Moet! Hebben! Waar heb je die gevonden?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Twinkly het volgende:
Haha, ik zocht op Transformers shirts voor Stef en ik kwam op deze site
Big Bang Theory
[ afbeelding ]
Ze hebben geen Transformers shirts in kindermaten geloof ik...
ow, is het weer zover? Geen mail gehad dit keer.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amsterdam! Ik weet verder eigenlijk weinig. Ik heb met m'n schoonmoeder afgesproken om te gaan graaien.
Voor de Amsterdammers/Amsterdamgangers: Lloyd Hotel.
Ik MOET natuurlijk die van Elmo hebben!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Trix, die site is echt heel slecht...
Deze wil ik (zowel voor mezelf als voor Minke):
[ afbeelding ]
Nee wacht, deze wil ik:
[ afbeelding ]![]()
Wat eng Snoopy!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef huuphuup het volgende:
Geen idee ingrid. Past Kim nog in een slaapzak dan? of was ie voor Tyler?
Succes met zoeken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef huuphuup het volgende:
ah gos Nielsdie teva's zijn nieuw of niet?
das een goeie deal dan zeg voor die 8 euro!
Jij bent goed geslaagd dus Ingrid? Mooi, veel Dora en Hello Kitty voor Kim?
Die groene met draakjes bood ik steeds op op Marktplaats!! Die vind ik eigenlijk net wat leuker, maar Niels niet. Die wil auto-wow-wow-wow's (ja zo noemt hij ze tegenwoordig echtquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Wat geweldig, Twinks! Ik heb toevallig gisteren op mp ook teva'tjes gekocht en heb ook nog naar een paar met dit printje zitten kijken, ze zijn echtStef krijgt uiteindelijk een paar met groene draakjes erop
Ben alleen wel een stuk meer kwijt, want er komen nog verzendkosten bij.. Kom jij nu ook naar Utrecht? Teva's mee dan dus, misschien krijgen we het voor elkaar een voetjesfoto te maken
Bij de Nelson zijn ze maar 40,-!quote:Op zondag 10 april 2011 07:44 schreef Poppejans het volgende:
Deze (Kipling) vind ik echt mega geweldig voor Wolf, maar zijn me te duur. Of heel misschien dat ik ze koop als het vakantiegeld er is
[ afbeelding ]
Die heb ik ook in de bestelling staan voor Lottequote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie kijk es!!![]()
Heb je de jouwe nou voor Esmee of voor Linde?
[ afbeelding ]
Toen ik heb badpakje een tijdje terug via de site van H&M aan B. liet zien vond ie het spuuglelijk zei ie, maar vanmiddag in de winkel trok hij het zelf uit het rek met een aaaah kijk nou wat poepig!![]()
Snel betalen dus en niet meer over hebben![]()
Foto!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Maar 1 ding Dora
![]()
Wel Hello Kitty shirt en zelfs een Mega Mindyjas. Eens wat anders.
wat zij zegtquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Foto!
Jij weet altijd zo veel leuks te kopen met best een beperkt budget. Vinnik wel stoer.
Tnx! Enne kinderbijslag he. Is dan ook helemaal op nu. Incl voorraad luiers en doekjes en de schoenen waren samen ook 140,- Van schoenen en nepcrocs nog een foto's.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Foto!
Jij weet altijd zo veel leuks te kopen met best een beperkt budget. Vinnik wel stoer.
Niet met deze, maar met het vorige model. Isa loopt er erg graag op in de herfstquote:Op zaterdag 9 april 2011 06:46 schreef huuphuup het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze kaplaarsjes van Crocs?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze erg leuk (met name de gele en groene, zo vrolijk), dus ik vraag me af of iemand ze heeft en of ze bevallen.
Even afwachten nog tot het najaar hoe ze dan zit qua schoenmaat maar ik wil tzt sowieso wel weer een paar kaplaarsjes om mee in het bos te baggeren enzo.
maar wel doodshoofdhemdjes!quote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Teva's kende ik niet. Die zijn leuk zeg!
Bedenk me nu dat we niet eens bij h&m zijn geweest. En dus ook geen doodshoofdshirt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |