abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95082489
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Doe normaal. Lelijke mensen vinden andere lelijke mensen (volgens mij) vaak wel aantrekkelijk. Jij vindt strawberry aantrekkelijk toch?
Zo achterlijk dat dit wel een troll post moet zijn.
Ik vind Strawberry er inderdaad aantrekkelijk uitzien na meerdere foto's te hebben gezien en dat zeg ik niet omdat ik zelf lelijk ben. Ik vind zo veel mensen lelijk.
pi_95082516
quote:

[..]

Doe normaal. Lelijke mensen vinden andere lelijke mensen (volgens mij) vaak wel aantrekkelijk. Jij vindt strawberry aantrekkelijk toch?
Ja. Persoonlijk vind ik voor 'n relatie een zich normaal en leuk gedragend 6-je leuker dan een 8 met allerlei problemen of een 8,5 met een vervelende attitude.
pi_95082570
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef strong het volgende:
iemand die zijn uiterlijk niet mee hebt of nog erger een afstotelijk uiterlijk.
zal een eenzaam liefdeloos leven lijden.
I beg to differ, ken veel lelijke mensen die gelukkig zijn, en ook iemand hebben.
pi_95082580
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gros van de meiden scoort 'n zesje hoor. Er zijn meer meiden die 'n zes scoren dan dat er meiden zijn die een 4 of een 8 scoren.

Net zoals het gros van de mensen genoegen neemt met 'n baan van 45k bruto per jaar, komen de meeste mensen ook met een 6-je thuis.
Ik wil ook graag thuiskomen met een Zesje :P Maar probeer dat maar te regelen als je zelf een 3 ofzo bent.
pi_95082614
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo achterlijk dat dit wel een troll post moet zijn.
Ik vind Strawberry er inderdaad aantrekkelijk uitzien na meerdere foto's te hebben gezien en dat zeg ik niet omdat ik zelf lelijk ben. Ik vind zo veel mensen lelijk.
Nee ik meen het serieus, VOLGENS mij (!!) is het vaak zo dat als je over het algemeen minder aantrekkelijk bent, je vanzelf minder aantrekkelijke mensen (in het algemeen) wel aantrekkelijk gaat vinden omdat je wéét dat mooie vrouwen onbereikbaar voor je zijn, behalve als je veel geld hebt of echt een leuke persoonlijkheid hebt; zeker van jezelf bent; spontaan/humor. Maar dat is bij jou beide gevallen niet zo.
pi_95082625
quote:

[..]

Oh wat laag weer.
pi_95082637
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik wil ook graag thuiskomen met een Zesje :P Maar probeer dat maar te regelen als je zelf een 3 ofzo bent.
Dan probeer je eens gewoon normaal te doen tijdens het uitgaan en contact te leggen met dames. Een intrinsieke 3 die stil in 'n hoekje staat te jammeren wordt een 2,5, een 3 die gewoon gezellig doet, kan best 'n 5-je worden.
pi_95082660
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zelfs als je als lelijk persoon een relatie krijgt met iemand kan je niet spreken van echte liefde vind ik. Dit gebeurd alleen als beide personen niets beters kunnen krijgen en dit ook beseffen. Het liefst willen ze een aantrekkelijker persoon.
:r

Sukkel.
pi_95082689
Echte liefde zit van buiten.
pi_95082701
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee ik meen het serieus, VOLGENS mij (!!) is het vaak zo dat als je over het algemeen minder aantrekkelijk bent, je vanzelf minder aantrekkelijke mensen (in het algemeen) wel aantrekkelijk gaat vinden omdat je wéét dat mooie vrouwen onbereikbaar voor je zijn, behalve als je veel geld hebt of echt een leuke persoonlijkheid hebt; zeker van jezelf bent; spontaan/humor. Maar dat is bij jou beide gevallen niet zo.
Lelijke vrouwen zijn ook onbereikbaar voor mij en ik blijf ze lelijk vinden.
pi_95082716
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sukkel.
Zie, zo raar is mijn reactie dus niet en die vorige reactie van mij waar je zegt dat het laag is. Het is maar net hoe je het bekijkt, ik denk toch echt dat het wel zo is. In de meeste gevallen.
pi_95082748
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze onbereikbaar zijn? Ooit een lelijke vrouw proberen te versieren?
pi_95082785
Ik heb een tijd lang een relatie gehad met een meisje met overgewicht. Gewoon omdat ze ontzettend lief was, ik zou voor haar door het vuur zijn gegaan. Dat terwijl ze niet naar maatstaven ''knap'' was, maar ook niet lelijk. Heeft ook weer geen fuck te maken met niks beters kunnen krijgen, als iemand écht leuk is, dan boeien zulke dingen niet zoveel, we deelden dezelfde interesses tot op zekere hoogte, we hadden een intellectuele klik en haar ambities spraken me ook erg aan. Ik ben zelf namelijk nogal lui dus het was zeer verfrissend om iemand te hebben die dat juist helemaal niet was om zo zelf ook het maar wat hogerop te zoeken.

Zo ben ik mede dankzij haar toch maar begonnen met een universitaire studie en dat soort dingen.
Ron Paul 2012
pi_95082796
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee nee nee. Zonder goed uiterlijk kan je ook nooit je liefde van je leven vinden en zal je het dus altijd moeten doen met een veel beperktere keuze.
pi_95082845
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sukkel.
De liefde is over?
pi_95082885
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Over het algemeen misschien wel, maar er is ook nog zoiets als smaken verschillen en je hebt van die mensen die zo'n geweldig innerlijk hebben dat het uiterlijk dan mooier wordt. Bij bepaalde jongens heb ik dat wel ervaren. Geen knappe jongens, maar wel uitstraling en zo leuk dat je daar dan doorheen kijkt. Uiterlijk is toch vergankelijk.
pi_95082905
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen zijn best bereikbaar, net als knappe vrouwen. Ik geef mezelf 'n 6-je, maar heb bv. 3 jaar lang een relatie gehad met 'n dame die een dikke 9 waard is. Ze viel op me. Kan gebeuren. Het is niet gezegd dat een 9 ook daadwerkelijk een 9 wil.
pi_95082928
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee nee nee. Zonder goed uiterlijk kan je ook nooit je liefde van je leven vinden en zal je het dus altijd moeten doen met een veel beperktere keuze.
Heb je ooit een lelijke vrouw proberen te versieren (nogmaals)? Aangezien je aangeeft dat zelfs de lelijke trollen je niet willen.

^
Vraag in het algemeen trouwens; ben wel benieuwd :)

Ik niet.
pi_95083107
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij heb ik jou al een keer verteld dat die dame waarmee ik die ONS had en en toen nog vaker had gezien dat ik op haar innerlijk viel en haar uitstraling gewoon top was.
Al kan ik niet ontkennen dat ze er kwa uiterlijk wel erg goed uitzag, toch wel een 7 minstens.
pi_95083196
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heb je ooit een lelijke vrouw proberen te versieren (nogmaals)? Aangezien je aangeeft dat zelfs de lelijke trollen je niet willen.

^
Vraag in het algemeen trouwens; ben wel benieuwd :)

Ik niet.
Nee alleen dat mijn vrienden me probeerden te koppelen aan trollen (tegen mijn zin) en die trollen wezen mij af omdat ik hun type niet was kwa uiterlijk.
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:26:12 #171
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_95083239
Ik vermoed dat mijn gevoel van eenzaamheid deels te maken kan hebben met autistische trekjes bij mij, ik merk bijvoorbeeld dat mijn gevoel/emoties te hard aankomen bij mij, ook positieve gevoelens ... Qua uiterlijk vind ik mezelf wel OK (lichaamshouding is ietwat brak maar mijn gezicht ziet er wel normaal uit).

Ik ben aan het kijken of ik ze misschien beter kan reguleren, ik voel me nu meer onzeker over mezelf en dat is eigenlijk nergens voor nodig. Eerst maar eens wennen aan mijn emoties/gevoel hoe stom dat ook klinkt :').

Ikzelf durf niet echt op een vrouw/mensen af te stappen dus is het bij mij niet vreemd dat ik geen relatie heb, ik ontwijk het, waarschijnlijk ook vanwege het niet goed doorkomen van gevoel(ens) bij mij ...
pi_95083458
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

De liefde is over?
Ware liefde gaat juist om het innerlijk en innerlijk alleen. Uiterlijk ken je na een tijdje wel.
Zulke domme uitspraken echt....
pi_95083544
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zie, zo raar is mijn reactie dus niet en die vorige reactie van mij waar je zegt dat het laag is. Het is maar net hoe je het bekijkt, ik denk toch echt dat het wel zo is. In de meeste gevallen.
Je hoeft mij niet telkens op dergelijke sneaky wijze omlaag proberen te halen, rot op met je getroll.
pi_95083550
Dus het onderwerp eenzaamheid loopt over in het onderwerp liefde waarbij de nadruk toch weer op uiterlijk komt te liggen.. Dat is wel jammer. Ik zie hier allerlei cijfers voorbijkomen. Zijn jullie in situaties waarin je met nieuwe mensen geconfronteerd wordt, in gedachten ook steeds bezig cijfers op mensen te plakken op basis van hun looks? Niet pinnig bedoeld, ik vraag het me oprecht af.
pi_95083674
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Aapig het volgende:
Dus het onderwerp eenzaamheid loopt over in het onderwerp liefde waarbij de nadruk toch weer op uiterlijk komt te liggen.. Dat is wel jammer. Ik zie hier allerlei cijfers voorbijkomen. Zijn jullie in situaties waarin je met nieuwe mensen geconfronteerd wordt, in gedachten ook steeds bezig cijfers op mensen te plakken op basis van hun looks? Niet pinnig bedoeld, ik vraag het me oprecht af.
Niet direct, maar onbewust vorm je wel een mening over de houding en het uiterlijk van nieuwe mensen. Niet dat ik er direct een cijfer op plak, maar ik denk als ik 'n nieuwe meid leer kennen wel dingen als "nou, die ziet er niet uit zeg", "die ziet er goed uit" of "wat een arrogant mens".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')