Wat mij betreft wel, maar als de rector van hetzelfde type is als Don Bosco niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Mag een Joodse leerling daar een keppeltje dragen, is een betere vraag.
Het personeel is een hele andere kwestie natuurlijk, want die worden geselecteerd door de directie. Als een vrouw in spijkerbroek en T-shirt zonder hoofddoek wordt aangenomen op een Islamitische school, zal ze ook waarschijnlijk zo voor de klas mogen verschijnen... maar de kans dat zo'n vrouw überhaupt aangenomen wordt als de school daar problemen mee zou hebben, is natuurlijk nihil.quote:Mag een juffrouw daar in spijkerbroek en t-shirt, zonder hoofddoek voor de klas staan
Ik gok eigenlijk dat een leerling daar geen keppeltje mag dragenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook twee goeie vragen misschien weet BansheeBoy dat...
En wat als ze na de proeftijd ineens besluit een spijkerbroek en t-shirt te gaan dragen en haar hoofddoek afgooit, een dolle Fatima.......?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Tijn het volgende:
Het personeel is een hele andere kwestie natuurlijk, want die worden geselecteerd door de directie. Als een vrouw in spijkerbroek en T-shirt zonder hoofddoek wordt aangenomen op een Islamitische school, zal ze ook waarschijnlijk zo voor de klas mogen verschijnen... maar de kans dat zo'n vrouw überhaupt aangenomen wordt als de school daar problemen mee zou hebben, is natuurlijk nihil.
Van personeel kun je wmb veel meer eisen dan van leerlingen die verplicht naar school moeten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:11 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat als ze na de proeftijd ineens besluit een spijkerbroek en t-shirt te gaan dragen en haar hoofddoek afgooit, een dolle Fatima.......?
Er is dus al eens zo'n voorval geweest, hè! Islamitisch meisje solliciteert bij Christelijke school, zonder hoofddoek. Na de proeftijd besluit ze 'ineens' een vrome moslima te worden en wil een hoofddoek gaan dragen. School is het daarmee niet eens. Is ook een grote zaak geworden.
Zal zo eens googlen.
Blijkbaar gaat die vlieger niet op voor (een bepaalde groep) moslims, want alsquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van personeel kun je wmb veel meer eisen dan van leerlingen die verplicht naar school moeten.
Oh ja, die moest de kinderen toch ook leren dat het kerstfeest binnenkort zal worden afgeschaft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat een leerling daar geen keppeltje mag dragen
want de lerares waar deze post over ging Volendamse school mag hoofddoekje verbieden
werd geschorst omdat ze alleen al de gebruiken van andere
religies in de lessen durfde te noemen.
Ow... dat weet ik eigenlijk niet, ik weet ook niet meer uit welke hoek dat kwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja, die moest de kinderen toch ook leren dat het kerstfeest binnenkort zal worden afgeschaft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |