abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 18:55:33 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95130693
*O* *O* Tally, gelukkig goed nieuws van jou!!! en je bent bijna mama!!! wat fijn!

Vlindur wat ben ik ontzettend blij voor je! een bevestiging, het is echt echt echt zo, Rienk krijgt een broertje of een zusje en je wordt gewoon voor de 2e keer mama, heerlijk!!!
ik wens je alvast een heel voorspoedige zwangerschap, en bevallen op je trouwdag zou wel heeeeel speciaal zijn... :D

ook ff jompelen voor de andere echo's *O* *O* *O*

en o ja, 20 weken mijlpaal hier *O* :Y gewoon al op de helft joh!! dat gaat veeeel sneller dan bij Evie.
Dinsdag hebben we de SEO, en ik ben zoooooo benieuwd of we een zoon of dochter gaan krijgen..
en duimen jullie mee dat alles goed met ons minibeebje is???
en mag ik zeggen dat ik nu echt, helemaal compleet gesloopt ben, na 3 vroege diensten werken.
(en een nieuwe collega inwerken?) :O
ga vanavond weer vroeg op bed.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95132709
Jeeeh Vlinderrrrrr :D :D Wat goed!!! *O*

En Tally fijn dat alles goed was, nog heeeeeeeeel even wachten O+
pi_95133046
Beessie alle duimen draaien voor de beebtje!! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_95136864
Tally bijna mama *O*

Vlindur *O* Jaaaaa, natuurlijk heb je een heuse echte baby in je buik! Wat fijn om nu ook die bevestiging gezien te hebben O+

BJ 20 weken *O*
Dinsdag!!!!! Ik denk een jongetje voor jullie.

Wij mogen volgende week vrijdag, ook echt bijna, iets meer dan een week. Ik ben ook zoooo benieuwd.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 6 april 2011 @ 20:53:01 #180
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95137462
quote:
Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef wickie het volgende:
Tally bijna mama *O*

Vlindur *O* Jaaaaa, natuurlijk heb je een heuse echte baby in je buik! Wat fijn om nu ook die bevestiging gezien te hebben O+

BJ 20 weken *O*
Dinsdag!!!!! Ik denk een jongetje voor jullie.

Wij mogen volgende week vrijdag, ook echt bijna, iets meer dan een week. Ik ben ook zoooo benieuwd.
Wij hebben ook die vrijdag de 20 weken echo en ik ben ook zoooooo benieuwd :@ Dan weten we gewoon of we een zoon of een dochter krijgen O+

Met mij gaat het trouwens redelijk goed wat betreft het herstel na de operatie. Het gaat alleen wel langzaam, mijn lichaam heeft duidelijk andere prioriteiten, baby's bouwen enzo :+

En nog even juichen voor de goede echo's *O* *O* *O* Zo ontroerend die foto's van die kleine wurmpjes O+
Oude (on)bekende.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:53:26 #181
100412 mefke79
komt goed!
pi_95137487
BJ al op de helft! Jij bent toch nog maar net zwanger?
En Vlindur, ook hier nog even: joepie!

Mijn buikpijn is de hele dag gebleven, maar ik heb vermoedelijk wel de oorzaak/zaken te pakken: het bezoekje aan de fysio vanochtend dat alles even tijdelijk wat instabieler heeft gemaakt en ik zit/zat op het randje van een blaasontsteking, denk ik. Dus ik ben even flink vocht gaan tanken en nu voel ik alleen nog wat pijn vanuit mijn rug, precies waar de fysio me te pakken heeft gehad. Dus ik wacht even mijn nacht af en als het zo blijft dan ga ik niet eens urine inleveren. Ik heb al zo vaak op dat randje gezeten en het dan weg kunnen drinken, dat moet nu ook gelukt zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95143875
Tally; fijn dat je weer thuis bent en nu al bijna mamma! Spannend! *O*

Vlindur: een echte baby met kloppend hartje! Geniet ervan!

BJ: gefeliciteerd met je mijlpaal! Ik ben volgende week donderdag alweer op de helft :Y Het gaat snel he? Als ik eraan denk krijg ik toch wel even een soort schrikmomentje; nog zo'n stukje en dan zijn we ouders!! (als alles goed gaat, that is :) )
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 23:27:05 #183
236264 crew  capricia
pi_95147903
Ik merk dat ik door mijn (beginnende) zwangerschap ook steeds minder zin in alcohol heb. De smaak gaat me tegenstaan. Hebben meer mensen dat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95149350
leuk vlindur! gefeliciteerd!
leuke echo Jipster.

wij hadden vandaag ook een echo...het is nu 31 weken en 3 dagen oud. Placenta lag eerst verkeerd, maar nu goed, dus m'n vrouw kan normaal bevallen, waarschijnlijk in bad.

Gelijk de resterende (noodzakelijke) babyspullen gekocht :)
pi_95152840
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef capricia het volgende:
Ik merk dat ik door mijn (beginnende) zwangerschap ook steeds minder zin in alcohol heb. De smaak gaat me tegenstaan. Hebben meer mensen dat?
:W
  donderdag 7 april 2011 @ 06:59:08 #186
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95154971
Jeetje BJ en Mevr_Mus alweer 20 weken! *O*

Hier al een paar dagen met name aan het einde van de werkdag, kramperig gevoel in mijn buik. Maak me daar wat zorgen om. 's Morgens geen last, begint zo rond een uur of 3 totdat ik thuis ben rond een uur of 7 is het weer weg. Maandag naar de vk, geef ik het in ieder geval even aan.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 7 april 2011 @ 08:06:17 #187
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95155432
*O* voor de mijlpalen!!!! Wat gaat het allemaal snel, jullie zijn echt pas net zwanger dames!
Susie, misschien wat meer rust op het werk? Je hebt recht op 1/8 van je werktijd extra pauze.....
Tally, morgen ben je gewoon al mama rond deze tijd!!!!
J-net, hoe is het bij jou?

Hier niets te melden.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 7 april 2011 @ 08:11:20 #188
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95155497
Susie, inderdaad wat JJ zegt! Waarschijnlijk is het een teken dat je niet genoeg "rust" hebt. Klinkt hier iig erg herkenbaar.

BJ en MevrMus *O*.... Zo'n tweede zwangerschap vliegt voorbij he BJ?

cleany wat fijn dat Vrouwlief normaal kan bevallen!!!

Hier dag vier van zwangerschapsverlof. Tot nu toe kan ik er veel meer van genieten als de eerste keer, ik weet immers wat eraan zit te komen :P. Heb gisteren besloten om ipv muurstickers te bestellen, zelfs iets te fabriceren op de muren van de kids. Scheelt weer verveeltijd.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 7 april 2011 @ 08:27:12 #189
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95155700
Ook al bij 11wkn4 JJ en Takkembah? Moet zeggen dat het wel druk is op het werk, maar maak me niet druk eigenlijk! Gisteren mijn leidinggevende wel al op de hoogte gesteld, reageerde ontzettend leuk!

Leuk een eigen muurschildering maken, gaan wij ook doen. Die stickers zijn zo duur, kunnen we zelf ook (denken we ;) )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_95156054
Capricia, ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, maar vraag je nou of meer mensen de smaak van alcohol tegen vinden staan tijdens hun zwangerschap??
Ik neem aan dat je geen druppel drinkt nu je zwanger bent? Dus hoe weet je dan of de smaak je tegen staat?
Als ik het nou verkeerd begrijp moet je het zeggen hoor, ben pas net wakker :O
pi_95156200
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef capricia het volgende:
Nou eigenlijk he, moet je gewoon stevig door blijven drinken. Het is net als met koffie, in het begin is het even vies, maar dat moet je leren drinken. Ik zou de Whisky pakken, een lekker oud model. Daar elke avond 4 glazen van nemen en dan ben je zo weer op peil!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95156271
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nou eigenlijk he, moet je gewoon stevig door blijven drinken. Het is net als met koffie, in het begin is het even vies, maar dat moet je leren drinken. Ik zou de Whisky pakken, een lekker oud model. Daar elke avond 4 glazen van nemen en dan ben je zo weer op peil!
_O- :X Dat dus!!
pi_95156291
Goeiemorgen,

Wat zijn jullie toch lief allemaal <3 Ik heb gisteravond een foto op twitter gezet. Eens even kijken of ik onze vlek ook hier krijg.

Ja, gelukt O+

pi_95156854
ahhh vlindur!! een minime! gaaf O+

sorry heb niks gelezen ik heb zo tentamen! later lees ik alles :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 09:27:57 #195
236264 crew  capricia
pi_95156897
quote:
Op donderdag 7 april 2011 08:46 schreef danic het volgende:
Capricia, ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, maar vraag je nou of meer mensen de smaak van alcohol tegen vinden staan tijdens hun zwangerschap??
Ik neem aan dat je geen druppel drinkt nu je zwanger bent? Dus hoe weet je dan of de smaak je tegen staat?
Als ik het nou verkeerd begrijp moet je het zeggen hoor, ben pas net wakker :O
Ik drink af en toe nog steeds wel eens een glaasje wijn bij het eten. In totaal 2 of 3 glazen per week.
Maar het smaakt gewoon anders nu.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 7 april 2011 @ 09:30:25 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95156957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik drink af en toe nog steeds wel eens een glaasje wijn bij het eten. In totaal 2 of 3 glazen per week.
Want de verloskundige zegt zeker dat de stress van niet drinken erger is dan die paar glazen alcohol.... _O- :X
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 09:31:19 #197
236264 crew  capricia
pi_95156987
quote:
Op donderdag 7 april 2011 09:30 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Want de verloskundige zegt zeker dat de stress van niet drinken erger is dan die paar glazen alcohol.... _O- :X
Ben nog niet bij een verloskundige geweest.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95157067
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Ben nog niet bij een verloskundige geweest.
Oké. Gefeliciteerd. Je bent dus zwanger. Elk glas alcohol wat je drinkt vanaf de positieve test is slecht voor de baby. Dat je een slokje méédrinkt van je man kan ik nog snappen, maar gewoon zelf een heel glas wegdrinken is gewoon echt heel slecht. Dus vanaf nu maar niet meer doen hè :')

En wanneer is de eerste afspraak bij je verloskundige? En hoever ben je nu?
  donderdag 7 april 2011 @ 09:35:23 #199
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95157094
Planeet Eigen Wereld....

32 weken zwanger alweer, we beginnen een beetje af te tellen. Wel een maf idee dat ze ook zomaar over een week of 5/6 al geboren kan worden, maar dat het ook nog 9/10 weken kan duren.
Dat maakt het voor mijn gevoel vooral spannend, dat je niet weet wanneer het ukje tevoorschijn komt.

Verder meer last van maagzuur, nu ook overdag geregeld. Gisteren had ik weekboodschappen gedaan en daarna ben ik nog even naar twee winkels in de stad geweest. Dat resulteerde in een pijnlijk bekken en een zere onderrug. Mijn schaambot is ook beurs, dus ik wellicht dat indalen de oorzaak is??

Vandaag ramen wassen, eten koken voor vnvnd, daarna werken tot een uurtje of zes en vanavond naar het theater, voor het laatst voorlopig.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 09:38:35 #200
236264 crew  capricia
pi_95157179
quote:
Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oké. Gefeliciteerd. Je bent dus zwanger. Elk glas alcohol wat je drinkt vanaf de positieve test is slecht voor de baby. Dat je een slokje méédrinkt van je man kan ik nog snappen, maar gewoon zelf een heel glas wegdrinken is gewoon echt heel slecht. Dus vanaf nu maar niet meer doen hè :')

En wanneer is de eerste afspraak bij je verloskundige? En hoever ben je nu?
Volgende week afspraak bij de huisarts. Ben nu 7 weken.
Stoppen met roken gaat moeilijker worden.. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')