Datquote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt bagger eerste klas!
Die klassieke jeugdsentiment tekenfilms daarentegen..
Rot op, Samson en Gert is awesomequote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt bagger eerste klas!
Die klassieke jeugdsentiment tekenfilms daarentegen..
quote:Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
Oh en net van Alfred.. "Ik ben geen dief! Ik ben een eendje! "
Die is elke dag op België. Eh, dat heb ik gehoord.quote:
Mwoah.. Phineas & Ferb?quote:Op maandag 4 april 2011 13:06 schreef zoem het volgende:
Tegenwoordig zit er alleen maar geweld in de nieuwe tekenfilms/anime.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Suzu het volgende:
Volgens mij was het niet de eerste aflevering. Eerst is er nog een aflevering waarbij Johan en Anna elkaar ontmoeten (nog nooooit, in heel mijn leven!) en dat Johan het ei uit de bek van een snoek gaat redden!
Dat zou trouwens heel goed kunnen ja, dat Johan eerst heel veel moeite moet doen om haar te versieren idd, en telkens bloemen komt brengen.quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Suzu het volgende:
Volgens mij was het niet de eerste aflevering. Eerst is er nog een aflevering waarbij Johan en Anna elkaar ontmoeten (nog nooooit, in heel mijn leven!) en dat Johan het ei uit de bek van een snoek gaat redden!
Ik ook, net zoals wel meer van die series!quote:Op maandag 4 april 2011 13:12 schreef Ezell het volgende:
Alfred J. Kwak! O, dat vond ik toen ik klein was zo geweldig.
Is dat niet zeg maar een flashback episode?quote:Op maandag 4 april 2011 13:19 schreef Suzu het volgende:
Volgens mij begon het met de eieren.. Op mijn cassettebandje kwam hij in ieder geval ook eerst.quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dat niet zeg maar een flashback episode?.
Phineas & Ferb is de enige kindertekenfilm van deze tijd waar ik toch een beetje om kan lachen.quote:
Ze staan er wel op hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 13:46 schreef Oksel het volgende:
Ik hoopte op de hele serie op Usenet.. maar zie 'm niet
Ik dacht dat die serie geen einde hadquote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zie ook wel een torrent staan van Alfred J Kwak, zijn er echt maar 52 afleveringen? Dacht dat er veel meer waren.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Alfred_Jodocus_Kwakquote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
Zie ook wel een torrent staan van Alfred J Kwak, zijn er echt maar 52 afleveringen? Dacht dat er veel meer waren.
quote:-52 "Nog lang en gelukkig" - Alfred en Winnie krijgen ruzie. Dolf ontsnapt echter uit de gevangenis en neemt Winnie mee als gijzelaar. Alfred en de professor zetten alles op alles om de schurk en het meisje te vinden.
Kabouters zijn één met de natuur.quote:Op maandag 4 april 2011 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens die eerste aflevering van Alfred J Kwak is er natuurlijk vanochtend opgeweest, dom van me.
En idd, die David loopt maar wat te zeiken. Neem aan dat niet elke aflevering zo'n voice over van hem heeft constant dat hij loopt te vertellen wat die aan het doen is?
Hij is nu een schaap aan het hypnotiseren, want de andere kabouters hadden hem via gedachten overbrengen verteld dat het schaap in moeilijkheden was? Wtf
Je moet het aantal dagen verhogen, dan komen er Nederlandse. Je moet wel die retentie hebben natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 13:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waar zoek je? ik zocht op Binsearch, op Alfred Kwak, kreeg alleen Duitse releases.
Hij zat in de intro nog te zeuren dat wij mensen teveel van roken houden.quote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef Andros het volgende:
David rookt, wat is dat nou voor een voorbeeld
En wildplassenquote:Op maandag 4 april 2011 14:03 schreef Andros het volgende:
David rookt, wat is dat nou voor een voorbeeld
Mensen die Alfred J. Kwak al voor de reclame van de ringtone kenden.quote:Op maandag 4 april 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals wel meer van die series!
Toch maar eens kijken waar ik die videorecorder heb gelaten.
Nu voel ik me oudquote:Op maandag 4 april 2011 14:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mensen die Alfred J. Kwak al voor de reclame van de ringtone kenden.
1978 is langer geleden dan je denkt.quote:Op maandag 4 april 2011 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hoeft je helemaal niet oud te voelen, want Alfred J. Kwak is niet zo heel oud.
Degene die het vanaf het begin kende weten ook nog hoe een pick-up werkt.quote:Op maandag 4 april 2011 15:38 schreef Ezell het volgende:
Dat is ongeveer dertig jaar geleden. Diegene die het vanaf het begin kenden vind ik niet oud.
Een wat?quote:Op maandag 4 april 2011 15:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Degene die het vanaf het begin kende weten ook nog hoe een pick-up werkt.
Ooooooh! Ja, die draait hier nog bijna elke dagquote:
Prachtig hequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Dommel, Ovide, Maple town, de Bobobobs, Starstreet??
Ga morgen wel de hele dag kijken wieee
Wel een gigolo dan he...quote:Op maandag 4 april 2011 19:21 schreef msnk het volgende:
Zit wel veel troep tussen helaas, maar als kind had je ook altijd crappy shows ertussen zitten, hun idee van kinderen klaarstomen voor het echte leven waarschijnlijk
Dommel en Ovide zou ik ook nog heel graag zien inderdaad.
En Wicky is een vieze hoer.
David, Alfred en Boes komen gewoon uit Nederland, en de rest komt volgens mij uit Japan. Of wil jij gewoon de Japanse dub horen?quote:Op maandag 4 april 2011 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik kijk liever naar programma's voor iets grotere kinderen, maar die kan je beter downloaden, tegenwoordig voel ik met net in Duitsland met al die Nederlandse stemmen overval over.
Wat Engels is moet je Engels laten. Jetix heeft al die geweldige tekenfilms verpest door er Nederlandse stemmen onder te gooien.quote:Op maandag 4 april 2011 22:03 schreef arucard het volgende:
[..]
David, Alfred en Boes komen gewoon uit Nederland, en de rest komt volgens mij uit Japan. Of wil jij gewoon de Japanse dub horen?
Er zijn geen programma's waar in het origineel Engels wordt gesproken.quote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Wat Engels is moet je Engels laten. Jetix heeft al die geweldige tekenfilms verpest door er Nederlandse stemmen onder te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |