abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 22:42:49 #151
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95195645
Oooww, haha, ik had niet door dat Sonnetje een andere film postte als Twinks (het filmpje had ik nog niet gekeken omdat ik hier dus geen geluid op de pc heb) (begint wel een running gag te worden zo, dat geluid op mijn pc :')), maar die van Son is van later! Díe bedoelde ik!

En die site is leuk Twinks, heb 'm meteen in de bookmarks :D TF-shirtjes zijn sowieso al moeilijk te vinden.. Althans voordat Michael Bay ermee aan de haal ging in elk geval. Ik heb er één en daar ben ik toen heel lang naar op zoek geweest en heb er echt iets van 75 gulden voor betaald :')

Overigens had Stef er wél een rompertje van, want dat hebben vrienden voor ons laten maken als kraamcadeau:

O+

(Incl. kapot melkblaasje O+ )
3!
pi_95212214
Als het een meisje wordt:

Lijkt me een fijn sokbroekje voor een minibaby:

En jaloers op Claudia die naar een Kidscasesale gaat...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:27:12 #153
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95212798
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Twinkly het volgende:
Haha, ik zocht op Transformers shirts voor Stef en ik kwam op deze site

Big Bang Theory :D
[ afbeelding ]

Ze hebben geen Transformers shirts in kindermaten geloof ik...
Moet! Hebben! Waar heb je die gevonden? :D
A grand adventure has begun.
pi_95213141
Oh Trix, die site is echt heel slecht...
Deze wil ik (zowel voor mezelf als voor Minke):

Nee wacht, deze wil ik:

:@ _O-
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 12:45:23 #155
5428 crew  miss_sly
pi_95213461
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amsterdam! Ik weet verder eigenlijk weinig. Ik heb met m'n schoonmoeder afgesproken om te gaan graaien. c_/

Voor de Amsterdammers/Amsterdamgangers: Lloyd Hotel.
ow, is het weer zover? Geen mail gehad dit keer.
Het zal wel druk zijn! Anderhalf uur wachten buiten tot je naar binnen mag is niet raar, dus dan ben je voorbereid. En je staat in de schaduwkant van het hotel, dus het is er fris, ook al schijnt het zonnetje lekker! Betaald parkeren, dus parkmobile of voldoende geld in de meter gooien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95213560
Oh, dank voor de tips, miss! Ik ga er op de fiets naartoe en als het idioot druk is ga ik gewoon weer naar huis.

Wij betalen trouwens met YellowBrick!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 12:48:56 #157
5428 crew  miss_sly
pi_95213613
ow ja, YB of PM, maakt niet uit. Het is gewoon lekker gemakkelijk, zeker bij zoiets en je geen idee hebt hoe lang je er staat!

Hoe laat start die sale morgen? ow en is die vandaag ook?
*schaap met Senna kunnen er even langsfietsen anders :P

ow en als ze het hetzelfde hebben opgesteld als vorige keer, hebben ze in principe een aantal rekken per maat gemaakt, maar er wordt heel veel tijdens het zoeken door anderen naar andere rekken of tafels meegenomen. Het loont dus de moeite om als je iets ziet dat je leuk lijkt, toch even te kijken of het toevallig toch de goede maat is! En er wordt regelmatig eea teruggehangen dat bij eht afrekenen alsnog afvalt.
pi_95213672
Ik weet het niet! Ik heb er om 11 uur afgesproken met m'n schoonmoeder (zij was degene die ervan wist).
pi_95216938
Lijnloos _O- _O-

Fievel O+ Kennen jullie Platvoet ook? O+

Oh Mrien, de sterrenjumpsuit vind ik écht heeeel gaaf O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95218131
Wij gaan morgen de stad in op zoek naar schoenen en kleertjes.
Broekjes vooral! Tyler heeft een gevoerde broek van h&m die heel goed zit en een gewone die wijd bij zijn middel is. Wordt nog lastig zoeken ben ik bang. En een korte broek moet er ook komen!
Hij gaat nu naar 92 qua broek en 98/104 qua shirts, die dan nog iets te groot zijn.
Die met het doodshoofd erop is leuk! Die moet hier ook komen!
Kim wil graag een jurk of rok en hello kitty en dora spul, moet wel lukken lijkt me!
En een zomerslaapzak alvast. Ik dacht dat die ergens in de aanbieding was, maar ik weet neit meer waar. :{
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:07:11 #161
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95218740
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Trix, die site is echt heel slecht...
Deze wil ik (zowel voor mezelf als voor Minke):
[ afbeelding ]
Nee wacht, deze wil ik:
[ afbeelding ]
:@ _O-
Ik MOET natuurlijk die van Elmo hebben! O-) Voor Tirza natuurlijk ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:03:36 #162
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95223872
Geen idee ingrid. Past Kim nog in een slaapzak dan? of was ie voor Tyler?
Succes met zoeken :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95250263
Heeft iemand toevallig ervaring met deze kaplaarsjes van Crocs?

Ik vind ze erg leuk (met name de gele en groene, zo vrolijk O+), dus ik vraag me af of iemand ze heeft en of ze bevallen.
Even afwachten nog tot het najaar hoe ze dan zit qua schoenmaat maar ik wil tzt sowieso wel weer een paar kaplaarsjes om mee in het bos te baggeren enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95251574
Die zijn leuk, Huup! Maar geen ervaring mee helaas.

Wij gaan even brunchen in het Loyd-hotel. O-)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95251845
:D! veel plezier! Claudia ook.

ben heel benieuwd waar jullie mee terug komen! als je nog een zomerpakje voor Elin ziet in 68 (draagdoek-proof) dan hou k me aanbevolen :9 O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 10:42:36 #166
5428 crew  miss_sly
pi_95252339
Ow ja, de sale! Nou ja, ik ben nog niet volledig aangekleed en we zijn nu aan het rommelen in Senna's kamertje, dus ik denk niet dat ik ga. Veel plezier ladies, ik hoop dat jullie iets leuks vinden!
pi_95253245
Veel plezier Oeke en Claudia! Ben benieuwd of en met wat voor leuks jullie terugkomen en of jullie elkaar nog tegen komen

Twinkly en ik hebben gister leuk wat kleertjes kunnen verkopen en zelf ook nog gekocht op een babybeurs hier in de buurt.
Ik heb een trui,2 longsleeves,1 tshirt en waterschoentjes gekocht maar Twinkly had wel het koopje van de avond.
Dat zal ze vast nog wel laten zien hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95258142
We hebben een kopje thee gedronken, ik heb om het hoekje gekeken, P. heeft later ook een keer om het hoekje gekeken en we vonden de rij te lang.
Zijn we lekker over de eilanden gefietst en hebben we aan het water een broodje gegeten.
Het was zo gezellig! *O*
En Ko was zo vrolijk! O+
En nu slapen de mannen en ga ik nog even op de stoffenmarkt op zoek naar nieuwe stofjes!

Ben benieuwd naar de buit van Twinks! Klinkt als een geslaagde beurs, Poppejans. ^O^
pi_95258738
Ik was er net en het was heeeeeel rustig. Ook bijna niks meer in 116 en 128. Heb 1 shirtje voor Morris en 2 leggings en 2 maillot 's (voor de winter) voor Lis.

Onderweg werden we nog bijna geraakt door de bovenleiding van de tram die stukgetrokken werd door een vrachtwagen :X ik heb 112 gebeld en op de terugweg was alles afgezet door de politie en zaten die jongens nog vast in hun vrachtwagen.

[ Bericht 5% gewijzigd door snoopy op 09-04-2011 20:35:03 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_95275241
Ik ben zelf niet meer geweest (Lena is ineens weer zieker en ik voel me ook niet denderend), maar volgens mijn schoonmoeder klopte het wat miss_sly al schreef. Het was heel druk en chaotisch, mensen grepen lukraak naar kleding om later in een hoekje vanalles uit te zoeken, de rij was best lang en ze moest 20 minuten wachten in de schaduw waar het best koud was. Oh, en er hing vrijwel niks meer in maat 92/98 waar ik naar gevraagd had voor Ivan. Ze heeft wel een muts en sjaal gescoord voor komende winter.

Jemig, snoopy, eng! :o
pi_95276383
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef huuphuup het volgende:
Geen idee ingrid. Past Kim nog in een slaapzak dan? of was ie voor Tyler?
Succes met zoeken :)
Wat eng Snoopy!

Voor Tyler. Niet gelukt. En we hebben besloten om binnenkort over te gaan op het peuterbedje. Dus dan is het niet meer nodig.
Wel de C&A leeg gekocht. En leuke, goede schoentjes (duur zeg!) en nepcrocs.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ingrid_ op 09-04-2011 21:43:02 ]
pi_95276453
Jeetje Snoopy, wat eng! :o

20 minuten valt me nog mee Claudia, maar het was daar inderdaad koud. Jammer dat ze bijna niks gevonden had. Wel een muts en een sjaal! *O*
Ik heb wel mensen met dingen weg zien gaan, maar steeds maar 1 item in zo'n dun doorzichtig tasjes. Dus het is waarschijnlijk echt een kwestie van mazzel hebben.
Is het nou echt veel goedkoper dan normaal?

Anyway, ik heb vanmiddag op de markt nog een leuk stofje voor een tweede rugzakje gevonden. *O*
De Hema heeft echter helemaal niks leuks op het moment.
Behalve die zwemshorts met sterren, daar twijfel ik steeds over.
Deze:

Nog liever wil ik deze maar die vind ik zo duur. -O-
Ik krijg hem niet geplakt trouwens.
Van Boden.
pi_95278205
Oeke, die zwembroek van Boden O+! Die is echt heel leuk.
Wat een leuke dag hebben jullie ervan gemaakt!

Beterschap voor jou en Lena, Claudia :* Leuk dat je schoonmoeder nog wel wat gevonden heeft :)

Leuk dat je nog wat gevonden hebt voor Morris en Lis, Snoopy!

Dit is de vondst! Teva sandaaltjes voor 8 euro :D Morgen zal ik een "aan"-foto maken, ze zijn nog erg groot! Niels vindt de print erop heel leuk, maar volgens hem zijn het treintjes O+

Verder heb ik dit spijkerjasje waar een capuchon aan vastzit gekocht

En nog een heel schattig roze shirtje met appeltjes voor de dochter van een vriendin :)
Ik vond de buit van Poppejans ook helemaal leuk, maar echt Wolf-ig en niet Niels-ig :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Twinkly op 09-04-2011 22:24:32 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95278642
Die brandweerautootjes! :D O+

De muts en sjaal waren volgens mij meer dan 5x zo goedkoop als normaal, oeke. Dat was een mooi prijsje. Truien kostten 17,95 euro.
pi_95278718
ah gos Niels O+ die teva's zijn nieuw of niet? :o das een goeie deal dan zeg voor die 8 euro!

Jij bent goed geslaagd dus Ingrid? Mooi, veel Dora en Hello Kitty voor Kim? :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95278901
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef huuphuup het volgende:
ah gos Niels O+ die teva's zijn nieuw of niet? :o das een goeie deal dan zeg voor die 8 euro!

Jij bent goed geslaagd dus Ingrid? Mooi, veel Dora en Hello Kitty voor Kim? :D
:Y Maar 1 ding Dora :o
Wel Hello Kitty shirt en zelfs een Mega Mindy ;( jas. Eens wat anders.
pi_95278910
Owja, vergeten te zeggen. Ze zijn gloednieuw! Want die moeder had ze voor haar jongste dochter gekocht, waarop haar oudste dochter zei dat ze voor jongetjes zijn. En toen wilde de jongste ze niet meer aan natuurlijk. Toen heeft ze toch maar de aardbeien-sandaaltjes gekocht :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:38:27 #178
95408 Incantrix
pi_95279245
Wat geweldig, Twinks! Ik heb toevallig gisteren op mp ook teva'tjes gekocht en heb ook nog naar een paar met dit printje zitten kijken, ze zijn echt O+ Stef krijgt uiteindelijk een paar met groene draakjes erop :) Ben alleen wel een stuk meer kwijt, want er komen nog verzendkosten bij.. Kom jij nu ook naar Utrecht? Teva's mee dan dus, misschien krijgen we het voor elkaar een voetjesfoto te maken O+
3!
pi_95279359
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Wat geweldig, Twinks! Ik heb toevallig gisteren op mp ook teva'tjes gekocht en heb ook nog naar een paar met dit printje zitten kijken, ze zijn echt O+ Stef krijgt uiteindelijk een paar met groene draakjes erop :) Ben alleen wel een stuk meer kwijt, want er komen nog verzendkosten bij.. Kom jij nu ook naar Utrecht? Teva's mee dan dus, misschien krijgen we het voor elkaar een voetjesfoto te maken O+
Die groene met draakjes bood ik steeds op op Marktplaats!! Die vind ik eigenlijk net wat leuker, maar Niels niet. Die wil auto-wow-wow-wow's (ja zo noemt hij ze tegenwoordig echt ;) )
Welke maat heb je nou voor Stef gekocht?
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:58:51 #180
95408 Incantrix
pi_95280168
Oh, schattig! Ik heb nu 22 gekocht, ik heb begrepen dat die teva's wel groot vallen en hij zit nu in 22, dus ik hoop hier een eindje de zomer mee door te kunnen zeg maar. Welke maat heb jij nu?
3!
pi_95280842
Die teva's zijn leuk!! Ik kan niet wachten tot Ilse ook echte schoenen aankan. Ik heb al een paar all stars klaar staan. Echte rode, net als dr moeder O+. Dat was het eerste wat ik voor dr kocht toen ik een positieve test had. Mijn man verklaarde me voor gek :D
*poef* nu is het weg
pi_95290381
Die zwemshirt van Boden is echt helemaal wat voor Ko, Oeke! Echt heel leuk

Jaaaa, het jasje past dus goed Twinkly?! Staat hem stoer! Wat ik al zei; juist die leuke groene capuchon eraan maakt het jasje extra leuk. Van de Teva's gaat hij vast erg veel plezier hebben!

Deze (Kipling) vind ik echt mega geweldig voor Wolf, maar zijn me te duur. Of heel misschien dat ik ze koop als het vakantiegeld er is

Ik zal zo mijn babybeurs-buit eens aanpassen bij Wolf en op de foto zetten!
De waterschoentjes passen iig Twinkly ^O^ hij heeft nog iets ruimte dus van de zomer past het ook nog wel denk ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 april 2011 @ 18:22:54 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95309479
Stiemie kijk es!! :D O+ Heb je de jouwe nou voor Esmee of voor Linde?

Toen ik heb badpakje een tijdje terug via de site van H&M aan B. liet zien vond ie het spuuglelijk zei ie, maar vanmiddag in de winkel trok hij het zelf uit het rek met een aaaah kijk nou wat poepig! O+

Snel betalen dus en niet meer over hebben :+ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 10 april 2011 @ 18:23:56 #184
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95309519
oh en ze was in een hyper-rondren-spring bui mocht je het je afvragen :') het kostte me maar 140 foto's voor ik er een had die niet al teveel bewogen was...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 10 april 2011 @ 18:25:22 #185
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95309594
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 07:44 schreef Poppejans het volgende:

Deze (Kipling) vind ik echt mega geweldig voor Wolf, maar zijn me te duur. Of heel misschien dat ik ze koop als het vakantiegeld er is
[ afbeelding ]

Bij de Nelson zijn ze maar 40,-!
pi_95310601
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie kijk es!! :D O+ Heb je de jouwe nou voor Esmee of voor Linde?

[ afbeelding ]

Toen ik heb badpakje een tijdje terug via de site van H&M aan B. liet zien vond ie het spuuglelijk zei ie, maar vanmiddag in de winkel trok hij het zelf uit het rek met een aaaah kijk nou wat poepig! O+

Snel betalen dus en niet meer over hebben :+ :D
Die heb ik ook in de bestelling staan voor Lotte O+ Staan vet schetig! En B. slimmeke :+ Zo probeer ik het hier met de naam aan te pakken... eens in de zoveel tijd dezelfde naam voorstellen :P
Lotte!
Noah!
pi_95311127
Erg leuk Huup O+ zou niet weten wat iemand daar stom aan zou vinden
  zondag 10 april 2011 @ 20:12:37 #188
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95313814
Huup, beetje laat maar wij hebben hier de roze crocslaarsjes voor de dames en ze zijn echt superhandig. Vallen wel wat groot vond ik. Wij hebben nogal een tuin en gebruiken ze ook in de zandbak en om plassen te stampen en even een sopje als ze vies zijn op zijn kop zetten en weer door.

Amelie met haar mooie badpak.

Weer terug onder mijn steentje kruip.
pi_95314232
Leuk badpak Amélie! O+

Aan-foto van de Teva's. Ze zijn nog wat groot :P
pi_95315008
Leuke sandalen Poppejans!

Amèlie O+ de badpakkenronde heb je gewonnen wmb ;)

Die brandweerteva's zijn ook geweldig. Volgens mij heb ik hier nog ergens een paar kleine teva's liggen van Morris. Zal ze eens opzoeken voor v&a.

Lis heeft deze gekregen

In het echt is het groen wat meer zeegroen.
En een bijpassende zeegroene legging van de Kids Case sale :+
pi_95315832
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

:Y Maar 1 ding Dora :o
Wel Hello Kitty shirt en zelfs een Mega Mindy ;( jas. Eens wat anders.
Foto!
Jij weet altijd zo veel leuks te kopen met best een beperkt budget. Vinnik wel stoer.
  zondag 10 april 2011 @ 20:54:17 #192
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95316391
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Foto!
Jij weet altijd zo veel leuks te kopen met best een beperkt budget. Vinnik wel stoer.
wat zij zegt :Y

Leuk jurkje Snoops! O+

Books thnx goed om te weten!
Ik vind het zo jammer dat het verschil tussen die maten zo groot is, als ze groot vallen is de kans best aanwezig dat ze 23/24 helemaal niet gaat passen in het najaar, maar 21/22 is dan ook te klein.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95317861
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Foto!
Tnx! Enne kinderbijslag he. Is dan ook helemaal op nu. Incl voorraad luiers en doekjes en de schoenen waren samen ook 140,- Van schoenen en nepcrocs nog een foto's.
Allebei hadden ze er ook nog sokken bij, Kim moest prinsessen sokken. :D Tyler auto's.
1 tshirt van Hello Kitty was erg groot en een paars/lila jurkje van Dora staat niet mooi. Die gaan terug.
Ik heb beide kasten doorgelopen en kwam erachter dat Tyler veel tshirts heeft. En Kim had niet veel shirts nodig en heeft al heel wat rokjes en jurken.

En van een vriendin wat capri's (geloof dat dat zo heet) voor Tyler gehad.

Kim

Tyler
  Licht Ontvlambaar zondag 10 april 2011 @ 21:18:50 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95317989
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 06:46 schreef huuphuup het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze kaplaarsjes van Crocs?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind ze erg leuk (met name de gele en groene, zo vrolijk O+), dus ik vraag me af of iemand ze heeft en of ze bevallen.
Even afwachten nog tot het najaar hoe ze dan zit qua schoenmaat maar ik wil tzt sowieso wel weer een paar kaplaarsjes om mee in het bos te baggeren enzo.
Niet met deze, maar met het vorige model. Isa loopt er erg graag op in de herfst :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95317992
goed geslaagd Ingrid ^O^
pi_95318002
Teva's kende ik niet. Die zijn leuk zeg!
Bedenk me nu dat we niet eens bij h&m zijn geweest. En dus ook geen doodshoofdshirt hebben.
pi_95318880
Goed geslaagd zeg! Met die hemdjes van C&A heb ik ook nog in mijn handen gestaan, de grijze variant met de leeuw. Twijfel nog steeds, zij zijn wel erg leuk he!
Waar heb je die effen shirts vandaan?
pi_95318934
oh die tevatjes van niels O+ die moet ik!

leuk geslaagd ingrid! die roze broek voor kim is leuk!
c&a vond k leuke spullen hebben dit keer.
  zondag 10 april 2011 @ 21:35:33 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95319229
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Teva's kende ik niet. Die zijn leuk zeg!
Bedenk me nu dat we niet eens bij h&m zijn geweest. En dus ook geen doodshoofdshirt hebben.
maar wel doodshoofdhemdjes! :D
leuk geslaagd :Y

Kim's broeken en Tyler zn hemdjes zijn erg leuk <3
Die megamindy jas valt zat mee :D ik had een roze verwacht, mét capeje eraan :+

@Sjeen, vond jij ze ook groter vallen?
Dan weet ik tzt of ik daar rekening mee moet houden bij t bestellen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Licht Ontvlambaar zondag 10 april 2011 @ 21:38:19 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95319416
Ja, ze vallen inderdaad groot, volgens mij scheelt het een maat met haar gewone crocs. En ik ga die roze kopen voor eind dit jaar, ze heeft nu blauwe en die draagt ze dus echt alleen omdat ze zo lekker zitten en ze ermee in plassen mag stampen :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')