillig) laten castreren, toen hij vrijkwam duurde het nog geen 2 dagen of hij had een nieuw slachtoffer te pakken, zijn tools werkte niet noch waren er de normale lichamelijke redenen tot lust.
Hij gebruikte andere zaken en toen hij klaar was kwam hij weer bij zinnen en gaf zichzelf aan.
Helaas voor het meisje pas achteraf want de schade was groot.

[ Bericht 14% gewijzigd door erodome op 06-04-2011 20:05:27 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 20:07:49 #261
13462 BansheeBoy
pi_95134662
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, want waar niemand zich als een halve hoer kleed wordt niet verkracht...of, oh wacht, wel...
Kortom, het makt geen bal uit wat je aan hebt, op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats zijn is genoeg.
Je gaat wel erg makkelijk voorbij aan de (natuurlijke) keuze van een man. De man, bekend geworden als jager, zal altijd het mooiste (lees:aantrekkelijkste) exemplaar voor zichzelf willen hebben, kan hij lekker aan knutselen en freumelen. Girls moeten, zeker met dit weer, gematigder met hun sensualiteit omgaan. We moeten de buitenwereld niet gaan behandelen als 1 grote slaapkamer. :{

En nog los van het feit waarom een girl überhaupt signalen wil afgeven aan de tool van vreemde mannen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:17:13 #262
37769 erodome
Zweefteef
pi_95135269
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je gaat wel erg makkelijk voorbij aan de (natuurlijke) keuze van een man. De man, bekend geworden als jager, zal altijd het mooiste (lees:aantrekkelijkste) exemplaar voor zichzelf willen hebben, kan hij lekker aan knutselen en freumelen. Girls moeten, zeker met dit weer, gematigder met hun sensualiteit omgaan. We moeten de buitenwereld niet gaan behandelen als 1 grote slaapkamer. :{

En nog los van het feit waarom een girl überhaupt signalen wil afgeven aan de tool van vreemde mannen. :{

In de praktijk is het gewoon niet waar...er worden allerlei vrouwen verkracht om verschillende redenen waarvan de meeste niet zo heel veel met mooi en lekker te maken hebben.

En dat een vrouw wil laten zien dat ze vrouw is, of dat ze zoekende is betekend nog niet dat ze jou zoekt en al helemaal niet dat je mag nemen wat alleen gegeven mag worden.

Daarbij denk je nogsteeds teveel aan wederkerige seks, de natuurlijke staat is wederkerige seks, het mannetje slooft zich uit om het vrouwtje zo ver te krijgen om te paren.
Dat is de natuurlijke staat, niet het gewoon maar nemen tegen de wil van het vrouwtje in, dat levert je namelijk een berg problemen op aangezien de groep waarbij dat vrouwtje in die natuurlijke staat hoort het er niet bij laat zitten. Daardoor zijn je overlevingskansen in die natuurlijke staat als mannetje zijnde een heel stuk lager.
En de eventuele verwondingen die je op kan lopen door het tegenstribbelende vrouwtje helpen ook al niet mee om te overleven.

Verkrahting is gestoord gedrag, daarbij gelden de gewone regels niet zozeer.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:27:54 #263
13462 BansheeBoy
pi_95136001
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef erodome het volgende:
Verkrachting is gestoord gedrag, daarbij gelden de gewone regels niet zozeer.
Ik kan een end met je mee, echter vind ik je redenering veels te simpel. Het is niet zo dat uitdagende kledij gelijk de oorzaak van een verkrachting dan wel aanranding is, maar het zorgt wel voor een "prikkeling" bij de eventuele dader, die slechts dat éne zetje nodig had om tot desbetreffende actie te komen. :{

woensdag 6 april 2011 @ 20:34:57 #264
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_95136457
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:14 schreef Sofia90 het volgende:
Het enige wat ik dom vind is dat die vrouwen zichzelf sletten noemen :? en dat je daar nog trots op bent ook :')
Ja, op basis van de formulering in dit bericht lijkt dat inderdaad een nogal overtrokken reactie. Hier wordt het gebracht als een constatering waaruit geen enkel waardeoordeel spreekt en waar je het nauwelijks mee oneens kunt zijn:
quote:
Een politieagent heeft tijdens een workshop veiligheid aan de studenten verteld dat provocerende kleding als uitnodiging gezien kan worden door verkrachters.
Een belangrijk detail dat niet wordt vermeld is dat de agent volgens ooggetuigen zelf sprak van "sluts" en dat dit door de demonstranten als een soort geuzennaam werd overgenomen. Volgens mij is dat de crux van het hele verhaal, maar dat blijkt inderdaad niet uit het geciteerde bericht.
quote:
"He prefaced it first by saying, 'I'm told I'm not supposed to say something like this but...' and then he went on to say women should avoid dressing like sluts in order to avoid being sexually harassed," Hoffman said. (bron)
pi_95136612
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kan een end met je mee, echter vind ik je redenering veels te simpel. Het is niet zo dat uitdagende kledij gelijk de oorzaak van een verkrachting dan wel aanranding is, maar het zorgt wel voor een "prikkeling" bij de eventuele dader, die slechts dat éne zetje nodig had om tot desbetreffende actie te komen. :{

Misschien moeten wij, naar goed islamitisch gebruik, jouw handjes er maar afhakken. Dan kun je tenminste geen vrouwen aanranden als je daartoe wordt uitgelokt door hun.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:44:00 #266
13462 BansheeBoy
pi_95136913
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Misschien moeten wij, naar goed islamitisch gebruik, jouw handjes er maar afhakken. Dan kun je tenminste geen vrouwen aanranden als je daartoe wordt uitgelokt door hun.
Dit is een zekerheid die staat als een huis, vergeet ook niet dat in die landen een zeer ware straf staat op verkrachting. Helaas zorgen tradities wel vaak voor niet wenselijke bijwerkingen m.b.t het slachtoffer, waar ik het uiter-aard verre van eens mee ben. :{

Verkracht wordt er (helaas) wel. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je dit ook nooit helemaal onmogelijk kan maken. Maar dit geldt voor drugsgebruik, diefstal, voorwendselen etc. Dat moet ons er dus niet van weerhouden regels en beperkingen op te stellen. Logisch? Ja. :{

Maar als girls het zo fijn vinden om verkracht te worden, wat ik absurd zou vinden, moeten ze gewoon op dezelfde voet verder. :{

woensdag 6 april 2011 @ 20:46:35 #267
13462 BansheeBoy
pi_95137072
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef Sofia90 het volgende:
Wou net zeggen, als die idioten niet al zulk onzin uitkramen om interessant over te komen zijn ze gewoon gehersenspoeld door hun geloof en hebben ze een heel verkeerd beeld van het leven, best wel triest eigenlijk.
Waarom bergen we onze tedere en geliefde spullen op in een kluis, waarom doen we de deur op slot thuis, waarom zetten we een alarm op onze auto? Omdat er dieven zijn, we zijn er op gesteld zijn en we willen niet dat er "de verkeerde dingen" mee gebeuren. Dan kunnen we dieven wel als oermens beschouwen en "hij heeft gewoon met zijn tengels van onze spullen af te blijven", dat vind ik ook: de realiteit is echter anders. :{

pi_95137464
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is een zekerheid die staat als een huis
Mooi, schikt het morgen om 13u? Dan is ook een arts beschikbaar voor het stoppen van het bloeden. We willen het natuurlijk wel humaan doen.
pi_95137810
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is een zekerheid die staat als een huis, vergeet ook niet dat in die landen een zeer ware straf staat op verkrachting. Helaas zorgen tradities wel vaak voor niet wenselijke bijwerkingen m.b.t het slachtoffer, waar ik het uiter-aard verre van eens mee ben. :{

Verkracht wordt er (helaas) wel. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je dit ook nooit helemaal onmogelijk kan maken. Maar dit geldt voor drugsgebruik, diefstal, voorwendselen etc. Dat moet ons er dus niet van weerhouden regels en beperkingen op te stellen. Logisch? Ja. :{

Maar als girls het zo fijn vinden om verkracht te worden, wat ik absurd zou vinden, moeten ze gewoon op dezelfde voet verder. :{
Ja echt, pas als er vier mannelijke ooggetuigen bij de verkrachting waren die kunnen zeggen dat het een verkrachting is. Binnen het huwelijk moet een vrouw altijd seksueel beschikbaar zijn voor de man waardoor er ook verkrachtingen plaatsvinden maar dat is niet strafbaar omdat het binnen het huwelijk gebeurt. Een man heeft altijd het hoogste woord in de landen waar jij het over hebt. En vergeet niet de vrouwen die worden verkracht en daarna worden gestenigd omdat ze ''seks'' buiten het huwelijk hebben gehad.

En nogmaals vergelijk mensen niet met materiële dingen, ik weet dat in je islamitische wereldje vrouwen niet ver boven materiële dingen komen maar we leven in het westen waar mensen toch wel intelligenter zijn.
  donderdag 7 april 2011 @ 00:59:08 #270
13462 BansheeBoy
pi_95152395
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Sofia90 het volgende:
Binnen het huwelijk moet een vrouw altijd seksueel beschikbaar zijn voor de man waardoor er ook verkrachtingen plaatsvinden maar dat is niet strafbaar omdat het binnen het huwelijk gebeurt.
Als een vrouw hier elke avond hoofdpijn heeft gaat haar man zijn lusten botvieren op een dame van lichte zeden. Ik hoor dat je dat liever hebt. Wij volgen liever de kuise soavrije weg. :{

quote:
En nogmaals vergelijk mensen niet met materiële dingen, ik weet dat in je islamitische wereldje vrouwen niet ver boven materiële dingen komen maar we leven in het westen waar mensen toch wel intelligenter zijn.
Wij beschermen onze vrouwen. Maar het is lastig praten met mensen die zo ver van hun eigen natuur staan, kom op, jullie hebben het zelfs zo ver geschopt dat er parenclubs bestaan, waar girls dan onder handen worden genomen door wildvreemde kerels terwijl hun man toekijkt. Zelfs honden (poedel of bouvier) gaan hiervan huilen. :{

Of dat pa zijn dochter schaars gekleed en zwaar opgemaakt afzet bij de disco wetende dat er boys zijn die haar wellicht gaan geven (Westers straatjargon). :')

donderdag 7 april 2011 @ 01:00:04 #271
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95152426
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als een vrouw hier elke avond hoofdpijn heeft gaat haar man zijn lusten botvieren op een dame van lichte zeden. Ik hoor dat je dat liever hebt. :{

[..]

Wij beschermen onze vrouwen. Maar het is lastig praten met mensen die zo ver van hun eigen natuur staan, kom op, jullie hebben het zelfs zo ver geschopt dat er parenclubs bestaan. Of dat pa zijn dochter schaars gekleed en zwaar opgemaakt afzet in de disco wetende dat er boys zijn die haar wellicht gaan geven (Westers straatjargon). :')

Parenclub: een girl wordt dan onder handen genomen door een wildvreemde man terwijl haar man toekijkt. Zelfs honden (poedel of bouvier) gaan hiervan huilen. :{

Wie is 'wij'?
Dit, dus.
  donderdag 7 april 2011 @ 01:02:34 #272
13462 BansheeBoy
pi_95152507
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wie is 'wij'?
Wij staat in dit geval voor Moslims. :{

donderdag 7 april 2011 @ 01:04:04 #273
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_95152549
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij staat in dit geval voor Moslims. :{

Prima dat je die mening er op nahoudt. Ik heb liever een samenleving waarbij met name vrijheid/blijheid overheerst. Dat betekent in mijn ogen ontspanning in brede vormen. Voetbalclubs, Vissen, Parenclubs etc. Lekker doen waar je zin in hebt.
Dit, dus.
pi_95152562
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
de realiteit is echter anders. :{
Prima natuurlijk dat je alle mannen niet vertrouwd en dat daardoor de vrouwen zich moeten verbergen, maar waarom dan toch meer waarde hechten aan de mening/verklaring van de man? Dat is geen eerlijke strijd voor de vrouwen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_95155409
Dus BSB heeft geen problemen met het verkrachten van zijn vrouw? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')