ditquote:Op maandag 4 april 2011 14:55 schreef Killjoy het volgende:
Ik zou alleen wel een aparte MSN account aangemaakt hebben voor het daten, om te voorkomen dat op je eigen MSN bots en spam binnenkomt.
Zo simpel kan het toch helemaal niet zijn?!quote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Stuur 'r een mailtje waarin je om haar tel nr vraagt, en bel 'r dan om af te spreken.
Hoe moet het anders?quote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo simpel kan het toch helemaal niet zijn?!
Toevoegen aan MSN, chatten via MSN waarbij de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren, dan tel nr vragen, SMSen, waar wederom de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren en je ook nog eens te maken krijg met het fenomeen ''ze SMSt godverdomme niet binnen 10 minuten terug'', daarna vraag je via SMS of je haar mag bellen, dan bel je haar een paar keer, en daarna vraag je of ze zin heeft om af te spreken, wat een fiasco wordt omdat je elkaar compleet verkeerd hebt leren kennen dmv MSN en SMS.quote:
Bellen is engquote:Op maandag 4 april 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo simpel kan het toch helemaal niet zijn?!
Dan moet je al helemaal niet afspreken. Dan heb je enge stiltes en zit je naar mekaar te koekeloeren! Super eng!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef anoniemelurker het volgende:
Niet bellen hoor, dan krijg je van die enge stiltes!
Ha ik belde er is eentje. Deed ze heel kortaf, wou ik haar net opwarmen. Kwam er een manager aanlopen voor een vuurtje. Toen vroeg ik nerveus of ze tijd had, had ze ineens geen tijd. Kwam mij wel goed uit op dat moment, maar waarom het haar goed uitkwam wist ik niet. sms'de ze later dat er allemaal mensen om haar heen zaten en daarom niks durfte te zeggen. Toen ik later belde kreeg ik geen gehoor meer en 2 dg later in het weekend had ze zogenaamd een oud klasgenootje ontmoet waar ze mee verder wou. Een paar dagen later stond ze weer op rp en nu nog steeds!quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef anoniemelurker het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef anoniemelurker het volgende:
Ieks, zeg niet van die enge dingen joh!quote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet afspreken. Dan heb je enge stiltes en zit je naar mekaar te koekeloeren! Super eng!!!!
Nou, klinkt goed, dan heb je daar niet onnodig tijd aan verspild, mooi toch?quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ha ik belde er is eentje. Deed ze heel kortaf, wou ik haar net opwarmen. Kwam er een manager aanlopen voor een vuurtje. Toen vroeg ik nerveus of ze tijd had, had ze ineens geen tijd. Kwam mij wel goed uit op dat moment, maar waarom het haar goed uitkwam wist ik niet. sms'de ze later dat er allemaal mensen om haar heen zaten en daarom niks durfte te zeggen. Toen ik later belde kreeg ik geen gehoor meer en 2 dg later in het weekend had ze zogenaamd een oud klasgenootje ontmoet waar ze mee verder wou. Een paar dagen later stond ze weer op rp en nu nog steeds!
quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ja het schijnt dat ik nogal schreeuw door de tel dus dat kan het ook geweest zijn.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef picardmike het volgende:
Nou ja het schijnt dat ik nogal schreeuw door de tel dus dat kan het ook geweest zijn.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef anoniemelurker het volgende:
Ieks, zeg niet van die enge dingen joh!
Maar dat kan je zelf toch niet horen?quote:Op maandag 4 april 2011 15:33 schreef Arriviste het volgende:
[..]
. Op normaal volume kunnen ze je aan de andere kant van de lijn ook gewoon verstaan hoor.
![]()
Zie sig van Spirit82quote:![]()
Nou vond het wel jammer dat het op zo'n manier is stukgelopen, ze is toch wel 1 van de knappere op rp. Je wilt toch altijd iemand daten die weer beter is dan de vorige.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Ieks, zeg niet van die enge dingen joh!
[..]
Nou, klinkt goed, dan heb je daar niet onnodig tijd aan verspild, mooi toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ja pcies.. dit was dus precies wat me eerder ook werd verteld.. maar toch..quote:Op maandag 4 april 2011 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toevoegen aan MSN, chatten via MSN waarbij de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren, dan tel nr vragen, SMSen, waar wederom de kans enorm groot is dat je dingen verkeerd gaat interpreteren en je ook nog eens te maken krijg met het fenomeen ''ze SMSt godverdomme niet binnen 10 minuten terug'', daarna vraag je via SMS of je haar mag bellen, dan bel je haar een paar keer, en daarna vraag je of ze zin heeft om af te spreken, wat een fiasco wordt omdat je elkaar compleet verkeerd hebt leren kennen dmv MSN en SMS.
Zoiets ?
Snik, een acteercarriere zal voor mij dan nooit weggelegd zijnquote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef Arriviste het volgende:
[..]
I, know. Het was ook te nep om geloofwaardig over te kunnen komen (hoopte ik voor je).
quote:Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou vond het wel jammer dat het op zo'n manier is stukgelopen, ze is toch wel 1 van de knappere op rp. Je wilt toch altijd iemand daten die weer beter is dan de vorige.Oh, je bent er zo een die alleen naar uiterlijk kijkt.. Zullen ze blij mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, het is geen wet van Meden en Perzen hoor. MSN'en e.d. kan ook heel goed uitpakken, het verschilt gewoon van persoon tot persoon.quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef -BAM- het volgende:
Ja pcies.. dit was dus precies wat me eerder ook werd verteld.. maar toch..
vind dat meteen bellen toch wat snel gaan voor me gevoel zeg maar.. En wat bespreek je dan? ook gewoon een vanalles-en-nog-wat-koetjes-en-kalfjes-gesprek, of meteen ter zake en vragen wanneer ze tijd heeft voor een date... om t maar even heel zwart/wit neer te zetten
Ik overdreef nogal.quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef -BAM- het volgende:
[..]
Ja pcies.. dit was dus precies wat me eerder ook werd verteld.. maar toch..
vind dat meteen bellen toch wat snel gaan voor me gevoel zeg maar.. En wat bespreek je dan? ook gewoon een vanalles-en-nog-wat-koetjes-en-kalfjes-gesprek, of meteen ter zake en vragen wanneer ze tijd heeft voor een date... om t maar even heel zwart/wit neer te zetten
Je begint het te begrijpenquote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef -BAM- het volgende:
jaa oke.. denk ook niet teveel/telang msn'en, want toch raak je op die manier door de voordehandliggende gespreksstof heen, welke op een IRL date toch wel handig is
Er er zijn ook personen die wat meer op jacht zijn op relatieplanet. Mijn vriendin was er al iets langer actief, en die trof dus een vent die met meerdere dames tegelijk bezig was, en werkte met standaardteksten. Was best wel een kneus trouwens, die vroeg op de 2e date of ze ook zin had om met hem naar een parenclub te gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef -BAM- het volgende:
jaa oke.. denk ook niet teveel/telang msn'en, want toch raak je op die manier door de voordehandliggende gespreksstof heen, welke op een IRL date toch wel handig is
Oh ja gouden tip gebruik veel emoticons. Zo speciaal mogelijk. Voor mij zijn het betekenloze gezichtjes maar vrouwen vinden ze erg leuk blijkbaar.quote:Op maandag 4 april 2011 15:57 schreef -BAM- het volgende:
mooiquote:
haha, wtf.. klinkt nie best.. zou er niet aan moeten denken echt met meerdere tegelijk aan te knoeien.. alleen al omdat ik dan weer dingen door elkaar ga halen enzoquote:Op maandag 4 april 2011 16:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Er er zijn ook personen die wat meer op jacht zijn op relatieplanet. Mijn vriendin was er al iets langer actief, en die trof dus een vent die met meerdere dames tegelijk bezig was, en werkte met standaardteksten. Was best wel een kneus trouwens, die vroeg op de 2e date of ze ook zin had om met hem naar een parenclub te gaan.
jaa klopt, dat doe ik ook welquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh ja gouden tip gebruik veel emoticons. Zo speciaal mogelijk. Voor mij zijn het betekenloze gezichtjes maar vrouwen vinden ze erg leuk blijkbaar.
Ach zie het als compensatie voor het zien van het gezicht, als je iets zegt en je trekt er een gekke bek bij, dat komt niet over met alleen maar tekst, dus ik snap het welquote:jaa klopt, dat doe ik ook welmaar ik moet zeggen dat t mij ook wel wat doet hoor... als ze steeds smileys, tongetjes en andere gekke bekken tevoorschijn haalt komt ze me een stuk vrolijker over dan wanneer er alleen maar tekst staat.. slaat misschien nerges op maja
Jij gaat wel voor moddervette bostrollen?quote:Op maandag 4 april 2011 15:48 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een die alleen naar uiterlijk kijkt.. Zullen ze blij mee zijn
Ik ga voor iemand die zich goed verzorgt.quote:Op maandag 4 april 2011 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gaat wel voor moddervette bostrollen?
Ook al is dat een moddervette bostrol?quote:Op maandag 4 april 2011 17:42 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Ik ga voor iemand die zich goed verzorgt.
Mits goed gebruikmakend van die dingen, voorkom je ook dat dingen verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden, wat blijkbaar nogal vaak misgaat op msn/smsquote:Op maandag 4 april 2011 17:07 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Ach zie het als compensatie voor het (niet?) zien van het gezicht, als je iets zegt en je trekt er een gekke bek bij, dat komt niet over met alleen maar tekst, dus ik snap het wel
Is iemand die het zover heeft laten komen goed in persoonlijke verzorging?quote:Op maandag 4 april 2011 17:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook al is dat een moddervette bostrol?
Dat kan best.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Is iemand die het zover heeft laten komen goed in persoonlijke verzorging?
Kijk zo denk ik nou ook. Je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Is iemand die het zover heeft laten komen goed in persoonlijke verzorging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |