Niet lezen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
En wat als je van dit topic nou eenzamer word??? Wat dan ???
Als je vrienden taalpuristen zijn word je van dit topique wel eenzamerquote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
En wat als je van dit topic nou eenzamer word??? Wat dan ???
oh shit nu voel ik me zo eenzaamquote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je vrienden taalpuristen zijn word je van dit topique wel eenzamer.
Denk je nog vaak terug aan de tijd dat je een gel-boontje was?quote:Op maandag 4 april 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh shit nu voel ik me zo eenzaam
oh ja verschrikkelijk daar heb ik nachtmerries van en dat is ook de oorzaak van mijn eenzaamheidquote:Op maandag 4 april 2011 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je nog vaak terug aan de tijd dat je een gel-boontje was?
Wonderen bestaan niet, niet voor ons.quote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Maat wat nou als iemand iets aan dit topic heeft en iets gaat doen om minder eenzaam te worden?
Er is al een soortgelijk topic over depressie&angst en daar klaagt ook niemand over. Soms moet je gewoon je verhaal kwijt.quote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Maat wat nou als iemand iets aan dit topic heeft en iets gaat doen om minder eenzaam te worden?
Sinds wanneer heb jij een wonder nodig?quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wonderen bestaan niet, niet voor ons.
Ik ben vorige week 30 geworden. En dan weet je het welquote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een wonder nodig?
Net te vroeg voor een midlifecrisis.quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben vorige week 30 geworden. En dan weet je het wel.
jij doet niet aan het modewoord quarterlifecrisis? Ik ook niet hoorquote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Net te vroeg voor een midlifecrisis.
oh shit ja ik ben 37 , nu is mijn leven overquote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben vorige week 30 geworden. En dan weet je het wel.
Nee hoor, alleen dat je dan niet op je top bent meestal.quote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef WinterBreeze het volgende:
Maar oud genoeg om afgrijselijk lelijk te zijn, aldus Richard.
Nee man, ik drein maar een beetje mee met de meute hierquote:
Heavy. En wel een opluchting dat je er goed uitgekomen bent.quote:Op maandag 4 april 2011 23:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Ben nu op mobile dus geen zin om lange Posts te maken . Maat wat vonden jullie van mijn verhaal?
...dank je wel?quote:Op maandag 4 april 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het wel aangrijpend hoor Keep_Walking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |