Zeker weten niet.quote:Op maandag 4 april 2011 12:45 schreef Misan het volgende:
al het nieuwe is spannend en je moet jezelf afvragen of het spannende het waard is om je huidige relatie naar de knoppen te helpen
Dat dus, de aandacht zal vast wel leuk en aardig zijn, maar weet wat je nu hebt.. iets met overkant, groen en gras....quote:
Afkappen dus en verder gaan met je leven.quote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef LaHabanera het volgende:
[..]
Zeker weten niet.
Ik wil niet emotioneel vreemdgaan. Ik heb een grote grote fout gemaakt.
Wat is zijn aandeel in jouw relatie? Irrelevant om zijn fatsoen er bij te betrekken, jij bent degene die iets fout doet en blijft doen...quote:Mijn hoofd blijft maar schreeuwen KAP HET AF!! DIT KAN JE NIET MAKEN EN HIJ OOK NIET.
Ja...quote:
jij vindt de aandacht en spanning leuk.quote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef LaHabanera het volgende:
.... Maar mijn hart zegt dat ik ook gewoon dol op hem ben als een close vriend, omdat we samen ook gewoon goed kunnen praten... Help??!!!
"Ja, maar!" Enzovoort, en zo verder.quote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef LaHabanera het volgende:
[..]
Ja...
Het punt is ook dat ik door die medicijnen iets aangekomen ben en daar erg onzeker van werd. Het feit dat ik nog steeds in de markt lig (want mijn vriend houdt toch wel van hoe ik er ook uitzie, zei hij) maakt het dan weer spannend. maar ik mag dit niet voelen, ik zeg het ook tegen mezelf,. dit kan echt niet LaHabanera...
Mijn naam is overigens naar dat nummer van carmen, somt goed mijn gevoel op.
Geile users hierquote:Op maandag 4 april 2011 12:52 schreef Misan het volgende:
maar wil je graag dat hij in je broekje komt?
Realiteitszin broeder...quote:
Gelegenheid maakt de dief. TS is de vleesgeworden bevestiging van de levenswijsheid "just because there's a goalie doesn't mean you can't score".quote:
Tsja... het ligt aan de relatie waarin je zit of je dat wel of niet mag voelen. En mij lijkt dat de relatie waar jij in zit, dit niet toelaat. Dus voor jezelf bepalen wat je wilt en daarnaar handelen, niet dit halfslachtige gemaar...quote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef LaHabanera het volgende:
[..]
Ja...
Het punt is ook dat ik door die medicijnen iets aangekomen ben en daar erg onzeker van werd. Het feit dat ik nog steeds in de markt lig (want mijn vriend houdt toch wel van hoe ik er ook uitzie, zei hij) maakt het dan weer spannend. maar ik mag dit niet voelen, ik zeg het ook tegen mezelf,. dit kan echt niet LaHabanera...
Mijn naam is overigens naar dat nummer van carmen, somt goed mijn gevoel op.
Doe normaal gastquote:Op maandag 4 april 2011 12:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zielig wijf ben je serieus, kom je hier nu stoer doen over populair je wel niet bent? Je weet zelf het antwoord al dat je verkeerd bezig bent. Dit is meer een lief dagboek verhaal dan een probleem waar jij het antwoord niet op hebt.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zielig wijf ben je serieus, kom je hier nu stoer doen over populair je wel niet bent? Je weet zelf het antwoord al dat je verkeerd bezig bent. Dit is meer een lief dagboek verhaal dan een probleem waar jij het antwoord niet op hebt.
Waar slaat dit topic nog op? Je weet het antwoord. Je weet dat je fout bezig bent als je wel verder gaat. Dus, zeg het maar, wil je goed doen, of wil je een vreemdgaande teef worden? Het antwoord heb jezelf al gegeven, dus waarom je dit topic opent is voor mij een grote vraag.quote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef LaHabanera het volgende:
Ik heb die jongen gezegd dat hij echt geen kans maakt, dat het gewoon bij flirten blijft, maar ik weet ook dat ik eigenlijk gewoon het contact af zou moeten kappen.
Als hij alleen de tweede zin had gepost, had je mij niet gehoordquote:Op maandag 4 april 2011 12:58 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vind zijn reactie eigenlijk best wel de spijker op de kop slaan anders..
quote:Op maandag 4 april 2011 12:59 schreef LaHabanera het volgende:
En nee ik hoef niet te zeggen dat ik populair ben, elke knappe vrouw heeft weleens dat er meerdere mannen zijn die haar willen.
ik steun deze motiequote:Op maandag 4 april 2011 12:58 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vind zijn reactie eigenlijk best wel de spijker op de kop slaan anders..
Ik word niet geil van het flirten, dat is wat anders dan genegenheid voelen. Dat seks en genegenheid een op een staan voor jou is dan iets wat inherent aan jouw persoonlijkheid zit.quote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef kastanova het volgende:
Geen seksdrive, maar flirten doe je kennelijk wel heel graag...
Laat me raden; je hebt 1 of andere vage "depressie". Borderline gok ik?
quote:Op maandag 4 april 2011 12:59 schreef De_Rikster het volgende:
Heb je je tetten al laten zien voor de cam?
Ik weet het, daarom voel ik me zo slecht. ik heb dit al eens eerder gehad, maar toen was mijn relatie met mijn ex al naar de knoppen, toen ben ik daarna met een ander naar bed gegaan die mij al leuk vond tijdens die relatie en bleek hij toch niet zo heel leuk te zijn. Dus ik wil dit niet meer.quote:Op maandag 4 april 2011 12:49 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dat dus, de aandacht zal vast wel leuk en aardig zijn, maar weet wat je nu hebt.. iets met overkant, groen en gras....
De bal nu niet bij mij leggen hé, jij was degene die aan gaf het "warm te krijgen" van hemquote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef LaHabanera het volgende:
Ik word niet geil van het flirten, dat is wat anders dan genegenheid voelen. Dat seks en genegenheid een op een staan voor jou is dan iets wat inherent aan jouw persoonlijkheid zit.
nee ik heb geen borderline.
Wat schattig, het meisje moet even van haarzelf afschrijven.quote:Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef LaHabanera het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom voel ik me zo slecht. ik heb dit al eens eerder gehad, maar toen was mijn relatie met mijn ex al naar de knoppen, toen ben ik daarna met een ander naar bed gegaan die mij al leuk vond tijdens die relatie en bleek hij toch niet zo heel leuk te zijn. Dus ik wil dit niet meer.
Dus je wil het niet omdat het de vorige keer slecht afliep, dat je je vriend bedriegt is maar secundair?quote:Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef LaHabanera het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom voel ik me zo slecht. ik heb dit al eens eerder gehad, maar toen was mijn relatie met mijn ex al naar de knoppen, toen ben ik daarna met een ander naar bed gegaan die mij al leuk vond tijdens die relatie en bleek hij toch niet zo heel leuk te zijn. Dus ik wil dit niet meer.
Dit.quote:Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef mymoodfentje het volgende:
TS is zo een vrouw die bijna geen vriendinnen heeft waar ze dit mee kan delen. Sterker nog, een saai leven heeft maar wel het geluk heeft een man te hebben die zegt met haar verder te willen gaan, hoe ze er ook uit ziet, en dan is ze nog dik ook vanwege medicijnen. Dus maak ze nu een topic aan in een "veilige" ruimte op het internet, lekker anoniem om te testen hoe de reacties zullen zijn.
Want mensen, TS heeft allaaaaang haar beslissing gemaakt. Ze komt hier niet voor de moraalridders die haar belachelijk maken, welnee. Die heeft ze IRL al genoeg.
Ze komt hier om soortgenoten te vinden, mensen die haar vertellen dat haar plan om vreemd te gaan eigenlijk gewoon goed is voor haar...je weet wel als individu"ze heeft ook wensen, huidige relatie voelt niet goed huhuhu" en daar komt de penis! jeeej weer een nieuwe om op te sabbelen! lekker man!
TS, als die nieuwe kerel lekkerder is, meer geld verdiend en zelfs een grotere lul heeft is het nog een achterbakse streek. Ik heb medelijden met die topgozer van een vriend van jou, die gewoon zichzelf erbij neergelegd heeft dat jij lelijker en lelijker wordt en toch bij je zal blijven, wat een romantische jongen verdiend een lintje. Genoeg vrouwen die hem waarschijnlijk maar al te graag willen. Vrouwen die een stuk minder dik zijn als jou en ook geen ziekte hebben waar ze medicijnen voor moeten slikken elke dag.
TSR&P
AandachtsHOOOOOOquote:Op maandag 4 april 2011 12:50 schreef De_Rikster het volgende:
Ik zou je in ieder geval een punter onder je reet geven en een enkeltje busstation..
Dat is een soort van standaard tekst, die je gebuikt als je echt weet dat de echte rede BULLSHIT is!quote:Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
"We kunnen heel goed praten!"
Zo vaak gehoord bij vrouwen die later vreemd bleken te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |