Datquote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt bagger eerste klas!
Die klassieke jeugdsentiment tekenfilms daarentegen..
Rot op, Samson en Gert is awesomequote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt bagger eerste klas!
Die klassieke jeugdsentiment tekenfilms daarentegen..
quote:Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
Oh en net van Alfred.. "Ik ben geen dief! Ik ben een eendje! "
Die is elke dag op België. Eh, dat heb ik gehoord.quote:
Mwoah.. Phineas & Ferb?quote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef zoem het volgende:
Tegenwoordig zit er alleen maar geweld in de nieuwe tekenfilms/anime.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Suzu het volgende:
Volgens mij was het niet de eerste aflevering. Eerst is er nog een aflevering waarbij Johan en Anna elkaar ontmoeten (nog nooooit, in heel mijn leven!) en dat Johan het ei uit de bek van een snoek gaat redden!
Dat zou trouwens heel goed kunnen ja, dat Johan eerst heel veel moeite moet doen om haar te versieren idd, en telkens bloemen komt brengen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Suzu het volgende:
Volgens mij was het niet de eerste aflevering. Eerst is er nog een aflevering waarbij Johan en Anna elkaar ontmoeten (nog nooooit, in heel mijn leven!) en dat Johan het ei uit de bek van een snoek gaat redden!
Ik ook, net zoals wel meer van die series!quote:Op maandag 4 april 2011 13:12 schreef Ezell het volgende:
Alfred J. Kwak! O, dat vond ik toen ik klein was zo geweldig.
Is dat niet zeg maar een flashback episode?quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Suzu het volgende:
Volgens mij begon het met de eieren.. Op mijn cassettebandje kwam hij in ieder geval ook eerst.quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dat niet zeg maar een flashback episode?.
Phineas & Ferb is de enige kindertekenfilm van deze tijd waar ik toch een beetje om kan lachen.quote:
Ze staan er wel op hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef Oksel het volgende:
Ik hoopte op de hele serie op Usenet.. maar zie 'm niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |