Ging het thuis niet goed? Balen! Hopelijk morgen nog even naar huis!quote:Op woensdag 6 april 2011 03:26 schreef Tally het volgende:
Ik breng een nachtje door in t ziekenhuisHopelijk kan ik morgen na goede uitslagen weer naar huis.
succes meis!quote:Op woensdag 6 april 2011 03:26 schreef Tally het volgende:
Ik breng een nachtje door in t ziekenhuisHopelijk kan ik morgen na goede uitslagen weer naar huis.
Wij hebben gisteren ook het bed al op klossen gezet met mijn vriend en wij hadden echt zoiets van: moet dat echt zo hoog??!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef danic het volgende:
Waaaah, zojuist met mijn schoonouders het bed verhoogd dmv kratjes. We twijfelden nog tussen kratjes en klossen, maar volgens de kraamzorg waren kratjes lager dan klossen en het bed is al behoorlijk hoog.
Ik moet er nu dus in zien te springen en morgenochtend (of vannacht als ik moet piesen) niet vergeten dat het bed zo hoog is, anders lazer ik er echt uit![]()
Man wat is dat hoog! Ik kan zo uit het slaapkamer raam kijken haha, echt bizar. Iedereen heeft het uitgeprobeerd en iedereen moest er echt inklimmen. Maar ik vertik het om een opstapje te gebruiken. Ik zie het bij het uitstappen al onder mijn wiebelige slaapvoeten vandaan schuiven, nee hoor!
Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je alweer lekker thuis bent!quote:Op woensdag 6 april 2011 03:26 schreef Tally het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |