abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 14:12:50 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95118834
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee. Ik speel een toneelstukje overal waar ik kom. Als ik echt zo negatief was als jij beweert dan had ik geen werk en vrienden meer. Er moet dus een andere reden zijn en ik weet welke.
iedereen prikt daar doorheen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 april 2011 @ 14:15:40 #252
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95118959
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95118975
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Klinkt zo wel als een self fulfilling prophecy.
Overduidelijk ja.
pi_95119158
Ok dan is het gewoon niet voor mij weggelegd. Ik ga namelijk mijn persoonlijkheid niet veranderen.

Het lijkt erop dat de dames liever een hufter/klootzak hebben en nog eerder iets beginnen met een moordenaar of verkrachter dan met mij.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:21:04 #255
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95119166
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het zal je verbazen.

Richard, ik hoop dat je gauw tot een punt gaat komen waarbij je doorkrijgt dat je professionele hulp nodig hebt en dat ook gaat zoeken. En als je dat al krijgt, hoop ik dat het eindelijk eens tot je door gaat dringen dat je alleen elke keer "zie je wel" tegen jezelf roept als er iets misgaat, en dat dát ten grondslag ligt aan je ongelukkige leven. Niet je uiterlijk, niet je gebrek aan sociale vaardigheden, maar zelfrespect en de weging die je geeft aan voor- en tegenspoed.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95119194
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef richard_prf het volgende:
Ok dan is het gewoon niet voor mij weggelegd. Ik ga namelijk mijn persoonlijkheid niet veranderen.

Het lijkt erop dat de dames liever een hufter/klootzak hebben en nog eerder iets beginnen met een moordenaar of verkrachter dan met mij.
Je persoonlijkheid is dat je onzeker bent nou?
pi_95119198
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Het zal je verbazen.

Richard, ik hoop dat je gauw tot een punt gaat komen waarbij je doorkrijgt dat je professionele hulp nodig hebt en dat ook gaat zoeken. En als je dat al krijgt, hoop ik dat het eindelijk eens tot je door gaat dringen dat je alleen elke keer "zie je wel" tegen jezelf roept als er iets misgaat, en dat dát ten grondslag ligt aan je ongelukkige leven. Niet je uiterlijk, niet je gebrek aan sociale vaardigheden, maar zelfrespect en de weging die je geeft aan voor- en tegenspoed.
Amen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95119200
quote:

Klopt, verloren zaak dus. Wat doen we nu? Toch maar homo worden?
Ron Paul 2012
pi_95119261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je persoonlijkheid is dat je onzeker bent nou?
Wie is er nou niet onzeker?
pi_95119315
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Of zo'n geestelijk iemand worden die geen seks mág hebben. Kan ook nog.

Denk niet dat die mensen allemaal eenzaam zijn en begin nou niet over de kindertjes.
pi_95119322
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Toevallig droomde ik vannacht dat ik met een homo aan het daten was. Een achterlijke droom, ik ging snel weg voordat hij de kans kreeg om mij te zoenen.

Ik twijfelde of ik niet inderdaad beter homo kon worden de laatste tijd maar deze droom heeft me duidelijk gemaakt dat ik dat niet ga doen.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:24:50 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95119327
quote:

Je hebt een ernstige neiging tot vermijding. Als je de stap zou zetten om daar iets aan te doen, dan gaat er een wereld voor je open.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95119333
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wie is er nou niet onzeker?
Iedereen is wel eens onzeker, jij bent altijd extreem onzeker.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:26:05 #264
341159 WinterBreeze
pi_95119373
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iedereen is wel eens onzeker, jij bent altijd extreem onzeker.
Correctie: hij is er té zeker van dat hij onzeker is.
pi_95119418
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Toevallig droomde ik vannacht dat ik met een homo aan het daten was. Een achterlijke droom, ik ging snel weg voordat hij de kans kreeg om mij te zoenen.

Ik twijfelde of ik niet inderdaad beter homo kon worden de laatste tijd maar deze droom heeft me duidelijk gemaakt dat ik dat niet ga doen.
Als je al geen lust kan voelen voor meisjes op het moment dan zeker niet voor jongens lijkt me. Tegen die eenzaamheid valt ook wat anders te doen: sociaal netwerk opbouwen met leuke contacten.
pi_95119441
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Correctie: hij is er té zeker van dat hij onzeker is.
Met zijn BDD kan je wel stellen dat hij het echt is.
pi_95119472
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je al geen lust kan voelen voor meisjes op het moment dan zeker niet voor jongens lijkt me. Tegen die eenzaamheid valt ook wat anders te doen: sociaal netwerk opbouwen met leuke contacten.
Dat probeerde ik altijd al maar ik krijg altijd alleen maar negatieve aandacht. Blijkbaar roep ik dat op mezelf af.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:29:24 #268
341159 WinterBreeze
pi_95119512
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat probeerde ik altijd al maar ik krijg altijd alleen maar negatieve aandacht. Blijkbaar roep ik dat op mezelf af.
Zolang je dáárin blijft volharden wel, ja.

Zoek hulp not Fok!
pi_95119519
quote:

[..]

Wel als je zo doet als je hier doet ja. Of dat, al dan niet onbewust, uitstraalt.

Dat wordt bedoelt met self-fulfilling prophecy.
pi_95119573
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel als je zo doet als je hier doet ja. Of dat, al dan niet onbewust, uitstraalt.

Dat wordt bedoelt met self-fulfilling prophecy.
Vandaag wel weer genoeg kritiek ontvangen. Morgen post ik wel weer wat in het nieuwe deel.
pi_95119575
Als je na april nou even concrete plannen maakt met je psych....

Had je deze maand ook niet die groepsgesprekken? BDD is niet niks, je moet daar wel hard aan werken in plaats van die bevestiging zoeken bij meisjes tegen de eenzaamheid.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:31:55 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95119617
quote:

[..]

Je zit nu op een forum openhartig te praten over je problemen.

Misschien moet je een ander forum opzoeken en daar contacten leggen over iets wat je interesseert, een liefhebberij bijvoorbeeld. Bonsaiboomjes of kantklossen. Wat ik bedoel is dat het prettig is om niet altijd maar te praten over jezelf en over je problemen.
pi_95119619
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vandaag wel weer genoeg kritiek ontvangen. Morgen post ik wel weer wat in het nieuwe deel.
Jij ziet het als kritiek, terwijl het bedoeld is om jou te helpen in het veranderen van je blik op alles.
pi_95119660
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zit nu op een forum openhartig te praten over je problemen.

Misschien moet je een ander forum opzoeken en daar contacten leggen over iets wat je interesseert, een liefhebberij bijvoorbeeld. Bonsaiboomjes of kantklossen. Wat ik bedoel is dat het prettig is om niet altijd maar te praten over jezelf en over je problemen.
Klopt. Dan draait je leven op een gegeven moment enkel nog om die problemen.
Naja, in zijn geval is dat al zo.
pi_95119766
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kijk, dit is een achterlijke reactie. Hoe is zoiets in godsnaam (harde) kritiek, het is enkel opbouwend en bedoelt om je onredelijke perceptie wat te wijzigen. Blijkbaar heb jij dus de hoop dat je andere reacties ontvangt en dan wil ik wel eens weten welke precies. Dat mensen met je instemmen en zeggen dat het allemaal hopeloos is? Dat vrouwen hier zich maar op je moeten gooien en je willen knuffelen omdat je zo zielig bent?
Ron Paul 2012
  woensdag 6 april 2011 @ 14:36:07 #276
341159 WinterBreeze
pi_95119778
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt. Dan draait je leven op een gegeven moment enkel nog om die problemen.
Naja, in zijn geval is dat al zo.
Inderdaad.

Het is overigens nog best lastig om die tic af te leren, merk ik zelf. :@ Ik zal voor het volgende deel wel een levensverhaal opstellen :')
pi_95121609
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kijk, dit is een achterlijke reactie. Hoe is zoiets in godsnaam (harde) kritiek, het is enkel opbouwend en bedoelt om je onredelijke perceptie wat te wijzigen. Blijkbaar heb jij dus de hoop dat je andere reacties ontvangt en dan wil ik wel eens weten welke precies. Dat mensen met je instemmen en zeggen dat het allemaal hopeloos is? Dat vrouwen hier zich maar op je moeten gooien en je willen knuffelen omdat je zo zielig bent?
Dat men beseft dat het daadwerkelijk aan het uiterlijk kan liggen.

Vergeet niet dat ik meerdere dames over de telefoon heb gesproken en dat ze me allemaal leuk over vonden komen, inclusief eentje uit Australië die ik nu al een jaar ken en vroeg of ik een keertje langs wilde komen als het daar zomer is.

En vergeet niet dat er eentje recht in mijn face heeft gezegd dat ik er niet uit zie toen ik haar vroeg om haar eerlijke mening.

En er zijn al een stuk of 11 anonieme dames geweest die mij een PM hadden gestuurd en me wilden ontmoeten. Die lezen hier anoniem mee en durven niks te posten hier.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:21:20 #278
341159 WinterBreeze
pi_95121693
En toch planten mensen zich voort, "lelijk" of niet. Verbaasd?
  woensdag 6 april 2011 @ 15:22:40 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95121754
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat men beseft dat het daadwerkelijk aan het uiterlijk kan liggen.

Vergeet niet dat ik meerdere dames over de telefoon heb gesproken en dat ze me allemaal leuk over vonden komen, inclusief eentje uit Australië die ik nu al een jaar ken en vroeg of ik een keertje langs wilde komen.

En vergeet niet dat er eentje recht in mijn face heeft gezegd dat ik er niet uit zie toen ik haar vroeg om haar eerlijke mening.

En er zijn al een stuk of 11 anonieme dames geweest die mij een PM hadden gestuurd en me wilden ontmoeten. Die lezen hier anoniem mee en durven niks te posten hier.
Ja, het kan best aan het uiterlijk liggen.

En dan? Je leven lang ongelukkig blijven?
pi_95121809
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, het kan best aan het uiterlijk liggen.

En dan? Je leven lang ongelukkig blijven?
Yep. Want ik zal nooit een sociaal leven kunnen leiden dat ik wil. Alleen vrienden nooit vriendinnen. Enkel uit beleefdheid zullen ze met mij omgaan.

Mijn vrienden en collega's praten sowieso vaak over vrouwen en relaties en daar kan ik nooit over mee praten dan voel ik meteen die pijn weer dat ik eenzaam en alleen ga blijven.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:24:58 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95121851
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yep. Want ik zal nooit een sociaal leven kunnen leiden dat ik wil. Alleen vrienden nooit vriendinnen. Enkel uit beleefdheid zullen ze met mij omgaan.
Ok. Jammer maar helaas. Sterkte.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:25:35 #282
341159 WinterBreeze
pi_95121876
Slotje graag. En, zolang hij geen professionele hulp zoekt, een ban voor richard_prf.
pi_95121899
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok. Jammer maar helaas. Sterkte.
Dankje
pi_95121953
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:25 schreef WinterBreeze het volgende:
Slotje graag. En, zolang hij geen professionele hulp zoekt, een ban voor richard_prf.
Die krijg ik al, maar meer dan 1 keer per week praten zit er niet in. Bovendien ben ik kort geleden opgenomen geweest en vonden ze dat het wel prima ging met mij. Blijkbaar speel ik mijn toneelstukje overtuigend genoeg.

Uiteindelijk kom ik altijd weer uit bij het uiterlijk dat het grote probleem is.
pi_95121972
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn vrienden en collega's praten sowieso vaak over vrouwen en relaties en daar kan ik nooit over mee praten dan voel ik meteen die pijn weer dat ik eenzaam en alleen ga blijven.
:')

Je hebt jezelf zo geconditioneerd dat je het nog echt gelooft ook he ?
  woensdag 6 april 2011 @ 15:29:20 #286
341159 WinterBreeze
pi_95122041
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die krijg ik al, maar meer dan 1 keer per week praten zit er niet in. Bovendien ben ik kort geleden opgenomen geweest en vonden ze dat het wel prima ging met mij.
En toch gaat het niet prima met je. Of vind je van wel?
pi_95122098
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:29 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

En toch gaat het niet prima met je. Of vind je van wel?
Nee uiteraard niet. Maar als ze zien dat ik me netjes aan de regels houd, met de activiteiten mee doe, met iedereen een praatje maak, inzet toon, goede houding en gewoon normaal doe denken ze verder dat er niks aan de hand is met mij.

Ik snap er geen fuck meer van wat het probleem nou eigenlijk is dat ik 0,0 aandacht krijg van dames.
pi_95122168
En weer presteert Richard het dat het topic niet om eenzaamheid draait, maar om HEM. Het is dan ook spijtig dat hier geen vervolg op komt omdat het gewoon weer hetzelfde wordt als versieren op latere leeftijd. K_W, je zegt wel dat dit topic niet specifiek voor Richard bedoeld was, maar waarom draait het nu dan weer om hem? :)
  woensdag 6 april 2011 @ 15:37:06 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95122351
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet. Maar als ze zien dat ik me netjes aan de regels houd, met de activiteiten mee doe, met iedereen een praatje maak, inzet toon, goede houding en gewoon normaal doe denken ze verder dat er niks aan de hand is met mij.

Ik snap er geen fuck meer van wat het probleem nou eigenlijk is dat ik 0,0 aandacht krijg van dames.
Je uiterlijk, toch?

quote:
16s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef iwannabehigh het volgende:
En weer presteert Richard het dat het topic niet om eenzaamheid draait, maar om HEM. Het is dan ook spijtig dat hier geen vervolg op komt omdat het gewoon weer hetzelfde wordt als versieren op latere leeftijd. K_W, je zegt wel dat dit topic niet specifiek voor Richard bedoeld was, maar waarom draait het nu dan weer om hem? :)
Ik weet niet hoe dat komt. Ik ken hem amper uit andere topics, maar het plaatje is wel vrij snel duidelijk. Het is een beetje als praten tegen een muur.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:38:16 #290
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95122384
quote:
16s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Omdat andere mensen telkens op hem gaan reageren of over hem gaat praten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 6 april 2011 @ 15:40:35 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95122471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Omdat andere mensen telkens op hem gaan reageren of over hem gaat praten.
Ik vind het wel een beetje zonde van jouw moeite en de moeite die anderen nemen om hun ervaringen te beschrijven. Je wilt toch dat mensen hun hart kunnen luchten en zich een beetje aan de positieve verhalen kunnen optrekken. Helaas zit er een tussen die alleen maar naar beneden trekt.
pi_95122583
Het gaat constant over hem (al 30 delen lang) en hij doet er toch niets mee, behalve aandacht zoeken en verder zeuren. Hou allemaal gewoon op met de hele tijd op hem te reageren, laten we onze tijd steken in mensen die er wel wat mee willen doen en het ook echt nodig hebben :)
pi_95122694
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:25 schreef WinterBreeze het volgende:
Nee het moet gewoon weer over eenzaamheid gaan. Hij heeft al een psych.

Richard, veel sterkte, je bent geen Orlando Bloom en dat is de oorzaak van al jouw problemen, als jij met dat idee gelukkiger wordt, dan bij deze.
pi_95122769
Vraag:

Hoe los je eenzaamheid op, als je wel sociale contacten e.d. hebt, maar je toch eenzaam voelt?
pi_95122806
quote:
16s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Het gaat constant over hem (al 30 delen lang) en hij doet er toch niets mee, behalve aandacht zoeken en verder zeuren. Hou allemaal gewoon op met de hele tijd op hem te reageren, laten we onze tijd steken in mensen die er wel wat mee willen doen en het ook echt nodig hebben :)
Vanaf nu ga ik dat ook doen. En als er met de situatie van Rich iets veranderd is, dan kan hij wel posten. Zo niet, dan kan hij de topics erop nalezen want alles is wel gezegd. Hard, maar waar.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:48:02 #296
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95122818
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Vraag:

Hoe los je eenzaamheid op, als je wel sociale contacten e.d. hebt, maar je toch eenzaam voelt?
Het gevoel krijgen dat die sociale contacten jou ook heel erg waarderen en dat jij jezelf waard vind, denk ik dan.
pi_95122870
quote:
Vraag:

Uitzoeken waar dat gevoel vandaan komt, en er wat mee doen.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:49:23 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95122878
quote:
Vraag:

Wat mis je in die contacten of wat denk je te missen in die contacten?
pi_95122917
quote:
Vraag:

Je problemen oplossen.
pi_95122981
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat mis je in die contacten of wat denk je te missen in die contacten?
Was meer een algemene vraag, je hoort wel eens dat mensen zich zelfs in een groep eenzaam kunnen voelen. Of zijn die dan 'gewoon' depressief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')