Bedankt voor deze fijne infoquote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
man, wat kan aangekoekt snot hardnekkig zijn
Of een lening om te verhuizen terwijl je gewoon salaris hebt en thuis woontquote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de rest van die zomer extra kranten bezorgd en mijn pa met klusjes geholpen
[..]
Zo, echt wel
Dat ik nu aardig in de problemen zit, is verre van mijn eigen schuld, maar ik vind het zo erg!
Hoe kunnen mensen dat in godsnaam goedpraten voor zichzelf? Een lening om op vakantie te gaan? Whut?
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen ziequote:Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik zie hoe sommige stagiaires met geld omgaan bij onsDie gaan het echt moeilijk hebben als ze wel dingen zelf moeten betalen
Dat zal bij jou ook wel meevallen, fijn zo'n verstandige puber
![]()
Haiquote:
Minder smerig dan kindjes denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die doen noooooit smerige dingen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen zie
Uhu, als ik werk heb jaquote:
haarballen, kotsen, op je niesen....quote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die doen noooooit smerige dingen
Ik ben te lui om al die briefjes tot rolletjes te vouwenquote:
Dan heb ik gewoon smerige kattenquote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Minder smerig dan kindjes denk ik![]()
Maar katten met kindjes vergelijken is wel anders
Ik ben blij dat ik met geld om kan gaan, zit nu al anderhalf jaar in de bijstand en heb alleen dat ik af en toe rood sta. Als ik weer werk heb ga ik echt niet opeens 2 keer zoveel uitgevenquote:
Ik wil ook, en ik kan het ook wel. Maar toch doe ik het nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met geld om kan gaan, zit nu al anderhalf jaar in de bijstand en heb alleen dat ik af en toe rood sta. Als ik weer werk heb ga ik echt niet opeens 2 keer zoveel uitgevenIk wil sparen!
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja ik heb geld gezienquote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fijne info![]()
[..]
Of een lening om te verhuizen terwijl je gewoon salaris hebt en thuis woontJij zit in de ellendige molen van het UWV
He, heb je nou al geld gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet verwend hoor, het is ook een manier om ermee om leren gaanquote:Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kreeg vanaf mijn 4e al zakgeld (toen nog van mijn oma). Dat klinkt misschien heel erg verwend, maar ik weet nu wel hoe ik met geld om moet gaan... en als ik sommigen zie
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik ook, ik heb zelfs een jaar lang geen uitkering gehad, omdat ik te veel spaarcenten had en geen zin in om deze over de balk te smijten.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met geld om kan gaan, zit nu al anderhalf jaar in de bijstand en heb alleen dat ik af en toe rood sta. Als ik weer werk heb ga ik echt niet opeens 2 keer zoveel uitgevenIk wil sparen!
![]()
Alleen niet te hard en niet met muntjes die niet van jou zelf zijn!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehehe, Sofie besprong Hilde en Hilde sprong een halve meter de lucht inJammer dat ik niet kon filmen
Ja, en bij voorkeur mijn kant op.quote:
Heb jij je katten eigenlijk naar Sophie Hildebrand vernoemd?quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehehe, Sofie besprong Hilde en Hilde sprong een halve meter de lucht inJammer dat ik niet kon filmen
quote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en bij voorkeur mijn kant op.
EN in jouw geval richting rijschool, toch?
quote:Op maandag 4 april 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon smerige katten
Keuzes maken he? Geld kun je maar 1 keer uitgeven.quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil ook, en ik kan het ook wel. Maar toch doe ik het niet
Ik ook, ik heb ook een jaar ingeteerd op spaargeld...quote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zelfs een jaar lang geen uitkering gehad, omdat ik te veel spaarcenten had en geen zin in om deze over de balk te smijten.
Dat dus, maar dat begrijpt niet iedereenquote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is niet verwend hoor, het is ook een manier om ermee om leren gaan
Een maat van me nie nam het op en deed er voor de rest niks mee, ze vroegen er ook niet verder meer naarquote:Op maandag 4 april 2011 15:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb zelfs een jaar lang geen uitkering gehad, omdat ik te veel spaarcenten had en geen zin in om deze over de balk te smijten.
Aangezien die mevrouw Sophie Hilbrand heet, denk ik het nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij je katten eigenlijk naar Sophie Hildebrand vernoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |