abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 22:06:23 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95000388
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Resistance is futile.
  zondag 3 april 2011 @ 22:07:16 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95000476
Deze mag niet verloren gaan natuurlijk.

quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef Seven. het volgende:
Verhaaltje horen? Ben naar Vitesse geweest vandaag, was leuk. Eerst de skybox en daarna ben ik naar het café van Koos geweest, alwaar een honderdtal hooligans aan het genieten waren van Nederlandstalige muziek. Mijn eerste eredivisie wedstrijd, gedaan in stijl :7 . Oh ja, een bekende acteur was met mij aan het flirten (tenminste, ik weet niet hoe hij heet, volgens mij is het een bekende acteur, lekker ding van eind 40 maar na 5 minuten had ik het wel gehad met zijn 'gedoe').
Resistance is futile.
  zondag 3 april 2011 @ 22:08:20 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95000578
quote:
Verhaaltje horen? Ben naar Vitesse geweest vandaag, was leuk. Eerst de skybox en daarna ben ik naar het café van Koos geweest, alwaar een honderdtal hooligans aan het genieten waren van Nederlandstalige muziek. Mijn eerste eredivisie wedstrijd, gedaan in stijl :7 . Oh ja, een bekende acteur was met mij aan het flirten (tenminste, ik weet niet hoe hij heet, volgens mij is het een bekende acteur, lekker ding van eind 40 maar na 5 minuten had ik het wel gehad met zijn 'gedoe').
Ik ben naar Ajax geweest vandaag, was ook leuk. Mijn 170e eredivisiewedstrijd, en 3-0 gewonnen, in stijl!
Ik heb wel even met Jack Wouterse gesproken, ook een 'bekende acteur' van eind 40. Niet mee geflirt. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_95000624
Wat zijn de beste sites? (liefst gratis)

Registreer je je altijd met naam en toenaam (en foto)? Of sommige dingen anoniem (username?)

Zal vast wel eerder besproken zijn maar toch.. ;)
pi_95000931
quote:
Heel toevallig een lange beeldschone blonde dame tegengekomen daar? Hanke heet ze.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 3 april 2011 @ 22:14:53 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95001061
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ben naar Ajax geweest vandaag, was ook leuk. Mijn 170e eredivisiewedstrijd, en 3-0 gewonnen, in stijl!
Ik heb wel even met Jack Wouterse gesproken, ook een 'bekende acteur' van eind 40. Niet mee geflirt. :')
Heeft 'ie je niet uitgescholden? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 3 april 2011 @ 22:15:01 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95001067
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heel toevallig een lange beeldschone blonde dame tegengekomen daar? Hanke heet ze.
Nee. Alleen maar Tokkies in Koos zijn hol. En die zijn per definitie niet beeldschoon wegens te hoog luipaard gehalte.
Resistance is futile.
pi_95001153
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Seven. het volgende:
Deze mag niet verloren gaan natuurlijk.

[..]

Nu kan me dat voetbalgebeuren niet echt boeien, maar waarom was je na 5 minuten klaar met 'zijn gedoe'?
pi_95001656
quote:
5s.gif Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef BlakeGriffin het volgende:
Wat zijn de beste sites? (liefst gratis)

Registreer je je altijd met naam en toenaam (en foto)? Of sommige dingen anoniem (username?)

Zal vast wel eerder besproken zijn maar toch.. ;)
Paiq oa

Dat mag je helemaal zelf weten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 april 2011 @ 22:25:26 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95001852
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 22:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Nu kan me dat voetbalgebeuren niet echt boeien, maar waarom was je na 5 minuten klaar met 'zijn gedoe'?
Gewoon, vervelende man met zijn ge 'schat, je bent echt bééldig' *elleboog bij zijn vriend tussen de ribben* 'niet waar?' en die kerel keek dan weer erg verveeld alsof het hem geen fuck interesseerde. Totaal onoprecht., er kwam een heel geforceerd gesprek op gang en dat heb ik dan maar afgekapt met een 'luister kerel, ik ga maar weer eens bij mijn collega's staan' na één of ander dom grapje waar ik niet om kon lachen. Met die arm om me heen en zo, kan ik toch al niet uitstaan. En toen greep hij me bij mijn pols en heb ik gezegd dat ik wel wat beters te doen had dan naar zijn gezwets te luisteren. Kwam hij later nog om mijn nummer vragen :') . Ik ken hem van gezicht in ieder geval, meen me te herinneren dat hij een acteur is. Hij ljikt op Rik Launspach (ik ben De Storm aan het lezen, mooi O+ ).
Resistance is futile.
pi_95001911
Ik zit eraan te denken om mij eens ergens te gaan inschrijven. Maar ik twijfel nog een beetje: het is pas een dikke maand uit (1,5 jaar wat gehad) en ik vind het een beetje lullig naar mijn ex toe... Maar aangezien ik al maandenlang twijfels had lijkt het voor mij alsof het al maanden uit is :D

Ik zat een beetje rond te kijken en het valt me echt op dat enorm veel vrouwen (ik zoek bij 27 - 32 jaar) bij kinderwens "ja" hebben ingevuld. Ik zie het niet zo zitten om kinderen te krijgen: gaat nog een probleem worden wellicht... :{
pi_95002077
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee. Alleen maar Tokkies in Koos zijn hol. En die zijn per definitie niet beeldschoon wegens te hoog luipaard gehalte.
Ik had het over de business lounge/skybox.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 3 april 2011 @ 22:29:33 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95002119
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zit eraan te denken om mij eens ergens te gaan inschrijven. Maar ik twijfel nog een beetje: het is pas een dikke maand uit (1,5 jaar wat gehad) en ik vind het een beetje lullig naar mijn ex toe... Maar aangezien ik al maandenlang twijfels had lijkt het voor mij alsof het al maanden uit is :D

Ik zat een beetje rond te kijken en het valt me echt op dat enorm veel vrouwen (ik zoek bij 27 - 32 jaar) bij kinderwens "ja" hebben ingevuld. Ik zie het niet zo zitten om kinderen te krijgen: gaat nog een probleem worden wellicht... :{
Elke man roept dat hij nóóít kinderen wil op een bepaald punt in zijn leven.
Resistance is futile.
pi_95002173
Meh. Vroeg net in trein aan meid die er al zat of ik wel in de goede zat. Want de display in de trein gaf stations van andere richting aan, en ik was lastminute de trein ingesprint zonder op bord te kijken. Nadat we bewerkstelligt hadden dat we toch in de juiste trein zaten ging ik ervan uit dat dat einde convo betekende en richtte mij alweer op mn mobiel en dacht zij duikt weer in dr boek. Maar ze praatte nog even door, wat me toch wel een goed teken lijkt, vooral omdat ze dus een boek had waar ze makkelijk weer naar terug kon.

Maar combo van moe + nog beetje bijkomen van sprint naar trein + besef dat ik er over 4 min alweer uit moest deed mij er niet echt goed verder op inhaken. Dus alsnog 3,5 minuut in stilte met eigen ding verder.

Bij uitstappen, toen ik nog wel ff fijne avond wenste zag ik pas hoe leuk ze was toen ze lief lachend doei zei.

Had in 4 min best kunden uitvinden wat dr bestemming was, en of ze ook in nmgn studeerde etc. Ms zelfs een naam ontfutselen.

Speeddate skills van likmevestje nog, tenminste als het onverwacht komt, moet beter... sneller schakelen :P

Maar wel beetje zuur dat dit weekend 2 leuke gezichten heeft opgeleverd van wie ik geen naam (meer) heb. 2 'ghosts' dus.

Zuur omdat ik het wel beetje gehad heb met passanten... dat je het moet doen met een vage herinnering van een vluchtig moment. Wil wel weer eens een leuk contact hebben waarmee je dan SMSt en afspreekt en wie weet wat verder... is me (veels) te lang geleden en ik mis het wel. Alleen al contactinfo was al leuk geweest, dan kan je een keer dr mee uit vragen.

Goed, ik ben aan het raaskallen, ik heb duidelijk gewoon ff een vrouw nodig in mn leven :P Al is het maar een beetje daten enzo. Iig niet dus dat je alleen thuis zit en alleen kan terugdenken aan momentjes met personen waarmee je niet meer in contact kan komen.
  zondag 3 april 2011 @ 22:30:59 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95002216
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik had het over de business lounge/skybox.
Ook daar weinig mooie vrouwen, niemand is me in het bijzonder opgevallen. Dat hol van Koos zit trouwens naast de perslounge, je moet wel enorm fan zijn om dat te huren hoor.
Resistance is futile.
pi_95002490
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben 31 en ik heb een grote afkeer tegen kinders dus ik vraag het me af :P
pi_95002573
quote:
2s.gif Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Seven. het volgende:
Gewoon, vervelende man met zijn ge 'schat, je bent echt bééldig' *elleboog bij zijn vriend tussen de ribben* 'niet waar?' en die kerel keek dan weer erg verveeld alsof het hem geen fuck interesseerde. Totaal onoprecht., er kwam een heel geforceerd gesprek op gang en dat heb ik dan maar afgekapt met een 'luister kerel, ik ga maar weer eens bij mijn collega's staan' na één of ander dom grapje waar ik niet om kon lachen. Met die arm om me heen en zo, kan ik toch al niet uitstaan. En toen greep hij me bij mijn pols en heb ik gezegd dat ik wel wat beters te doen had dan naar zijn gezwets te luisteren. Kwam hij later nog om mijn nummer vragen :') . Ik ken hem van gezicht in ieder geval, meen me te herinneren dat hij een acteur is. Hij ljikt op Rik Launspach (ik ben De Storm aan het lezen, mooi O+ ).
Dat klinkt inderdaad best sneu. :') Maar goed, jij snapt ongetwijfeld wel dat niet alle mannen zo zijn. B-)
  zondag 3 april 2011 @ 22:42:03 #18
340846 ik.weet.geen.naam
Neu, nieuw, nuevo, new
pi_95002901
quote:

[..]

Tic-tac-tic-tac
  zondag 3 april 2011 @ 22:42:56 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95002945
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad best sneu. :') Maar goed, jij snapt ongetwijfeld wel dat niet alle mannen zo zijn. B-)
I know. Ghe, hij vroeg of ik niet wist wie hij was, pas toen besefte ik me dat hij me wel bekend voorkomt. Ik zo 'eh, nee? :? ' en ook niet doorgevraagd.
Resistance is futile.
  zondag 3 april 2011 @ 22:44:52 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95003043
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ik ben 31 en ik heb een grote afkeer tegen kinders dus ik vraag het me af :P
Hmm, OK. Je bent toch mijn type niet dus dan is het in één klap irrelevant. :P
Resistance is futile.
  zondag 3 april 2011 @ 22:47:27 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95003198
quote:
Kut, ik ben geen man :(
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 3 april 2011 @ 22:49:32 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95003326
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kut, ik ben geen man :(
Ik wíst het! Het kwam allemaal iets te geforceerd over.
Resistance is futile.
pi_95003412
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Seven. het volgende:
I know. Ghe, hij vroeg of ik niet wist wie hij was, pas toen besefte ik me dat hij me wel bekend voorkomt. Ik zo 'eh, nee? :? ' en ook niet doorgevraagd.
Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde. :')
pi_95003682
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Hahaha, wat een faalhaas. Dat je daar uberhaupt bevestiging om vraagt als "BN'er" zijnde. :')
Nee, dat je je uberhaupt niet voor kan stellen dat iemand níet weet wie je bent... wat jammer, ben nu nóg nieuwsgieriger naar wie het nu is :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 3 april 2011 @ 22:57:18 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95003761
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat doet bijna elke BN'er. Zijn allemaal zulke aandachtsgeile mannetjes.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')