abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95023539
Heb een contact gelegd via de datingsite 'relatieplanet', en normaal gesproken (dit zou pas de 3e keer worden, maargoed) begin ik dan met een e-mail adres, om vervolgens te gaan chatten.
dat e-mail adres heeft het meisje in dit geval al meteen gestuurd in haar 1e bericht, dus heb dr al wel toegevoegd, maar toen moest ik denken aan enkele adviezen die ik eerder hier kreeg; GEEN msn en sms (zelfs geen hyves en facebook).

Maar... wat moet ik nu dan precies doen?? :P 1e contact zal toch echt via msn moeten lijkt me, al is het maar om meteen haar nummer te vragen om ook meteen op bellen over te gaan :+)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 4 april 2011 @ 14:53:10 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95023567
Waarom geen msn :?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95023603
Waarom niet gewoon msnen?
Gewoon in de gaten houden dat je niet altijd online bent en dat je niet diegene bent die elke keer als eerste het gesprek begint.

Mocht je de neiging hebben om wanhopig over te komen.
  maandag 4 april 2011 @ 14:55:32 #5
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_95023650
Ik zou alleen wel een aparte MSN account aangemaakt hebben voor het daten, om te voorkomen dat op je eigen MSN bots en spam binnenkomt.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_95023788
Ik doe het altijd wel stiekum msn'en omdat het anders zo formeel en persoonlijk word als je een mail stuurt. Toch kan je dat wel het beste doen om de gespreksstof open te houden. Aan de andere kant je moet op ten duur toch nummers uitwisselen. Op msn loop je de kans om in een sleur terecht te komen die 2mnd kan duren, waarna je nog niks hebt. Heb ik al 3 of 4 keer meegemaakt.Via mail krijg je sneller haar tel nr.

Maarja ik snap ook niks van msn, ben er niet echt mee opgegroeid. Ik typ altijd heel snel, maar heb soms het idee dat andere hem gewoon aan laten staan en als ze is langs de pc lopen dan zeggen ze wat.
UITGESCHREVEN
pi_95023797
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef Killjoy het volgende:
Ik zou alleen wel een aparte MSN account aangemaakt hebben voor het daten, om te voorkomen dat op je eigen MSN bots en spam binnenkomt.
dit :)
pi_95024054
Stuur 'r een mailtje waarin je om haar tel nr vraagt, en bel 'r dan om af te spreken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95024184
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Stuur 'r een mailtje waarin je om haar tel nr vraagt, en bel 'r dan om af te spreken.
Zo simpel kan het toch helemaal niet zijn?! :o
pi_95024251
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoe moet het anders?
pi_95024346
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:12 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Hoe moet het anders?
Toevoegen aan MSN, chatten via MSN waarbij de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren, dan tel nr vragen, SMSen, waar wederom de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren en je ook nog eens te maken krijg met het fenomeen ''ze SMSt godverdomme niet binnen 10 minuten terug'', daarna vraag je via SMS of je haar mag bellen, dan bel je haar een paar keer, en daarna vraag je of ze zin heeft om af te spreken, wat een fiasco wordt omdat je elkaar compleet verkeerd hebt leren kennen dmv MSN en SMS.

Zoiets ?
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 15:18:15 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_95024462
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Bellen is eng :+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_95024498
Niet bellen hoor, dan krijg je van die enge stiltes!
pi_95024529
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef anoniemelurker het volgende:
Dan moet je al helemaal niet afspreken. Dan heb je enge stiltes en zit je naar mekaar te koekeloeren! Super eng!!!!
pi_95024638
quote:
Ha ik belde er is eentje. Deed ze heel kortaf, wou ik haar net opwarmen. Kwam er een manager aanlopen voor een vuurtje. Toen vroeg ik nerveus of ze tijd had, had ze ineens geen tijd. Kwam mij wel goed uit op dat moment, maar waarom het haar goed uitkwam wist ik niet. sms'de ze later dat er allemaal mensen om haar heen zaten en daarom niks durfte te zeggen. Toen ik later belde kreeg ik geen gehoor meer en 2 dg later in het weekend had ze zogenaamd een oud klasgenootje ontmoet waar ze mee verder wou. Een paar dagen later stond ze weer op rp en nu nog steeds!

Nou ja het schijnt dat ik nogal schreeuw door de tel dus dat kan het ook geweest zijn.
UITGESCHREVEN
pi_95024694
quote:
:')

Dan kun je beter gewoon stoppen met menselijk contact als je je daarom druk maakt.
pi_95024803
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Dan moet je al helemaal niet afspreken. Dan heb je enge stiltes en zit je naar mekaar te koekeloeren! Super eng!!!!
Ieks, zeg niet van die enge dingen joh!
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ha ik belde er is eentje. Deed ze heel kortaf, wou ik haar net opwarmen. Kwam er een manager aanlopen voor een vuurtje. Toen vroeg ik nerveus of ze tijd had, had ze ineens geen tijd. Kwam mij wel goed uit op dat moment, maar waarom het haar goed uitkwam wist ik niet. sms'de ze later dat er allemaal mensen om haar heen zaten en daarom niks durfte te zeggen. Toen ik later belde kreeg ik geen gehoor meer en 2 dg later in het weekend had ze zogenaamd een oud klasgenootje ontmoet waar ze mee verder wou. Een paar dagen later stond ze weer op rp en nu nog steeds!
Nou, klinkt goed, dan heb je daar niet onnodig tijd aan verspild, mooi toch? :Y
pi_95024828
quote:

[..]

Nou ja het schijnt dat ik nogal schreeuw door de tel dus dat kan het ook geweest zijn.
_O-
Sarcasme. Herken het.
pi_95024965
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

_O-
Wat valt er te lachen?
:{
UITGESCHREVEN
pi_95024985
quote:
:') . Op normaal volume kunnen ze je aan de andere kant van de lijn ook gewoon verstaan hoor. :*
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef anoniemelurker het volgende:
pi_95025257
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:33 schreef Arriviste het volgende:

[..]

:') . Op normaal volume kunnen ze je aan de andere kant van de lijn ook gewoon verstaan hoor. :*
Maar dat kan je zelf toch niet horen? :@

quote:
Zie sig van Spirit82 :*
pi_95025336
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef anoniemelurker het volgende:
Zie sig van Spirit82 :*
I, know. Het was ook te nep om geloofwaardig over te kunnen komen (hoopte ik voor je).
pi_95025339
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

[..]

Nou, klinkt goed, dan heb je daar niet onnodig tijd aan verspild, mooi toch? :Y
Nou vond het wel jammer dat het op zo'n manier is stukgelopen, ze is toch wel 1 van de knappere op rp. Je wilt toch altijd iemand daten die weer beter is dan de vorige.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
pi_95025552
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toevoegen aan MSN, chatten via MSN waarbij de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren, dan tel nr vragen, SMSen, waar wederom de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren en je ook nog eens te maken krijg met het fenomeen ''ze SMSt godverdomme niet binnen 10 minuten terug'', daarna vraag je via SMS of je haar mag bellen, dan bel je haar een paar keer, en daarna vraag je of ze zin heeft om af te spreken, wat een fiasco wordt omdat je elkaar compleet verkeerd hebt leren kennen dmv MSN en SMS.

Zoiets ?
Ja pcies.. dit was dus precies wat me eerder ook werd verteld.. maar toch..
vind dat meteen bellen toch wat snel gaan voor me gevoel zeg maar.. En wat bespreek je dan? ook gewoon een vanalles-en-nog-wat-koetjes-en-kalfjes-gesprek, of meteen ter zake en vragen wanneer ze tijd heeft voor een date... om t maar even heel zwart/wit neer te zetten :P
pi_95025625
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef Arriviste het volgende:

[..]

I, know. Het was ook te nep om geloofwaardig over te kunnen komen (hoopte ik voor je).
Snik, een acteercarriere zal voor mij dan nooit weggelegd zijn :'(

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou vond het wel jammer dat het op zo'n manier is stukgelopen, ze is toch wel 1 van de knappere op rp. Je wilt toch altijd iemand daten die weer beter is dan de vorige.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je bent er zo een die alleen naar uiterlijk kijkt.. Zullen ze blij mee zijn :Y
pi_95025707
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef -BAM- het volgende:
vind dat meteen bellen toch wat snel gaan voor me gevoel zeg maar.. En wat bespreek je dan? ook gewoon een vanalles-en-nog-wat-koetjes-en-kalfjes-gesprek, of meteen ter zake en vragen wanneer ze tijd heeft voor een date... om t maar even heel zwart/wit neer te zetten :P
Mwah, het is geen wet van Meden en Perzen hoor. MSN'en e.d. kan ook heel goed uitpakken, het verschilt gewoon van persoon tot persoon.
pi_95025709
Bij ons, ook op relatieplanet, was het berichtje-->paar weken msn-->afspreken-->daten-->samenwonen. De periode tussen eerste bericht op en samenwonen was ~4 maanden.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95025802
lol :+
ik ga t nog maaris met msn proberen denkik toch.. dat mailen... jaa heb ik ook al is gedaan.. ging ook goed moet ik zeggen, heeft wel tot wat dates geleidt en zelfs wat meer (:P) maar toch is dat t net niet voor mn gevoel. dat mailen
pi_95025901
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef -BAM- het volgende:

[..]

Ik overdreef nogal. :+

Zou iig niet te lang MSN/mailen/SMSen, je kunt imo het beste zo snel mogelijk IRL afspreken.
pi_95026044
jaa oke.. denk ook niet teveel/telang msn'en, want toch raak je op die manier door de voordehandliggende gespreksstof heen, welke op een IRL date toch wel handig is :)
pi_95026282
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef -BAM- het volgende:
jaa oke.. denk ook niet teveel/telang msn'en, want toch raak je op die manier door de voordehandliggende gespreksstof heen, welke op een IRL date toch wel handig is :)
Je begint het te begrijpen :Y
pi_95026323
quote:
Er er zijn ook personen die wat meer op jacht zijn op relatieplanet. Mijn vriendin was er al iets langer actief, en die trof dus een vent die met meerdere dames tegelijk bezig was, en werkte met standaardteksten. Was best wel een kneus trouwens, die vroeg op de 2e date of ze ook zin had om met hem naar een parenclub te gaan. :')
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95027822
quote:
Oh ja gouden tip gebruik veel emoticons. Zo speciaal mogelijk. Voor mij zijn het betekenloze gezichtjes maar vrouwen vinden ze erg leuk blijkbaar.
UITGESCHREVEN
pi_95028762
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Je begint het te begrijpen :Y
mooi :P
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Er er zijn ook personen die wat meer op jacht zijn op relatieplanet. Mijn vriendin was er al iets langer actief, en die trof dus een vent die met meerdere dames tegelijk bezig was, en werkte met standaardteksten. Was best wel een kneus trouwens, die vroeg op de 2e date of ze ook zin had om met hem naar een parenclub te gaan. :')
haha, wtf.. klinkt nie best.. zou er niet aan moeten denken echt met meerdere tegelijk aan te knoeien.. alleen al omdat ik dan weer dingen door elkaar ga halen enzo :+
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh ja gouden tip gebruik veel emoticons. Zo speciaal mogelijk. Voor mij zijn het betekenloze gezichtjes maar vrouwen vinden ze erg leuk blijkbaar.

jaa klopt, dat doe ik ook wel ;) maar ik moet zeggen dat t mij ook wel wat doet hoor... als ze steeds smileys, tongetjes en andere gekke bekken tevoorschijn haalt komt ze me een stuk vrolijker over dan wanneer er alleen maar tekst staat.. slaat misschien nerges op maja :P
  maandag 4 april 2011 @ 17:07:44 #35
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_95029482
quote:
jaa klopt, dat doe ik ook wel ;) maar ik moet zeggen dat t mij ook wel wat doet hoor... als ze steeds smileys, tongetjes en andere gekke bekken tevoorschijn haalt komt ze me een stuk vrolijker over dan wanneer er alleen maar tekst staat.. slaat misschien nerges op maja :P
Ach zie het als compensatie voor het zien van het gezicht, als je iets zegt en je trekt er een gekke bek bij, dat komt niet over met alleen maar tekst, dus ik snap het wel :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_95030220
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Oh, je bent er zo een die alleen naar uiterlijk kijkt.. Zullen ze blij mee zijn :Y
Jij gaat wel voor moddervette bostrollen?
pi_95030840
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij gaat wel voor moddervette bostrollen?
Ik ga voor iemand die zich goed verzorgt.
pi_95030849
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 17:42 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Ik ga voor iemand die zich goed verzorgt.
Ook al is dat een moddervette bostrol?
pi_95030901
_O-
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:07 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Ach zie het als compensatie voor het (niet? ;) ) zien van het gezicht, als je iets zegt en je trekt er een gekke bek bij, dat komt niet over met alleen maar tekst, dus ik snap het wel :)
Mits goed gebruikmakend van die dingen, voorkom je ook dat dingen verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden, wat blijkbaar nogal vaak misgaat op msn/sms :)
pi_95030905
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook al is dat een moddervette bostrol?
Is iemand die het zover heeft laten komen goed in persoonlijke verzorging?
pi_95030968
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Dat kan best.
pi_95032376
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Kijk zo denk ik nou ook. Je oogst wat je zaait. :7

Maar het kan natuurlijk ook dat de oogst nog effe op zich laat wachten, zolang het zaaien maar goed is.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')