Jumpsuit is van www.musjes.comquote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef poemojn het volgende:
Leuke kleertjesIs die jumpsuit ook van de Hema?
whut?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk, Orea! Jammer van dat stomme labelding.
Ik ga zaterdag naar een Kidscase-sale!
Uh, waar ga jij naartoe?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Snotver, graai je ook wat voor Ko?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Amsterdam! Ik weet verder eigenlijk weinig. Ik heb met m'n schoonmoeder afgesproken om te gaan graaien.
oke thx voor de info.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ben toevallig net bij de Zara geweest
Voor Dyon heb ik spul in maat 18-24 maanden gekocht en er staat 86 cm in. Het valt ongeveer net als maat 86 van H&M. Voor 92 zou je 24-36 maanden moeten nemen. Hoe groot is Tijn?
misschien ga ik ook even kijken met Lis samenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Nouja, specifieks... als je iets Wolferigs ziet (maat 86(/92)) mag je het zo voor me kopen hoor! Ik vertrouw op jouw oordeel en vind vrijwel alles altijd leuk wat Ivan draagt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil wel kijken, hoor, als iemand op zoek is naar iets specifieks!
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik had het in een edit gezet, oeke! Lloyd Hotel.
Als ik iets zie wat ik heel leuk vind voor Ivan en een mooie deal is dan koop ik wel dubbelop, Poppejans!
Twinkly, zijn normale schoenen zijn 21, zijn teva's officieel de 20,5. Dat gaat prima nu, hij heeft nog flink wat ruimte over. Voor Driekus is maat 22,5 geen optie omdat ie smalle pootjes heeft. Hij glipte daar zo uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef Twinkly het volgende:
[..]![]()
Spekteentjes!
Ik twijfel nog steeds over de maatHij heeft nu maat 22 en dinsdag werd me bij een schoenenwinkel maat 20,5 aangeraden, maar gisteren in de buitensportwinkel maat 22,5. Bij 20,5 had ik het idee dat zijn kleine teen in de knel kwam, maar bij 22,5 zat de schoen van voren goed wanneer zijn hak niet helemaal tegen de achterkant zat. De verkoper van gisteren was een student die het als bijbaantje had, hij gaf toe er niets vanaf te weten. Maar de verkoper van de schoenenwinkel liet Niels niet eens staan terwijl hij keek of er genoeg ruimte was en hij de schoen vast deed.
Zucht!
die is zo leukquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga vooral voor Ivan kijken en hoop deze trui tegen te komen:
[ afbeelding ]
Ohh, als je iets niet niet al te prijzigs Niels-igs tegenkomt mag je het wel meenemen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil wel kijken, hoor, als iemand op zoek is naar iets specifieks!
Haha, maar dat maakt het natuurlijk zo verwarrend, Jij kleed Stef structureel een maat te groot.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, jah, Ibaggy
Hoewel ik de manier waarop jij Ko kleed ook altijd heel mooi vind, maar op de één of andere manier kom ik toch altijd weer op hetzelfde uit: kleertjes een tandje te groot.
Haha, jaa van die film! Hoe heet die ook alweer, met die muisjes die naar de maan zingenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef oeke het volgende:
Ko krijgt van te grote kleren zo'n verdronken muisje-uitstraling.![]()
Nou het is wel een jankfilm, maar dat is meer omdat een jongetjesmuis van zijn familie gescheiden wordt. En hij verdrinkt niet maar wordt natquote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Incantrix het volgende:
Hoewel, bij nader inzien.. Verdrónken muisjes? Dan ga ik maar niet kijken, dan jank ik de ogen uit mijn kop
serieus '86quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Twinkly het volgende:
IMDb zegt '86. We worden oud...
Weet ik niet. Of heb je de Reddertjes in je hoofd? Of is dat net zo oud?
Lekker offtopic trouwens, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |