abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 22:42:49 #151
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95195645
Oooww, haha, ik had niet door dat Sonnetje een andere film postte als Twinks (het filmpje had ik nog niet gekeken omdat ik hier dus geen geluid op de pc heb) (begint wel een running gag te worden zo, dat geluid op mijn pc :')), maar die van Son is van later! Díe bedoelde ik!

En die site is leuk Twinks, heb 'm meteen in de bookmarks :D TF-shirtjes zijn sowieso al moeilijk te vinden.. Althans voordat Michael Bay ermee aan de haal ging in elk geval. Ik heb er één en daar ben ik toen heel lang naar op zoek geweest en heb er echt iets van 75 gulden voor betaald :')

Overigens had Stef er wél een rompertje van, want dat hebben vrienden voor ons laten maken als kraamcadeau:

O+

(Incl. kapot melkblaasje O+ )
3!
pi_95212214
Als het een meisje wordt:

Lijkt me een fijn sokbroekje voor een minibaby:

En jaloers op Claudia die naar een Kidscasesale gaat...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:27:12 #153
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95212798
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Twinkly het volgende:
Haha, ik zocht op Transformers shirts voor Stef en ik kwam op deze site

Big Bang Theory :D
[ afbeelding ]

Ze hebben geen Transformers shirts in kindermaten geloof ik...
Moet! Hebben! Waar heb je die gevonden? :D
A grand adventure has begun.
pi_95213141
Oh Trix, die site is echt heel slecht...
Deze wil ik (zowel voor mezelf als voor Minke):

Nee wacht, deze wil ik:

:@ _O-
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 12:45:23 #155
5428 crew  miss_sly
pi_95213461
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amsterdam! Ik weet verder eigenlijk weinig. Ik heb met m'n schoonmoeder afgesproken om te gaan graaien. c_/

Voor de Amsterdammers/Amsterdamgangers: Lloyd Hotel.
ow, is het weer zover? Geen mail gehad dit keer.
Het zal wel druk zijn! Anderhalf uur wachten buiten tot je naar binnen mag is niet raar, dus dan ben je voorbereid. En je staat in de schaduwkant van het hotel, dus het is er fris, ook al schijnt het zonnetje lekker! Betaald parkeren, dus parkmobile of voldoende geld in de meter gooien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95213560
Oh, dank voor de tips, miss! Ik ga er op de fiets naartoe en als het idioot druk is ga ik gewoon weer naar huis.

Wij betalen trouwens met YellowBrick!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 12:48:56 #157
5428 crew  miss_sly
pi_95213613
ow ja, YB of PM, maakt niet uit. Het is gewoon lekker gemakkelijk, zeker bij zoiets en je geen idee hebt hoe lang je er staat!

Hoe laat start die sale morgen? ow en is die vandaag ook?
*schaap met Senna kunnen er even langsfietsen anders :P

ow en als ze het hetzelfde hebben opgesteld als vorige keer, hebben ze in principe een aantal rekken per maat gemaakt, maar er wordt heel veel tijdens het zoeken door anderen naar andere rekken of tafels meegenomen. Het loont dus de moeite om als je iets ziet dat je leuk lijkt, toch even te kijken of het toevallig toch de goede maat is! En er wordt regelmatig eea teruggehangen dat bij eht afrekenen alsnog afvalt.
pi_95213672
Ik weet het niet! Ik heb er om 11 uur afgesproken met m'n schoonmoeder (zij was degene die ervan wist).
pi_95216938
Lijnloos _O- _O-

Fievel O+ Kennen jullie Platvoet ook? O+

Oh Mrien, de sterrenjumpsuit vind ik écht heeeel gaaf O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95218131
Wij gaan morgen de stad in op zoek naar schoenen en kleertjes.
Broekjes vooral! Tyler heeft een gevoerde broek van h&m die heel goed zit en een gewone die wijd bij zijn middel is. Wordt nog lastig zoeken ben ik bang. En een korte broek moet er ook komen!
Hij gaat nu naar 92 qua broek en 98/104 qua shirts, die dan nog iets te groot zijn.
Die met het doodshoofd erop is leuk! Die moet hier ook komen!
Kim wil graag een jurk of rok en hello kitty en dora spul, moet wel lukken lijkt me!
En een zomerslaapzak alvast. Ik dacht dat die ergens in de aanbieding was, maar ik weet neit meer waar. :{
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:07:11 #161
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95218740
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Trix, die site is echt heel slecht...
Deze wil ik (zowel voor mezelf als voor Minke):
[ afbeelding ]
Nee wacht, deze wil ik:
[ afbeelding ]
:@ _O-
Ik MOET natuurlijk die van Elmo hebben! O-) Voor Tirza natuurlijk ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:03:36 #162
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95223872
Geen idee ingrid. Past Kim nog in een slaapzak dan? of was ie voor Tyler?
Succes met zoeken :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95250263
Heeft iemand toevallig ervaring met deze kaplaarsjes van Crocs?

Ik vind ze erg leuk (met name de gele en groene, zo vrolijk O+), dus ik vraag me af of iemand ze heeft en of ze bevallen.
Even afwachten nog tot het najaar hoe ze dan zit qua schoenmaat maar ik wil tzt sowieso wel weer een paar kaplaarsjes om mee in het bos te baggeren enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95251574
Die zijn leuk, Huup! Maar geen ervaring mee helaas.

Wij gaan even brunchen in het Loyd-hotel. O-)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95251845
:D! veel plezier! Claudia ook.

ben heel benieuwd waar jullie mee terug komen! als je nog een zomerpakje voor Elin ziet in 68 (draagdoek-proof) dan hou k me aanbevolen :9 O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 10:42:36 #166
5428 crew  miss_sly
pi_95252339
Ow ja, de sale! Nou ja, ik ben nog niet volledig aangekleed en we zijn nu aan het rommelen in Senna's kamertje, dus ik denk niet dat ik ga. Veel plezier ladies, ik hoop dat jullie iets leuks vinden!
pi_95253245
Veel plezier Oeke en Claudia! Ben benieuwd of en met wat voor leuks jullie terugkomen en of jullie elkaar nog tegen komen

Twinkly en ik hebben gister leuk wat kleertjes kunnen verkopen en zelf ook nog gekocht op een babybeurs hier in de buurt.
Ik heb een trui,2 longsleeves,1 tshirt en waterschoentjes gekocht maar Twinkly had wel het koopje van de avond.
Dat zal ze vast nog wel laten zien hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95258142
We hebben een kopje thee gedronken, ik heb om het hoekje gekeken, P. heeft later ook een keer om het hoekje gekeken en we vonden de rij te lang.
Zijn we lekker over de eilanden gefietst en hebben we aan het water een broodje gegeten.
Het was zo gezellig! *O*
En Ko was zo vrolijk! O+
En nu slapen de mannen en ga ik nog even op de stoffenmarkt op zoek naar nieuwe stofjes!

Ben benieuwd naar de buit van Twinks! Klinkt als een geslaagde beurs, Poppejans. ^O^
pi_95258738
Ik was er net en het was heeeeeel rustig. Ook bijna niks meer in 116 en 128. Heb 1 shirtje voor Morris en 2 leggings en 2 maillot 's (voor de winter) voor Lis.

Onderweg werden we nog bijna geraakt door de bovenleiding van de tram die stukgetrokken werd door een vrachtwagen :X ik heb 112 gebeld en op de terugweg was alles afgezet door de politie en zaten die jongens nog vast in hun vrachtwagen.

[ Bericht 5% gewijzigd door snoopy op 09-04-2011 20:35:03 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_95275241
Ik ben zelf niet meer geweest (Lena is ineens weer zieker en ik voel me ook niet denderend), maar volgens mijn schoonmoeder klopte het wat miss_sly al schreef. Het was heel druk en chaotisch, mensen grepen lukraak naar kleding om later in een hoekje vanalles uit te zoeken, de rij was best lang en ze moest 20 minuten wachten in de schaduw waar het best koud was. Oh, en er hing vrijwel niks meer in maat 92/98 waar ik naar gevraagd had voor Ivan. Ze heeft wel een muts en sjaal gescoord voor komende winter.

Jemig, snoopy, eng! :o
pi_95276383
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef huuphuup het volgende:
Geen idee ingrid. Past Kim nog in een slaapzak dan? of was ie voor Tyler?
Succes met zoeken :)
Wat eng Snoopy!

Voor Tyler. Niet gelukt. En we hebben besloten om binnenkort over te gaan op het peuterbedje. Dus dan is het niet meer nodig.
Wel de C&A leeg gekocht. En leuke, goede schoentjes (duur zeg!) en nepcrocs.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ingrid_ op 09-04-2011 21:43:02 ]
pi_95276453
Jeetje Snoopy, wat eng! :o

20 minuten valt me nog mee Claudia, maar het was daar inderdaad koud. Jammer dat ze bijna niks gevonden had. Wel een muts en een sjaal! *O*
Ik heb wel mensen met dingen weg zien gaan, maar steeds maar 1 item in zo'n dun doorzichtig tasjes. Dus het is waarschijnlijk echt een kwestie van mazzel hebben.
Is het nou echt veel goedkoper dan normaal?

Anyway, ik heb vanmiddag op de markt nog een leuk stofje voor een tweede rugzakje gevonden. *O*
De Hema heeft echter helemaal niks leuks op het moment.
Behalve die zwemshorts met sterren, daar twijfel ik steeds over.
Deze:

Nog liever wil ik deze maar die vind ik zo duur. -O-
Ik krijg hem niet geplakt trouwens.
Van Boden.
pi_95278205
Oeke, die zwembroek van Boden O+! Die is echt heel leuk.
Wat een leuke dag hebben jullie ervan gemaakt!

Beterschap voor jou en Lena, Claudia :* Leuk dat je schoonmoeder nog wel wat gevonden heeft :)

Leuk dat je nog wat gevonden hebt voor Morris en Lis, Snoopy!

Dit is de vondst! Teva sandaaltjes voor 8 euro :D Morgen zal ik een "aan"-foto maken, ze zijn nog erg groot! Niels vindt de print erop heel leuk, maar volgens hem zijn het treintjes O+

Verder heb ik dit spijkerjasje waar een capuchon aan vastzit gekocht

En nog een heel schattig roze shirtje met appeltjes voor de dochter van een vriendin :)
Ik vond de buit van Poppejans ook helemaal leuk, maar echt Wolf-ig en niet Niels-ig :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Twinkly op 09-04-2011 22:24:32 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95278642
Die brandweerautootjes! :D O+

De muts en sjaal waren volgens mij meer dan 5x zo goedkoop als normaal, oeke. Dat was een mooi prijsje. Truien kostten 17,95 euro.
pi_95278718
ah gos Niels O+ die teva's zijn nieuw of niet? :o das een goeie deal dan zeg voor die 8 euro!

Jij bent goed geslaagd dus Ingrid? Mooi, veel Dora en Hello Kitty voor Kim? :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')