Okee, lastig. Ik heb hier Telfort, ben er wel tevreden over.quote:Op maandag 4 april 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het werkte goed tot dat UPC eraan had gewerkt
quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt de hele doos en gaat in een hoekje zitten smullen.
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor mequote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* MPG mept Mart en pakt hem de ijsjes af.
Een meisje met een MIquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor me
Wazzerdan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga denk ik maar een doos kleenx op mijn bureau zetten.
Het lijkt wel uithuildag vandaag
Ik zou het IRL ook gerust doenquote:Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik zie dat nu eigenlijk best wel voor me
Heb je ook al zo'n rode sofa in je kamer staan?quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Neuh hoor. Maar meestal zijn het toch de mannen met een MIquote:
Ik zou ook janken als ik tegenover jou zou moeten zitten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Ja. Joysa gaat haar voorraad verkiopenquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
Wacht.. Ik las ergens iets over nagellak
OMG WANTZZZZquote:
Maar dat zijn heeeuuul andere MI'squote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh hoor. Maar meestal zijn het toch de mannen met een MI
dan heb je mijn mail vandaag nog niet gelezenquote:Op maandag 4 april 2011 16:05 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe.quote:
Ach alle veranderingen zijn in het begin altijd niks, omdat het anders is. Maar over een tijdje zeuren we niet meer en weten we niet andersquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Nieuwe lay-out in de topique weergave?
Ik vind het maar niks
HoiHoi!
En ik heb afgelopen weekend nog maar nieuwe nagellaken gekochtquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WANTZZZZ
Maar ik weet zeker dat dat gelogen is![]()
Ze weet het alleen zelf nog nietquote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WANTZZZZ
Maar ik weet zeker dat dat gelogen is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mitralisinsufficiëntie?quote:Op maandag 4 april 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat zijn heeeuuul andere MI's
Nee, die staat hierquote:Op maandag 4 april 2011 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook al zo'n rode sofa in je kamer staan?
Chaisequote:
da's balen manquote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
Leuk Randstad wil dat ik van deel a naar deel b ga en ik ben ineens mijn vakantieuren en bijslag kwijt.................
WTF!
Holadioquote:
Burka? Gewoon over je hoofd flikkeren!quote:Op maandag 4 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je zo'n vierkante sjaal precies moet vouwen zodat ie uhh normaal zit![]()
Uitzendbureaus zijn enorme falers jaquote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
Leuk Randstad wil dat ik van deel a naar deel b ga en ik ben ineens mijn vakantieuren en bijslag kwijt.................
WTF!
Gewoon, dubbelvouwen en dan voor je mond langs.quote:Op maandag 4 april 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je zo'n vierkante sjaal precies moet vouwen zodat ie uhh normaal zit![]()
Het zou ook eens een keer wél in een keer goed gaan bij een UZBquote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
WTF!
Saraquote:
ieeeeeh burka'squote:Op maandag 4 april 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Burka? Gewoon over je hoofd flikkeren!
deel a?/ deel b ??quote:Op maandag 4 april 2011 16:10 schreef Toekito het volgende:
WTF!
Klinkt als een soort rijbewijs?quote:
Ik wel. Ik werkte eerst via Start Eindhoven en ben daarna via Start Geldrop aan het werk gegaan bij die bekende koekproducent. Kreeg geen post meer enzo, heb zelfs geen kerstgeschenk gekregen dat jaar. Communicatie tussen beide vestigingen was dus waardeloos.quote:Op maandag 4 april 2011 16:12 schreef JJH het volgende:
De tijd dat ik via uitzendbureaus aan het werk was heb ik geen klagen gehad.
Maar hier zou ik niet mee accoord gaan.
ik zat bij Randstad Uitzendburo en moest zonodig van hun naar payroll Randstad ofzoquote:
Hij zal wel Fase A en Fase B bedoelen. Heeft iets met de tijd te maken hoe lang je er werkt als ik me niet vergis.quote:
Ik denk de positie als UItzendkracht. Als je begint te werken kom je in a terecht. Na verloop van tijd krijg je een B-overeenkomst, heb je meer rechten enzo. Uiteindelijk kom je in C terecht wat een vast dienstverband betekent.quote:
Daar heb ik ook een beetje last van. Heb daarom nu dus al 3 jaar geen betaalde baan.quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het niet zo voor uitzendbureaus en helemaal niet voor de VDAB.
Door m'n handicap stuit ik op onbegrip van beide kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |