abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95018797
Ik woon nu al anderhalf jaar samen en heb een erg fijne relatie. Natuurlijk kibbelen we zo nu en dan over het huishouden, maar we lossen elk geschil op en we zijn altijd eerlijk tegen elkaar. Door dat ik bepaalde medicijnen moest slikken is mijn sexdrive een stuk minder geworden, en waar we eerst vaker per week seks hadden, is het nu een paar keer per maand. Overigens heb ik er dan alsnog weinig zin in, maar ik vind dat het er gewoon bij hoort en als we helemaal nooit meer seks hebben is de drempel straks wel heel hoog. Overigens knuffelen en zoenen we nog wel veel. Ik hoop dat zodra ik de medicijnen niet meer hoef te nemen mijn sexdrive weer terug is.

Zo kabbelde dit een tijdje door, tot vorige week. Ik ging wat drinken met een ex van mij, en die nam zijn collega mee. En daar komt het... de collega vond mij leuk. Heel erg leuk. Hij voegde me toe op msn en ik , die wel van flirten houd, accepteerde het. een beetje flirten kon geen kwaad toch? Mijn vriend wist ervan, hij wist dat ik nooit vreemd zou gaan dus hij vond het ook niet erg. Ik heb die jongen ook meteen verteld dat ik samen woon en dat ik ook nooit vreemd zou gaan, dus dat het gewoon een flirt spelletje was. Maar wat ik niet verwachte was dat het zo zou klikken tussen mij en hem. We blijken super veel gemeen te hebben en ik spreek hem erg graag. Gisteren spraken we zelfs een halve dag over msn!!! Ik was bezig met een paper dus ik vond het wel oke, een beetje afleiding. Mijn vriend was namelijk met zijn vrienden naar buiten gegaan.

Maar toen kwam het. Hij gaf toe dat hij me heel erg leuk vond en ik zijn ideale meisje was. Ik voelde me gevleid... té gevleid. ik kreeg er zelfs een beetje een warm gevoel bij. Maar nu ben ik echt een beetje bang. Bang om meegesleurd te worden met het nieuwe, spannende. Ik heb die jongen gezegd dat hij echt geen kans maakt, dat het gewoon bij flirten blijft, maar ik weet ook dat ik eigenlijk gewoon het contact af zou moeten kappen. Ik wil gewoon niets doen wat mijn relatie kapot maakt, we zijn al door zoveel rottigheid geweest samen , ik weet wat ik aan mijn vriend heb en ik vind het zo fijn om samen te wonen met hem. maar die andere jongen is zo leuk en lief tegen mij. terwijl ik ook wel weet dat het gewoon achterbaks is om zoiets tegen een bezette meid te vertellen. Mijn hoofd blijft maar schreeuwen KAP HET AF!! DIT KAN JE NIET MAKEN EN HIJ OOK NIET. Maar mijn hart zegt dat ik ook gewoon dol op hem ben als een close vriend, omdat we samen ook gewoon goed kunnen praten... Help??!!!
pi_95018862
al het nieuwe is spannend en je moet jezelf afvragen of het spannende het waard is om je huidige relatie naar de knoppen te helpen
  Licht Ontvlambaar maandag 4 april 2011 @ 12:47:40 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95018912
Leuk he, aandacht...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95018921
Je had hem nooit moeten toevoegen op msn ook al houd je van aandacht.
Goede les voor de volgende keer dus.
pi_95018928
Emotioneel vreemdgaan, altijd leuk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 4 april 2011 @ 12:48:36 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95018932
Afkappen. Klaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95018960
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:45 schreef Misan het volgende:
al het nieuwe is spannend en je moet jezelf afvragen of het spannende het waard is om je huidige relatie naar de knoppen te helpen
Zeker weten niet.

Ik wil niet emotioneel vreemdgaan. Ik heb een grote grote fout gemaakt. :(
pi_95018974
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:48 schreef Lienekien het volgende:
Afkappen. Klaar.
Dat dus, de aandacht zal vast wel leuk en aardig zijn, maar weet wat je nu hebt.. iets met overkant, groen en gras....

[ Bericht 13% gewijzigd door babipangang op 04-04-2011 12:55:43 ]
pi_95018975
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef LaHabanera het volgende:

[..]

Zeker weten niet.

Ik wil niet emotioneel vreemdgaan. Ik heb een grote grote fout gemaakt. :(
Afkappen dus en verder gaan met je leven.
  maandag 4 april 2011 @ 12:50:18 #10
181126 MouzurX
Misschien?
pi_95018987
Sowieso afkappen of uitmaken met je vriend en met die nieuwe gast verder gaan.
Waarbij voorkeur toch wel naar het eerste moet gaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_95019002
Dus met je vriend heb je geen zin in sex maar als iemand anders interesse toont begint ze te jeuken?

Iemand toevoegen op MSN en dagenlang flirten en het randje opoeken is natuurlijk niet helemaal netjes naar je vriend toe. Ik zou je in ieder geval een punter onder je reet geven en een enkeltje busstation...

quote:
Mijn hoofd blijft maar schreeuwen KAP HET AF!! DIT KAN JE NIET MAKEN EN HIJ OOK NIET.
Wat is zijn aandeel in jouw relatie? Irrelevant om zijn fatsoen er bij te betrekken, jij bent degene die iets fout doet en blijft doen...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_95019018
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 12:47 schreef Sjeen het volgende:
Leuk he, aandacht...
Ja...

Het punt is ook dat ik door die medicijnen iets aangekomen ben en daar erg onzeker van werd. Het feit dat ik nog steeds in de markt lig (want mijn vriend houdt toch wel van hoe ik er ook uitzie, zei hij) maakt het dan weer spannend. maar ik mag dit niet voelen, ik zeg het ook tegen mezelf,. dit kan echt niet LaHabanera...

Mijn naam is overigens naar dat nummer van carmen, somt goed mijn gevoel op.
pi_95019029
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef LaHabanera het volgende:
.... Maar mijn hart zegt dat ik ook gewoon dol op hem ben als een close vriend, omdat we samen ook gewoon goed kunnen praten... Help??!!!
jij vindt de aandacht en spanning leuk.
hij wil in je broekje komen.

Goede gezonde verhouding voor een gezonde vriendschap.
Dus stel voor jezelf wat jij van hem wilt, kan hij dit op een gezonde manier geven = doorgaan.
anders stoppen
newb
  maandag 4 april 2011 @ 12:52:10 #14
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_95019042
Lol. Je weet zelf ook wel dat je überhaupt al fout zat hem te accepteren op MSN terwijl je wist dat hij jou leuk vond. Jij wist dat zijn intenties oneerbaar waren.

Met je help. Je bent gewoon aan het kijken hoe ver je kan gaan, laat je bewust meeslepen zodat als je straks de fout in gaat, je het op je toch al niet soepel lopende relatie, of je onzekerheid door de medicijnen, kan gooien.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 4 april 2011 @ 12:52:48 #15
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_95019057
Hoezo die "Help??" op t end van je post?
Je weet toch wel wat je moet doen??

Kap gewoon met die onzin, het moet nu wel duidelijk zijn dat een normale vriendschap met die dude er niet in zit.. Hoe leuk je het ook vind om te flirten, je ziet zelf ook wel in dat dit te ver gaat.

Je zegt dat je vriend ervan weet, maar ik vraag me af of je dit alles ook aan hem verteld.
Stoppen dus, want iedereen ziet waar dit naartoe gaat..
pi_95019063
maar wil je graag dat hij in je broekje komt?
  maandag 4 april 2011 @ 12:53:18 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95019073
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef LaHabanera het volgende:

[..]

Ja...

Het punt is ook dat ik door die medicijnen iets aangekomen ben en daar erg onzeker van werd. Het feit dat ik nog steeds in de markt lig (want mijn vriend houdt toch wel van hoe ik er ook uitzie, zei hij) maakt het dan weer spannend. maar ik mag dit niet voelen, ik zeg het ook tegen mezelf,. dit kan echt niet LaHabanera...

"Ja, maar!" Enzovoort, en zo verder.

Vermoeiend, dit soort topics. :{
pi_95019098
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:52 schreef Misan het volgende:
maar wil je graag dat hij in je broekje komt?
Geile users hier :')
pi_95019116
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 12:53 schreef Dimens het volgende:

[..]

Realiteitszin broeder...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_95019118
quote:

[..]

leek me een relevante vraag :Y
  maandag 4 april 2011 @ 12:55:18 #21
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_95019145
Kan je niet maken tegenover je vriend, en die kerel kan het niet maken om in een relatie in te breken!
Gewoon niet doen dus en contact met die lul verbreken! Als je die spanning wil dan zorg je dat je die spanning met je vriend hebt i.p.v. zeuren dat je weinig sexdrive hebt.. Blijkbaar heb je wel degelijk behoefte aan spanning en dan is het ronduit zwak om de makkelijke weg te kiezen en in gaan op de aandacht van een ander terwijl je vriend trouw bij jou blijft ook al geef je aan op het moment geen behoefte te hebben aan spanning..
  maandag 4 april 2011 @ 12:55:49 #22
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_95019164
quote:

[..]

Gelegenheid maakt de dief. TS is de vleesgeworden bevestiging van de levenswijsheid "just because there's a goalie doesn't mean you can't score".

Licht Ontvlambaar maandag 4 april 2011 @ 12:55:55 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95019166
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef LaHabanera het volgende:

[..]

Ja...

Tsja... het ligt aan de relatie waarin je zit of je dat wel of niet mag voelen. En mij lijkt dat de relatie waar jij in zit, dit niet toelaat. Dus voor jezelf bepalen wat je wilt en daarnaar handelen, niet dit halfslachtige gemaar...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95019182
Zielig wijf ben je serieus, kom je hier nu stoer doen over populair je wel niet bent? Je weet zelf het antwoord al dat je verkeerd bezig bent. Dit is meer een lief dagboek verhaal dan een probleem waar jij het antwoord niet op hebt.
pi_95019215
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zielig wijf ben je serieus, kom je hier nu stoer doen over populair je wel niet bent? Je weet zelf het antwoord al dat je verkeerd bezig bent. Dit is meer een lief dagboek verhaal dan een probleem waar jij het antwoord niet op hebt.
Doe normaal gast :')
pi_95019218
alsof die gozer alleen maar vrienden wil zijn :')
pi_95019233
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
:') _!
pi_95019246
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef LaHabanera het volgende:
Ik heb die jongen gezegd dat hij echt geen kans maakt, dat het gewoon bij flirten blijft, maar ik weet ook dat ik eigenlijk gewoon het contact af zou moeten kappen.
Waar slaat dit topic nog op? Je weet het antwoord. Je weet dat je fout bezig bent als je wel verder gaat. Dus, zeg het maar, wil je goed doen, of wil je een vreemdgaande teef worden? Het antwoord heb jezelf al gegeven, dus waarom je dit topic opent is voor mij een grote vraag.
  maandag 4 april 2011 @ 12:58:45 #29
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_95019252
quote:
13s.gif Op maandag 4 april 2011 12:57 schreef STING het volgende:

[..]

Doe normaal gast :')
Ik vind zijn reactie eigenlijk best wel de spijker op de kop slaan anders..
  maandag 4 april 2011 @ 12:59:06 #30
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95019264
Niks achterbaks.

Die knaap is gewoon goudeerlijk. Dat jij er niet mee om kunt gaan, is jouw probleem.
pi_95019268
Nee dat wil hij niet. ik heb hem net opgebeld en heb hem gezegd dat ik dit niet kan maken tegenover mijn vriend en dat hij wel leuk is maar dat ik mijn relatie niet op het spel wil zetten,. Nu mekkert hij over dat hij me zo speciaal en leuk vindt, hij kent dus geen grenzen hierin, ik weet nu genoeg.

bedankt voor de harde waarheid mensen.

En nee ik hoef niet te zeggen dat ik populair ben, elke knappe vrouw heeft weleens dat er meerdere mannen zijn die haar willen.
pi_95019272
Je vriend weet ook dat je zoveel met hem flirt en hier warme gevoelens van krijgt? Jullie waren toch zo eerlijk tegen elkaar? Ik had je keihard gedumpt. :)
pi_95019274
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:58 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Als hij alleen de tweede zin had gepost, had je mij niet gehoord :7
pi_95019283
Heb je je tetten al laten zien voor de cam?
pi_95019293
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:59 schreef LaHabanera het volgende:

En nee ik hoef niet te zeggen dat ik populair ben, elke knappe vrouw heeft weleens dat er meerdere mannen zijn die haar willen.
_O-
pi_95019302
Geen seksdrive, maar flirten doe je kennelijk wel heel graag...

Laat me raden; je hebt 1 of andere vage "depressie" :'). Borderline gok ik?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 4 april 2011 @ 13:00:40 #37
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95019327
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:58 schreef MuRKie het volgende:

[..]

ik steun deze motie
pi_95019337
quote:
13s.gif Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef kastanova het volgende:
Geen seksdrive, maar flirten doe je kennelijk wel heel graag...

Laat me raden; je hebt 1 of andere vage "depressie" :'). Borderline gok ik?
Ik word niet geil van het flirten, dat is wat anders dan genegenheid voelen. Dat seks en genegenheid een op een staan voor jou is dan iets wat inherent aan jouw persoonlijkheid zit.

nee ik heb geen borderline.
pi_95019351
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:59 schreef De_Rikster het volgende:
Heb je je tetten al laten zien voor de cam?
:') Nee!
pi_95019393
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef babipangang het volgende:

[..]

Dat dus, de aandacht zal vast wel leuk en aardig zijn, maar weet wat je nu hebt.. iets met overkant, groen en gras....
Ik weet het, daarom voel ik me zo slecht. ik heb dit al eens eerder gehad, maar toen was mijn relatie met mijn ex al naar de knoppen, toen ben ik daarna met een ander naar bed gegaan die mij al leuk vond tijdens die relatie en bleek hij toch niet zo heel leuk te zijn. Dus ik wil dit niet meer.
pi_95019439
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef LaHabanera het volgende:
Ik word niet geil van het flirten, dat is wat anders dan genegenheid voelen. Dat seks en genegenheid een op een staan voor jou is dan iets wat inherent aan jouw persoonlijkheid zit.

nee ik heb geen borderline.
De bal nu niet bij mij leggen hé, jij was degene die aan gaf het "warm te krijgen" van hem :{w.

Maarreuh, wel het zijn "depressie"-klachten hé? :').
pi_95019450
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef LaHabanera het volgende:

[..]

Ik weet het, daarom voel ik me zo slecht. ik heb dit al eens eerder gehad, maar toen was mijn relatie met mijn ex al naar de knoppen, toen ben ik daarna met een ander naar bed gegaan die mij al leuk vond tijdens die relatie en bleek hij toch niet zo heel leuk te zijn. Dus ik wil dit niet meer.
Wat schattig, het meisje moet even van haarzelf afschrijven. O+
  maandag 4 april 2011 @ 13:04:19 #43
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95019454
"We kunnen heel goed praten!"

Zo vaak gehoord bij vrouwen die later vreemd bleken te gaan. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 4 april 2011 @ 13:04:46 #44
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_95019468
TS is zo een vrouw die bijna geen vriendinnen heeft waar ze dit mee kan delen. Sterker nog, een saai leven heeft maar wel het geluk heeft een man te hebben die zegt met haar verder te willen gaan, hoe ze er ook uit ziet, en dan is ze nog dik ook vanwege medicijnen. Dus maak ze nu een topic aan in een "veilige" ruimte op het internet, lekker anoniem om te testen hoe de reacties zullen zijn.

Want mensen, TS heeft allaaaaang haar beslissing gemaakt. Ze komt hier niet voor de moraalridders die haar belachelijk maken, welnee. Die heeft ze IRL al genoeg.
Ze komt hier om soortgenoten te vinden, mensen die haar vertellen dat haar plan om vreemd te gaan eigenlijk gewoon goed is voor haar...je weet wel als individu :') "ze heeft ook wensen, huidige relatie voelt niet goed huhuhu" en daar komt de penis! jeeej weer een nieuwe om op te sabbelen! lekker man!

TS, als die nieuwe kerel lekkerder is, meer geld verdiend en zelfs een grotere lul heeft is het nog een achterbakse streek. Ik heb medelijden met die topgozer van een vriend van jou, die gewoon zichzelf erbij neergelegd heeft dat jij lelijker en lelijker wordt en toch bij je zal blijven, wat een romantische jongen verdiend een lintje :'). Genoeg vrouwen die hem waarschijnlijk maar al te graag willen. Vrouwen die een stuk minder dik zijn als jou en ook geen ziekte hebben waar ze medicijnen voor moeten slikken elke dag.

TS :') R&P :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_95019473
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef LaHabanera het volgende:

[..]

Dus je wil het niet omdat het de vorige keer slecht afliep, dat je je vriend bedriegt is maar secundair? ^O^

Goed bezig meid, heb medelijden met je vriend moet ik zeggen. Frigide en egoïstisch, lekkere combinatie...
pi_95019519
Wat is de leeftijd van TS? Klinkt als een 20 jarig meisje dat veel te vroeg is gaan samenwonen...
  maandag 4 april 2011 @ 13:06:27 #47
181126 MouzurX
Misschien?
pi_95019527
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef mymoodfentje het volgende:
TS is zo een vrouw die bijna geen vriendinnen heeft waar ze dit mee kan delen. Sterker nog, een saai leven heeft maar wel het geluk heeft een man te hebben die zegt met haar verder te willen gaan, hoe ze er ook uit ziet, en dan is ze nog dik ook vanwege medicijnen. Dus maak ze nu een topic aan in een "veilige" ruimte op het internet, lekker anoniem om te testen hoe de reacties zullen zijn.

Want mensen, TS heeft allaaaaang haar beslissing gemaakt. Ze komt hier niet voor de moraalridders die haar belachelijk maken, welnee. Die heeft ze IRL al genoeg.
Ze komt hier om soortgenoten te vinden, mensen die haar vertellen dat haar plan om vreemd te gaan eigenlijk gewoon goed is voor haar...je weet wel als individu :') "ze heeft ook wensen, huidige relatie voelt niet goed huhuhu" en daar komt de penis! jeeej weer een nieuwe om op te sabbelen! lekker man!

TS, als die nieuwe kerel lekkerder is, meer geld verdiend en zelfs een grotere lul heeft is het nog een achterbakse streek. Ik heb medelijden met die topgozer van een vriend van jou, die gewoon zichzelf erbij neergelegd heeft dat jij lelijker en lelijker wordt en toch bij je zal blijven, wat een romantische jongen verdiend een lintje :'). Genoeg vrouwen die hem waarschijnlijk maar al te graag willen. Vrouwen die een stuk minder dik zijn als jou en ook geen ziekte hebben waar ze medicijnen voor moeten slikken elke dag.

TS :') R&P :')
Dit.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 4 april 2011 @ 13:09:12 #48
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_95019626
quote:
Op maandag 4 april 2011 12:50 schreef De_Rikster het volgende:
Ik zou je in ieder geval een punter onder je reet geven en een enkeltje busstation..
AandachtsHOOOOOO
pi_95019637
Je kent die gast net een week en je bent dol op hem als "close friend"? Dat doe je snel :7
Sarcasme. Herken het.
  maandag 4 april 2011 @ 13:13:40 #50
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_95019786
quote:
Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
"We kunnen heel goed praten!"

Zo vaak gehoord bij vrouwen die later vreemd bleken te gaan. :')
Dat is een soort van standaard tekst, die je gebuikt als je echt weet dat de echte rede BULLSHIT is!
pi_95019805
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
Je kent die gast net een week en je bent dol op hem als "close friend"? Dat doe je snel :7
Komt door de medicijnen ;(.
  maandag 4 april 2011 @ 13:15:39 #52
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95019854
quote:
3s.gif Op maandag 4 april 2011 13:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Komt door de medicijnen ;(.
Je zou bijna gaan vragen welke antidepressiva ze slikt dat de seksdrive weg is.
  maandag 4 april 2011 @ 13:15:54 #53
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95019864
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Dat is een soort van standaard tekst, die je gebuikt als je echt weet dat de echte rede BULLSHIT is!
Klopt, of "hij begrijpt me"/"kan goed luisteren", vooral op het internet is dat meestal een sneaky gozer die een beetje lult en doet of hij het allemaal begrijpt en zo, maar ondertussen.
pi_95019926
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het is een bekende bijwerking van antidpressiva.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antidepressiva#Bijwerkingen
  maandag 4 april 2011 @ 13:17:26 #55
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95019933
Dat je het überhaupt zo ver laat komen met iemand die je geaccepteerd hebt om te gebruiken om je eigenwaarde op te schroeven. Chapeau TS, chapeau :')
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_95019938
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Klopt, of "hij begrijpt me"/"kan goed luisteren", vooral op het internet is dat meestal een sneaky gozer die een beetje lult en doet of hij het allemaal begrijpt en zo, maar ondertussen.
Nou, als ik het zo in haar OP lees, steekt die gast het niet bepaald onder stoelen of banken dat hij haar wel ziet zitten :) Aan haar wat ze er dan mee doet natuurlijk. Ik zou gewoon contact houden zonder er iets mee te doen. Het interessante is er met een paar weken waarschijnlijk toch weer af.
Sarcasme. Herken het.
pi_95019969
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou gewoon contact houden zonder er iets mee te doen.
Waarom? Voor de "aandacht"?
  maandag 4 april 2011 @ 13:18:25 #58
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95019970
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou, als ik het zo in haar OP lees, steekt die gast het niet bepaald onder stoelen of banken dat hij haar wel ziet zitten :) Aan haar wat ze er dan mee doet natuurlijk. Ik zou gewoon contact houden zonder er iets mee te doen. Het interessante is er met een paar weken waarschijnlijk toch weer af.
Nee, die gast in de OP niet maar genoeg doen het wel.
pi_95020006
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2011 13:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom? Voor de "aandacht"?
Aandacht O+ Ja waarom niet?
Sarcasme. Herken het.
pi_95020013
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Van die "speciale" waarbij je kut uitdroogt van je eigen kerel, maar je een soppend poesje krijgt van willekeurige vreemdelingen.
  maandag 4 april 2011 @ 13:23:31 #61
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95020128
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef STING het volgende:

[..]

Het is een bekende bijwerking van antidpressiva.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antidepressiva#Bijwerkingen
Daar ben ik van op de hoogte, vandaar ;)
En dat in combi met dat andere ventje wat zo goed luistert etc.
Zou het me niets verbazen als het dat is, hoewel er nog een paar medicijnen zijn die hetzelfde resultaat geven.

Maargoed. TS heeft zich in lastig parket gebracht daar had ze nooit zo diep in moeten duiken.
pi_95020269
Voorkomen is beter dan weerstaan, hm?
  maandag 4 april 2011 @ 14:29:01 #63
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_95022711
quote:
3s.gif Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Van die "speciale" waarbij je kut uitdroogt van je eigen kerel, maar je een soppend poesje krijgt van willekeurige vreemdelingen.
Hahaha

maandag 4 april 2011 @ 14:48:58 #64
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_95023417
emotioneel vreemdgaan is net zo erg :r

afkappen die rotzooi :r
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 4 april 2011 @ 15:17:36 #65
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95024436
Alle onzekere mannen komen hier even afgeven op TS. Doe ff normaal gasten, of zijn jullie allemaal net gedumpt of zo?

Ik zou wel eens willen weten als jullie in haar situatie zaten, of jullie dan ook gelijk alles hadden afgekapt. Ik denk dat de meerdereheid een topic 'Oeps, ik ben vreemdgegaan' topic had moeten openen, ware het niet dat het meerendeel vast geen relatie heeft, laat staan versierd zal worden door een vrouw..
Ik heb geen signature.
  maandag 4 april 2011 @ 15:19:43 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95024508
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:17 schreef VitaminWater het volgende:
Alle onzekere mannen komen hier even afgeven op TS. Doe ff normaal gasten, of zijn jullie allemaal net gedumpt of zo?

Ik zou wel eens willen weten als jullie in haar situatie zaten, of jullie dan ook gelijk alles hadden afgekapt. Ik denk dat de meerdereheid een topic 'Oeps, ik ben vreemdgegaan' topic had moeten openen, ware het niet dat het meerendeel vast geen relatie heeft, laat staan versierd zal worden door een vrouw..
Jij bent zo'n 'oeps, ik ben vreemdgegaan, ik kon er niks aan doen, het gebeurde gewoon'-type?
pi_95024732
quote:

Verkapte ''ik doe niet mee aan TS afzeiken want misschien voegt ze mij ooit nog toe aan MSN, en maak ik nog kans om in haar broekje te komen'' post.
pi_95024740
quote:

Het duurde even maar hij is er weer. :7
pi_95024840
quote:

Ik ben niet onzeker, niet net gedumpt, heb een relatie en zij heeft mij versierd. Goed. Dat staat nu vast. Door naar de kern: Ik kom niet in die situatie, want ik WEET dat die situatie fout is. Het is emotioneel vreemd gaan. En als je hebt afgesproken dat je een monogame relatie hebt, doe je dat gewoon niet.
  maandag 4 april 2011 @ 15:30:48 #70
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95024889
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 15:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij bent zo'n 'oeps, ik ben vreemdgegaan, ik kon er niks aan doen, het gebeurde gewoon'-type?
Nee geen idee, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het moeilijk is.
Als je in een lange relatie zit wat moeilijk loopt en je ineens versierd wordt door iemand die jij zelf ook leuk vindt..

Maar hier gaan de gasten altijd heel verongelijkt zitten doen met 'DAT DOE JE TOCH NIET, HOER!' terwijl dingen soms wat ingewikkelder liggen dan alleen hardop verontwaardiging uitroepen.

Ik praat het niet goed, maar de agressie van iedereen hier, dat slaat ook nergens op. Alsof ze allemaal net zelf zijn gedumpt. En genoeg mensen gaan vreemd, nogmaals ik praat dat niet goed, maar om nou die absolute verontwaardiging steeds van je af te schrijven is ook een beetje triest. Ze heeft tenslotte nog niet ECHT iets fout gedaan, daarom opent ze dit topic omdat ze er mee worstelt.
Ik heb geen signature.
pi_95024928
quote:
Maar mijn hart zegt dat ik ook gewoon dol op hem ben als een close vriend, omdat we samen ook gewoon goed kunnen praten... Help??!!!
En daar ging je de mist in. Close vrienden my ass, je wil gewoon zijn genotsknots in je mondje nemen. Dus, afkappen en je relatie goed maken of achterbaks rondsletten en met een schuldgevoel de boel laten ploffen, it`s your choice.
pi_95024929
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Als je in een lange relatie zit wat moeilijk loopt en je ineens versierd wordt door iemand die jij zelf ook leuk vindt..

Maar hier gaan de gasten altijd heel verongelijkt zitten doen met 'DAT DOE JE TOCH NIET, HOER!' terwijl dingen soms wat ingewikkelder liggen dan alleen hardop verontwaardiging uitroepen.

Ik praat het niet goed, maar de agressie van iedereen hier, dat slaat ook nergens op. Alsof ze allemaal net zelf zijn gedumpt. En genog mensen gaan vreemd, nogmaals ik praat dat niet goed, maar om nou die absolute verontwaardiging steeds van je af te schrijven is ook een beetje triets. Ze heeft tenslotte nog niet ECHT iets fout gedaan, daarom opent ze dit topic omdat ze er mee worstelt.
Dat.
  maandag 4 april 2011 @ 15:32:04 #73
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95024940
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 15:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Het duurde even maar hij is er weer. :7
[ afbeelding ]
Nou, dan eerder Black Knight tussen alle White Knights hiet, toch?
Althans, ik lijk wel de advocaat van de duivel hier.
Ik heb geen signature.
pi_95024954
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:30 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed, maar de agressie van iedereen hier, dat slaat ook nergens op. Alsof ze allemaal net zelf zijn gedumpt. En genog mensen gaan vreemd, nogmaals ik praat dat niet goed, maar om nou die absolute verontwaardiging steeds van je af te schrijven is ook een beetje triets. Ze heeft tenslotte nog niet ECHT iets fout gedaan, daarom opent ze dit topic omdat ze er mee worstelt.
Punt is dat de TS weet dat het fout is, weet dat ze het moet afkappen, weet dat ze emotioneel aan het vreemdgaan is, maar er niet mee wil stoppen. Dan krijg je vanzelf de hoer-reacties ja.
pi_95025016
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef VitaminWater het volgende:
Volgens mij snap je het White Knight concept niet helemaal.
  maandag 4 april 2011 @ 15:34:55 #76
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95025030
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2011 15:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het White Knight concept niet helemaal.
Ok
Ik heb geen signature.
pi_95025090
quote:

Das nogal apart, want zoals de meesten hier generaliserend doen over de TS doe jij het over de reaguurders. Wie zonder zonde is....
pi_95025105
quote:
Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Nieuw op het internet? De white knight verdedigd de TS. Mits het een vrouw is.
  maandag 4 april 2011 @ 15:38:00 #79
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95025166
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nieuw op het internet? De white knight verdedigd de TS. Mits het een vrouw is.
Ik dacht, White verdedigt het goede, Black het foute.. maar goed, wat jullie willen.

Overigens verdedig ik de TS niet zo, maar viel eerder het collectief van de 'verontwaardige onschuld zelve'-types aan in dit topic
Ik heb geen signature.
pi_95025221
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:38 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ik dacht, White verdedigt het goede, Black het foute.. maar goed, wat jullie willen.

Overigens verdedig ik de TS niet zo, maar viel eerder het collectief van de 'verontwaardige onschuld zelve'-types aan in dit topic
Zo kwam je niet over hoor. Je begreep zelfs de TS haar situatie. Dat is toch echt verdedigen.
  maandag 4 april 2011 @ 15:42:13 #81
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95025324
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo kwam je niet over hoor. Je begreep zelfs de TS haar situatie. Dat is toch echt verdedigen.
Doet dat er verder toe? Nogmaals, dat was dus niet de insteek, ik viel gewoon over het collectieve 'afmaken die TS' houding.
Ik heb geen signature.
pi_95025349
Sorry hoor, maar jullie lezen mijn reacties dan niet goed.

Ik hebeen paar uur geleden die gast gebeld en hem gezegd dat ik dit door kan laten gaan. Ik had hiervoor al het idee dat het anders uit de hand zou lopen, en dat ik mijn relatie hiermee zou ruineren en mijn vriend zou kwetsen. Meneer was echt heel verdrietig, zei "maar we hebben zo'n band en je bent perfect voor mij". Ik hield me koel en zei dat ik mijn relatie niet op het spel wilde zetten. Toen zei hij dat hij moest werken dus hing ik op.

En als je een week lang een paar uur per dag praat leer je elkaar wel kennen hoor... Maar ik zeg niet dat hij mijn beste vriend ofzo is, je kan ook overdrijven.

Oja, en ik werd niet geil van hem, ik kreeg gewoon een fijn gevoel van het geflirt.

overigens is het ook sneu om te gaan speculeren dat ik borderline heb, Als ik dat had was ik wel vreemdgegaan en daarna in mezelf gaan snijden als mijn vriend me had gedumpt.
  maandag 4 april 2011 @ 15:44:07 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95025420
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef LaHabanera het volgende:

Ik hebeen paar uur geleden die gast gebeld en hem gezegd dat ik dit door kan laten gaan. Ik had hiervoor al het idee dat het anders uit de hand zou lopen, en dat ik mijn relatie hiermee zou ruineren en mijn vriend zou kwetsen. Meneer was echt heel verdrietig, zei "maar we hebben zo'n band en je bent perfect voor mij". Ik hield me koel en zei dat ik mijn relatie niet op het spel wilde zetten. Toen zei hij dat hij moest werken dus hing ik op.

En als je een week lang een paar uur per dag praat leer je elkaar wel kennen hoor... Maar ik zeg niet dat hij mijn beste vriend ofzo is, je kan ook overdrijven.

Oja, en ik werd niet geil van hem, ik kreeg gewoon een fijn gevoel van het geflirt.

overigens is het ook sneu om te gaan speculeren dat ik borderline heb, Als ik dat had was ik wel vreemdgegaan en daarna in mezelf gaan snijden als mijn vriend me had gedumpt.
Ik heb je reactie goed gelezen en ergens mist het woordje 'niet'.
  maandag 4 april 2011 @ 15:44:30 #84
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95025438
quote:

Nah heb je het toch nog goed opgelost, ik zou die uren per dag eens in je vriend investeren, misschien heb je dan geen aandacht van anderen nodig.
pi_95025481
quote:
En als je een week lang een paar uur per dag praat leer je elkaar wel kennen hoor...
En nu ? Ga je nu weer een paar uur per dag met je vriend praten ?
pi_95025500
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:44 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nah heb je het toch nog goed opgelost, ik zou die uren per dag eens in je vriend investeren, misschien heb je dan geen aandacht van anderen nodig.
Ik wacht de aankomende drie dagen nog wel even af, als de TS aan het afkicken is van al die aandacht. Kijken hoe snel ze hem weer toevoegt op MSN.
pi_95025543
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:42 schreef VitaminWater het volgende:
ik viel gewoon over het collectieve 'afmaken die TS' houding.
Oftewel het prototype Internet White Knight. :7
  maandag 4 april 2011 @ 15:55:45 #88
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95025953
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Techno het volgende:

[..]

:D
pi_95026273
Wedden dat die huidige relatie van haar het einde van het jaar niet (binnen de monogame kaders) haalt?

Kom op zeg, weer zo'n typisch "Ik ben zo ongelooflijk zielig en het ligt aan van alles (medicijnen, huidige partner, "depressie", blabla) behalve aan mezelf"-wijf :').
  maandag 4 april 2011 @ 16:10:07 #90
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95026593
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 15:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Lol! Tja, als de definitie het zegt dan kan ik daar weinig tegen inbrengen natuurlijk ;)
Ik heb geen signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')