SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
Verhaaltje horen? Ben naar Vitesse geweest vandaag, was leuk. Eerst de skybox en daarna ben ik naar het café van Koos geweest, alwaar een honderdtal hooligans aan het genieten waren van Nederlandstalige muziek. Mijn eerste eredivisie wedstrijd, gedaan in stijl. Oh ja, een bekende acteur was met mij aan het flirten (tenminste, ik weet niet hoe hij heet, volgens mij is het een bekende acteur, lekker ding van eind 40 maar na 5 minuten had ik het wel gehad met zijn 'gedoe').
Ik ben naar Ajax geweest vandaag, was ook leuk. Mijn 170e eredivisiewedstrijd, en 3-0 gewonnen, in stijl!quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
Verhaaltje horen? Ben naar Vitesse geweest vandaag, was leuk. Eerst de skybox en daarna ben ik naar het café van Koos geweest, alwaar een honderdtal hooligans aan het genieten waren van Nederlandstalige muziek. Mijn eerste eredivisie wedstrijd, gedaan in stijl. Oh ja, een bekende acteur was met mij aan het flirten (tenminste, ik weet niet hoe hij heet, volgens mij is het een bekende acteur, lekker ding van eind 40 maar na 5 minuten had ik het wel gehad met zijn 'gedoe').
Heel toevallig een lange beeldschone blonde dame tegengekomen daar? Hanke heet ze.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
Heeft 'ie je niet uitgescholden?quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ben naar Ajax geweest vandaag, was ook leuk. Mijn 170e eredivisiewedstrijd, en 3-0 gewonnen, in stijl!
Ik heb wel even met Jack Wouterse gesproken, ook een 'bekende acteur' van eind 40. Niet mee geflirt.
Nee. Alleen maar Tokkies in Koos zijn hol. En die zijn per definitie niet beeldschoon wegens te hoog luipaard gehalte.quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heel toevallig een lange beeldschone blonde dame tegengekomen daar? Hanke heet ze.
Nu kan me dat voetbalgebeuren niet echt boeien, maar waarom was je na 5 minuten klaar met 'zijn gedoe'?quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Seven. het volgende:
Deze mag niet verloren gaan natuurlijk.
[..]
Paiq oaquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef BlakeGriffin het volgende:
Wat zijn de beste sites? (liefst gratis)
Registreer je je altijd met naam en toenaam (en foto)? Of sommige dingen anoniem (username?)
Zal vast wel eerder besproken zijn maar toch..
Gewoon, vervelende man met zijn ge 'schat, je bent echt bééldig' *elleboog bij zijn vriend tussen de ribben* 'niet waar?' en die kerel keek dan weer erg verveeld alsof het hem geen fuck interesseerde. Totaal onoprecht., er kwam een heel geforceerd gesprek op gang en dat heb ik dan maar afgekapt met een 'luister kerel, ik ga maar weer eens bij mijn collega's staan' na één of ander dom grapje waar ik niet om kon lachen. Met die arm om me heen en zo, kan ik toch al niet uitstaan. En toen greep hij me bij mijn pols en heb ik gezegd dat ik wel wat beters te doen had dan naar zijn gezwets te luisteren. Kwam hij later nog om mijn nummer vragenquote:Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu kan me dat voetbalgebeuren niet echt boeien, maar waarom was je na 5 minuten klaar met 'zijn gedoe'?
Ik had het over de business lounge/skybox.quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar Tokkies in Koos zijn hol. En die zijn per definitie niet beeldschoon wegens te hoog luipaard gehalte.
Elke man roept dat hij nóóít kinderen wil op een bepaald punt in zijn leven.quote:Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zit eraan te denken om mij eens ergens te gaan inschrijven. Maar ik twijfel nog een beetje: het is pas een dikke maand uit (1,5 jaar wat gehad) en ik vind het een beetje lullig naar mijn ex toe... Maar aangezien ik al maandenlang twijfels had lijkt het voor mij alsof het al maanden uit is
Ik zat een beetje rond te kijken en het valt me echt op dat enorm veel vrouwen (ik zoek bij 27 - 32 jaar) bij kinderwens "ja" hebben ingevuld. Ik zie het niet zo zitten om kinderen te krijgen: gaat nog een probleem worden wellicht...
Ook daar weinig mooie vrouwen, niemand is me in het bijzonder opgevallen. Dat hol van Koos zit trouwens naast de perslounge, je moet wel enorm fan zijn om dat te huren hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had het over de business lounge/skybox.
Ik ben 31 en ik heb een grote afkeer tegen kinders dus ik vraag het me afquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Elke man roept dat hij nóóít kinderen wil op een bepaald punt in zijn leven.
Dat klinkt inderdaad best sneu.quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Seven. het volgende:
Gewoon, vervelende man met zijn ge 'schat, je bent echt bééldig' *elleboog bij zijn vriend tussen de ribben* 'niet waar?' en die kerel keek dan weer erg verveeld alsof het hem geen fuck interesseerde. Totaal onoprecht., er kwam een heel geforceerd gesprek op gang en dat heb ik dan maar afgekapt met een 'luister kerel, ik ga maar weer eens bij mijn collega's staan' na één of ander dom grapje waar ik niet om kon lachen. Met die arm om me heen en zo, kan ik toch al niet uitstaan. En toen greep hij me bij mijn pols en heb ik gezegd dat ik wel wat beters te doen had dan naar zijn gezwets te luisteren. Kwam hij later nog om mijn nummer vragen. Ik ken hem van gezicht in ieder geval, meen me te herinneren dat hij een acteur is. Hij ljikt op Rik Launspach (ik ben De Storm aan het lezen, mooi
).
Tic-tac-tic-tacquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know. Ghe, hij vroeg of ik niet wist wie hij was, pas toen besefte ik me dat hij me wel bekend voorkomt. Ik zo 'eh, nee?quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad best sneu.Maar goed, jij snapt ongetwijfeld wel dat niet alle mannen zo zijn.
Hmm, OK. Je bent toch mijn type niet dus dan is het in één klap irrelevant.quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ik heb een grote afkeer tegen kinders dus ik vraag het me af
Kut, ik ben geen manquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:
Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde.quote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Seven. het volgende:
I know. Ghe, hij vroeg of ik niet wist wie hij was, pas toen besefte ik me dat hij me wel bekend voorkomt. Ik zo 'eh, nee?' en ook niet doorgevraagd.
Nee, dat je je uberhaupt niet voor kan stellen dat iemand níet weet wie je bent... wat jammer, ben nu nóg nieuwsgieriger naar wie het nu isquote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde.
Dat doet bijna elke BN'er. Zijn allemaal zulke aandachtsgeile mannetjes.quote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |