abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95073738
Spannend tally

Jipster fijn dat alles goed is
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:00:14 #102
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95073941
Grizzly, wat een mooie meid! En wat ziet ze er tevreden uit! Geniet lekker ervan!!!!
*O* voor de goede echo van jipster!
Tally, heftig zeg! Had je verder geen klachten? Misschien valt het toch mee en komt je meisje toch gewoon pas vrijdag en anders mag je gewoon misschien al eerder van haar genieten (always look on the bright side) sterkte iig :*
danic, hopelijk laat jou buikbeeb je even niet meer zo schrikken zeg!
Hier 2x goedgekeurd vandaag. Hij is nog altijd niet ingedaald, maar bd is goed, vruchtwater nog voldoende, placenta ligt niet in de weg en hoofd is niet te dik. Ik mag dus nog even van mijn dikke buik genieten :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95076162
Inmiddels thuis. En ja ik had heel veel klachten en heb ik ook elke keer aangegeven maar de ene roept: Dat hoort er bij en de andere gaat er verder op in.
Uit bloedonderzoek bleek dat het allemaal schoon was dus vergiftiging is het niet maar wat het dan wel is (ik heb alle symptomen) weten ze niet. Donderdagochtend mag ik weer terug voor een ctg, urine en bloedonderzoek. En hopen dat de klachten niet toenemen. Mocht dat wel gebeuren meteen bellen en dan word de kleine gehaald.
Wel hebben ze nog even een blaasontsteking gevonden. Dus daar mag ik antibiotica voor slikken.
Nog even spannend of we de vrijdag gaan halen maar ik heb goede hoop!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_95076375
Fijn dat je weer thuis bent!
Jammer van de blaasontsteking en de antibiotica. Ik weet niet of je borstvoeding of flesvoeding wilt geven, maar door de antibiotica kan je kindje sneller kans hebben op spruw of luieruitslag, dat je er even alert op bent :)
pi_95077278
Tally, fijn dat je weer thuis bent, want een zwangerschapsvergiftiging wil je natuurlijk ook niet. Wel vervelend dat ze niet weten wat het wel is, dat stelt toch niet helemaal gerust lijkt me.
Hopen dat gewoon alles goed blijft gaan de komende dagen en dat je vrijdag jullie kindje gaat ontmoeten.

Hier is de (on)rust weer terug. Mevrouwtje is lekker bezig, dus in mijn buik is het onrustig, maar ik vind het nu zoveel fijner dan vorige week. Toen was ik het wel eens zat. Maar nu mag ze de komende weken nog lekker zo actief blijven, want de stress van deze 2 dagen is echt niets!
Morgen nog een keertje terug voor de zekerheid (wat voor mij niet meer per sé zou hoeven) en de echo. Daar ben ik vooral benieuwd naar: wat gaan ze zien en wat kan ik verwachten de komende dagen. Ben ook benieuwd wat er uit de urinetest komt, maar daar worden we over gebeld.
pi_95077980
Fijn dat je weer thuis bent tally,

Mijn kraampakket is gekomen met tummytub de rest wil ik nog even niet zien.
En ik denk dat ik volledig ga stoppen met werken tot september. Zelfs een middag is momenteel te zwaar
pi_95078493
Ook VGZ f-r?

En gezien je gezondheid is het misschien inderdaad de beste beslissing. Kan me voorstellen dat het wel moeilijk is om hem te nemen, maar eenmaal genomen zal het je zoveel rust geven!
Wanneer zou je anders met verlof gaan?
pi_95078587
Eind deze maand want dan is het meivakantie
en idd vgz
pi_95079008
f_r, verstandig om naar je lichaam te luisteren, als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer.

Tally en danic, allebei een tochtje ziekenhuis, gelukkig dat alles wel redelijk goed lijkt te zijn...
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:01:37 #110
238474 Jeetjejom
pi_95079234
Tally gelukkig ben je weer thuis, is toch iets fijner voorbereiden lijkt me!
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:34:16 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95080584
Poeh meiden, wat gaan jullie weer hard hier!

Oeh, Tally, het is bijna zover! Een paar weken geleden leek het nog zover weg! :*

F-R; gelijk heb je hoor, aan jezelf en al helemaal aan de beeb in je buik denken!

En alle meiden die weer een echo hebben gehad: Leuk! Ben jaloers, ik moet nog een hele week wachten voor mijn 12 wkn echo! Ik ben ook zo benieuwd of alles nog wel groeit enzo... Vanmiddag had ik een raar gevoel in mijn buik, beetje kramperig en ook vol gevoel...kan het niet goed uitleggen. Hoop dus dat alles goed is. Maaaaannnnn, nog een hele week!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:34:46 #112
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95080610
Oh en ik vergat Grizzly nog te feliciteren met zijn prachtige dochter! Wat een plaatje zeg! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:20:39 #113
100412 mefke79
komt goed!
pi_95086683
F_r het lijkt me wel een verstandig besluit ja.
Tally, fijn dat je weer thuis bent, goed opletten nu he.
En hier ook een tummytub want izz (onderdeel van UVIT net als vgz).

Over mijn werk en de vervanger ga ik het maar niet hebben :X Morgen lekker een dagje vrij.

Tienus is bij tijd en wijle zo enorm druk dat ik niet weet hoe ik zou moeten zitten, het doet gewoon pijn. Hij raakt vast een zenuw oid.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:20:43 #114
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95086689
danic en Tally allebei CTG;s gehad? En gelukkig ook weer thuis :*. danic, fijn dat je beeb nu weer wat drukker is, is toch een fijner gevoel!

f_r waarschijnlijk toch de juiste keuze om gewoon helemaal niet meer te werken hoor :Y. Is je besluit al definitief?

JJ ook weer goedgekeurd *O*

Grizzly, wat een mooie meid *O* en wat fijn dat jullie lekker thuis zijn!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95093554
Waaaah, zojuist met mijn schoonouders het bed verhoogd dmv kratjes. We twijfelden nog tussen kratjes en klossen, maar volgens de kraamzorg waren kratjes lager dan klossen en het bed is al behoorlijk hoog.
Ik moet er nu dus in zien te springen en morgenochtend (of vannacht als ik moet piesen) niet vergeten dat het bed zo hoog is, anders lazer ik er echt uit :o
Man wat is dat hoog! Ik kan zo uit het slaapkamer raam kijken haha, echt bizar. Iedereen heeft het uitgeprobeerd en iedereen moest er echt inklimmen. Maar ik vertik het om een opstapje te gebruiken. Ik zie het bij het uitstappen al onder mijn wiebelige slaapvoeten vandaan schuiven, nee hoor!
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:15:58 #116
100412 mefke79
komt goed!
pi_95094577
Danic, succes dan vannacht met uitstappen. Ik ben een hoog bed (70 cm ofzo) gewend, dus ik weet niet beter. Heerlijk vind ik het.
Pff, Tienus probeert zich onder mijn bekkenkambot te wurmen met ik gok een armpje ofzo. Auw.
pi_95095339
Tja, ons bed is standaard ruim 60 cm, maar dat was niet hoog genoeg volgens de kraamzorg, dus er moesten die kratjes onder. Die zijn.......25 cm?? ofzo. Dus reken maar uit. De rand van het matras komt nu tot aan mijn heupen, dus het wordt klimmen.
Ook vertrouw ik de stabiliteit nog niet helemaal, maar als ik probeer te schudden is er geen beweging in te krijgen, dus dat zal goed zitten.
pi_95099009
wat vervelend dat de kraamzorg die 60cm niet hoog genoeg vind.

Ik hoop heel erg dat de kraamzorg net zo makkelijk is als de vorige keer. Ons bed is namelijk 150cm hoog!
Kraamzorg vond het gelukkig geen punt vertelden ze bij de intake, zolang t_igger het bed maar zou verschonen. Maar uiteindelijk deed de kraamverzorgster het wel gewoon.
En gingen de controles op de bank of met behulp van het keukentrapje. :D
pi_95106122
Ik breng een nachtje door in t ziekenhuis ;( Hopelijk kan ik morgen na goede uitslagen weer naar huis.
pi_95106241
quote:
Op woensdag 6 april 2011 03:26 schreef Tally het volgende:
Ik breng een nachtje door in t ziekenhuis ;( Hopelijk kan ik morgen na goede uitslagen weer naar huis.
Ging het thuis niet goed? Balen! Hopelijk morgen nog even naar huis!
  woensdag 6 april 2011 @ 06:55:14 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95106443
Tally; ik hoop dat je vandaag weer naar huis mag en alle onderzoeken goed zullen uitpakken. Suc6 alvast!!!

J-net; nog steeds niet doorgezet daar?

Ff jompelen voor alle stickertjes, goede echo's en CTG's *O* *O* *O*

verder niet bijgelezen, 3e werkdag op rij, en ben heeeeel moe, als ik thuis kom heb ik niet geen energie meer. Het enige wat ik doe is met mijn dreumes spelen en eten enzo. En als mijn meisje dan op bed is, dan stort ik helemaal in... geloof dat ik gister voor 21 uur al sliep.. :O
naja morgen lekker vrij. Dus dan proberen een beetje bij te tanken.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95106565
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 03:26 schreef Tally het volgende:
succes meis! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 april 2011 @ 07:28:24 #123
238474 Jeetjejom
pi_95106599
Tally succes, hopelijk ben je snel nog even thuis (of misschien krijg je vandaag gewoon al je meiske)
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 6 april 2011 @ 07:32:00 #124
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95106620
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef danic het volgende:
Waaaah, zojuist met mijn schoonouders het bed verhoogd dmv kratjes. We twijfelden nog tussen kratjes en klossen, maar volgens de kraamzorg waren kratjes lager dan klossen en het bed is al behoorlijk hoog.
Ik moet er nu dus in zien te springen en morgenochtend (of vannacht als ik moet piesen) niet vergeten dat het bed zo hoog is, anders lazer ik er echt uit :o
Man wat is dat hoog! Ik kan zo uit het slaapkamer raam kijken haha, echt bizar. Iedereen heeft het uitgeprobeerd en iedereen moest er echt inklimmen. Maar ik vertik het om een opstapje te gebruiken. Ik zie het bij het uitstappen al onder mijn wiebelige slaapvoeten vandaan schuiven, nee hoor!
Wij hebben gisteren ook het bed al op klossen gezet met mijn vriend en wij hadden echt zoiets van: moet dat echt zo hoog??!!
En dan is mijn vriend nog niet zo lang ook (1,62m) :P
Hij kon er beter inklimmen dan ik (1,72m) :')

Tally, succes!!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95106904
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 03:26 schreef Tally het volgende:
Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je alweer lekker thuis bent! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_95106988
Jeetje Tally, ging het niet goed thuis? Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt en nog even 2 dagen thuis mag doorbrengen. Ik ga voor je duimen.

Dat bed! Allemachtig! Nou ik heb er in geslapen, maar het is wel raar hoor. Ik moet nog even iets verzinnen voor mijn nachtkastje, want ik kan nu niet eens meer bij mijn wekker en ik vind het toch fijn om af en toe erop te kunnen kijken om te zien hoe laat het is (ik slaap in het midden van het bed omdat vriendlief apart slaapt ivm mijn gesnurk en omdat het bed nu zo hoog staat moet ik eerst naar de rand kruipen om een wekker te ontdekken haha).
Verder moet ik, zodra ik wakker ben, mijn hoofd even activeren en me beseffen dat ik niet zo over het randje kan stappen, maar dat ging goed vanmorgen.
pi_95107409
Net bloed laten prikken wachten op de uitslag en op mijn man.
Mn bloeddruk was vannacht erg hoog en vocht begon toe te nemen dus vond de gynaecoloog dat ik moest langskomen en mocht niet naar huis.
Vanmorgen meteen na t wakker worden (in hoeverre ik geslapen heb) was mijn onderdruk nog steeds veel te hoog volgens de zuster.
En nu....... Wachten!
  woensdag 6 april 2011 @ 08:38:41 #128
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95107446
Tally, nogmaals succes, probeer je niet te druk te maken :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95107597
Jeetje Tally, je treft het niet zeg! :*

Hier een goede nacht gehad met een drukke buikbaby, op dit moment is het nog steeds druk in mijn buik. Heel gezellig O+

Volgende week gaan we het bedje kopen, matrasje en beddengoed. Morgen de woonkamer klaar maken om de box neer te zetten. Genoeg te doen!
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 april 2011 @ 08:58:27 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95107789
quote:
Op woensdag 6 april 2011 08:36 schreef Tally het volgende:
Net bloed laten prikken wachten op de uitslag en op mijn man.
Mn bloeddruk was vannacht erg hoog en vocht begon toe te nemen dus vond de gynaecoloog dat ik moest langskomen en mocht niet naar huis.
Vanmorgen meteen na t wakker worden (in hoeverre ik geslapen heb) was mijn onderdruk nog steeds veel te hoog volgens de zuster.
En nu....... Wachten!
Nog maar heel even, hooguit twee dagen ;) Sterkte! :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 6 april 2011 @ 09:09:06 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95108008
spannend tally. 't einde (en vooral: je baby!) is in zicht. succes!
in de haak.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:21:33 #132
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_95108279
Tally, heftig nachtje zo! Spannend hoor, hopelijk hoef je niet te lang te wachten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 6 april 2011 @ 09:37:18 #133
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95108688
Tally dat is best spannend allemaal lijkt me... Succes vandaag, is er iemand bij je? :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 6 april 2011 @ 09:52:24 #134
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_95109092
Meldt zich. Nee nog nix dat doorzet, wel krampen elke dag. Vanochtend weer eat pittiger dan gisteren, maar t zet nog niet door. Ik hoop elke keer, maar helaas.

Ons bed was 60cm, maar met klossen kan ik er niet inkomen. Manlief heeft houten blokken onder elke poot geplaatst en nu is t bed 67 cm. Ik kan er nu net in en ik vind het best. En wat gebeurd er als het bed te laag is; dan verschoond de kraamzorg je bed niet. Nou dan doet mn man dat zelf wel. En misschien dat VK npbij controle kan zeggen dat je naar zkh moet komen, maar wat is nou 3cm. Ik snap het wel als mensen het niet doen met een laag bed, dat maar 30cm is, dat is voor VK en kraamvzorgende geen werken, maar k mis maar 3cm maar kan tenminste wel in mn eigen bed stappen nu en dat is me ook wat waard.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 6 april 2011 @ 09:56:15 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_95109207
Ik vond het eigenlijk wel heerlijk, zo'n hoog bed! En ik denk dat onze oudste het ook helemaal fantastisch zal vinden als er straks weer klossen onder ons bed staan. ;)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 6 april 2011 @ 10:40:05 #136
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_95110643
Btw; succes Tally
Vergat ik in vorige bericht
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_95110677
Owje Tally toch wat heftig.
Hopelijk krijg je snel te horen wat ze gaan doen.
pi_95110962
tof jipster dat alles goed was met beebje...

tally ^O^

grizly wat een mooie meid en fijn dat het nu goed gaat

Moet nog 5 weken geduld hebben voor volgende echo... :{

gisterenavond alweer harde buiken.. pfff zo vroeg al
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_95111292
Ff kijken of ik het meeste zo kan pakken:

grizzly, wat een schatje!!! En fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het beter gaat :)

Tally, heel veel succes!! Nog eventjes en dan is het klaar :)

Jipster: Jeuj voor de echo!! Mooi he, als het wurmpje beweegt en gewoon leeft!! :D

Wat betreft het ophogen van bedden, ik ben vooral bang dat mn bed instort ofzo omdat het niet stevig/stabiel staat, haha. Maar mn man is botenbouwer dus die heeft vast wel wat goede manieren om het bed stevig op klossen oid te zetten. Maargoed, ik ben zo ver nog niet dat het moet :)
Maar het lijkt mij wel lekker slapen, zo hoog. In Amerika zijn veel van die bedden zo megahoog en daar heb ik ook heerlijk geslapen.... alleen nog niet als aangespoelde walvis dus dat zal ongetwijfeld wel een uitdaging worden om er in te klimmen/uit te rollen :')
Tralalalaaa
pi_95111477
Onder de achterkant van ons bed zitten wieltjes. Hoe wij het bed op klossen kunnen zetten is nog een uitdaging maar wellicht vinden ze het wel hoog genoeg. Volgens mij is het een cm of 67 ga straks eens meten
pi_95112005
Tally hou vol! :*

Wij gaan zo voor de echo. Vind het rete spannend :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 6 april 2011 @ 11:19:32 #142
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95112070
Spannend Tally, succes!

Volgende week worden de bedverhogers hier thuisbezorgd, lekker handig. Maar ze gaan er pas op het laatste moment er onder en er weer zo snel mogelijk weer onderuit. Ik vond het de vorige keer niet zo prettig om met hechtingen en een beurse onderkant in bed te klauteren :X

Vanmiddag heb ik nog een echo. Hoe de baby ligt is geen verrassing maar vind het wel leuk om nog even te spieken. En ik hoop dat ze het geslacht nog kunnen bekijken, ff dubbelchecken :P

Zonet het laatste witte babywasje in de wasmachine gegooid incl. wit vestje met rood borduurseltje die ik zelf nog aangehad heb als baby, nou dat ging dus niet goed :{ Ik zag gelukkig direct dat het ging afgeven dus heb het vestje snel uit de wasmachine getrokken. Nu even afwachten of de rest van de was wit is gebleven.
pi_95112326
Veel plezier Vlindur! Wel even de echo showen hé ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 11:41:28 #144
100412 mefke79
komt goed!
pi_95112864
Ik vind een hoog bed heerlijk, maar ja, ik ben zelf ook niet de kleinste (184 hele centimeters) dat helpt natuurlijk ook wel.
Net weer een massage gehad bij de fysio, heerlijk. Wel al de hele nacht en dag last van mijn buik. Volgens mij houdt dit jochie zich keurig aan het tijdspad van de vorige want ik heb net even op de kaart gekeken, toen had ik dat ook en dat was toen indalen. Maar men, pijnlijk hoor.

Vlindur, succes!
En Tally, ben benieuwd hoe ze het nu gaan aanpakken bij je. Wie weet krijg je je meisje wel al vandaag.
pi_95112931
Vlinder succes meissie!!

En Tally ik duim voor je!!
pi_95115315
Wow Tally, veel sterkte gewenst! Take care! Nog even volhouden!

Bedankt voor alle *O* :) Ik heb de echo ingescand om te bewaren en ik moet er gewoon steeds even naar kijken! Ik heb over 4 weken weer een echo, dan dus 13 weken. Ik wou dat het al zover was..

Vlindur, Krijtlijk hoe waren de echo's? Ben benieuwd!!

Alle dames sterkte en :*

Ik ben zelf nog thuis met blaasonsteking en koorts :'( niet echt een thuiskomst zoals gepland, maar mijn lijf geeft misschien wel aan dat ik rustig aan moet doen en dat de vakantie wel (te) vermoeiend was.. }:|
pi_95116084
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef Jipster het volgende:
Wow Tally, veel sterkte gewenst! Take care! Nog even volhouden!

Bedankt voor alle *O* :) Ik heb de echo ingescand om te bewaren en ik moet er gewoon steeds even naar kijken! Ik heb over 4 weken weer een echo, dan dus 13 weken. Ik wou dat het al zover was..

Vlindur, Krijtlijk hoe waren de echo's? Ben benieuwd!!

Alle dames sterkte en :*

Ik ben zelf nog thuis met blaasonsteking en koorts :'( niet echt een thuiskomst zoals gepland, maar mijn lijf geeft misschien wel aan dat ik rustig aan moet doen en dat de vakantie wel (te) vermoeiend was.. }:|
Foto's *O*
pi_95116510
Oke Oke omdat je zo aandringt.. :D moment
pi_95116760
*knip*

Voila, gister gemaakt met 9 weken precies! :D

[ Bericht 50% gewijzigd door Jipster op 07-04-2011 08:27:09 ]
pi_95116958
We krijgen een heus kindje! Met kloppend hartje en al O+
Ik ben een paar dagen naar voren gezet, ben nu uitgerekend op 18 november en dus nu 7.5 weken zwanger.

Op 18 november zijn we 1 jaar getrouwd :o ^)

Over 2 weken weer een echo bij mijn fertiliteitsarts (omdat ze zo leuk is ;) ) en over 3 weken een afspraak bij de gynaecoloog die gespecialiseerd is voor Rhesus baby's.

Ben zo blij! *O*

Mooie echo Jipster! Mijne is niet zo mooi, gewoon 3 foto's met vage vlekken :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')