abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 10:14:55 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95109788
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Omdat de negativo's anders niet begrijpen bij welke meisjes ze kans maken. Maar betere benamingen zijn welkom :).
Bevestig je zo de negativo's niet ontzettend in hun negatieve zelfbeeld?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:34:27 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95110433
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bevestig je zo de negativo's niet ontzettend in hun negatieve zelfbeeld?
Sommige mensen zijn nou eenmaal zo reddeloos. Dan kunnen ze beter negatief zijn met een relatie dan negatief zonder relatie. Maar jij en ik weten dat een negativo nooit een relatie kan krijgen omdat ie negatief is, niet omdat ie lelijk is.
Als schenkstroop, strong en richard niet zo negatief waren dan hadden ze nu allang een relatie gehad :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 april 2011 @ 10:37:03 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95110531
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nou eenmaal zo reddeloos. Dan kunnen ze beter negatief zijn met een relatie dan negatief zonder relatie. Maar jij en ik weten dat een negativo nooit een relatie kan krijgen omdat ie negatief is, niet omdat ie lelijk is.
Als schenkstroop, strong en richard niet zo negatief waren dan hadden ze nu allang een relatie gehad :).
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
  woensdag 6 april 2011 @ 11:08:46 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95111662
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:32 schreef keste010 het volgende:

[..]

Oneens (al ben ik het wel eens met dat punt dat je over 'sletten' maakt): ik ben iemand die een potentiele relatie zoveel mogelijk op ratio probeert te oordelen. Dat werkt niet altijd, omdat uiteindelijk relatie een gevoelsding schijnt te zijn. Echter; ik heb dat hele gevoel behoorlijk uit weten te bannen lijkt het: ik loop nooit meer met de spreekwoordelijke vlinders, en ik vind af en toe wel iemand leuk, maar dan erger ik me toch weer aan gebrek aan inhoud oid, of ik denk gewoon dat zij mij niet leuk vindt. Dat schijnt selectief zijn te heten.

Nu heb je een goed punt dat dat moet groeien; maar ik vind het onzin om te zeggen dat ik stoer doe omdat ik eigenlijk bang ben. Ja, ik wil inderdaad een vriendin (ondanks dat ik veel vrienden heb waar ik ontzettend goed mee omga voel ik me toch af en toe wel eenzaam als ik alleen ga slapen), maar het is toch een balans zoeken van wat het waard voor je is: ik blijf liever af en toe een paar jaar single, om vervolgens een geweldige meid tegen te komen. Zou het pas vervelend vinden als ik een relatie met een 'net-niet meisje' aanga, waarna vervolgens een geweldige leuke meid tijdens zo'n relatie komt aanzetten.

Wat bij mij overigens dwars zit bij relaties krijgen is dat er genoeg meiden zijn die mij wel leuk vinden (ben ook erg slim, sportief, e.d.) maar dat ik meteen over moeilijke onderwerpen begin :P Althans, ik wil ze graag even uittesten op inhoud, waardoor ik vaak te lang doorga over moeilijke onderwerpen die ik gewoon ontzettend interessant vind, maar die in het 'aftastrondje' nog niet helemaal handig zijn.

PS: Schenkstroop, wat een vervelend verhaal. Ik denk dat het ook een kwestie is van borst vooruit steken (ook al heb je wellicht helemaal dat gevoel niet, het werkt wel naar anderen toe) en op je strepen gaan staan richting je vrienden. Sterkte!
Ja, ik snap je punt wel, maar daarom zeg ik daten.

Als je een keer een meisje die je leuk lijkt gewoon vraagt om ergens een kop koffee te halen, dan ben je aan het daten. Ook flirten en dat soort dingen zijn belangrijk. Je hoef niet met elke meisje naar bed te gaan en te zoenen om te weten bij welke meisje je past, maar je moet een grote netwerk hebben van kennissen en vriendinnen en zo kom je veel sneller het meisje dat bij je past.

Over bang zijn, dan had ik het meer over Iwannabehigh. Hij zegt dat hij kieskeurig is, maar het komt eerder over als heel onzeker.

En over dat punt, mensen die denken dat alleen de knapste mensen ware liefde kan vinden zijn gewoon autistisch en moeten nooit kinderen baren. Dat je uberhaupt zoiets durf te zeggen. :')
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 6 april 2011 @ 11:45:05 #230
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95113016
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, ik snap je punt wel, maar daarom zeg ik daten.

Als je een keer een meisje die je leuk lijkt gewoon vraagt om ergens een kop koffee te halen, dan ben je aan het daten. Ook flirten en dat soort dingen zijn belangrijk. Je hoef niet met elke meisje naar bed te gaan en te zoenen om te weten bij welke meisje je past, maar je moet een grote netwerk hebben van kennissen en vriendinnen en zo kom je veel sneller het meisje dat bij je past.

precies je moet er gewoon een hoop af gaan en je vriendenkring een beetje uitbreiden :).
Bij darten gooi je ook niet de eerste pijl die je gooit in de roos, je gooit vaak zelfs naast het bord.
Maar door te oefenen leer je steeds beter gooien en uiteindelijk gooi je hem zonder blikken of blozen in de roos :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 april 2011 @ 11:49:51 #231
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95113188
Tot je leert dat je beter voor de triple 20 kunt gaan. </half-offtopic-half-metafoor>
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  woensdag 6 april 2011 @ 11:55:47 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95113441
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef WinterBreeze het volgende:
Tot je leert dat je beter voor de triple 20 kunt gaan. </half-offtopic-half-metafoor>
triple 20 is als je bij het schot in de roos de g-spot ontdekt.
Een gedicht over Maanvis
pi_95113487
Dit heeft maar weinig met eenzaamheid te maken
  woensdag 6 april 2011 @ 11:59:08 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95113560
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:57 schreef lipper het volgende:
Dit heeft maar weinig met eenzaamheid te maken
klopt.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 6 april 2011 @ 12:13:03 #235
341159 WinterBreeze
pi_95114063
quote:
triple 20 is als je bij het schot in de roos de g-spot ontdekt.
Amusant, maar dat bedoelde ik niet helemaal. Soms denk je dat je zoekt naar iets ongrijpbaars, totdat je erachter komt dat wat je wil niet is wat je nodig hebt.

Ik heb me pas onlangs gerealiseerd dat dat ook iets is wat je moet oefenen, wil je (extreme) eenzaamheid achter je kunnen laten: zingeving.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:29:37 #236
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95114625
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:13 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Amusant, maar dat bedoelde ik niet helemaal. Soms denk je dat je zoekt naar iets ongrijpbaars, totdat je erachter komt dat wat je wil niet is wat je nodig hebt.

Ik heb me pas onlangs gerealiseerd dat dat ook iets is wat je moet oefenen, wil je (extreme) eenzaamheid achter je kunnen laten: zingeving.
Ik snapte wel wat je bedoelde. Je denkt eerst dat je voor Megan Fox moet gaan:

Totdat je erachter komt dat zo'n meisje jou veel gelukkiger zal maken:

To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95116332
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik snapte wel wat je bedoelde. Je denkt eerst dat je voor Megan Fox moet gaan:

[ afbeelding ]

Totdat je erachter komt dat zo'n meisje jou veel gelukkiger zal maken:

[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik het tweede meisje sowieso al veel leuker O+
pi_95117366
Echt he. Willow. _O_ _O_ :9~

Die zou ik serieus verkiezen boven Megan Fox. Veel aantrekkelijker. Aantrekkingskracht verschilt van pure schoonheid.
Ron Paul 2012
pi_95117619
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ze dan al een relatie krijgen, komen ze er achter dat het hebben van een vriendin toch niet alles oplost. Helemaal als het een keertje uit gaat. Gebroken hart en al, weten wat je mist. Maar het is beter dan die ervaring niet hebben, I guess.

Doe mij maar een hechte vriendengroep tegen de eenzaamheid.
pi_95117681
quote:
Op woensdag 6 april 2011 10:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Nee. Ik speel een toneelstukje overal waar ik kom. Als ik echt zo negatief was als jij beweert dan had ik geen werk en vrienden meer. Er moet dus een andere reden zijn en ik weet welke.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:46:56 #241
341159 WinterBreeze
pi_95117684
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ze dan al een relatie krijgen, komen ze er achter dat het hebben van een vriendin toch niet alles oplost. Helemaal als het een keertje uit gaat. Gebroken hart en al, weten wat je mist. Maar het is beter dan die ervaring niet hebben, I guess.

Doe mij maar een hechte vriendengroep tegen de eenzaamheid.
En dit was eigenlijk waar ik op doelde met triple 20.

Hoewel Alyson Hannigan ook fijn is.
pi_95117810
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee. Ik speel een toneelstukje overal waar ik kom. Als ik echt zo negatief was als jij beweert dan had ik geen werk en vrienden meer. Er moet dus een andere reden zijn en ik weet welke.
Als ik zo je verhaaltje las over je werk vind ik het nog een wonder dat ze niets doorhebben.

En je hebt geen echte vrienden.....
pi_95117931
De oplossing is idd geen vriendin. Maar geaccepteerd worden door de dames in een groep. Kunnen flirten, in de markt liggen. Dat ze op dezelfde manier omgaan als met jou als met je collega's en vrienden. Neem maar van mij dat het een uitstralings issue is. Een deel van de mannen heeft gewoon geen uitstraling zelfs niet als ze zelfverzekerd over komen.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:53:23 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95117950
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is het dan je negatieve houding over waar jij denkt dat het aan ligt?
pi_95118076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Over. Ik post wel eens over depressie bij andere topics, maar ik ben eruit.
Ah, gelukkig maar. :)

quote:
Mijn ervaring is dat als de omgeving meewerkt veel problemen zich vanzelf oplossen en zo kom je lekker in je vel te zitten. Dat zijn voor mij altijd omgevingen geweest waar mensen weinig bezig zijn met spelletjes spelen (spelletjes zoals op de arbeidsmarkt en in datingscircuits). Overal waar competitie de overhand krijgt onstaat een nare opgefokte selectieve sfeer. Mijn problemen met mensen hangen nauw samen met groepsgedrag. Een deel van de meest effectieve sociale vaardigheden voer ik nooit uit omdat ik ze niet kan waarderen (allerlei positie spel, presentatie en verkoop technieken).

De post was vooral bedoeld om te laten zien hier het ene leidt tot het andere. Problemen leiden tot overlevingsstrategieen en die leiden weer tot verkeerde keuzes. Dat is allemaal te vermijden als je geboren wordt met een volledig inzicht in de wereld. Mijn ervaring is dat zowel mijn naaste omgeving, de autoritieten en mijn eigen zoeken, veelal gekenmerkt worden door misvattingen. Mijn studie heeft mijn geleerd dat dit nog maar het tipje van de ijsberg is. De wereld overstijgt ons allemaal en is onvoorstelbaar complex. De reden waarom het eenvoudig lijkt, berust op de vrijwel volautomatische werking van het lichaam, waardoor veel dingen min of meer vanzelf gaan.
Als de omgeving meewerkt, inderdaad. :)
Niemand wordt toch geboren met volledig inzicht in de wereld? De wereld is ook heel complex. Ik denk daar liever niet over na, want dan ga ik mijn leven steeds meer als nutteloos en eindig zien.
pi_95118101
quote:
Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik zo je verhaaltje las over je werk vind ik het nog een wonder dat ze niets doorhebben.

En je hebt geen echte vrienden.....
Misschien dar ze het wel doorhebben maar dat ze het verder niks interesseert. Of ze denken dat ik zo wil leven.
pi_95118113
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:52 schreef richard_prf het volgende:
De oplossing is idd geen vriendin. Maar geaccepteerd worden door de dames in een groep. Kunnen flirten, in de markt liggen. Dat ze op dezelfde manier omgaan als met jou als met je collega's en vrienden. Neem maar van mij dat het een uitstralings issue is. Een deel van de mannen heeft gewoon geen uitstraling zelfs niet als ze zelfverzekerd over komen.
Wanneer in jouw leven ben je heel zelfverzekerd geweest in het uitgaansleven, of met vrouwen? Nooit naar mijn weten, je ging contact ook uit de weg.
pi_95118134
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Misschien dar ze het wel doorhebben maar dat ze het verder niks interesseert. Of ze denken dat ik zo wil leven.
Ja, maar als jij tijdens werktijd gaat slapen en daarvoor betaald krijgt kan ik me niet voorstellen dat ze blij zijn. Ook op de werkvloer heb je liever gezellige collega's en geen mensen die lijken op elk moment een mental breakdown te kunnen hebben, want dat is een risico.

Maar dan hadden ze je wel al eerder laten gaan, idd.
pi_95118667
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wanneer in jouw leven ben je heel zelfverzekerd geweest in het uitgaansleven, of met vrouwen? Nooit naar mijn weten, je ging contact ook uit de weg.
Nooit omdat ik al vroeg merkte dat ze niks van me wilden weten. En dit bij mijn vrienden heel anders was. Ik werd genegeerd alsof ik niet bestond. Daarom ben ik tussen mijn 20ste en 25ste nooit meer uitgeweest.
Maar tussen mijn 18de en 20ste best vaak. Ikzelf heb er voor gekozen dat ik mezelf opsloot 5 jaar lang in mijn kamer omdat ik wist dat ik al kansloos was. Zoiets voel je gewoon aan, ik ben heel bewust van mijn omgeving en ik voel gewoon wat de dames denken als ze mij zien.
  woensdag 6 april 2011 @ 14:12:30 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95118818
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nooit omdat ik al vroeg merkte dat ze niks van me wilden weten. En dit bij mijn vrienden heel anders was. Ik werd genegeerd alsof ik niet bestond. Daarom ben ik tussen mijn 20ste en 25ste nooit meer uitgeweest.
Maar tussen mijn 18de en 20ste best vaak. Ikzelf heb er voor gekozen dat ik mezelf opsloot 5 jaar lang in mijn kamer omdat ik wist dat ik al kansloos was. Zoiets voel je gewoon aan, ik ben heel bewust van mijn omgeving en ik voel gewoon wat de dames denken als ze mij zien.
Klinkt zo wel als een self fulfilling prophecy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')