nee loop nog niet bij de fysio, de vk had dat de vorige keer ook nog niet echt genoemd dat ik dat zou kunnen doen, toen dacht ze ook dat het waarschijnlijk bandenpijn zou zijn (maar dan zonder de uitstralingen naar schuin boven). Omdat ik die uitstraling nu 6 weken na de pijn begon nog steeds niet heb gehad ha ik aangenomen dat het iets anders was en de vk ook.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef mefke79 het volgende:
hilliebilie, loop je nu al wel of niet bij de fysio? Zo nee, dan maak snel een afspraak. Ik dacht de vorige keer ook dat er niets aan te doen zou zijn, maar dat bleek een misrekening. En je bent er nu vroeg bij. Beter wordt het misschien niet, maar het moet ook niet slechter worden.
Piemol in je buik!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ooo ik droomde vannacht dat ik een jongetje krijg
Maar dat kan heul niet![]()
Vind ik nu ook!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef Ienemini het volgende:
Nu hopen dat het snel vrijdag wordt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
Als we het gaan redden. Ik lig op dit moment aan de ctg i.v.m. Vermoedelijke zwangerschapsvergiftiging.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:08 schreef Poppedein het volgende:
spannend Tally, gek hoor, ineens zo gericht af kunnen tellen en al die "laatste keren zonder dat er ineens een kindje is" nog even samen te beleven! En 8 april is een hele mooie dag om geboren te worden
We krijgen nu helemaal geen kraamhulp meer, maar dat vinden we niet zo heel erg hoor. We zijn nu blij dat we eindelijk wat privacy en rust hebben, want dat krijg je in een ziekenhuis absoluut niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat jullie thuis zijn grizzly geniet ervan.
Krijgen jullie nu nog kraamhulp of helemaal niets meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |