Je hebt het gelukkig wel overleefd.quote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef wdn het volgende:
lol ik schrok me rot net
ineens andere iconen.
Superquote:Op maandag 4 april 2011 16:13 schreef Weissman het volgende:
Nu is het wachten totdat Socios zijn beklag gaat doen en weer een halfjaar niet op Fok! komt
crewbashquote:Op maandag 4 april 2011 16:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TS is kalend en zwaar autistisch en kan niet met veranderingen omgaan
HOEZO HET IS TOCH ZO HIJ KAN TOCH NIET MET VERANDERING OMGAAN EN IEDEREEN DIE NIET MET VERANDERING KAN OMGAAN IS TOCH PER DEFINITIE AUTISTISCH DAT IS NAMELIJK EEN VAN DE KENMERKEN VAN EEN AUTIST DUS WAT ZEUR JE MAG IK IN DIT VRIJE NEDERLAND NIET MEER VRIJ PRATEN MAG IK NIET EERLIJK ZIJN MOET IK MIJN MENING VOOR ME HOUDEN WE ZIJN HIER NIET IN LIBIE OF IRAN !! !! !!!!quote:
morgen weer een dagquote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik raakte net toch een partij in paniek. Wou bijna uit het raam springen van 8 hoog maar terwijl ik op de vensterbank stond dacht ik; och het zijn maar blokjes. Ik wen er vast wel aan. Dus nu zit ik hier gelukkig weer zodat ik deze kwaliteits post kan posten.
TR gedaanquote:
Verworpen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
Onterechte klacht. Die blokjes maken het geheel duidelijker en overzichtelijker.
Nietig verklaard.quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
Onterechte klacht. Die blokjes maken het geheel duidelijker en overzichtelijker.
Pertinent niet waar.quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
Absurde aantijging. Walgelijk gewoon.quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
Toen stonden de namen van de subfora ook gewoon links, maar zonder blokje eromheen:quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe het er eerst uitzag
Daar val je mooi even door de mand met je Internet Explorer!quote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Toen stonden de namen van de subfora ook gewoon links, maar zonder blokje eromheen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 16:57 schreef Socios het volgende:
Sowieso dat smatje dan.quote:Op maandag 4 april 2011 16:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Toen stonden de namen van de subfora ook gewoon links, maar zonder blokje eromheen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |